2.jpg
-
~~~GRY PC!!!~~~ -
■ Bridge Project Symulator Budowy Mostów PL -
◄GRY W 1 PLIKU ISO!► -
● Gra PayDay 2 - Chomikuj -
♣ Arma III Complete Edition PC PL -
Batman Arkham Asylum PL -
Bit.Trip.Runner -
Call of Duty 4 modern warfare PL -
Call Of Duty 5 World At War -
Cracki do gier -
Dokumenty -
FIFA 12 PL -
Gothic 2 + Noc Kruka -
Grand Theft Auto IV Car Pack -
GRID 2 (ISO) FULL with CRACK -
Mafia 2 PL 2010 -
Medal of Honor 2010 PL -
Microsoft Office 2007 -
Microsoft Office 2010 -
Net Framework 4 -
Niezbędnik Terraria -
Phoenix 1.5 beta 8 - do plików .SID .SIS .SIM -
Plik Skyrim.ini !!! !!! -
Pojazdy do GTA IV -
Programy PC -
Skyrim Spolszczenie Napisów -
Sony Vegas Pro 10 + keygen FULL!!! -
Syntezator mowy IVONA 2 -
Tapety na komórkę 240x320 -
TerrariaForm -
Twoja Stara mp3 IVONA -
Virtual Dj 7
Mafia 2 to kontynuacja wydanej w 2002 roku gry Mafia: The City of Lost Heaven autorstwa Illusion Softworks. Za część drugą odpowiada ta sama ekipa, która od roku 2008 znana jest pod inną nazwą (2K Czech). Prócz tytułów opowiadających o niesławnej włoskiej grupie przestępczej, firma znana jest między innymi z Hidden & Dangerous, czy Vietcong.
Chociaż Mafia II jest kontynuacją, przedstawia zupełnie odrębną historię. Nie oznacza to, że rozbudowana fabularnie poprzedniczka poszła w zapomnienie - w dwójce znajduje się mnóstwo nawiązań i smaczków, czytelnych dla fanów. Zmieniają się jednak główni bohaterowie, czasy oraz miejsce akcji. Wcielamy się bowiem w postać Vito Scalettiego, w momencie, gdy kończy on służbę wojskową i zimą 1946 roku wraca do domu - monumentalnego Empire Bay (10 mil kwadratowych), będącego w rzeczywistości wirtualną adaptacją Nowego Jorku (odwzorowanego w dość luźny sposób, wraz z kilkunastoma charakterystycznymi budowlami, jak np.: Empire State Building czy most Brooklyński). Metropolia składa się z kilku różnych dzielnic (np. Chinatown, przemysłowa Millville, portowe Oysterbay i Southport, kraina bogaczy Klingstone), wśród których dla tej historii najważniejsze są oczywiście Małe Włochy (Little Italy). Vito, wraz z przyjacielem Joe Barbaro, próbują odnaleźć się na powrót w tej rzeczywistości. Nie zamierzają jednak zatrudnić się w dokach jako tania siła robocza. Czeka na nich bowiem „kariera” w świecie przestępczym, w szeregach jednej z lokalnych rodzin mafijnych.
Zmiana okresu, w jakim dzieje się akcja, oznacza nowe, jeszcze bardziej okrutne realia oraz nieco inną stylistykę (także szybsze samochody). Druga odsłona serii oferuje znacznie większą swobodę od pierwowzoru. Zamiast jednej tylko „rodziny” otrzymujemy możliwość postawienia się po jednej z trzech stron. Naturalnie wspieranie jednej frakcji prowadzi przeważnie do złych stosunków z innymi, a czasem nawet wojny. Sama fabuła została podzielona na dwa zasadnicze podrozdziały, prowadzące do jednego z kilku możliwych zakończeń. Treść gry to przede wszystkim wykonywane przez nas zadania, od których zależy nasza pozycja i reputacja. Każdy, kto widział filmy o mafii, wie czego się spodziewać - wymuszenia, porwania, napady i pomoc członkom naszej „rodziny”. Wszystko to spięte niezwykle ciekawym wątkiem głównym, pełnym zwrotów akcji, napięcia i charakterystycznego, czarnego humoru.
Prócz tego w mieście czeka na nas mnóstwo atrakcji, zarówno legalnych jak i niezgodnych z prawem. Możemy więc kraść pojazdy (na szybko, przez zbicie szyby, lub subtelnie, przez włamanie), wybierając z pięćdziesięciu modeli wzorowanych na prawdziwych markach, a później ulepszać je i modyfikować w warsztacie. Jeśli ktoś wolałby bardziej oficjalnych metod, może po prostu auto kupić. Wozy to nie jedyne dobra, jakie oferują sklepy - są i ubrania (przydatne czasem, gdy ściga nas policja), jedzenie, a nawet opcja kupna własnych czterech kątów.
Świat gry odnotowuje upływ czasu - w kwestii zarówno cyklu dnia i nocy, jak i zmieniających się pór roku - co jednak jest w pewnym stopniu uzależnione od fabuły. Wachlarz nowych umiejętności zyskał także nasz podopieczny, który potrafi bić się na pięści z wykorzystaniem większej liczby ciosów oraz przeskakiwać przez płoty.
Mafia II wykonana została na nowym silniku graficznym. Z jego pomocą - podobnie jak w części pierwszej - świetnie odwzorowano przede wszystkim twarze bohaterów, ich mimikę (za którą odpowiada ponad 30 mięśni twarzy) oraz animację. Sprawia to, że prezentowane w dużych ilościach przerywniki, zrealizowane na silniku graficznym, sprawiają wrażenie niemal wyreżyserowanych filmów z żywymi aktorami.