SniperEliteV2 2012-05-02 10-20-00-26.jpg
-
ATI AMD -
HUAWEI -
Intel -
Joomla -
Karty dźwiękowe -
Lenovo N200 -
LG -
LG E500 EXPRESS -
LG G1-323TY -
LG X110,XB110,XD110,XV110 -
Medion -
Medion MIM 2210 -
Modecom -
MODECOM XINO -
MODECOM XINO PRO -
MODECOM XVIN -
Modemy USB -
MSI -
MSI Wind U100 -
Neostrada -
nVIDIA -
Quick.CART -
Quick.CMS -
Samsung -
Samsung R509 -
Samsung R510 -
SiS -
Sony -
Sony Vaio VGN-NR38M -
Systemy CMS -
Toshiba -
Toshiba Satellite A215-S4757 -
Toshiba Satellite A200 - 1GH -
Toshiba Satellite A205 S5000 -
Toshiba Satellite A300D-16N -
Toshiba Satellite A305D-S6848 -
Toshiba Satellite L300-11F -
Toshiba Satellite L300-11M -
Toshiba Satellite L300-17M -
Toshiba Satellite L300-1A8 -
Toshiba Satellite L300-2CC -
Toshiba Satellite L300D-14N -
Toshiba Satellite L40-139 -
Toshiba Satellite Pro 460cdt -
Urządzenia zewnętrzne -
Utilities -
VGA -
XP other devices -
ZTE Corporation -
ZTE K3565-Z
Core 2 Duo 2.6 GHz, 2 GB RAM , karta grafiki 256 MB , Windows XP/Vista/7
W rozgrywce zaimplementowano szereg rozwiązań mających za zadanie podnieść autentyzm snajperskich misji. Dla oddania celnego strzału konieczne są nie tylko sokoli wzrok, ale również znajomość parametrów balistycznych broni, uwzględnienie warunków atmosferycznych, a nawet umiejętność panowania nad własnym ciałem (np. spowolnienie tętna). Sukces lub niepowodzenie często bowiem zależą od jednego pocisku.
Nowością i największą atrakcją gry jest zmodernizowany system tzw. „killcam” czyli kamery podążającej za wystrzelonym pociskiem i rejestrującej moment śmierci przeciwnika. Animacja szkieletowa, jak zwą ją deweloperzy, pozwala na szczegółowe ukazanie zniszczeń ciała spowodowanych przez pocisk. Dynamiczny system obliczać ma około 500 różnych animacji śmierci, renderowanych w zależności od parametrów, na które wpływ mają min. warunki atmosferyczne, prędkość początkowa, kąt strzału, deformacja pocisku i zmiana trajektorii po uderzeniu w cel.