like-no-other-love.jpg
-
10 niezwykłych opuszczonych miejsc - filmik -
2015.07.17 -
2015.08.19 -
2015.11.08 -
2015.11.11 -
2015.12.25 Pełnia 100% księżyca -
2015-03-18 Szczecin w kwiatach -
2015-06-28 -
2015-07-30 -
2016.11.14 Superksiężyc -
2017.08.08 - częściowe zaćmienie księżyca -
2017.10.09 Płonące tornado -
2017.11.03 Pełnia Bobra -
23.03.2016 r. Jasne Błonie -
27.03.2016 r. Moje zdjęcia -
28.10.2015 -
Ahmad Haraji -
Charles H. White -
Daniel Ridgway Knight -
Dom zdrojowy -
domek nad morzem żony Hitlera -
Domu Zdrojowego „Eckerberg -
Dzień kobiet -
filmik -
filmiki -
Giennadij Kiriczenko -
Iwan Szyszkin -
José Miguel Román Francés -
Josephine Wall -
księżyc -
Lawrence Alma-Tadema -
Louis Aston Knight -
Lucia Sarto -
Michał bajor - No, A Ja (2022) -
Mohammad Yazdchi -
Moje zdjęcia -
moje zdjęcia 01-12-2015r -
moje zdjęcia 25.12.2015r -
NIEZWYKŁY ŚWIAT -
niezwykły świat 1 -
niezwykły świat 2 -
O kościele w Trzęsaczu i Zielenicy -
obrazy na polu -
Podziemia -
Rahim Navessi -
Sanatorium grozy. Barcinek -
Sergio Martinez -
Szczecin- nagranie archiwalne -
Victor Bauer -
zachód
Zula Kenyon (1873 - 1947) urodziła się w Deansville, w stanie Wisconsin jako córka Johna i Sarah (Clark) Kenyon. "Pani Kenyon podjęła studia w Art Institute of Chicago na wiosnę w 1899 roku. Po dwóch latach podjęła następną sesję studiów" (w odpowiedzi AIC na zapytanie kolekcjonera). W latach 1900 do 1918 Zula żyła w Chicago i pracowała dla Gerlach-Barklow Company i została jedną z ich pierwszych artystów. "Wykorzystując wszystkie dostępny środki tworzenia swoich prac, ulubionym tworzywem pozostał delikatny pastel. Nie będąc w pełni zadowolona z materiałów, które były dostępne na rynku, wymyśliła materiały swojego własnego pomysłu, własnymi kolorami i tekturą. Właściwości jej kolorów i tektury sprawiają, że jej pastele uzyskują siłę i połysk farb olejnych." (od "Alone" po GRIT) Większość tematów prac Zuli Kenyon została namalowana przed 1920roliem i tematami były: portrety kobiet, dzieci, serie bluebird, indyjskich panien, zwierząt, krajobrazów i tematów historycznych.
W początkach druku prac, gdy Zula malowała na płótnie, tematy były opracowywane do druku czarno-białego i dopiero wtedy kolorowany ręcznie przez pracowników wydawnictwa kalendarza. Dopiero w późniejszym okresie odbitki były w kolorze. "Zula Kenyon była jednym z najpopularniejszych artystów w tamtym czasie i dobrze znana z bogactwa koloru, doskonałości w rysunku i pięknie kompozycji. Jej prace są coraz bardziej poszukiwane przez kolekcjonerów tego gatunku." (od Vintage Illustration).