Kraj promocji.jpg
-
- Kabarety -
- Programy -
► ELEKTRONIKA -ELEKTOROTECHNIKA -
►ELEKTRYKA-ELEKETRONERGETYKA -
►FILMY 1950-2009 LEKTOR PL ( AC-3 ) -
►MECHANIKA -
►MUZYKA DO AUTA 2012 -
►NAWIGACJE GPS 2012 -
●Skladanki 2012 -
⓿LCD - TEST ════════════ -
7554 -
A T L A S Y I E N C Y K L O P E D I E -
Auto Mapy 2012 -
BollywoodGocha2308 -
dla nauczycieli -
ELEKTRONIKA -
Fifa 12 PL Full RIp !!! Jeden Plik! -
FILMY -
Filmy z kursu -
Filmy z kursu(1) -
GRY PC i INNE -
GRY PC REPACK 2O12 -
Historia.Powszechna.podręczniki -
INNE -
j.polski i historia -
książki (hasło budownictwo) -
KSIĄŻKI(2) -
Kurs Pinnacle Studio 15 -
KURSY TAŃCA -
Lektor.pl -
misiek0205 -
MUZYKA -
Najlepsze filmy Lektor PL -
Najlepsze gry na komputer PC -
Najnowsza muzyka -
NAPRAWA SAMOCHODÓW -
NAWIGACJE -
Podręczniki i książki PDF -
Programy na komputer PC -
PROGRAMY PC -
RAW -
Regulacja Rzek i Potoków -
Studia- BUDOWNICTWO(1) -
STUDIA i INNE PRZYDATNE -
Super Gry (Full Rip RAR PC)(1) -
Symulator Jazdy 2 PL -
Sztuki walki -
Vivid WorkshopData 10,2 Full 2011 PL -
WWE -
WWE 12
Powinniśmy gorąco podziękować słowackim pilotom, za to iż w sposób naoczny zdyskredytowali MAK i rosyjskich ekspertów lotniczych, którzy twierdzili, że z małej wysokości nie można podnieść Tu-154. Dotychczas Tu-154 słowackiego prezydenta, pilotowany przez Słowaków, wykonywał na pokazach w Piestanach przejścia na niskiej wysokości nad płytą lotniska np. w roku 2007. Po katastrofie Tu-154M, która miała miejsce na lotnisku Smoleński Siewiernyj 10.04.2010, było wiele dywagacji na temat możliwości podniesienia polskiego Tu-154M z wysokości 80 m przy której padła komenda II pilota - "Odchodzimy!". Wg Rosjan decyzja powinna paść na wysokokości 120 m. Rosyjscy eksperci twierdzili, że Tu-154M nie jest w stanie wykonać manewru touch-and-go. Nie wiem czy na postawę słowackich pilotów nie wpłynęła katastrofa samolotu z polską delegacją do Katynia, ale ponad miesiąc później, bo 29 maja 2010 słowaccy piloci pokazali w Piestanach nie tylko możliwość przejścia samolotu tego typu na bardzo małej wysokości nad ziemią i podniesienie go powtórne, ale także wykonanie klasycznego manewru touch-and-go. Przy dotknięciu pasa lotniska 0:38 porządnie zadymiły opony. Skoro Słowaccy piloci pokazali, że możliwy jest manewr touch-and-go tym samolotem, to tym bardziej możliwe jest podniesienie samolotu z wysokości 80 m. Skoro samolot uległ rozbiciu, to wynika z tego iż kpt. Arkadiusz Protasiuk albo nie dysponował pełnym ciągiem silników, albo nastąpiło zablokowanie steru wysokościowego lub w inny zewnętrzny sposób uniemożliwiono manewr podniesienia samolotu. Zobacz filmy http://www.youtube.com/watch?v=r3j_h6d_HF8&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=8w7pbHrLP60&feature=player_embedded http://niepoprawni.pl/blog/2210/gorace-podziekowania-dla-pilotow-slowackiego-prezydenckiego-tu-154