Celem jest stworzenie najlepszej sieci ekskluzywnych hoteli.
Gra pozwala wykazać się graczom w każdej dziedzinie związanej z budową i zarządzaniem takich ośrodków.
Zaczynamy więc od zaplanowania miejsca, w którym będzie stał hotel,
np. przy plaży, czy w centrum dużego miasta, następnie możemy wybrać jego styl architektoniczny
(26 różnych typów hoteli), urządzić go (ponad 400 różnych przedmiotów wchodzących w skład wystroju wnętrza,
lampy, stoliki, zasłony, dekoracje, itd.), a późnej zająć się jego rozwojem.
Kluczem do sukcesu są zadowolone miny naszych klientów, a co za tym idzie stały napływ gotówki.
Wiąże się z tym dużo spraw, tj. odpowiednio wykwalifikowany personel, ceny,
standard wyposażenia hotelu oraz jego zakres usług (oprócz standardowych pokojów dla gości możemy ulepszać i rozbudowywać restauracje,
bar, sale gimnastyczną, centrum biznesu, centrum gier, basen oraz bibliotekę).
Niezbędna jest też reklama, będąca dźwigną handlu.
Możemy rozkręcić kilka kampanii reklamowych w różnych mediach, m.in. w radiu,
telewizji i w gazetach. Gra posiada szczegółową trójwymiarową grafikę
(możliwość oglądania akcji z trzech perspektyw: rzut izometryczny, z góry oraz pełny 3D).