Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

front.jpg

1991 Mindloss - front.jpg
Download: front.jpg

303 KB

(1280px x 1280px)

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika

Gra jest oryginalnie w wersji angielskiej. W obrazie płyty jest spolszczenie.

obrazek
Wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 800 MB HDD, Windows XP/Vista Prison Tycoon 4: SuperMax to kolejna odsłona serii popularnych strategii ekonomicznych. Gracz wciela się w postać prywatnego przedsiębiorcy, zarządzając zaprojektowanym przez siebie zakładem karnym. Główną nowością omawianej odsłony cyklu jest możliwość tworzenia więzień o zaostrzonym rygorze, wykorzystywanych do przetrzymywania najbardziej niebezpiecznych przestępców. W SuperMax gracz dysponuje bardzo dużą swobodą działania. Zmagania rozpoczyna się od konstruowania niewielkich więzień, lecz w trakcie rozgrywki obiekty te rozrastają się i zaczynają cechować coraz wyższymi standardami bezpieczeństwa. Rozgrywka rozpoczyna się na etapie projektowania więzienia. Gracz musi stawiać nie tylko budynki, w których przetrzymywani będą przestępcy, ale również obiekty przemysłowe, mury, zbrojownie czy wieże obserwacyjne. Bardzo istotną rolę odgrywa dbanie o fundusze placówki, gdyż w przeciwnym wypadku można ją doprowadzić do bankructwa. Pieniądze przeznacza się nie tylko na zakup nowych budynków, ale również na pensje dla zatrudnionych w kompleksie więziennym pracowników. Zignorowanie ich żądań płacowych może zaowocować obniżeniem ich morale i wydajności pracy. Co ciekawe, w SuperMax przewidziano możliwość korzystania z dodatkowych źródeł dochodu. Mowa tu między innymi o manufakturach, w których zatrudniani są więźniowie zdatni do pełnej resocjalizacji. Wytwarzane przez nich dobra pozwalają podreperować stan finansowy placówki. Duży nacisk położono na konieczność wchodzenia w interakcje z przetrzymywanymi kryminalistami. Może to odbywać się już na poziomie globalnym, gdyż przewidziano opcje ustalania poziomów bezpieczeństwa poszczególnych sektorów placówki. Należy tu wykazać się sporym wyczuciem, gdyż ustalenie za wysokiego poziomu zaowocuje zamieszkami, a zbytnie obniżenie środków bezpieczeństwa spowoduje, że części więźniów może udać się uciec. Nie zabrakło znanych z poprzednich odsłon serii opcji komunikowania się z pojedynczymi więźniami, jak również przywódcami lokalnych gangów, celem łagodzenia narastających spięć. Ciekawą nowością jest możliwość zwalniania więźniów za dobre sprawowanie lub wysyłania ich do izolatek, gdzie przez większość dnia znajdują się z dala od reszty skazanych. Oprawa wizualna Prison Tycoon 4: SuperMax prezentuje nieco wyższy poziom wykonania od poprzedniej odsłony serii. Zmagania obserwowane są w pełnym trójwymiarze. Gracz w zależności od własnych upodobań może oddalać widok by monitorować funkcjonowanie całej placówki, jak również dokonywać zbliżeń obrazu celem obserwacji zachowań pojedynczych więźniów.
obrazek
Wymagania sprzętowe: Pentium III 1GHz, 64MB RAM, 16MB akcelerator 3D Pyro Tycoon to strategia ekonomiczna, który daje nam możliwość wcielenia się w rolę pirotechnika. Nasz bohater jest osobą, która za dnia sumiennie pracuje nad wszelkimi możliwymi kombinacjami łączenia środków wybuchowych, a nocami sprawdza jakość i efektywność swoich produktów. Możliwe jest tworzenie własnych sztucznych ogni w naszym laboratorium, według własnego widzimisię bądź wykupywanie już gotowych licencji. Do ostatecznego celu i powiększenia naszego wybuchowego imperium możemy dojść w pojedynkę, bądź znajdując sobie kilku wspólników. Nie ma również znaczenia czy uczynimy to legalnie, czy wchodząc na drogę zła. Liczy się tylko dotarcie na szczyt pirotechniki i zdobycie zaufania zakładów, które następnie zainwestują w nasze dzieło. Trzeba jednakże uważać na konkurencję, która nigdy nie śpi i bez skrupułów wykorzysta każde nasze potknięcie. Stąd oprócz siły przydatne może się nieraz okazać trzeźwe myślenie oraz kreatywność w realizacji zadania. W dalszym przebiegu gry, gdy zdobędziemy już pewną renomę na rynku, dostajemy już szczegółowe zlecenia, które musimy zrealizować. Każde kolejne są trudniejsze, a czasu na ich wykonanie - jak to w życiu bywa - coraz mniej. Jeśli i wykonanie tychże nie będzie dla nas wielką przeszkodą, droga na salony wielkiego świata stanie przed nami otworem. Wówczas możemy liczyć na lukratywne kontrakty zagraniczne, w których przyjdzie nam wykonać zapierające dech w piersiach sztucznie ognie, mające przysłonić nocne niebo nad operą w Sydney czy samym Singapurze. Celem nadrzędnym jest właśnie zrobienie wielkiej kariery, od prowincjonalnego hurtownika do światowego wytwórcy sztucznych ogni.
obrazek
Wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 733 MHz, 128MB RAM, karta grafiki 16 MB, 1.2 GB HDD Trzecia część gry strategicznej pt. Railroad Tycoon, która pierwotnie zadebiutowała w roku 1990. Rzeczony tytuł ponownie umożliwia użytkownikom pokierowanie rozwojem konsorcjum transportowego, specjalizującego się w przewozach kolejowych. Nasze zdolności menedżerskie możemy wypróbować w przedziale czasowym od połowy XIX wieku do współczesności, w różnych miejscach naszego globu, zarówno na kontynencie północnoamerykańskim czy też w Europie. Autorzy zaimplementowali w Railroad Tycoon 3 ponad 40 różnych modeli autentycznych lokomotyw, począwszy od pierwszych parowozów (Planet, Norris 4-2-0 czy 4-6-6-4 Challenger), aż do nowoczesnych elektrowozów (Eurostar), oraz blisko 35 typów ładunku. Nie zapomniano również o tym, iż sam transport to tylko część naszej działalności i dlatego dano nam możliwość obracania papierami wartościowymi czy też przejmowania lub łączenia się z innymi kompaniami kolejowymi. * Akcja przedstawiona jest przy pomocy w pełni trójwymiarowego enginu graficznego. * Możliwość gry jedno i wieloosobowej (sieć lokalna i Internet). * Ponad 25 scenariuszów stworzonych tak, by odtworzyć najciekawsze okresy z historii światowej kolei. * Ponad 150 rodzajów budynków, różne typy stacji kolejowych, fabryki, itp. * Realistyczne zależności ekonomio-gospodarcze, okresowe wahania cen towarów, wpływ wynalazków i nowych technologii na rynek, itp.
obrazek
PopTop Software ( producent ) Take 2 Interactive ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) strategiczne ( ekonomiczna ) 19 maja 2006 ( światowa data premiery ) 19 maja 2006 ( data wydania w Polsce ) PC tryb gry: single / multiplayer nośnik: 1 DVD tryb multiplayer: LAN / Internet wymagania wiekowe: brak ograniczeń Wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 733 MHz, 128MB RAM, karta grafiki 16 MB, 1.2 GB HDD RailRoad Tycoon 2 jest kontynuacją Sid Meier's RailRoad Tycoon wydanej przez MicroProse. Pomimo tego, że poprzeczka była ustawiona dość wysoko (Sid Mieier nadal jest uważany za jednego z najwybitniejszych twórców gier strategicznych) twórcy z PopTop Software stworzyli bardzo dobrą grę która połączyła cechy pierwowzoru z aktualnymi możliwościami dzisiejszych komputerów. Najlepiej te zmiany widać w grafice – W RT2 mamy do czynienia z czytelnym i ładnie opracowanym rzutem izometrycznym. W dodatku mapy zostały wykonane w oparciu o zdjęcia satelitarne Ziemi. Więcej informacji na temat tego tytułu znajdziecie tutaj. Railroad Tycoon II: The Second Century to dodatek do znanej gry strategiczno-ekonomicznej Railroad Tycoon II, dzięki której mogliśmy choć przez chwilę poczuć się jak wielcy magnaci kolejowi ery rewolucji przemysłowej. Dodatek umożliwia nam rozegranie osiemnastu nowych scenariuszy rozciągniętych na lata 1939 – 2030, podzielonych na trzy różne epoki historyczne, od II Wojny Światowej, przez okres powojenny aż po nieprzewidywalną przyszłość. Więcej informacji na temat tego tytułu znajdziecie tutaj. Railroad Tycoon 3 to trzecia część gry strategicznej pt. Railroad Tycoon, która pierwotnie zadebiutowała w roku 1990. Rzeczony tytuł ponownie umożliwia użytkownikom pokierowanie rozwojem konsorcjum transportowego, specjalizującego się w przewozach kolejowych. Nasze zdolności menedżerskie możemy wypróbować w przedziale czasowym od połowy XIX wieku do współczesności, w różnych miejscach naszego globu, zarówno na kontynencie północnoamerykańskim czy też w Europie. Autorzy zaimplementowali w Railroad Tycoon 3 ponad 40 różnych modeli autentycznych lokomotyw, począwszy od pierwszych parowozów (Planet, Norris 4-2-0 czy 4-6-6-4 Challenger), aż do nowoczesnych elektrowozów (Eurostar), oraz blisko 35 typów ładunku. Nie zapomniano również o tym, iż sam transport to tylko część naszej działalności i dlatego dano nam możliwość obracania papierami wartościowymi czy też przejmowania lub łączenia się z innymi kompaniami kolejowymi. Więcej informacji na temat tego tytułu znajdziecie tutaj. Coast to Coast to darmowy dodatek do strategii ekonomicznej zatytułowanej Railroad Tycoon 3. Nosi on nazwę „Coast to Coast” i zawiera najnowszy patch v.1.04 jak również 13 nowych map, 8 nowych lokomotyw oraz 3 nowe narzędzia pozwalające na samodzielne projektowanie facjaty, logo przedsiębiorstwa transportowego i pociągów (gracz może dowolnie pomalować te elementy).
obrazek
Prosta gierka strategiczna w której musisz kupować tanio domy a drogo je sprzedawać.
obrazek
Wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, 16MB akcelerator 3D, 700 MB HDD Kolejna gra Trevora Chana, twórcy takich głośnych tytułów jak Capitalism czy Seven Kingdoms. Tym razem jest to strategia-ekonomiczna, w której możemy zająć się stworzeniem od podstaw najlepszej światowej sieci restauracji. Podobnie jak ma to miejsce w innych tego typu produkcjach, zaczynamy posiadając jednie śladową ilość gotówki, entuzjazm i swój geniusz kulinarny. Na początku rozgrywki możemy zdecydować w jakiej z trzech światowych kulinarnych stolic (tj. Paryż, Rzym i Los Angeles) postawimy pierwszą restaurację. Następnie wybieramy, jaką z trzech rodzajów kuchni będzie ona serwować (kuchnia francuska, włoska i amerykańska), jak będzie wyglądać (pięć rodzajów wystroju, min. tropikalny, lata 50-te, nowoczesny i klasyczny) i kto będzie w niej pracował (37 szefów kuchni, każdy z własnymi indywidualnymi predyspozycjami i zdolnościami wpływającymi na jakość usług). Jeżeli osiągniemy sukces, na podbój czekają kolejne miasta. Podobnie jak w rzeczywistości na nasz sukces ma wpływ kilka głównych czynników. Najważniejszym z nich są potrawy, które serwujemy, ich różnorodność, smak i przyrządzenie. Tu najważniejszy jest talent kulinarny oraz unikalne składniki, w poszukaniu, których zwiedzimy najbardziej egzotyczne miejsca na Ziemi, w tym Afrykę i Bliski Wschód. W sumie w grze zawartych zostało 187 przepisów kulinarnych podzielonych na cztery kategorie, tj. zakąski, zupy, desery oraz dania główne. Możemy je powoli odkrywać i rozszerzać o nie naszą kartę dań. Co prawda tylko wybitna i wykwintna kuchnia jest kluczem do odniesienia sukcesu, jednak nie należy zapominać o innych aspektach działalności restauracji. Musimy zatrudniać odpowiednio wykwalifikowaną obsługę, kelnerów, kucharzy, a nawet pomywaczy i dbać by stale zwiększali swe umiejętności. Ponadto należy troszczyć się o odpowiedni stan techniczny restauracji, urządzeń, odpowiednie zaopatrzenie, ustalenie cen, a przede wszystkim o zadowolenie naszych klientów – ich pieniądze i aprobata są gwarancją naszego sukcesu. Oczywiście zawistni oponenci przez cały czas konkurują z nami, wymyślają nowe potrawy, a nawet stosują nieczyste zagrania typu: zdemolowanie lokalu czy podrzucenie karaluchów do kuchni. Na szczęście my możemy korzystać z tych samych środków i studzić zapędy zbyt agresywnych osobników. Całość naszych poczynań rozgrywa się w trójwymiarowo modelowym otoczeniu.
obrazek
Wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, 16MB akcelerator 3D, 700 MB HDD Kolejna gra Trevora Chana, twórcy takich głośnych tytułów jak Capitalism czy Seven Kingdoms. Tym razem jest to strategia-ekonomiczna, w której możemy zająć się stworzeniem od podstaw najlepszej światowej sieci restauracji. Podobnie jak ma to miejsce w innych tego typu produkcjach, zaczynamy posiadając jednie śladową ilość gotówki, entuzjazm i swój geniusz kulinarny. Na początku rozgrywki możemy zdecydować w jakiej z trzech światowych kulinarnych stolic (tj. Paryż, Rzym i Los Angeles) postawimy pierwszą restaurację. Następnie wybieramy, jaką z trzech rodzajów kuchni będzie ona serwować (kuchnia francuska, włoska i amerykańska), jak będzie wyglądać (pięć rodzajów wystroju, min. tropikalny, lata 50-te, nowoczesny i klasyczny) i kto będzie w niej pracował (37 szefów kuchni, każdy z własnymi indywidualnymi predyspozycjami i zdolnościami wpływającymi na jakość usług). Jeżeli osiągniemy sukces, na podbój czekają kolejne miasta. Podobnie jak w rzeczywistości na nasz sukces ma wpływ kilka głównych czynników. Najważniejszym z nich są potrawy, które serwujemy, ich różnorodność, smak i przyrządzenie. Tu najważniejszy jest talent kulinarny oraz unikalne składniki, w poszukaniu, których zwiedzimy najbardziej egzotyczne miejsca na Ziemi, w tym Afrykę i Bliski Wschód. W sumie w grze zawartych zostało 187 przepisów kulinarnych podzielonych na cztery kategorie, tj. zakąski, zupy, desery oraz dania główne. Możemy je powoli odkrywać i rozszerzać o nie naszą kartę dań. Co prawda tylko wybitna i wykwintna kuchnia jest kluczem do odniesienia sukcesu, jednak nie należy zapominać o innych aspektach działalności restauracji. Musimy zatrudniać odpowiednio wykwalifikowaną obsługę, kelnerów, kucharzy, a nawet pomywaczy i dbać by stale zwiększali swe umiejętności. Ponadto należy troszczyć się o odpowiedni stan techniczny restauracji, urządzeń, odpowiednie zaopatrzenie, ustalenie cen, a przede wszystkim o zadowolenie naszych klientów – ich pieniądze i aprobata są gwarancją naszego sukcesu. Oczywiście zawistni oponenci przez cały czas konkurują z nami, wymyślają nowe potrawy, a nawet stosują nieczyste zagrania typu: zdemolowanie lokalu czy podrzucenie karaluchów do kuchni. Na szczęście my możemy korzystać z tych samych środków i studzić zapędy zbyt agresywnych osobników. Całość naszych poczynań rozgrywa się w trójwymiarowo modelowym otoczeniu.
obrazek
Wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5700 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP Restaurant Empire 2 jest sequelem wydanej w 2003 roku gry ekonomicznej cieszącej się swego czasu całkiem sporą popularnością - w samych Stanach Zjednoczonych sprzedała się w liczbie 300 tysięcy egzemplarzy. Omawiana tutaj produkcja została stworzona przez autorów pierwowzoru, studio deweloperskie Enlight Software, czyli prawdziwych weteranów tego typu gier, którzy w swoim portfolio mogą umieścić między innymi serie Hotel Giant i Capitalism. Tym razem w trakcie kampanii dla jednego gracza czeka na nas szesnaście scenariuszy, w trakcie których kluczem do zwycięstwa jest rozsądne gospodarowanie dostępnymi funduszami, odpowiednie zarządzanie swoją restauracją, a przede wszystkim dbanie o zaspokojenie ciągle zmieniających się potrzeb coraz bardziej wymagających klientów. Jak zwykle rozpoczynamy w niewielkim lokalu i z niezbyt pokaźną sumą na koncie, z czasem jednak zarabiamy coraz większe pieniądze, które inwestujemy w rozbudowę restauracji, a potem stworzenie całej sieci swoich lokali. Zatrudniamy też coraz lepiej wykwalifikowany personel i dodajemy nowe potrawy do naszego menu zyskując w ten sposób coraz większy rozgłos i renomę. Tym samym pomału zbliżamy się też do głównego celu jakim jest znalezienie się na samym szczycie gastronomicznego biznesu. Chociaż Restaurant Empire 2 w założeniach bardzo przypomina swojego poprzednika został względem niego wzbogacony o wiele nowych elementów znacznie uatrakcyjniających rozgrywkę. Przede wszystkim dodane zostały dwie nowe kategorie gastronomicznych przedsiębiorstw - bar kawowy i ekskluzywna cukiernia, a do istniejących już rodzajów kuchni (francuskiej, amerykańskiej, włoskiej) dołączyła jeszcze niemiecka. Oczywiście każdy z nowych zakładów posiada typowe dla siebie przepisy - po około sto trzydzieści na każdy z nich, co łącznie daje sumę ponad sześciuset różnych receptur dostępnych w grze. Ponadto teraz dzięki naprawdę ogromnym możliwościom dostosowania wystroju restauracji możemy stworzyć swój wymarzony lokal i nadać mu naprawdę wyjątkowych charakter. Oprócz klasycznej stylistyki możemy urządzić go w na przykład w stylu podwodnej krainy lub egzotycznego lasu deszczowego i dodatkowo udekorować najróżniejszymi przedmiotami spośród przeszło 1400 obiektów. Aby jeszcze lepiej podkreślić klimat lokalu możemy zatrudnić różnych artystów (od solistów grających na klasycznych instrumentach, przez zespoły rockowe, aż po cyrkowców), którzy swoimi występami umilą gościom spożywanie posiłków. Oczywiście poprawie uległa również oprawa graficzna i animacja postaci - teraz każde z dostępnych miast (Monachium, Paryż, Los Angeles i Rzym) zdaje się żyć swoim życiem, a jego mieszkańcy zachowują się znacznie bardziej realistycznie niż w pierwszej części Restaurant Empire.
obrazek
Wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce FX 5200 lub lepsza), 300 MB HDD, Windows XP/Vista Ride! Carnival Tycoon to niskobudżetowa strategia ekonomiczna, przygotowana przez firmę ValuSoft, specjalizującą się w przygotowywaniu tego typu produkcji. Producent ten w przeszłości opracował między innymi takie gry jak Prison Tycoon (cała seria), czy Tabloid Tycoon. Tym razem, zgodnie z tym co może sugerować tytuł opisywanej gry, zajmujemy się prowadzeniem objazdowego wesołego miasteczka. Można więc stwierdzić, iż Ride! Carnival Tycoon w pewnym stopniu nawiązuje do popularnej serii RollerCoaster Tycoon, przedstawiając jednak kwestię prowadzenia wesołego miasteczka na zdecydowanie mniejszą skalę. Opisywana strategia ukazała się oczywiście wyłącznie na komputery osobiste. Producent nie przewidział też żadnych trybów multiplayer. Jednym z głównych czynników wyróżniających ten produkt na tle konkurencyjnych strategii jest to, że wesołe miasteczko w danym mieście zatrzymuje się jedynie na kilkanaście dni. Gracz musi więc na bieżąco planować występy w innych miastach, odpowiednio dopasowując trasę podróży. Producent zadbał w sumie o 21 lokacji. Najważniejszą rolę w wesołym miasteczku odgrywają oczywiście wszelakie atrakcje, takie jak karuzele, domy strachów, czy wreszcie kolejki górskie. W Carnival Tycoon możemy wybierać pomiędzy 25 różnymi konstrukcjami. Oczywiście w początkowej fazie zabawy można sobie pozwolić jedynie na postawienie najprostszych atrakcji. Na kolejne obiekty trzeba sumiennie zapracować. Nie możemy także zapomnieć o innych niezbędnych obiektach, jak chociażby budkach oferujących lody, napoje, hot-dogi, czy inne towary. W głównym trybie kariery zajmujemy się nie tylko pomnażaniem dostępnych funduszy, ale i odblokowujemy nowe miejsca, które poprzednio były niedostępne. Oprócz kariery zadbano też o pojedyncze wyzwania, których jest w sumie dziesięć. W misjach tych musimy ścigać się z czasem, tak aby zaspokoić potrzeby odwiedzających przed upływem wyznaczonego terminu. Z innych ciekawych opcji warto też wspomnieć o możliwości reklamowania swojego miasteczka. Wiąże się to oczywiście z koniecznością wydania odpowiedniej ilości pieniędzy. Wizualnie gra prezentuje się stosunkowo kiepsko, oferując jednak dość rozbudowane opcje budowy wesołego miasteczka. Oznacza to między innymi, iż zakupione konstrukcje można stawiać w wybranych przez siebie miejscach.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności