Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
TORfowiska_bagienne4
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

widziany: 20.04.2022 12:20

  • pliki muzyczne
    11
  • pliki wideo
    14625
  • obrazy
    2
  • dokumenty
    4230

59627 plików
37656,37 GB

  • 428,1 MB
  • 20 kwi 22 12:33
Format mp4

Dowiedz się jak użyć Django po to, aby błyskawicznie wdrożyć każdy, nawet bardzo złożony projekt.
Zdobądź wiedzę, którą pozwoli ci od podstaw zbudować w pełni dynamiczną witrynę.

Opis oraz spis treści: https://strefakursow.pl/kursy/programowanie/kurs_django_framework.html

01. Podstawy
Wstęp 1m 15s
Instalacja Python 4m 52s
Edycja zmiennych środowiskowych 4m 16s
Instalacja Django 2m 52s

02 Główne elementy projektu
Tworzenie nowej aplikacji 4m 31s
Przygotowanie bazy danych 7m 56s
Model danych 8m 46s
Wprowadzanie zawartości tabel 3m 22s
Routing 6m 51s

03 Kolejne etapy pracy
Tworzenie pliku widoku 7m 25s
Szablon listy artykułów 9m 58s
Szablon pojedynczego artykułu Podgląd 6m 25s
Hierarchia szablonów 7m 33s
Pliki statyczne 7m 33s
Filtry i warunki w szablonach 6m 37s
Panel administracyjny 7m 15s
Upload plików - wprowadzenie 4m 47s
Upload - edycja bazy 6m 29s
Upload - odwołania 6m 38s
Model aplikacji html 6m 02s
Własne tagi szablonu 12m 33s

04 System komentarzy
Definiowanie modelu oraz relacji 5m 45s
Klasa formularza 4m 38s
Lista komentarzy 6m 20s
Edycja pliku widoku 11m 46s
Komentarze - formularz 8m 30s

05 Zarządzanie użytkownikami
Użytkownicy - routing 5m 43s
Widok logowania cz.1 4m 41s
Widok logowania cz.2 7m 51s
Tworzenie formularza logowania Podgląd 5m 59s
Pozostałe szablony 5m 48s
Rejestracja - widok 6m 58s
Szablony rejestracji 6m 43s

06_Profile uzytkownikow
Ustawienia oraz model 6m 12s
Formularz i routing 7m 59s
Widok profilu 7m 24s
Szablon formularza edycji 4m 16s
Sygnały w Django 7m 55s
Zabezpieczanie dostępu 3m 46s

07 Aplikacja Powiadomienia
Tworzenie nowej aplikacji 6m 05s
Model powiadomień 4m 40s
Plik widoku powiadomień 5m 58s
Wyświetlanie listy wiadomości 7m 37s
Strona pojedynczej wiadomości Podgląd 5m 02s
Automatyzacja 5m 42s

z chomika dfsktigg

  • 1,59 GB
  • 20 kwi 22 12:33
Format mp4

Pełny opis i spis treści:
https://strefakursow.pl/kursy/programowanie/kurs_c_aplikacje_w_visual_studio.html

Chciałbyś rozwinąć swoje umiejętności programowania w języku C++?

Chcesz zdobyć praktyczną wiedzę na temat tworzenia aplikacji okienkowych?

Chcesz dogłębnie poznać niezwykle popularne środowisko programistyczne Visual Studio?

Chciałbyś dowiedzieć się jak wygląda tworzenie kompletnej funkcjonalnej aplikacji okienkowej w języku C++?

Ten kurs jest doskonałym uzupełnieniem i rozwinięciem podstawowego szkolenia C++. Po jego ukończeniu zdobędziesz umiejętności tworzenia aplikacji okienkowych i poznasz niezwykle szeroki zakres praktycznych technik niezbędnych każdemu programiście. Będziesz w stanie bez żadnego problemu pisać własne programy w środowisku Visual Studio. Zakres tematów z jakimi się spotkasz podczas szkolenia jest niezwykle szeroki:


Gra w kółko i krzyżyk oparta m.in. o generator liczb pseudolosowych.

Wielofunkcyjny kalkulator – doskonała okazja, aby opanować w praktyce funkcje matematyczne.

Zaawansowana gra typu "Arkanoid" – praktyczna wiedza m.in. na temat użycia dźwięków oraz animacji.

Wstęp 0m 16s
Narzędzia i programy 4m 12s
Pliki ćwiczeń 3m 51s
Konto Microsoft 3m 40s
Instalacja 8m 43s
Polonizacja 3m 49s
Visual Studio IDE 10m 48s
Pierwszy projekt konsola 14m 18s
Zmienne 14m 44s
Programowanie w CLR 10m 04s
Pierwsze okienka 15m 12s
Interakcja w okienkach 16m 58s
Przygotowanie projektu 7m 21s
Zdarzenia 10m 26s
Własna funkcja 11m 30s
Warunki logiczne 12m 19s
Message Box 4m 45s
Pętla FOR EACH 4m 28s
Obsługa wyjątków 8m 13s
Użycie zmiennych 8m41s
Powtórne użycie kodu 6m 18s
Założenia projektu Podgląd 4m 27s
Formatki Podgląd 8m 05s
Własne menu Podgląd 9m 34s
Etykieta a Pole tekstowe 10m 36s
Przyciski 15m 21s
Argument funkcji 7m 46s
Konwersja typów 8m 34s
Switch Case 12m 23s
Klasa Math 8m 21s
Własne obliczenia 14m 57s
Liczby pseudolosowe 15m 52s
Zmiana Wyglądu formy 9m 20s
Porządki w kodzie 10m 34s
Strefanoid: o grze 4m 18s
Użycie Timer 10m 04s
Timer 16m 12s
Formy 5m 38s
Nawigacja pomiędzy formami 14m 04s
RichTextBox 8m 38s
Animacja piłki 14m 50s
Odczyt klawiatury 15m 08s
Wykrywanie kolizji 10m 46s
Punktacja 7m 03s
Utrata piłki 10m 16s
Restart gry 11m 36s
Ściana cegieł 12m 48s
Licznik Punktów 8m 38s
Wygrana 9m 05s
Pokazanie elementów 6m 14s
Dźwięki w C++ 17m 58s
Dźwięk w grze 9m 11s
Przygotowanie planszy 6m 09s
Korekta i rozbudowa gry 16m 26s
O MySQL 5m 09s
Połączenie z bazą 19m 00s
Zapytania SQL 11m 50s
Prezentacja Danych 8m 52s
Wersja instalacyjna 17m 31s
Co dalej? 5m 51s
Zakończenie 0m 21s

z chomika dfsktigg

  • 1,48 GB
  • 20 kwi 22 12:33
Format MP4

Poznaj narzędzia i techniki, z którymi każdy programista C++ ma do czynienia w swojej pracy.

Stwórz własną rozbudowaną aplikację bazodanową (typu CRM) z licznymi funkcjonalnościami i dostosuj ją do pracy w różnych branżach.

Przywitanie 0m 23s
Przedstawienie aplikacji 4m 10s
Materiały 3m 41s
Pierwsza forma 14m 28s
Dodanie kontrolek do formy 10m 12s
Nawigacja między formami 5m 55s
Projekt bazy 15m 26s
Połączenie z C++ do MySQL 18m 13s
Przekazanie wartości między formami 8m 05s
Błąd wyświetlania 2m 51s
Praca z TabControl 11m 58s
MySQL: Update 23m 59s
DataGridView 16m 50s
DataGridView - ograniczony wybór 7m 32s
Pobieranie danych z DataGridView 22m 14s
Transakcje 23m 40s
Własne funkcje 10m 03s
MySQL: Delete 14m 10s
Przekazywanie obiektów 10m 29s
Klucz obcy 7m 57s
Praca z kontrolkami 7m 55s
Praca z transakcjami 24m 37s
Praca na tabelach powiązanych 17m 00s
Tablica obiektów 11m 29s
Komunikaty 5m 12s
Tabela usługi 10m 43s
Praca z usługami cz. 1 20m 49s
Praca z usługami cz. 2 18m 54s
Tabela łącznikowa 6m 19s
Usługi i Pracownicy 23m 03s
Praca z siatkami danych 22m 16s
Tabela klientów 5m 21s
Praca z klientami cz. 1 10m 39s
Praca z klientami cz. 2 18m 05s
Praca z klientami cz. 3 20m 23s
Tabela wizyty Podgląd 6m 50s
Układ wizyt Podgląd 13m 12s
Praca z wizytami Podgląd 13m 19s
Dynamiczne kontrolki 8m 42s
Kalendarz 14m 42s
Zaawansowany SQL 21m 46s
Rezerwacja wizyty 11m 47s
Łączenie danych 27m 02s
Rezerwacja - modyfikacja 18m 19s
Usuwanie terminów 10m 12s
Menu górne 16m 14s
Kolorystyka i styl 10m 39s
Podgląd całości 4m 11s
Testy końcowe 8m 31s
Wybór zależny poprawka 10m 06s
Transakcje - poprawka 12m 09s
Zakończenie 0m 19s

z chomika dfsktigg

  • 1,47 GB
  • 20 kwi 22 12:33
Kurs C++ od zera do bohatera
Format mp4


Cały opis i spis:
https://strefakursow.pl/kursy/programowanie/kurs_c_od_zera_do_bohatera.html

Chcesz rozpocząć pracę nad własnymi aplikacjami i szukasz języka, który jest doskonałym wyborem dla początkującego programisty?

Próbowałeś opanować C++ korzystając z różnych materiałów, ale wciąż masz problemy ze zrozumieniem pewnych zagadnień?

Poznałeś podstawowe koncepcje programowania ale nie wiesz jak je zastosować do rozwiązania konkretnego problemu?

Potrzebujesz kursu, który pozwoli ci błyskawicznie opanować wszystkie istotne koncepcje języka C++, w tym programowanie obiektowe?


Wprowadzenie 0m 15s
O C++ 4m 19s
Materiały 3m 24s
Przegląd środowisk 3m 58s
Instalacja środowiska 5m 53s
Pierwszy program 5m 14s
Struktura programu 9m 25s
Komentarze Podgląd 5m 35s
Identyfikatory 4m 27s
Zmienne 10m 29s
Typy zmiennych 18m 14s
Zadanie 1 0m 58s
Rozwiązanie zadania 1 6m 19s
Zasięg zmiennych 9m 48s
Rzutowanie zmiennych 6m 21s
Stałe 5m 47s
Praca na zmiennych 12m 06s
Inkrementacja i Dekrementacja 10m 37s
Wyliczeniowy typ danych 7m 41s
Własne nazwy typu zmiennej 6m 42s
Wskaźniki 13m 57s
Zadanie nr 2 0m 40s
Rozwiązanie zadania nr 2 5m 18s
Referencje 8m 22s
Wprowadzanie danych 11m 48s
Zadanie nr 3 2m 30s
Rozwiązanie zadania nr 3 4m 58s
Deklaracja tablic 10m 32s
Typy tablic Podgląd 10m 52s
Zadanie nr 4 1m 06s
Rozwiązanie zadania nr 4 7m 11s
Użycie wskaźników w tablicach 6m 10s
Tablice wielowymiarowe 8m 59s
Pętla WHILE 9m 38s
Pętla DO WHILE 5m 08s
Zadanie nr 5 3m 07s
Rozwiązanie zadania nr 5 7m 09s
Pętla FOR 5m 48s
Zadanie nr 6 3m 06s
Rozwiązanie zadania nr 6 13m 11s
(...)
Minutnik - program 15m 52s
Lottomat 15m 23s
Wersja instalacyjna 10m 09s
Wdrażanie programów konsoli 5m 36s
Zakończenie 0m 15s

z chomika dfsktigg

  • 1,53 GB
  • 20 kwi 22 12:33
Format mp4

Chcesz tworzyć nowoczesne responsywne witryny?

Potrzebujesz narzędzi, które pozwolą ci skupić się na projekcie i uwolnią cię konieczności tworzenia każdego fragmentu kodu CSS i HTML od podstaw?

Chcesz dowiedzieć się jak za pomocą Bootstrapa stworzyć od podstaw kompletną witrynę?

Potrzebujesz praktycznej wiedzy na temat aktualnych trendów i rozwiązań w web designie?


1 Wprowadzenie
Wstęp 0m 23s
Instalacja Sublime Text 4m 19s
Jak korzystać z plików? 2m 35s

2 Konfiguracja srodowiska
Bootstrap - co to jest? 5m 20s
Instalacja frameworku Bootstrap 5m 01s
Dołączenie plików CSS 4m 40s
Dołączenie plików JS 6m 01s

3 Podstawowe funkcje
Układ siatki 14m 28s
Korzystanie z układu siatki 11m 49s
Offset - zmiana kolumn 10m 03s
Push-Pull - dynamiczna zmiana kolejności kolumn Podgląd 4m 55s
Zagnieżdżanie siatki 7m 31s
Jumbotron 3m 35s

4 Elementy frameworku Bootstrap
Znaczniki blockquote i small 5m 58s
Responsywne ukrywanie elementów na stronie 4m 50s
Przyciski 6m 16s
Zdjęcia responsywne 7m 01s
Ikony glyphicon 3m 36s
Galeria zdjęć 12m 54s
Tabele 7m 31s
Własny plik CSS 6m 02s


5. Nawigacja na stronie
Nawigacja i informacja 5m 14s
Proste menu 5m 24s
Rozbudowane menu 11m 59s
Rozwijane menu Podgląd 4m 29s

6. Javascript w frameworku Bootstrap
Javascript - zakładki 13m 23s
Menu harmonijkowe 11m 28s
Javascript - podpowiedzi 6m 15s
Efekt karuzeli zdjęć 11m 03s
Okna modalne 10m 54s

7. Formularze
Pola tekstowe w formularzach 7m 51s
Elementy formularza 9m 27s
Dodatkowe efekty w formularzach 7m 40s

8. Rozbudowany Projekt
Wstęp 3m 36s
Projekt menu górnego 17m 53s
Dodanie efektu karuzeli 8m 51s
Użycie menu harmonijkowego 15m 11s
Miniaturki zdjęć 13m 29s
Informacja w zakładkach 15m 53s
Szybka stylizacja zdjęć Podgląd 7m 37s
Formatowanie okien modalnych 11m 03s
Ikony z przezroczystym tłem 5m 27s
Rozmieszczenie elementów na siatce 5m 29s
Własne kafelki 6m 06s
Użycie formularza 12m 09s
Formatowanie stopki strony 3m 31s
Walidacja i poprawa błędów 12m 31s
Własny plik CSS 4m 26s
Typografia w CSS 6m 50s
Zmiana wyglądu menu górnego 14m 06s
Pełnoekranowy efekt karuzeli 8m 17s
CSS w menu harmonijkowym 11m 09s
Stylizacja miniaturek 4m 54s
Ciekawe efekty CSS 6m 38s
Przebudowa zakładek 9m 38s
Stylizacja okien modalnych 11m 07s
Dwukolorowe kafelki 12m 31s
Ulepszenie formularzy 4m 44s
Animacje na stronie 11m 22s
Dopasowywanie strony do rozdzielczości 12m 54s
Javascript - animacja menu górnego 5m 02s


9. LESS
LESS, czyli zmienne w CSS 4m 59s
Instalacja niezbędnych narzędzi 3m 28s
Praca z LESS 3m 32s
Własny plik LESS 6m 33s
Domieszki - mixins 3m 04s

z chomika dfsktigg

  • 589,4 MB
  • 20 kwi 22 12:33
Format mp4


Wprowadzenie do blendera, które szybko nauczy cię kluczowych technik i funkcji programu.
Kurs jest przestarzały i został zaktualizowany do "Kurs Blender esencja". Dlatego lepiuej ściągnąć nowszą wersję.

Blender – wolne i otwarte oprogramowanie do modelowania i renderowania obrazów oraz animacji trójwymiarowych o niekonwencjonalnym interfejsie użytkownika. Umożliwia także tworzenie prezentacji interaktywnych (np. gier) na własnym silniku graficznym (istnieje osobny program pozwalający uruchamiać takie prezentacje).

Jego pierwotnym autorem jest przedsiębiorstwo NeoGeo, natomiast od 2002 jest rozwijany przez Blender Foundation[3]. Od samego początku głównym programistą Blendera był Ton Roosendaal. Jest dostępny na różne platformy sprzętowe i programowe, m.in. Microsoft Windows, macOS i GNU/Linuksa, Solaris, IRIX, ZetaOS, MorphOS, AmigaOS 4 i Windows Mobile.


01_Poczatek_i_podstawy\
02_Obiekty_i_modele\
03_Materialy_tekstury_i_swiatlo\
04_Kamera\
05_Animacja\

z chomika dfsktigg

  • 1,59 GB
  • 20 kwi 22 12:33
Format mp4

Opis: https://strefakursow.pl/kursy/cad_amp_3d/kurs_blender_esencja.html

Wiesz jakie możliwości oferuje Blender, ale nie potrafisz sobie poradzić z nietypowym interfejsem?



01_Praca_z_Interfejsem\
02_Obiekty_siatki_i_przeksztalcenia\
03_Organizacja\
04_Modelowanie\
05_Kamera_i_swiatlo\
06_Materialy\
07_UV_i_tekstury\
08_Animacja_podstawy\
09_Rendering\

z chomika dfsktigg

  • 487,3 MB
  • 20 kwi 22 12:33
Jeśli masz komunikat "uszkodzone archiwum" uaktualnij winrara. Archiwum nie jest uszkodzone.

Format : MP4, Materiały Dodatkowe
Rozmiar : 487.0 MB
Wersja Językowa : PL
Wydawnictwo : SK
Czas trwania : 4.5 godziny

Zacznij naukę od kluczowych koncepcji, które każdy programista musi znać. Zawsze chciałeś tworzyć własne programy, ale pewnie nie wiesz, jak się do tego zabrać. Wielu początkujących programistów spędzą sporo czasu zastanawiając się nad wyborem właściwego języka na początek. Tak naprawdę wybór języka na tym etapie ma niewielkie znaczenie. To co przede wszystkim się liczy to zrozumienie fundamentalnych zasad oraz koncepcji, na których opiera się praktycznie każdy język programowania.

1.Wprowadzenie
2.Tworzymy pierwszy program
3 Zmienne oraz typy danych
4.Instrukcje warunkowe
5.Iteracja oraz pętle
6.Podział kodu na moduły
7.Kolekcje
8.Ciągi znaków
9.Programowanie obiektowe
10.Rozwiązywanie problemów
11.Ważne techniki
materialy_do_kursu.zip


Wstęp 0m 53s
Jak korzystać z plików 1m 31s
Co powinieneś wiedzieć 0m 51s
Programy i programowanie 6m 41s
Czym jest język programowania 6m 07s
Co to jest kod źródłowy 5m 30s
Kompilacja oraz interpretacja 6m 41s
Jaki język na początek 6m 28s
Piszemy pierwszy program Podgląd 6m 31s
Wejście oraz wyjście 5m 21s
Co to jest zmienna 6m 27s
Typowanie silne oraz słabe 5m 22s
Zmienne przechowujące liczby 4m 35s
String - ciągi znaków 3m 21s
Jak używać operatorów 6m 24s
Jak używać białych znaków 6m 05s
Wielkość liter w nazwach 2m 55s
Wprowadzenie do instrukcji IF 6m 08s
IF - prosty przykład 3m 22s
Operatory porównania 5m 01s
Instrukcja Switch 8m 23s
Co to jest iteracja 6m 13s
Jak działa pętla 4m 47s
Tworzymy pętlę WHILE 3m 53s
Tworzymy pętlę FOR 5m 02s
Wprowadzenie do funkcji 5m 54s
Jak działają funkcje 3m 29s
Parametry funkcji 4m 06s
Wartość zwracana przez funkcję 4m 22s
Zakres zmiennych 4m 10s
Podział na mniejsze pliki 3m 00s
Co to jest tablica Podgląd 6m 12s
Jak pracować z tablicami 5m 40s
Tablice - właściwości oraz metody 5m 49s
Przetwarzanie kolekcji 5m 53s
Różne typy kolekcji 5m 39s
Konkatenacja 5m 46s
Operacje na ciągach znaków 5m 24s
Wyrażenia regularne 7m 29s
Znaki białe oraz specjalne 5m 09s
Czym jest programowanie obiektowe 4m 31s
Pojęcie klasy oraz obiektu Podgląd 5m 09s
Jak używać klas oraz obiektów 5m 25s
Debugowanie 5m 53s
Śledzenie krok po kroku 6m 28s
Diagnozowanie problemu 3m 33s
Narzędzia do debugowania 7m 35s
Komentarze 4m 39s
Zarządzanie pamięcią 7m 25s
Wielowątkowość 5m 19s
Frameworki oraz biblioteki 4m 38s
Zakończenie

z chomika dfsktigg

  • 412,5 MB
  • 20 kwi 22 12:33
Jeśli masz komunikat "uszkodzone archiwum" uaktualnij winrara. Archiwum nie jest uszkodzone.


Format : MP4, Materiały Dodatkowe
Rozmiar : 412.0 MB
Wersja Językowa : PL
Wydawnictwo : SK
Czas trwania : 5 godz.

Chcesz poznać technologie, bez których trudno tworzyć nowoczesne strony internetowe?
Chcesz tworzyć witryny wyposażone w liczne funkcjonalności, które dotychczas wymagały użycia złożonych aplikacji wykonywanych po stronie serwera?
Chcesz tworzyć witryny, które są lekkie, wydajne i oferują przyjazny dla użytkownika interfejs?
Chcesz się przekonać, że najnowsza wersja HTML umożliwia nie tylko tworzenie stron, ale również rozbudowanych internetowych aplikacji, z których można korzystać na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych?
Chcesz poznać nieograniczone możliwości jakie zapewni ci połączenie HTML5 z javascript i CSS3?


01_Formularze\
02_File_API_oraz_dokumenty_edytowalne\
03_Elementy_przeciagane\
04_Przechowywanie_danych\
05_Video\
06_Geolokalizacja\
07_API_wiadomosci\
08_Rozne_zagadnienia\
09_Canvas\
10_Canvas_zaawansowane_techniki\


Wstęp 2m 54s
Omówienie projektu 2m 25s
Autocomplete i autofocus 5m 03s
Atrybut placeholder 2m 16s
Użycie pól wymaganych 2m 32s
Wyrażenia regularne 5m 33s
Zaznaczanie tekstu za pomocą API 6m 21s
Paski postępu 3m 14s
Element Meter 3m 47s
Element Output 5m 09s
Pomijanie walidacji 3m 31s
Biblioteka WebForms Podgląd 7m 08s
Modernizr w formularzach 6m 22s
Skrypt Placeholder 7m 47s
Pola wyboru daty 7m 19s
Warunkowe wczytywanie skryptu 4m 18s
Tworzenie dokumentu edytowalnego 4m 54s
Dodatkowa funkcjonalność 7m 25s
Ładowanie pliku do formularza 5m 19s
Pobieranie informacji o pliku 5m 16s
Odczytywanie treści pliku 7m 22s
Wczytywanie obrazków Podgląd 5m 30s
Wycinanie fragmentów pliku 3m 53s
Transformacje 10m 05s
Odcinanie - tworzenie maski 5m 52s
Zmiana krycia i mieszanie 5m 49s

z chomika dfsktigg

  • 495,4 MB
  • 20 kwi 22 12:33
Fomrat MP4


Stary kurs HTML5. Został już usunięty ze strony strefa kursów i zastąpiony kursem: "Kurs HTML5.1". Niestety nie mam nowszego kursu więc ten oglądajcie. W wstawce tylko pliki mp4 bez żadnych materiałów dodatkowych.

Opis:
https://strefakursow.pl/kursy/programowanie/kurs_budowa_stron_w_html5.html


01.Wprowadzenie
1.1.Wstep.mp4
1.2.Popularne edytory.mp4
1.3.Znaczniki.mp4
1.4.Struktura dokumentu HTML.mp4
1.5.Sekcja HEAD.mp4


02.Elementy skladowe dokumentu
2.1.Naglowki i akapity.mp4
2.2.Podstawowe formatowanie.mp4
2.3.Listy.mp4
2.4.Listy - formatowanie.mp4
2.5.Listy zagniezdzone.mp4
2.6.Odnosniki.mp4
2.7.Sciezki wzgledne i bezwzgledne.mp4
2.8.Kotwice.mp4
2.9.Obrazki.mp4

03.Tabele
3.1.Wprowadzenie do tabel.mp4
3.2.Struktura tabeli.mp4

04.Formularze
4.1.Wstepne zagadnienia.mp4
4.10.Pola RADIO i CHECKBOX.mp4
4.11.Lista opcji.mp4
4.12.Pozostale zagadnienia.mp4
4.2.Kompatybilnosc z przegladarkami.mp4
4.3.Pola typu TEXT i TEXTAREA.mp4
4.4.Pola typu NUMBER.mp4
4.5.Pola typu RANGE.mp4
4.6.Wprowadzanie daty i czasu.mp4
4.7.Pola PASSWORD i SEARCH.mp4
4.8.Atrybuty AUTOCOMPLETE i AUTOFOCUS.mp4
4.9.Walidacja danych.mp4

05.Struktura w HTML5
5.1.Znacznik DIV.mp4
5.2.Nowe znaczniki struktury.mp4
5.3.Znacznik ARTICLE.mp4
5.4.Znacznik SECTION.mp4
5.5.Znacznik naglowka.mp4
5.6.Grupowanie naglowkow.mp4
5.7.Znacznik stopki.mp4
5.8.Znacznik NAV.mp4
5.9.Znacznik ASIDE.mp4

06.Multimedia
6.1.Znaczniki FIGURE i FIGCAPTION.mp4
6.2.Wideo - ogolne zagadnienia.mp4
6.3.Osadzanie wideo na stronie.mp4
6.4.Osadzanie audio.mp4
6.5.Znacznik EMBED.mp4
6.6.Wstep do CANVAS.mp4
6.7.CANVAS - tworzenie ksztaltow.mp4
6.8.CANVAS - przyklady.mp4

07.Rozne znaczniki
7.1.Znacznik TIME.mp4
7.2.Znacznik MARK.mp4
7.3.Znaczniki DETAILS oraz SUMMARY.mp4
7.4.Znacznik IFRAME.mp4
7.5.Znaczniki wycofane.mp4

08.Zdarzenia
8.1.Zdarzenia - wstep.mp4
8.2.Przyklady zdarzen.mp4

09.Rozne zagadnienia
9.1.Style CSS.mp4
9.2.Biblioteka Modernizr.mp4

10.Projekt
10.1.Zalozenia projektu.mp4
10.10.Umieszczanie strony na serwerze.mp4
10.2.Podstawowa struktura witryny.mp4
10.3.Nawigacja i naglowek.mp4
10.4.Wprowadzanie zawartosci.mp4
10.5.Wprowadzanie artykulow.mp4
10.6.Osadzanie klipu wideo.mp4
10.7.Stopka strony.mp4
10.8.Ostylowanie witryny.mp4
10.9.Podstrony.mp4

z chomika dfsktigg

  • 1,09 GB
  • 20 kwi 22 12:33
Format : MP4, Materiały Dodatkowe
Rozmiar : 1.09 GB
Wersja Językowa : PL
Wydawnictwo : SK
Czas trwania : 10 godz.

cały spis treści i opis:
https://strefakursow.pl/kursy/programowanie/ekosystem_javascript_-_wprowadzenie.html

Z tym kursem szybko opanujesz kluczowe koncepcje języka javascript, poznasz wiele ważnych technologii oraz opanujesz całą masę przydatnych narzędzi. Zaczynając od zupełnych podstaw szybko nabierzesz doskonałej orientacji w tym złożonym i jednocześnie fascynującym ekosystemie języka javascript. To wspaniały start dla Twojej kariery dewelopera nowoczesnych aplikacji webowych i nie tylko!

Program nauczania
Wstęp 0m 38s
Jak korzystać z plików 1m 04s
O czym będziemy mówili 5m 56s
Jakie narzędzia będą Ci potrzebne 4m 57s
Kluczowe cechy języka 5m 03s
Stwórzmy pierwszy program 4m 46s
Jak używać zmiennych 7m 20s
Jak używać funkcji 7m 22s
Jak używać instrukcji warunkowych 5m 43s
Iteracja w JavaScript 6m 51s
Co to są tablice 7m 12s
String - wprowadzenie 7m 21s
Wprowadzenie do obiektów 8m 17s
Obiekty wbudowane 5m 59s
Jak korzystać z konsoli 6m 09s
DOM - obiektowy model dokumentu 6m 26s
DOM w praktyce cz.1 5m 21s
DOM w praktyce cz.2 9m 43s
Zdarzenia i JavaScript 7m 07s
Biblioteki JS 4m 28s
jQuery - jak to działa 5m 01s
jQuery - przykład możliwości 8m 53s
Rozszerzenia do jQuery Podgląd 7m 35s
underscore.js - wprowadzenie 6m 33s
underscore.js - przykład użycia 7m 53s
Biblioteka lodash 7m 48s
Co to jest node.js 7m 41s
Jak uruchomić JavaScript w node 6m 35s
Uruchamiamy serwer HTTP 6m 51s
Przegląd możliwości node.js 5m 27s
npm - gotowe pakiety kodu 5m 59s
npm - instalacja pakietu 7m 57s
Browserify - importujemy moduły 10m 04s
Browserify - moduły node 8m 53s
Webpack - wprowadzenie 6m 59s
Webpack - dodajemy plik konfiguracyjny 3m 37s
Webpack - śledzenie zmian 5m 03s
System numeracji wersji 7m 14s
Zarządzanie zależnościami 6m 45s
Gulp - wprowadzenie 6m 27s
Gulp - uruchamiamy zadania 4m 05s
Gulp - obserwacja oraz kopiowanie 6m 44s
Gulp - jak używać pluginów Podgląd 8m 38s
Kilka ważnych pojęć 4m 58s
Wprowadzamy pojęcie transpilacji 3m 56s
Transpilacja za pomocą Babel 9m 18s
Przykłady użycia ES2015 10m 43s
TypeScript - wprowadzenie 6m 15s
(...)
Frameworki do testowania kodu 9m 09s
Linter JavaScript 7m 39s
Moment.js - daty 7m 55s
D3.js 8m 38s
Zakończenie 0m 37s

z chomika dfsktigg

  • 1,08 GB
  • 20 kwi 22 12:33
Jeśli masz "uszkodzone archiwum" uaktualnij do najnowszej wersji winrara.

Format : MP4, Materiały Dodatkowe
Rozmiar : 1.07 GB
Wersja Językowa : PL
Wydawnictwo : EduWeb
Czas trwania : 6 godzin

Angular to potężne narzędzie przyspieszające tworzenie zarówno prostych, jak i bardzo złożonych aplikacji internetowych. Jeśli pracowałeś już z Angularem lub jeśli przerobiłeś kurs Angular od Podstaw na platformie Eduweb - wiesz już jak za pomocą tego narzędzia rozwiązać wiele typowych problemów związanych z budowaniem interfejsu aplikacji. Wyświetlanie danych, zmiana styli czy przełączanie widoków - dzięki automatycznemu wykrywaniu zmian w Angularze to wszystko działa bardzo prosto. To jednak nie wszystko co oferuje Angular. We frameworku kryje się wiele przydatnych, ale mało znanych funkcji i narzędzi, które warto poznać - nie tylko po to, by pisać lepszej jakości kod, ale również by być bardziej produktywnym.

Wstęp do kursu
1.1 Wprowadzenie 05:22
1.2 Konfiguracja i pliki źrodłowe 03:04

Parametryzacja i rozszerzanie
2.1 Statyczny komponent 04:03
2.2 Atrybuty komponentów 08:31
2.3 Dynamiczne właściwości 08:48
2.4 Nasłuchiwanie własnych zdarzeń 09:56
2.5 Sterowanie przez lokalne referencje 06:31
2.6 Dziedziczenie komponentów 07:37
2.7 Kompozycja widoku z ViewChild 15:01
2.8 Dynamiczna kompozycja z ViewChildren 17:58

Projekcja i kompozycja
3.1 Projekcja z ngContent 04:00
3.2 Multi-projekcja z select 06:08
3.3 Kompozycja zawartości z ContentChild 13:13
3.4 Kompozycja z ContentChildren 12:25
3.5 Zagnieżdzanie z ContentChildren 12:45
3.6 Komponowalna logika aplikacji 13:17
3.7 Komponowalna logika aplikacji cd. 08:51

Wspóldzielenie zachowania
4.1 Własne dyrektywy i ElementRef 12:12
4.2 ContentChild i Renderer 15:59
4.3 Obsługa zdarzeń HostListener 09:30
4.4 HostListener - użycie zawansowane 10:57
4.5 Wiązanie właściwości z HostBinding 12:10
4.6 Dostęp do API z exportAs 08:08

Dynamiczna struktura
5.1 Podmiana szablonu z ngIfElse 16:52
5.2 Referencje w ngIf - składnia "as" 07:28
5.3 Mikroskładnia dyrektyw i kontekst implicit 13:24
5.4 Dynamiczne szablony ngTemplateOutlet 14:10
5.5 TemplateRef i dyrektywy jako referencja 06:43
5.6 Dyrektywy strukturalne i kontenery 29:54
5.7 Dynamiczne komponenty 19:32
5.8 Rekurencyjne komponenty 07:09

Podsumowanie
6.1 Zakończenie 01:47

z chomika dfsktigg

  • 1,23 GB
  • 20 kwi 22 12:33
Format : MP4, Materiały Dodatkowe
Rozmiar : 1.22 GB
Wersja Językowa : PL
Wydawnictwo : EduWeb
Czas trwania : 7 godz. 10 min.

Witaj w kursie Nowoczesne Aplikacje WWW z AngularJS! Kurs, który masz przed soba zostal stworzony dla wszystkich, którzy znaja juz podstawy technologii webowych i chca zaczac tworzyc funkcjonalne aplikacje z wykorzystaniem najbardziej popularnego obecnie frameworka, którego specjalisci sa jednoczesnie obecnie jednymi z najbardziej poszukiwanych przez pracodawców.

W kursie, na przestrzeni ponad 7 godzin przedstawiamy Angular od strony teoretycznej, jak równiez w obszernej czesci praktycznej piszemy swój wlasny system CRM dzialajacy po stronie przegladarki.

01-wstep.mp4
02-struktura-kursu-i-pliki-zrodlowe.mp4
03-konfiguracja-serwera.mp4
04-edytor-i-szablon-lekcji.mp4
05-koncepcje-w-angularjs.mp4
06-kontrolery.mp4
07-zakresy.mp4
08-dependency-injection.mp4
09-wyrazenia-i-dwukierunkowe-wiazanie-danych.mp4
10-dyrektywy-01-wstep.mp4
11-dyrektywy-02-podstawowe-dyrektywy.mp4
12-dyrektywy-03-wyswietlanie-cz.1.mp4
13-dyrektywy-04-wyswietlanie-cz.2.mp4
14-dyrektywy-05-dynamiczny-formularz.mp4
15-dyrektywy-06-zdarzenia-myszki-i-klawiatury.mp4
16-dyrektywy-07-wlasne-dyrektywy.mp4
17-formularze-01-walidacja-formularza.mp4
18-formularze-02-dyrektywa-ng-messages.mp4
19-filtry-01-wstep.mp4
20-filtry-02-wykorzystanie-filtrow.mp4
21-filtry-03-wlasne-filtry.mp4
22-filtry-04-filtry-w-serwisach.mp4
23-serwisy-01-wstep.mp4
24-serwisy-02-timeout-i-interval.mp4
25-serwisy-03-ajax-http-log.mp4
26-serwisy-04-ciasteczka-cookies-i-cookieStore.mp4
27-serwisy-05-wlasne-serwisy.mp4
28-moduly-01-porzadkowanie-kodu-aplikacji.mp4
29-funkcje-01-obiekty-i-tablice.mp4
30-funkcje-02-angular-i-jquery.mp4
31-super-crm-01-prezentacja.mp4
32-super-crm-02-przygotowanie-srodowiska.mp4
33-super-crm-03-konfiguracja-spa.mp4
34-super-crm-04-wyswietlanie-klientow.mp4
35-super-crm-05-mechanizm-sortowania.mp4
36-super-crm-06-wyszukiwanie-i-filtracja.mp4
37-super-crm-07-karta-klienta-pobieranie-danych.mp4
38-super-crm-08-karta-klienta-edycja-danych.mp4
39-super-crm-09-karta-klienta-wyswietlanie-osi-czasu.mp4
40-super-crm-10-karta-klienta-dodawanie-zdarzen.mp4
41-super-crm-11-usuwanie-klienta.mp4
42-super-crm-12-dodawanie-nowego-klienta.mp4
43-super-crm-13-lista-branz.mp4
44-super-crm-14-lista-pracownikow.mp4
45-super-crm-15-ostatnie-szlify.mp4
46-super-crm-16-podsumowanie.mp4
47-zakonczenie.mp4

z chomika dfsktigg

  • 2,34 GB
  • 20 kwi 22 12:33
Format : MP4, Materiały Dodatkowe
Rozmiar : 2.33 GB
Wersja Językowa : PL
Wydawnictwo : EduWeb
Czas trwania : 9 godzin


Opis: https://eduweb.pl/programowanie-i-www/angular/angular-od-podstaw

Wprowadzenie
Angular to kolejny krok, ewolucja jednego z najbardziej popularnych frameworków front-end. Już po kilku pierwszych lekcjach kursu zobaczysz jak dzięki uproszczeniu i uporządkowaniu jest on obecnie nie tylko prostszy do nauki niż pierwsze wydania, ale dzięki świetnej współpracy z najnowszymi technologiami takimi jak HTML5 i Strumienie jest to także rewolucja w produktywności i komforcie tworzenia aplikacji internetowych. Jeśli Twoje aplikacje internetowe wymykają się spod kontroli, Twój kod jest coraz trudniejszy w utrzymaniu, a Ty chciałbyś zacząć korzystać z najnowszych zdobyczy technologii front-end w sposób systematyczny i produktywny, to ten kurs jest dla Ciebie.

Wstęp do kursu
1.1 Wprowadzenie 05:33
1.2 Edytor pliki narzedzia 18:20
1.3 Struktura Aplikacji 09:05

Praca z DOM
2.1 Główny Komponent 05:27
2.2 Wiązanie danych 11:33
2.3 Wykrywanie zmian 06:50
2.4 Dołączanie bibliotek 07:41
2.5 Dynamiczne właściwości 11:40
2.6 Atrybuty a właściwości 06:47
2.7 Obsługa zdarzeń 12:14
2.8 Dynamiczne stylowanie 09:18
2.9 Dynamiczne klasy CSS 06:42

Dyrektywy wbudowane
3.1 Dyrektywa ngClass 05:10
3.2 Dyrektywa ngStyle 03:43
3.3 Wiązanie dwukierunkowe 10:18
3.4 Dyrektywy Template i ngIf 11:11
3.5 Problem stanu i hidden 08:59
3.6 Dyrektywa ngSwitch 11:39
3.7 Dyrektywa ngFor 14:25

Komponenty
4.1 Komponenty 12:31
4.2 Style i enkapsulacja 12:16
4.3 Inputs Wejscia 10:42
4.4 Outputs Wyjscia 17:22
4.5 Projekcja z ngContent 09:14
4.6 Wiazania kopie i referencje 19:53

Moduły i Usługi
5.1 Moduły 12:02
5.2 Usługi 14:22
5.3 Wstrzykiwanie zależności 16:16
5.4 Usługi współdzielone i izolowane 12:33
5.5 Nowe API Spotify - aktualizacja 21:51
5.6 Praktyczny przykład 18:12
5.7 Praktyczny przyklad - dane z serwera 15:13

Programowanie Reaktywne
6.1 Wprowadzenie do Programowania Reaktywnego 11:43
6.2 RxJS Observable i Subject 10:37
6.3 Operatory map i startWith 08:03
6.4 Async Pipe 03:51
6.5 Reaktywne Formularze 15:15

Routing
7.1 Konfiguracja Routera 09:03
7.2 Przekierowania 04:20
7.3 Routing dla modułów 07:10
7.4 Nawigacja z History API 10:32
7.5 Parametryzowane ścieżki 17:58
7.6 Zagnieżdzony routing 13:27
7.7 Routing reaktywny 05:11
7.8 Nawigacja z kodu 12:56

Formularze
8.1 Lokalne referencje i HTML5 API 12:00
8.2 Dyrektywy ngForm i ngModel 15:00
8.3 Walidacja i komunikaty błędów 05:51
8.4 Stany formularza 09:56
8.5 Stylowanie stanu formularza 05:58
8.6 Elementy radio i select 10:24

Finalna Aplikacja
9.1 Komunikacja z serwerem 24:24
9.2 Współdzielone usługi 26:38
9.3 Deployment produkcyjny 10:32

z chomika dfsktigg

  • 644,5 MB
  • 20 kwi 22 12:33
Jeśli masz "uszkodzone archiwum" uaktualnij winrara. Archiwum nie jest uszkodzone.

Format : MP4, Materiały Dodatkowe
Rozmiar : 644.0 MB
Wersja Językowa : PL
Wydawnictwo : VideoPoint
Czas trwania : 6 godz. 37 min.

Obierz kurs na... Windows 10!

Windows 10 jest dziś na ustach wszystkich — głównie dlatego, że przy jego tworzeniu Microsoft po raz pierwszy postanowił na tak dużą skalę współpracować z użytkownikami.




Cały opis:
https://videopoint.pl/kurs/windows-10-kurs-video-krok-po-kroku-bartosz-danowski,vwin10.htm

1. Wprowadzenie 12:13
2. Czysta instalacja systemu 31:17
3. Aktualizacja poprzedniej wersji Windows (7, 8) do Windows 10 22:36
4. Instalacja sterowników i dodatkowych urządzeń 21:44
5. Personalizacja i konfiguracja systemu Windows 10 46:42
6. Pierwsze kroki w nowej wersji Windows 10 40:06
7. Podstawy pracy w środowisku Windows 23:20
8. Bezpieczeństwo i prywatność w systemie Windows 10 1:33:23
9. Sieć 26:45
10. Wybrane aplikacje dostępne w Windows 10 54:16
11. Dodatek 24:40
11.1. Instalacja nowego dysku twardego 4:14
11.2. Przywracanie stanu fabrycznego 14:50
11.3. Naprawa systemu, który nie chce się uruchomić 5:36

z chomika dfsktigg

  • 249,8 MB
  • 20 kwi 22 12:33
Format : MP4, Materiały Dodatkowe
Rozmiar : 249.0 MB
Wersja Językowa : PL
Wydawnictwo : VideoPoint
Czas trwania : 2 godz. 52 min.



Programistą być! Zainteresować się tematem w podstawówce, w szkole średniej doskonalić umiejętności, na studiach usamodzielnić się i pracować zdalnie jako koder. Albo inaczej: przebranżowić się w kwiecie zawodowych lat. Z handlowca, ekonomisty, marketingowca zmienić się w developera i raz jeszcze zacząć wszystko od nowa. Czy to możliwe? Jak najbardziej! Oczywiście o ile do tematu podejdzie się mądrze. Najlepiej od strony frontendu, który jest zdecydowanie prostszy do opanowania niż backend, a równocześnie otwiera przed swoim adeptem niezwykle szerokie perspektywy. Frontend developera zatrudnię od zaraz! ? to nie chwyt reklamowy, to krzyk rozpaczy kierowników działów i szefów firm IT.




1. Wstęp i rozpoczęcie projektu 15:58
1.1. Wstęp 1:33
1.2. Instalacja edytora 1:52
1.3. Rozpoczęcie projektu, cz. 1 3:05
1.4. Rozpoczęcie projektu, cz. 2 3:04
1.5. Rozpoczęcie projektu, cz. 3 6:24
2. Poznanie elementów HTML 1:04:53
2.1. Dodawanie treści, cz. 1 15:18
2.2. Dodawanie treści, cz. 2 7:28
2.3. Dodawanie treści, cz. 3 7:10
2.4. Dodawanie treści, cz. 4 6:25
2.5. Dodawanie treści, cz. 5 7:46
2.6. Dodawanie treści, cz. 6 11:10
2.7. Dodawanie treści, cz. 7 9:36
3. CSS oraz projekt strony 1:15:28
3.1. Wstęp do CSS 5:50
3.2. Koncepcja strony 2:55
3.3. Pasek nawigacji 9:31
3.4. Sekcja slider 9:36
3.5. Sekcja features 10:30
3.6. Sekcja product 9:31
3.7. Sekcja gallery 7:30
3.8. Sekcja contact 7:21
3.9. Stopka strony 5:44
3.10. Responsywność 7:00
4. Wstęp do JavaScriptu 14:37
4.1. Podstawy JavaScriptu 6:45
4.2. Manipulowanie elementami DOM oraz zdarzenia 7:52
5. Podsumowanie 1:04
5.1. Podsumowanie i podziękowanie 1:04

z chomika dfsktigg

  • 275,9 MB
  • 20 kwi 22 12:33
Format : MP4, Materiały Dodatkowe
Rozmiar : 275.0 MB
Wersja Językowa : PL
Wydawnictwo : VideoPoint
Czas trwania : 1 godz. 13 min.

System operacyjny Linux znajduje zastosowanie w wielu różnych urządzeniach ? od komputerów osobistych, przez superkomputery, po telefony komórkowe, routery, a nawet telewizory i inne sprzęty domowe. W kwietniu 2017 roku Android (a więc de facto Linux) stał się najpopularniejszym systemem operacyjnym na świecie. Poza funkcją ?serca w maszynie? kolejnym z zastosowań Linuksa są środowiska serwerowe. Ich administrator ma za zadanie utrzymywać w sprawności infrastrukturę systemową, instalować i konfigurować aplikacje, a także zapobiegać wszelkim awariom. W wielu firmach działających w sferze IT system Linux jest podstawowym i wymaganym narzędziem pracy ? zarówno testerów, jak i developerów.



1. Wprowadzenie 0:46
1.1. Wprowadzenie 0:46
2. Przygotowanie środowiska 3:11
2.1. Pobieranie obrazu Ubuntu 0:57
2.2. Tworzenie bootowalnego pendrive'a 1:14
2.3. Używanie maszyny wirtualnej 1:00
3. O systemie Linux 8:56
3.1. Podstawowe informacje o systemie Linux 1:42
3.2. Drzewo katalogów oraz użytkownicy 3:38
3.3. Wstęp do pracy w konsoli 3:36
4. Praca w konsoli 13:29
4.1. Podstawowe polecenia w konsoli - część 1 3:06
4.2. Podstawowe polecenia w konsoli - część 2 2:23
4.3. Strumieniowanie danych i tworzenie potoków 3:41
4.4. Praca z tekstem i wyrażenia regularne 4:19
5. Konfiguracja powłoki systemu Linux 5:56
5.1. Zmienne powłoki 3:22
5.2. Aliasy i pliki startowe 2:34
6. Prawa dostępu 4:17
6.1. Podstawowe prawa dostępu 2:49
6.2. Prawa specjalne 1:28
7. Zarządzanie procesami 6:43
7.1. Charakterystyka procesów 2:41
7.2. Sygnały procesów 2:03
7.3. Zarządzanie procesami i ich priorytety 1:59
8. Edytor Vim 8:13
8.1. Wstęp do pracy w Vimie 6:04
8.2. Konfiguracja edytora Vim 2:09
9. Sieć 10:09
9.1. Narzędzia sieciowe w konsoli 6:53
9.2. Łączność FTP i SSH 3:16
10. Skrypty powłoki 11:31
10.1. Podstawowe informacje o skryptach 3:39
10.2. Polecenia i struktury sterujące 3:39
10.3. Skrypty - zadanie 4:13
11. Zakończenie 0:19
11.1. Video końcowe 0:19

z chomika dfsktigg

  • 1,34 GB
  • 20 kwi 22 12:33
Format : MP4, Materiały Dodatkowe
Rozmiar : 1.34 GB
Wersja Językowa : PL
Wydawnictwo : VideoPoint
Czas trwania : 17 godz. 2 min. 46 s.

Cały opis ze spisem treści:
https://helion.pl/ksiazki/administrowanie-sieciami-cisco-kurs-video-przygotowanie-do-egzaminu-ccna-icnd2-200-105-adam-jozefiok,vadcis.htm

Kiedy trzydzieści parę lat temu firma Cisco zaczynała swoją działalność, wizja świata oplecionego potężną pajęczyną sieci komputerowych należała do kategorii science fiction. Nikt się nie spodziewał, że internet tak szybko zmieni nasz sposób życia i myślenia. Jeśli jednak to medium ma dobrze spełniać swoje zadania, potrzebuje sieci: przemyślanych, wydajnych, sensownie skonstruowanych i skonfigurowanych. Takich, jakie może dostarczyć Cisco: ale to Ty, administrator, musisz je zaprojektować i dostosować do potrzeb Twojej firmy.

Spis lekcji

1. Wprowadzenie do kursu 7:53
2. Laboratorium ICND1 - powtórzenie najważniejszych wiadomości i nowe informacje 2:20:50
3. Protokół STP (Spanning Tree Protocol) i jego pochodne 1:18:11
4. Protokoły FHRP, czyli redundancja w sieci 1:28:05
5. Protokół routingu OSPFv2 w sieci wielodostępowej i wieloobszarowej 1:54:47
6. Protokół routingu EIGRPv4 2:07:59
7. Technologie sieci WAN 2:10:14
8. Konfiguracja EIGRPv6 28:45
9. Szyfrowanie i technologie VPN 1:25:47
10. Monitorowanie 54:27
11. Podstawy BGB 39:20
12. Obsługa list ACL IPv4 w EIGRPv4 i IPv6 w OSPFv3 34:19
13. Zadanie podsumowujące ICND1 i ICND2 1:27:21
14. Zakończenie 4:48

z chomika dfsktigg

  • 1,54 GB
  • 20 kwi 22 12:33
Format : MP4, Materiały Dodatkowe
[PL]
Wydawnictwo : VideoPoint
Czas trwania : 18 godz. 53 min. 16 s.

Sieci komputerowe łączą ze sobą komputery i inne współpracujące z nimi urządzenia w obrębie firmy, organizacji czy innej jednostki, dla której działanie we wspólnej wirtualnej przestrzeni jest wskazane.


1. Wprowadzenie 10:37
2. Instalacja i konfiguracja programu Wireshark oraz podstawy komunikacji 45:24
3. Przełączanie: Podstawowa konfiguracja przełącznika warstwy 2 1:22:43
4. Przełączanie: Konfiguracja Port Security 26:12
5. Przełączanie: Konfiguracja DHCP Snooping 19:03
6. Przełączanie: Sieci VLAN, połączenia TRUNK i protokół VTP 58:33
7. Adresowanie IPv4 1:23:36
8. Program GNS3 1:04:11
9. Routing: Wprowadzenie do routingu 27:23
10. Routing: Podstawowa konfiguracja routera 18:03
11. Routing: Konfiguracja podstawowego routingu 1:07:21
12. Konfiguracja routera do pracy z Cisco Configuration Professional (CCP) 38:37
13. Podłączenie i konfiguracja przełącznika warstwy 3 12:14
14. Routing dynamiczny RIP 37:43
15. Routing dynamiczny OSPF 46:43
16. Konfiguracja list ACL 59:30
17. Serwer DHCP na routerze 34:04
18. Konfiguracja NAT na routerze 47:20
19. Zarządzanie IOS 41:15
20. Protokół CDP i NTP 39:00
21. Adresowanie IPv6 1:52:36
22. Rozwiązywanie problemów z działaniem sieci i urządzeń sieciowych 1:18:43
23. Zadanie podsumowujące 1:02:40
24. Przygotowanie do egzaminu 19:45

z chomika dfsktigg

  • 714,6 MB
  • 20 kwi 22 12:33
Format mp4
1. Zaczynamy 25:01
2. Praca z dokumentami 32:27
3. Selekcja i transformacja 55:11
4. Praca z kolorem 15:55
5. Praca z wypełnieniami i obrysami 41:23
6. Praca ze ścieżkami 11:45
6.1. Ścieżki 2:01
6.2. Anchor points 3:52
6.3. Zamknięte i otwarte ścieżki 3:12
6.4. Łączenie ścieżek 2:40
7. Tworzenie kształtów 30:27
7.1. Tryby rysowania 4:17
7.2. Compound paths 7:01
7.3. Compound shapes 5:10
7.4. Shape Builder 3:32
7.5. Blob brush i Eraser 3:51
7.6. Paintbrush i Pencil 3:59
7.7. Wygładzanie i wycieranie ścieżek 2:37
8. Narzędzie Pióro 33:24
8.1. Narzędzie Pióro 3:02
8.2. Proste linie 5:19
8.3. Proste krzywe 4:20
8.4. Właściwości Pen Tool 5:53
8.5. Konwersja 1:37
8.6. Skróty klawiszowe 1:51
8.7. Odrysowywanie 11:22
9. Użycie tekstu w Illustratorze 24:15
9.1. Ustawienia tekstu 4:04
9.2. Tworzenie tekstu 2:41
9.3. Prosta edycja 2:01
9.4. Różne typy tekstu 2:13
9.5. Narzędzia tekstu 6:34
9.6. Tekst na ścieżce 5:05
9.7. Konwersja tekstu 1:37
10. Ustawianie wyglądu 19:09
10.1. Panel Wygląd 3:17
10.2. Kolejność 1:52
10.3. Wiele wypełnień 2:02
10.4. Wiele obrysów 3:39
10.5. Wygląd z live effects 3:19
10.6. Zachowywanie Wyglądu jako Styl 5:00
11. Praca z warstwami 23:03
11.1. Panel Warstwy 5:00
11.2. Tworzenie i edycja warstw 3:50
11.3. Wybieranie obiektów w warstwach 4:20
11.4. Podwarstwy 3:09
11.5. Ukrywanie, blokowanie i usuwanie 4:12
11.6. Menu Warstwy 2:32
12. Praca z obrazami 29:43
12.1. Import grafiki rastrowej 2:37
12.2. Pliki połączone 2:53
12.3. Zagnieżdżanie obrazków 2:48
12.4. Przycinanie z maską 1:48
12.5. Image Trace 4:20
12.6. Obrys grafiki 3:25
12.7. Konwersja fotografii 7:40
12.8. Konwersja grafiki 4:12
13. Tworzenie symboli 13:56
13.1. Symbole 1:47
13.2. Wbudowane symbole 2:34
13.3. Symbol Sprayer 3:17
13.4. Nowy symbol 2:49
13.5. Zrywanie połączenia 2:15
13.6. Redefinicja symboli 1:14
14. Rysowanie w perspektywie 13:52
14.1. Perspektywa 4:35
14.2. Rysowanie w perspektywie 4:09
14.3. Aplikowanie do siatki 5:08
15. Drukowanie, zachowywanie i eksport 38:24
15.1. Drukowanie 4:56
15.2. Zachowywanie 2:09
15.3. Starsze wersje 3:07
15.4. Szablony 5:18
15.5. Tworzenie PDF 7:00
15.6. Zachowywanie dla sieci 6:29
15.7. Tworzenie bitmap 5:11
15.8. Pliki z Illustratora w Photoshopie 4:14

z chomika dfsktigg

  • 2,71 GB
  • 20 kwi 22 12:33
W paczce tylko tylko materiały dodatkowe i projekt. Brak plików wideo kursu. Bedą w następnej paczce.

z chomika dfsktigg

  • 4,32 GB
  • 20 kwi 22 12:33
Format mp4

Tutaj są pliki wideo kursu. Materiały dodatkowe oraz projekt są w innej wstawce.

Czego się nauczysz:
tworzenia realistycznego i dynamicznego oświetlania
zarządzania projektem w silniku
eksportowania modeli do silnika i pracy z content browserem
budowanie poziomów z modularnych assetów
zmiany wyglądu sceny za pomocą post procesów
obsługi edytora Unreal Engine 4
dodawania efektów cząsteczkowych takich jak np. kurz czy dym
dobierania ustawień kamer i renderingu

Zastanawiasz się jak powstaje grafika do współczesnych gier 3D takich jak chociażby Doom, Unreal Tournament czy Alien Isolation? Chciałbyś pracować przy powstawaniu takich projektów lub tworzyć modele 3D i zarabiać sprzedając je w sieci? W takim razie to właśnie dla ciebie przygotowaliśmy tę serię kursów. Zdobędziesz dzięki niej komplet wiedzy, umiejętności i opanujesz workflow, który powinien znać każdy profesjonalny grafik 3D, który chce ukierunkować się na pracę związaną z branżą gier.

Zostań level designerem!
W trzecim kursie poświęconym tworzeniu środowisk do gier 3D zajmiemy się pracą

Wprowadzenie
1.1 Wstęp 03m 01s
1.2 Jak korzystać z materiałów 04m 08s

Przygotowanie modelu na podstawie zdjęcia
2.1 Przygotowanie do eksportu - wstęp 01m 25s
2.2 Przygotowanie do eksportu - materiały, cz. 1 10m 11s
2.3 Przygotowanie do eksportu - materiały, cz. 2 09m 37s
2.4 Przygotowanie do eksportu - nazwy i pivoty 15m 20s
2.5 Eksport przy użyciu skryptu 07m 10s

Pierwsze kroki w Unreal Engine
3.1 O silniku 05m 49s
3.2 Instalacja UE4 07m 18s
3.3 Utworzenie projektu i nawigacja viewportu 15m 42s
3.4 Interfejs - content browser 10m 14s
3.5 Interfejs - modes 09m 11s
3.6 Interfejs - world outliner details 14m 03s
3.7 Import assetów 14m 52s
3.8 Material Editor 12m 34s
3.9 Ustawienia materiałów - trim sheets 18m 28s
3.10 Materiały - podłogi Podgląd 07m 07s
3.11 Materiały - brama 09m 18s
3.12 Plugin substance 16m 09s
3.13 Materiały substance - metale 13m 24s
3.14 Materiały - plastik 13m 44s
3.15 Materiały - szkło 09m 33s

Level Design
4.1 Rozłożenie modeli w scenie, cz. 1 12m 51s
4.2 Rozłożenie modeli w scenie, cz. 2 08m 24s
4.3 Sufity 26m 43s
4.4 Kontenery 08m 29s

Światło
5.1 Rodzaje świateł w Unreal Engine 15m 09s
5.2 Ustawienie świateł 18m 41s
5.3 Lightmass 18m 44s
5.4 Reflection capture 11m 09s
5.5 Rewizja świateł 17m 46s
5.6 Rewizja materiałów 08m 06s
5.7 Volumetric fog 12m 38s

Post procesy i finalne ustawienia
6.1 Post process volume 26m 38s
6.2 World settings Podgląd 04m 22s
6.3 Game mode blueprint 05m 01s

Finalna prezentacja projektu
7.1 Decale - wstęp 18m 34s
7.2 Projektowanie decali 19m 12s
7.3 Particle 05m 44s
7.4 Narzędzie sequencer 16m 15s
7.5 Animacja kamer 27m 51s
7.6 Render animacji i screenshoty 11m 59s
7.7 Zakończenie 07m 57s

z chomika dfsktigg

  • 1,42 GB
  • 20 kwi 22 12:33
Format MP4
W czasach kiedy wiele publikacji wymaga wersji elektronicznej, umiejętność tworzenia ich tak, by były czytelne na każdym sprzęcie komputerowym, tablecie czy smartfonie, stanowi niezwykle cenny atut na rynku pracy. Skorzystaj z solidnie opracowanego szkolenia Adobe InDesign CC. Skład dokumentów elektronicznych.


Spis lekcji

1. Przygotowanie do pracy z dokumentami interaktywnymi 15:30
2. Tworzymy interaktywne przyciski ekranowe 38:36
3. Zakładki i hiperłącza 42:24
4. Praca z plikami audio i video 20:39
5. Obiekty wielostanowe i paleta Stany obiektów 31:12
6. Praca z formularzami elektronicznymi 27:11
7. Tworzymy animacje 41:24
8. Dodajemy elementy interaktywne 1:34:34
9. Tworzymy interaktywny baner internetowy 25:55
9.1. Wstęp 0:40
9.2. Przygotowanie banera, planowanie i omówienie struktury 5:00
9.3. Dodajemy animacje 4:53
9.4. Wprowadzenie elementów interaktywnych banera 4:12
9.5. Eksport banera do formatu SWF i osadzenie go na stronie internetowej 2:24
9.6. Eksport banera do formatu HTML5 i osadzenie go na stronie internetowej 8:46
10. Budujemy interaktywną gazetkę 35:36
10.1. Wstęp 0:34
10.2. Omówienie i przygotowanie okładki gazetki 2:53
10.3. Dodajemy interaktywny spis treści, formatowanie spisu treści 6:43
10.4. Dodajemy animacje i elementy interaktywne 12:17
10.5. Dodajemy kolejne animacje i nowe elementy interaktywne 6:05
10.6. Eksport i opcje pliku SWF 7:04
11. Tworzenie złożonej publikacji interaktywnej w formacie Adobe PDF 1:01:39
11.1. Wstęp 0:40
11.2. Ograniczenia i możliwości dokumentów elektronicznych PDF 1:55
11.3. Przegląd istniejącego dokumentu i planowanie interakcji 2:20
11.4. Dodajemy hiperłącza 6:06
11.5. Dodajemy zakładki i interaktywny spis treści 5:04
11.6. Eksport do pliku Adobe PDF interaktywny 8:57
11.7. Dodajemy film video 3:01
11.8. Dodajemy własne formularze, obsługa formularza 14:37
11.9. Osadzamy elementy Flash SWF, tworzenie animacji SWF w programie Adobe InDesign 15:33
11.10. Eksport złożonego dokumentu do formatu Adobe PDF 3:26
12. Tworzymy interaktywny dokument w formacie układu stałego ePub 37:54
12.1. Wstęp 0:41
12.2. Przegląd istniejącej pracy, dodawanie animacji oraz podstawowych elementów interaktywnych 9:58
12.3. Wprowadzanie kolejnych animacji i elementów interaktywnych 11:33
12.4. Informacje o formacie układu stałego ePub (ePub Fixed Layout) 2:23
12.5. Zapis publikacji w formacie układu stałego ePub 6:58
12.6. Wykorzystanie funkcji Publish Online - przyszłość dokumentów elektronicznych 5:38
12.7. Zakończenie 0:43

z chomika dfsktigg

  • 1,07 GB
  • 20 kwi 22 12:33
Format MP4

Tematyka grafiki komputerowej jest niezwykle złożona — obejmuje projektowanie, łamanie tekstu, przygotowywanie dokumentów do druku, obróbkę obrazów. Lecz wystarczy zrozumieć zasady składu, by praca przy tworzeniu reklam, ogłoszeń, broszur i publikacji książkowych była przyjemna, kreatywna i przynosiła wymierne zyski.

1. Wprowadzenie 5:26
2. Zastosowania programu oraz tworzenie i ustawienia nowego dokumentu 10:49
3. Poznajemy interfejs programu Adobe InDesign 18:10
4. Ogólne zasady i podstawy pracy z programem InDesign CC - ramki graficzne i tekstowe 28:21
5. Zarządzanie obiektami i tworzenie elementów wektorowych 24:57
6. Dodajemy zdjęcia i elementy graficzne 1:07:35
7. Import i opcje wstawiania tekstów 31:03
8. Praca z kolorami 49:21
9. Podstawowe formatowanie tekstów 28:55
10. Zaawansowane formatowanie tekstów 47:19
11. Dodajemy cienie, podcienie i inne efekty specjalne 42:27
12. Szybkie, precyzyjne i automatyczne rozmieszczanie obiektów 41:44
13. Zapis i eksport efektów pracy 20:56
14. Zakończenie 0:55

z chomika dfsktigg

  • 1,27 GB
  • 20 kwi 22 12:33
Format mp4


1. Szybkie przypomnienie ogólnych zasad pracy z grafiką i tekstem 29:16
1.1. Wstęp, informacje o autorze, omówienie szkolenia 1:01
(...)
1.9. Podsumowanie 2:07
2. Edycja tekstów i tworzenie stylów akapitowych 38:55
(...)
2.8. Wiszące spójniki, wykorzystanie skryptu wiszące spójniki 2:44
3. Import tekstów wraz ze stylami, mapowanie, dostosowanie stylów, edycja stylów akapitowych 24:52
3.1. Wstęp i omówienie treści rozdziału 0:27
(...)
3.6. Edycja i dopasowanie stylów akapitowych 2:44
4. Wykorzystanie stylów dokumentów Microsoft Word, szybkie formatowanie tekstów34:41
4.1. Wstęp 0:21
4.2. Import stylów z innych dokumentów i formatowanie tekstów 5:20
4.3. Tworzenie stylów typu następny, automatyczne formatowanie tekstów 2:29
4.4. Automatyczne formatowanie tekstów przy użyciu sekwencji stylów następnych 3:43
4.5. Szybkie formatowanie tekstów stylami akapitowymi, import stylów 5:01
4.6. Zaawansowane formatowanie akapitów, linie akapitowe 2:07
4.7. Import i formatowanie dokumentu typu katalog produktów 7:46
4.8. Tworzenie sekwencji stylów akapitowych, wykorzystanie pętli stylów, automatyczne formatowanie katalogów, szybkie dodawanie elementów graficznych 7:54
5. Tworzenie, wykorzystanie i edycja stylów znakowych 9:56
5.1. Wstęp 0:25
5.2. Tworzenie, edycja i wykorzystanie stylów znakowych w praktyce 9:31
6. Tworzenie, edycja i wykorzystanie stylów zagnieżdżonych, inicjały - wykorzystanie i formatowanie 29:06
7. Style obiektów, wykorzystanie stylów obiektowych do szybkiego i automatycznego formatowania elementów graficznych i tekstów 44:09
8. Strony wzorcowe, tworzenie i wykorzystanie stron wzorcowych, automatyczna numeracja, zaawansowane szablony 50:25
9. Tworzenie dokumentów wielostronicowych, oblewanie grafiki tekstem, efekty, style, praca z plikami PSD 1:19:59
10. Tworzenie spisów treści, szablony stylów, spis ilustracji, automatyczne podpisy do elementów graficznych 41:24

z chomika dfsktigg

  • 552,2 MB
  • 20 kwi 22 12:33
Format MP4


W tym kursie nie ma miejsca na suchą teorię! Wszystko czego się nauczysz oparte jest na realnym projekcie w pełni funkcjonalnej aplikacji. Oznacza to, że zdobędziesz wiedzę, które bez problemu będziesz mógł zastosować w praktyce. Każda nowa umiejętność, każda nowo poznana technika może być bez problemu wdrożona w twoich własnych projektach.

Hooki cyklu życia i data flow
1.1 Wstęp 01m 08s
1.2 Materiały do kursu 01m 43s
1.3 Wprowadzenie do aplikacji 06m 21s
1.4 Cykl życia komponentu 14m 03s
1.5 Hook ngOnChanges 08m 15s
1.6 Rx New Subject i Serwis dwukierunkowy 11m 23s
1.7 Metoda Unsubscribe Podgląd 03m 14s
1.8 Komponent jako atrybut 09m 52s
1.9 Dekorator @ViewChildren 07m 27s
1.10 Optymalizacja importów 03m 44s

Zaawansowane formularze
2.1 Warunkowa walidacja formularza 06m 32s
2.2 Custom Validators 10m 25s
2.3 FormGroup 13m 00s
2.4 FormArray 17m 53s
2.5 FormArray - usuwanie grupy kontrolek 03m 37s
2.6 Preparacja danych przed wysłaniem na serwer 09m 44s
2.7 Wczytanie danych do formArray 14m 46s

Zaawansowany routing
3.1 Widok logowania 09m 58s
3.2 Auth Service 11m 36s
3.3 CanActivate Guard 11m 54s
3.4 Layout Service 15m 40s
3.5 Lazy loading 12m 07s
3.6 CanLoad Guard 09m 08s
3.7 CanDeactivate Guard 13m 04s
3.8 Metoda navigate i asynchroniczność 03m 06s
3.9 Router Events 04m 07s
3.10 Spinner Podgląd 07m 45s
3.11 WildCard 05m 39s
3.12 Auxiliary Routes 03m 39s

Manipulacja DOM
4.1 NativeElement 07m 14s
4.2 Renderer 06m 02s
4.3 Dekorator @HostBinding 05m 51s
4.4 Dekorator @HostListener 06m 00s
4.5 Dyrektywa ScrollToTop 12m 17s

Dynamiczne komponenty
5.1 Przygotowujemy dynamiczny komponent 07m 18s
5.2 ViewContainerRef 04m 03s
5.3 ComponentFactoryResolver 08m 39s
5.4 Dynamic component Inputs Podgląd 04m 18s
5.5 Dynamic component Outputs 05m 26s
5.6 Usuwanie dynamicznego komponentu 05m 43s

Ręczne sterowanie system detekcji
6.1 Timer komponent i system detekcji 06m 16s
6.2 Klasa ChangeDetectorRef 06m 19s
6.3 Zakończenie 00m 37s

z chomika dfsktigg

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

345 plików
393,93 GB




izabela1968

izabela1968 napisano 23.04.2022 23:10

zgłoś do usunięcia
Zapraszam 💐💐💐
janoszka1971

janoszka1971 napisano 28.05.2022 23:45

zgłoś do usunięcia

obrazek

nerad86850

nerad86850 napisano 2.01.2023 13:58

zgłoś do usunięcia
Super chomik

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności