Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

cop2.png

 CoPilot v8.2.0.368 CRACKED 100 - cop2.png
Download: cop2.png

54 KB

(320px x 480px)

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Jest to wersja PL, skrakowana, działa w 100 %, jeżeli była wcześniej instalowana stara wersja trial to trzeba ją wywalić.
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Nowa poprawiona wersja, trzeba odinstalować i wszystko wywalić jeżeli był wcześniej trial lub starsza wersja, na Desire HD działa rewelacyjnie. obrazekobrazekobrazek
Wersja na Desire i Nexus One. Copilot live 8.2.0.218 >> 8N248-B4555-2JJBS-63762-9MK43 << Mapy trzeba skopiować ręcznie do katalogu: >> sd card/copilot/af for Africa >> sd card/copilot/eu for Europe. (Eastern Europe, Western Europe) >> sd card/copilot/na for North America. (Canada, Mexico, United States)

Mapy należy skopiować jeszcze do poprzedniej wersji Copilot! Następnie na starą wersję instalujemy 8.2.0.218. Po zainstalowaniu tej wersji nie ma możliwości dodania map.

obrazek
Dokumenty - Flash 5. Kompendium programisty.jpg
Ta książka to wspaniałe źródło wiedzy dla twórców flasho ...
Ta książka to wspaniałe źródło wiedzy dla twórców flashowych chcących zapoznać się z zagadnieniami programistycznymi (i nie tylko) związanymi bezpośrednio z Flashem. Nie znajdziesz w niej jednak opisu języka ActionScript -- celem jest przedstawienie programów i języków programowania, z których zapewne będziesz chciał skorzystać w trakcie kreowania nowej witryny flashowej. Ponieważ wierzę, że najlepszą metodą nauki jest przeczytanie krótkiego wprowadzenia do tematu, później dokładne omówienie prostego zagadnienia i powolne przechodzenie do coraz to bardziej złożonych pojęć, taką właśnie technikę będę stosował podczas omawiania każdego tematu w każdym rozdziale. Każdy rozdział dotyczy konkretnego tematu. Treść każdego z nich zaczyna się od przedstawienia prostych, ogólnych przykładów i powoli przechodzi do bardziej złożonych problemów. Można powiedzieć, że początek rozdziału ma Ci dać solidne podstawy danego tematu, abyś dokładnie zrozumiał późniejsze przykłady. Praktycznie wszystkim pojęciom w książce towarzyszą przykłady. Niektóre z nich są zabawne i bardzo proste, ale głównym ich zadaniem jest ilustracja omawianego zagadnienia. Kod każdego przykładu wraz z omówieniem znajdziesz nie tylko na CD-ROM-ie, ale i w książce. W ten sposób możesz mieć go przed oczami, a na ekranie komputera oglądać jego działanie. "Flash 5. Kompendium programisty" kierowana jest przede wszystkim do bardziej zaawansowanych twórców flashowych chcących wykorzystać na swych witrynach inne języki skryptowe niż ActionScript. Książka nie jest przeznaczona dla początkujących, ponieważ nie zawiera opisu podstawowych funkcji i narzędzi Flasha. Tę tematykę pozostawiam innym publikacjom. Jeśli czujesz się pewnie w takich zagadnieniach jak: animacja, rysowanie, importowanie obrazów i chcesz się dowiedzieć więcej na temat zaawansowanego wykorzystania filmów Flasha, to jest to książka dla Ciebie. Jeśli potrafisz tworzyć grafiki i animacje we Flashu, ale nie masz doświadczenia z językiem skryptowym, nie martw się -- pierwsze dwa rozdziały książki to wyjaśnienie podstawowych pojęć związanych z językami skryptowymi i opis języka ECMAScript (jest to standard, na którym bazują języki JavaScript i ActionScript). Książka zawiera dziewięć rozdziałów i dodatek dotyczący zasobów sieciowych związanych z Flashem. Dwa pierwsze rozdziały są poświęcone wyłącznie językowi JavaScript, więc można je jednocześnie potraktować jako wprowadzenie do języka ActionScript. Rozdział 3. to w zasadzie uzupełnienie dwóch poprzednich o aspekty związane z wyświetlaniem filmów Flasha na stronach HTML. W rozdziałach od 4. do 9. skupiam się na darmowych (i przeważnie z otwartym dostępem do kodu źródłowego) narzędziach serwerowych przydatnych każdemu twórcy flashowemu. Po przeczytaniu tych rozdziałów będziesz umiał tworzyć witryny flashowe, oparte na dynamicznych danych, wykorzystujące języki PHP i XML, bazę danych MySQL oraz program Swift-Generator. W tej części książki dużą uwagę przywiązuję do instalacji i konfiguracji serwera na własnym komputerze. W rozdziale 9. znajdziesz krótkie omówienie grafiki trójwymiarowej oraz wprowadzenie do modelowania 3D, w którym skorzystam z bezpłatnego (i b
Dokumenty - Flash i PHP. Podstawy.jpg
Możliwości PHP i Flasha wspaniale się uzupełniają. Oczyw ...
Możliwości PHP i Flasha wspaniale się uzupełniają. Oczywiście, Flash sam w sobie jest wspaniałym narzędziem, ale tworzenie zmieniających się, w pełni interaktywnych witryn Flasha wymaga zastosowania dodatkowych technik. PHP jest bezpłatnym i łatwym sposobem osiągnięcia tego celu. Lista jego funkcji jest długa, więc może on w znaczący sposób zwiększyć dynamikę witryny Flasha. Niniejsza książka ma zaznajomić Czytelnika ze wspaniałymi możliwościami, jakie daje wykorzystywanie skryptów wykonywanych po stronie serwera podczas tworzenia witryn Flasha. Napisaliśmy ją, aby w odpowiednim tempie przeprowadzić go przez pierwsze próby tworzenia skryptów PHP. Książka niniejsza skierowana jest do projektantów witryn internetowych, a w szczególności tych, którzy w swej pracy korzystają z Flasha. Naszym celem jest również zapoznanie Czytelników z językiem PHP w przyjazny sposób, szczególną uwagę koncentrując na praktyczne zastosowanie przedstawionych wiadomości. Mając na uwadze sposób omawiania przykładów w tej książce założyliśmy, że każdy Czytelnik dysponuje podstawową wiedzą na temat Flasha, a zastosowanie PHP ma pozwolić mu na zwiększenie możliwości tworzonych witryn. Pomimo tego w niniejszej książce uwzględnimy pełne wyjaśnienia odnoszące się do tego programu. Wyjaśnienia te pojawiać się będą w całej książce. W każdym rozdziale omawiać będziemy: podstawy określonego aspektu tworzenia skryptów PHP; przykład zastosowania danego skryptu w aplikacji Flasha. Podane przykłady są rozbudowane, mogą być stosowane bezpośrednio lub adaptowane do innych potrzeb. Naszym celem nie było podawanie ogromnych ilości teorii i następnie pozostawienie Czytelnika samemu sobie. Dążyliśmy do praktycznego pokazania, w jaki sposób PHP wspomaga projektantów wykorzystujących Flasha. W niniejszej książce dokładnie przedstawimy założenia PHP i, co ważniejsze, sposoby jego wykorzystywania podczas tworzenia coraz to bardziej złożonych i interesujących aplikacji sieciowych. W każdym rozdziale przedstawimy przykład prostego kodu, szczególnie zwracając uwagę na te elementy, które mogą okazać się przydatne podczas projektowania witryn. Zaprezentujemy zestaw 12 interesujących, atrakcyjnych aplikacji -- od filmów rejestracji i logowania aż po pełne forum stworzone we Flashu.
Dokumenty - Java i XML.jpg
Już od jakiegoś czasu w rozmowach programistów interneto ...
Już od jakiegoś czasu w rozmowach programistów internetowych pojawia się hasło XML. Jak zaprząc tę nową technologię do konkretnej pracy? W książce Java i XML pokazano, jak stworzyć prawdziwe aplikacje oparte na języku XML; aplikacje, w których zarówno kod, jak i dane są rzeczywiście przenośne. Java stanowi przewrót w dziedzinie programowania. Jest to język niezależny od platformy. Kontynuacją tego przewrotu jest technologia XML -- tym razem mamy do czynienia z niezależnym od platformy formatem danych. Wspólnie -- Java i XML świetnie nadają się do tworzenia aplikacji WWW dla przedsiębiorstw. Oferują niezależność od platformy, rozszerzalność, możliwość wielokrotnego wykorzystania i obsługę języków globalnych (poprzez Unikod). W książce "Java i XML" pokazano, jak połączyć te dwie technologie i za ich pomocą budować bogate witryny internetowe, w których zawartość generowana jest dynamicznie; jak pisać oprogramowanie dla przedsiębiorstw, dzięki któremu obniża się koszty współdzielenia informacji i wymiany danych; oraz jak tworzyć inne proste i wydajne rozwiązania wymagające przenośności danych. W książce opisano następujące tematy: podstawy języka XML; przetwarzanie danych XML za pomocą interfejsów SAX i DOM; tworzenie nowych typów dokumentów za pomocą definicji DTD oraz schematów XML; pisanie programów generujących dane XML; transformacja danych XML do innych postaci za pomocą XSLT; opracowywanie aplikacji wykorzystujących technologię XML-RPC; korzystanie ze struktur publikacji w rodzaju Apache Cocoon; korzystanie z języka XML na potrzeby konfiguracji; tworzenie aplikacji typu firma-firma; budowanie kanałów informacyjnych wykorzystujących technologię RSS oraz generowanych dynamicznie poprzez język XSP. "Java i XML" to pierwsza książka, w której opisano najświeższe wersje specyfikacji DOM (DOM Level 2) oraz interfejsu SAX (SAX 2.0). To także pierwsza książka omawiająca JDOM, nowi interfejs upraszczający manipulację danymi XML z programu w Javie. Jeśli wykorzystujesz język XML lub zamierzasz, to robić w przyszłości, jeśli zaangażowany jesteś w publikację danych na stronach WWW lub opracowujesz oprogramowanie dla firm, ta książka na pewno będzie Ci służyła pomocą.
Dokumenty - JavaScript.jpg
Naucz się tworzyć interaktywne strony WWW za pomocą Java ...
Naucz się tworzyć interaktywne strony WWW za pomocą JavaScript Odkryj, w jaki sposób używać JavaScript w Netscape Nawigatorze i Microsoft Internet Explorerze Poznaj zaawansowane funkcje JavaScript Dowiedz się, jak za pomocą JavaScript można projektować i tworzyć interaktywne formularze, kalkulatory i gry Odkryj zdarzenia - czym są oraz jak ich używać Dowiedz się jak używać cookies do przechowywania informacji JavaScript 1.1 jest książką, która w jasny i przystępny sposób nauczy Cię wszystkiego czego potrzebujesz, aby za pomocą JavaScript dodawać interaktywność do stron WWW. Poznasz w niej główne pojęcia JavaScript oraz podstawy projektowania skryptów i ich integracji ze stronami WWW. Do momentu zakończenia lektury tej książki będziesz dysponował wiedzą i umiejętnościami pozwalającymi na używanie tego języka do tworzenia efektownych skryptów sprawdzających poprawność danych, wyszukujących informacje. Bez trudu utworzysz kalkulator czy też grę. Zapoznasz się także z najbardziej zaawansowanymi możliwościami programów Netscape Navigator oraz Netscape Navigator Gold, dotyczącymi tworzenia i wykorzystywania JavaScript. Dołączona dyskietka zawiera kody źródłowe wszystkich przykładów znajdujących się w książce. Arman Danesh jest specjalistą do spraw WWW, twórcą stron WWW oraz autorem artykułów publikowanych głównie w South China Morning Post. Jego artykuły dotyczące Internetu ukazują się także w Dataphile.
Dokumenty - JavaScript. Ćwiczenia praktyczne.jpg
Zapraszamy do lektury kolejnej książki z serii "Ćwiczeni ...
Zapraszamy do lektury kolejnej książki z serii "Ćwiczenia praktyczne" dotyczących technologii tworzenia internetowych stron WWW. Tym razem prezentujemy JavaScript, czyli język skryptowy wzbogacający możliwości oferowane przez HTML. Książka nie jest suchym omówieniem wszystkich konstrukcji i obiektów udostępnianych przez język, jest natomiast praktycznym wprowadzeniem do programowania w JavaScript. Składa się z szeregu ćwiczeń, które przedstawione są w postaci gotowej do uruchomienia w dowolnej przeglądarce obsługującej języki skryptowe. JavaScript to już obecnie obowiązujący standard, jest to również jeden ze składników DHTML. Pozwala na tworzenie efektów niedostępnych w standardowym HTML, efektów które niegdyś trzeba było tworzyć pomocy technologii takich jak np. skrypty CGI. Przy czym równocześnie jest to prosty język skryptowy, którego zrozumienie i nauka nie powinna sprawić nikomu żadnego problemu. Niewątpliwie jest to więc technologia warta poznania. Książka przeznaczona jest dla osób początkujących, dopiero zaczynających swoją przygodę z językami skryptowymi. Autor zakłada jednak, że czytelnik zna przynajmniej podstawy języka HTML i jest w stanie samodzielnie utworzyć proste strony. Nie jest natomiast potrzebna znajomość klasycznych języków programowania takich jak C, C++ czy Java.
Dokumenty - Macromedia Flash 8 Professional. Oficjalny podręcznik.jpg
Kompendium wiedzy o najnowszej wersji Flasha Narzędzia ...
Kompendium wiedzy o najnowszej wersji Flasha Narzędzia graficzne i animacyjne Praca z cyfrowym wideo i dźwiękiem Prezentacje dla urządzeń przenośnych Macromedia Flash 8 Professional to najnowsza wersja aplikacji, która ciągle zmienia oblicze sieci WWW. Statyczne strony stają się tętniącymi życiem interaktywnymi prezentacjami. Stale rozwijany i udoskonalany język ActionScript umożliwia projektantom witryn WWW połączenie animacji utworzonych we Flashu z bazami danych i daje im niemal nieograniczoną kontrolę nad obiektami znajdującymi się na scenie. Wersja Professional oferuje dodatkowe możliwości obróbki cyfrowego wideo, tworzenia aplikacji w architekturze klient-serwer i publikowania prezentacji w formacie nadającym się do odtwarzania na wyświetlaczach urządzeń mobilnych. "Macromedia Flash 8 Professional. Oficjalny podręcznik" to przygotowany przez specjalistów z firmy Macromedia zbiór ćwiczeń, które pozwolą Ci poznać możliwości tej wspaniałej aplikacji. Nauczysz się korzystania z narzędzi rysunkowych i tworzenia wektorowych animacji. Dowiesz się, jak za pomocą ActionScriptu kontrolować atrybuty obiektów oraz jak umieszczać w prezentacjach dźwięk i cyfrowe wideo. Poznasz sposoby wykorzystywania plików w formacie XML, łączenia aplikacji z Flash Communication Server i publikowania prezentacji. Interfejs użytkownika Podstawy języka ActionScript Tworzenie obiektów graficznych Elementy tekstowe Dołączanie dźwięku do prezentacji Animacja automatyczna i poklatkowa Praca z cyfrowym wideo Połączenie z serwerem komunikacyjnym Wykorzystywanie danych dynamicznych i plików XML Tworzenie prezentacji dla urządzeń mobilnych Poznaj i wykorzystaj najlepsze koncepcje i techniki stosowane przy tworzeniu filmów Flasha.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności