316693_157002567727133_113238925436831_301933_1111415202_n.jpg
-
10 niezwykłych opuszczonych miejsc - filmik -
2015.07.17 -
2015.08.19 -
2015.11.08 -
2015.11.11 -
2015.12.25 Pełnia 100% księżyca -
2015-03-18 Szczecin w kwiatach -
2015-06-28 -
2015-07-30 -
2016.11.14 Superksiężyc -
2017.08.08 - częściowe zaćmienie księżyca -
2017.10.09 Płonące tornado -
2017.11.03 Pełnia Bobra -
23.03.2016 r. Jasne Błonie -
27.03.2016 r. Moje zdjęcia -
28.10.2015 -
Ahmad Haraji -
Charles H. White -
Daniel Ridgway Knight -
Dom zdrojowy -
domek nad morzem żony Hitlera -
Domu Zdrojowego „Eckerberg -
Dzień kobiet -
filmik -
filmiki -
Giennadij Kiriczenko -
Iwan Szyszkin -
José Miguel Román Francés -
Josephine Wall -
księżyc -
Lawrence Alma-Tadema -
Louis Aston Knight -
Lucia Sarto -
Michał bajor - No, A Ja (2022) -
Mohammad Yazdchi -
Moje zdjęcia -
moje zdjęcia 01-12-2015r -
moje zdjęcia 25.12.2015r -
NIEZWYKŁY ŚWIAT -
niezwykły świat 1 -
niezwykły świat 2 -
O kościele w Trzęsaczu i Zielenicy -
obrazy na polu -
Podziemia -
Rahim Navessi -
Sanatorium grozy. Barcinek -
Sergio Martinez -
Szczecin- nagranie archiwalne -
Victor Bauer -
zachód
Pino (ur. jako Giuseppe Dangelico) urodził się w Bari w dniu 8 listopada 1939 roku. Był artystą – samoukiem. Jego talent został uznany przez pierwszego nauczyciela i za namową ojca rozpoczął studia w miejscowym Art Institute. W 1960 roku zaczął naukę w Mediolańskiej Akademii Brera, gdzie doskonalił swój talent i umiejętności do aktów malarskich. W ciągu dwóch lat uczył się w
Akademii, gdzie poddał się wlywowi prerafaelitów i Macchiaioli. Pino także eksperymentował z ekspresjonizmu z końca lat sześćdziesiątych podczas pobytu w Mediolanie. Pino zmienia ego, młody chłopiec otoczony przez piękne kobiety, (jego siostry, ciocie i kuzynki), znajduje się w różnych stanach emocji począwszy od adoracji a skończywszy na odizolowaniu. Wiele postaci Pino często jest przedstawionych jako zamieszkujące zmysłowe buduary lub garderoby, w oczekiwaniu męża lub kochanków.
Od 1960 - 79 jego prace pojawiły się na kilku dużych wystawach we Włoszech
i Europie. Równocześnie jego prace zostały zamówione przez dwóch największych włoskich wydawców, Mondadori i Rizzoli, na ilustracje książek. Jednak Pino czuł się ograniczony w Mediolanie. Chciał więcej swobody artystycznej, która jego zdaniem istniała w Stanach Zjednoczonych.
W 1979 roku wyemigrował do Stanów Zjednoczonych pod patronatem Galerii Borghi, gdzie stworzył kilkanaście wystaw w Nowym Jorku i Massachusetts. W 1980 roku, po pukaniu do wielu drzwi, Zebra Books Publishers zlecił mu zrobić swoje pierwsze okładki na książki. Jego interpretacja był nowa, świeża i zmysłowa, ilustracje tak udane, że dostał się do twórczych relacji z wieloma wiodącymi wydawcami romansów. Jego popularność wzrosła w literackiej społeczności i stał się artystą na popyt dla Zebra, Bantam, Simon and Schuster, Harlequin, Penquin USA i Dell. Do tej pory, Pino zilustrował 3.000 książek. Jego styl zdominował i miał wpływ na rynek książki.
Chociaż Pino poświęcił trzynaście lat na ilustrowanie okładek do książek, nigdy nie porzucił pragnienia powrotu do sztuki. W Stanach Zjednoczonych jest zafascynowany twórczością Soralla, Sargent, Benson i William Merrit Chase. W 1992 r. skontaktował się z jedną z największych galerii w Scottsdale, Arizona, The May Gallery i wysłał pięć obrazów, które dobrze się sprzedały. Od tego czasu jego obrazy pojawiły się w Morris i Whiteside Gallery w Hilton Head i Stuart Johnson Settlers West Gallery in Tucson. Pino został zaproszony do kilku wywiadów na głównych sieciach telewizyjnych i wywiadów czasopismach krajowych i zagranicznych.
Żył w New Jersey z żoną, synem i córką. Zmarł 25 maja 2010 w wyniku choroby nowotworowej