rysowanki wierszyki zagadki (83).jpg
-
022 - Czasopismo internetowe LOGOPEDA -
024 - KSIĄŻKI LOGOPEDYCZNE -
025 - PROGRAMY -
026 - TERAPIA -
Będę mówić poprawnie -
Będę mówić poprawnie. Zeszyt 3 (s, z, c, dz) -
Cieszyńska1 - samogłoski -
czasopisma logopedyczne -
Ćwiczenia -
ćwiczenia buziaka -
Domowe zabawy logopedyczne -
Dyslalia -
Dźwiękonaśladowcze -
emisja głosu -
emocje -
fleksja -
fonetyka i fonologia -
foniatria -
historyjki sekwencje -
historyjki sekwencje(1) -
igraszki logopedyczne -
Jąkanie -
Jean Aitchison Ziarna mowy -
Literatura -
logopedia -
Logopedia(1) -
logopedia(2) -
Logopedia(3) -
Loteryjki obrazkowo - sylabowe -
mat z reedukacji -
metoda krakowska -
mutyzm -
narzedzia_diagnostyczne -
neurologia -
ORM -
Podręczniki -
podstawy ortodoncji dla logopedow -
przyczyna_skutek_zdj -
Rysowane wierszyki i zagadki -
sluch_fonematyczny_kwestionariusz_obrazkowy -
sylaby i rzeczowniki -
Teoria -
TERAPIA LOGOP -
terapia logop. literatura -
Terapia pedagogiczna -
terapia spektr. autyzmu -
Uczymy się poprawnie mówić -
wierszyki zagadki piosenki -
wierszyki, teksty, zagadki -
znajdz_roznice
![obrazek](http://www.lideria.pl/img_big/60740.jpg)
Elżbieta Maria Minczakiewicz: "Rysowane wierszyki i zagadki w rozwijaniu aktywności dialogowo-komunikacyjnej i zabawowej u małych dzieci"
Wierszyki i zagadki zawarte w niniejszym zbiorze mają za zadanie zaktywizowanie dziecka (zwłaszcza z deficytami w rozwoju, wymagającego pomocy i wsparcia), zachęcenie go do oglądania tego, co je otacza, słuchania, naśladowania, powtarzania, myślenia, kreślenia, malowania, lepienia, uzupełniania, dobierania, segregowania, wyszukiwania – jednym słowem zachęcenia go do wielofunkcyjnej, inspirującej zabawy. Teksty zebrane w tym zbiorze, można wykorzystywać w pracy i zabawie zarówno z dziećmi przedszkolnymi, jak również szkolnymi o różnym stopniu sprawności i wydolności fizycznej i intelektualnej. Wiersze te mogą zainteresować dzieci, które samodzielnie nie potrafią się bawić, ani też nie wiedzą, jak można to samemu zrobić. Mogą one zainteresować także te dzieci, które aktywnie poszukują inspiracji do zabawy, do samodzielnego czytania i malowania tego, co aktywizuje ich uwagę i wolę poznawania świata.
Proponowane zabawy nie ograniczają ani liczby bawiących się, ani ich wieku, nie stawiają żadnych warunków i wymagań tak dzieciom, jak też dorosłym, bo bawić się może każdy, kto tylko chce, kto ma na to ochotę.