Czy chcesz zobaczyć zawartość tego folderu?
LOGOMOCJA.IMAGINE.2.0.(PL).iso
-
♦Summer Challenge Athletics Tournament -
__FILMY__ -
__piosenki MP3__ -
■■STCC THE GAME 2 (2011) PL ■■ -
1program do vag kkl 409.1 -
3D Album Commercial Suite 3.28 -
3D Mark 06 1.2.0 1901 -
3ds Max 2009 Biblia PL -
400 styles for text Adobe Photoshop 2008-2009 -
6000 Gradients for Adobe Photoshop -
ACDSee 10 PL Serial -
Adobe After Effects CS4 -
Adobe CS5 Master Collection Multilang PL.Full -
ArmA 2 Reinforcements -
AutoMapa 6. 7. 0.PL Mapa 1012 -
AutoMapa 6. 8.1 PL Orginal + POI Patch -
AutoMapa 6.7.0 EU .WERSJA FINALNA -
AutoMapa 6.7.0.EU -
AutoMapa 6.7.0.PL.1012 .6.148 WERSJA FINAŁ -
AutoMapa 6.7.0b Europa i PL -
AutoMapa 6.8.0 Beta EU.PL -
AVG All Products 2011 -
Chomik box rózne wersje -
Corel Draw X3 PL -
Counter Strike V5 extreme 2011 -
Crack -
CRACK -
Crash Time 4 - The Syndicate 2011 -
Digital Combat Simulator - A-10C Warthog -
Elements of War -
filmy -
gry całośćią -
gry pc -
party po 400 mb -
party po 850 mb -
Plik ISO -
pliki po 400 mb -
r Factor 2010 -
RFACTOR 2010 PL -
SPOLSZCZENIE -
Tenacious D -
Two Worlds II -
Windows 8 .Enterprise.6.27959.0.iso -
Windows 8 Build 7850 x86 Milestone -
Windows 8 Build 7955 ( original ) -
Windows 8 Build 7955 Milestone 2 -
Windows 8 Pre Xtreme Edition x86 & x64 -
Windows Home Server 2011 -
Windows JG EXTREME -
zzzPlanit Fusion
Logo jest to język programowania stworzony jako środek do nauczania informatyki i matematyki. Składa się z gotowych elementarnych procedur, które służą do definiowania procedur użytkownika. Został zaprojektowany przez pracującego pod koniec lat 60. na MIT Seymoura Paperta. Jest on oparty o LISP, z zupełnie inną składnią i używa tzw. "grafiki żółwia" (ang. turtle graphics). Po grecku logos znaczy słowo.
Programowanie zorientowane obiektowo zdobywa coraz większą popularność, coraz częściej początkujący programiści marzą o tym, by nauczyć się pracować "obiektowo". W Imagine wszystkie elementy - żółwie, przyciski, pola edycyjne, itd., to właśnie obiekty, a mówiąc precyzyjniej jednostki pewnych predefiniowanych klas z własnymi metodami i zmiennymi. W Imagine możemy podczas pracy programu dynamicznie zmieniać oraz uzupełniać klasy i jednostki, klonować obiekty. Możliwa jest także tradycyjna praca w LOGO, bez odwoływania się do programowania zorientowanego obiektowo.
Oto kilka podstawowych komend w logo w języku polskim:
np - (naprzód) przesuwa zółwia do przodu o daną liczbę np. np 100.
ws - (wstecz) cofa żółwia o daną liczbę np. ws 50.
lw - (lewo) przesuwa żółwia o dany kąt w lewo np. lw 90.
pw - (prawo) przesuwa żółwia o dany kąt w prawo np. pw 90.
pż - (pokaż żółwia) jeśli jest nie widoczny, pokazuje zółwia.
sż - (schowaj żółwia) chowa żółwia.
cs - (clear screen) czyści cały ekran z wpisanych procedur i ustawia żółwia na środku.
odnowa - zresetuj ekran.
pod - podnieś pisak.
opu - opuść pisak.
pówtórz - powtarza daną operację X razy np. powtórz 4.
ustaltło - ustala dane tło
ukp - ustal kolor pisaka.
ugp - ustal grobość pisaka.