Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
Gruby1202
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

widziany: 22.11.2015 20:18

  • pliki muzyczne
    32
  • pliki wideo
    87
  • obrazy
    35
  • dokumenty
    8

1019 plików
221,97 GB

  • 264,7 MB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta graficzna 64MB (Geforce FX5900 lub lepsza), 1 GB HDD, Win 2000/XP

W 2030 roku eksploracja kosmosu stała się koniecznością. Ogromne zanieczyszczenie Ziemi, widmo przeludnienia oraz wyczerpania surowców naturalnych sprawiły, że ludzie coraz częściej myśleli o szukaniu szczęścia poza niebieską planetą. Doszło nawet do tego, że prywatni przedsiębiorcy gotowi są inwestować w rozwój technologii pozwalających na podróże kosmiczne, byle jak najszybciej wyrwać się ze skazanego na zagładę świata. Dodatkowym bodźcem do działań stała się udana kolonizacja Marsa przez NASA. Wkrótce potem powołano Międzynarodową Unię Eksploracji Kosmosu, która zajęła się zbieraniem informacji na temat planet nadających się do zamieszkania. W przestrzeń wysłano mnóstwo statków. Akcja ruszyła pełną parą. Po dziesięciu latach od tamtych wydarzeń, jednostka Protoplastus odnalazła wreszcie świat, który sprostałby wygórowanym wymaganiom Ziemian. Okazał się nim jeden z księżyców Jowisza – Ganimedes. Niedługo później rozpoczęto terraforming, mający na celu całkowite przystosowanie panujących warunków dla potrzeb ludzi. Zebrano ogromne fundusze, do akcji włączyło się również wojsko. W 2070 roku na Ganimedesie powstała pierwsza placówka naukowo-badawcza o nazwie New Atlantis. Kiedy wydawało się, że los wreszcie uśmiechnął się do Ziemian, nastąpiła tragedia. Jak zwykle...W Shadowgrounds, debiutanckim projekcie fińskiej firmy Frozenbyte, gracz wcieli się w rolę kolonisy, który musi stawić czoła hordzie obcych atakujących placówkę na Ganimedesie. Całość pod wieloma względami nawiązuje do legendarnej produkcji koncernu Team 17 o nazwie Alien Breed – tyle, że jej wykonanie jest na miarę XXI wieku.Akcję obserwujemy w rzucie izometrycznym, zmagania rozgrywają się w pełni trójwymiarowym środowisku. Nasi śmiałkowie (do wyboru jest kilka postaci) przemierzą olbrzymie kompleksy kolonii i spróbują pozbyć się wszystkich agresorów. Przeciwnicy podzieleni na kilka gatunków, kontrolowani są przez olbrzymie stwory, pełniące funkcję tzw. „bossów”. Oczywiście od czasu do czasu przyjdzie nam się z nimi zmierzyć. Mimo bogatego arsenału środków zagłady, walka nie będzie łatwa i wróg z pewnością zdąży upuścić nam trochę krwi.

zachomikowany

  • 1,59 GB
  • 22 lut 15 12:44




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.7GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D

Space Cowboy Online to gra typu free-to-play MMOG, ciekawie łącząca elementy kosmicznej strzelanki z futurystycznym symulatorem statków powietrznych. Gracze pilotują nowoczesne i dobrze uzbrojone maszyny bojowe, wykonując szereg różnorodnych misji oraz walcząc z innymi graczami o sławę i pieniądze. Co ciekawe, mimo jawnego postawienia na dynamiczną akcję i zręcznościowy charakter rozgrywki, Space Cowboy Online obdarzony został licznymi cechami gry RPG (rozwój parametrów statku, zarządzanie wyposażeniem i systemem zdolności) oraz całkiem ciekawym wątkiem fabularnym, którego kolejne rozdziały poznajemy po wykonaniu odpowiednich zadań.

zachomikowany

  • 1,76 GB
  • 22 lut 15 12:44




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.4 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB

„Pariah” to projekt kanadyjskiej firmy Digital Extremes, która na światowym rynku zasłynęła przede wszystkim dzięki takim dziełom, jak „Unreal Tournament 2003” i „Unreal Tournament 2004”. Oczywiście, produkcja ta, tworzona przy współpracy z Groove Games, ma stanowić prawdziwy przełom w swojej dziedzinie, a już w szczególności wśród gier określanych skrótem FPS.

Bohaterem gry jest dr Jack Mason, rozczarowany życiem naukowiec, któremu udało się ujść cało z życiem z pewnej katastrofy. Jednak, jak się szybko okazało, było to prawdziwe szczęście w nieszczęściu, albowiem znalazł się on na planecie, przeklętej przez Boga i ludzi, która od dawien dawna stanowiła ogromne więzienie. A planeta ta zwie się... Ziemia. Teraz, w ciągu najbliższych kilkunastu godzin, Mason wraz z jednym z więźniów o wdzięcznym imieniu Karina, musi znaleźć sposób, by dotrzeć do miejsca, skąd będzie mógł bezpiecznie się ewakuować. Jedyny problem stanowi to, iż pozostali więźniowie będą starali się, by mu to skutecznie uniemożliwić. Większy pośpiech nakazuje również fakt, iż lada moment planeta ma zostać unicestwiona przy użyciu 50-megatonowej broni niezwykle skutecznego rażenia.

zachomikowany

  • 2,73 GB
  • 22 lut 15 12:44




Minimalne wymagania
Procesor 2.4 Ghz 512 MB RAM

Jest kwietnia roku 1945, w ostatnich dniach II wojny światowej. Berlin jest oblężony, a Imperium III Rzeszy chyli się ku upadkowi w dół. Hitler ukrywa się w F? Hrerbunker, wiedząc dobrze, że znalazł się w beznadziejnej sytuacji. Najwyżsi rangą oficerowie SS decydują się wykonać bardzo ryzykowny plan. Najważniejsze personas III Rzeszy mają zostać ewakuowane, zanim flaga ZSRR jest zamontowany na Reichstagu. Opór dowiaduje się o tym plan ...

zachomikowany

  • 1,47 GB
  • 22 lut 15 12:44



obrazek

Wymagania:
2.0 GHz 128Mb video card 256 Mb RAM

Gra wydanej przez armie USA. Akcja dzieje sie w niedalekiej przyszlosci. Gracz wciela sie w zolnierza tajnej jednostki PRISM, ktora sluzy do obrony Ameryki przed terroryzmem. Oprocz walki z komputerem mozliwa jest gra z maksymalnie 32 ludzkimi przeciwnikami przez Internet. Do walki sluzy siedemnascie typow broni, a sami zolnierze sa podzieleni na klasy, pod wzgledem umiejetnosci. Graficznie aplikacja prezentuje sie bardzo ladnie, a dzwiek stoi na ponad przecietnym poziomie.

zachomikowany

  • 2,20 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5700 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista

Mortyr: Operacja „Sztorm” jest osadzoną w realiach drugiej wojny światowej strzelaniną, której akcja ukazana jest z perspektywy pierwszej osoby. Jest to już czwarta odsłona serii określanej nieoficjalnie mianem „polskiego Wolfensteina” i tak samo jak poprzednia część, Mortyr III: Akcje Dywersyjne, wyprodukowana i wydana została przez City Interactive.Akcja dzieje się w roku 1942, a grający wciela się w postać tytułowego bohatera – Mortyra, który na zlecenie Brytyjskiego rządu zlikwidować ma kluczowe dla III Rzeszy osoby: Josepha Goebbelsa, Heinricha Himmlera i Hermana Goeringa.By wykonać powierzone mu zadanie Mortyr odwiedzi takie miejsca jak niewielkie francuskie miasteczko, zamek Himmlera w Niemczech oraz kompleks tajnych podziemnych fabryk w Górach Sowich – łącznie 8 poziomów, zapewniających kilka godzin intensywnej rozgrywki. W arsenale środków znaleźć można takie bronie jak: Luger P08, Sten, MP40, Kar98, Stg44, Panzerfaust, Granat, Stielhandgranate i MG42.Za generowanie grafiki w Operacji „Sztorm” odpowiada silnik Jupiter EX – znany z m.in. gry F.E.A.R. Precyzyjne odwzorowane fizyki świata gry powierzono z kolei uznanemu enginowi Havok.Preferujący potyczki z żywym przeciwnikiem znajdą w grze multiplayer dla 16 graczy w takich trybach jak: DeathMatch, Team DeathMatch, Capture the Flag oraz Kontrola. Na jego potrzeby przygotowane zostały 3 specjalne mapy.



zachomikowany

  • 2,69 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.8 GHz, 1 GB RAM, 128 MB akcelerator 3D (DirectX 9.0c), Windows XP SP2

UberSoldier 2 (znany także pod tytułem Eastern Front: Ahnenerbe Crash) to kontynuacja gry UberSoldier, stworzonej przez rosyjskie studio developerskie, Burut. Podobnie jak w przypadku poprzednika tak i tutaj mamy do czynienia z pierwszoosobowym shooterem, a akcja opisywanego produktu nawiązuje bezpośrednio do wydarzeń przedstawionych we wspomnianej wcześniej grze.Jest rok 1945. Niemcy, Imperium Zła, chylą się ku upadkowi – Alianci praktycznie zgnietli całą potęgę militarną nazistów. Ale faszyści, oprócz czołgów i samolotów mają jeszcze jednego asa w rękawie – wyniki badań Instytutu Ahnenerbe, stanowiące połączenie techniki i mistycznych inkantacji. Głęboko w górach Tybetu prowadzone są przerażające eksperymenty, mające na celu ożywienie trupów. Dosłownie godziny dzielą nas od momentu, gdy na front ruszą legiony nieumarłych – perfekcyjnych żołnierzy, nie czujących bólu ani strachu.Gracz ponownie wciela się w Karla Stolza, jednego z pierwszych Super Żołnierzy, przeprogramowanego przez naukowców Ruchu Oporu. Naszym zadaniem jest odnalezienie legendarnej bazy Agarti, gdzie prowadzone są eksperymenty na nieboszczykach oraz wyeliminowanie zagrożenia. Eastern Front: Ahnenerbe Crash oferuje poprawioną w stosunku do poprzednika grafikę oraz fizykę gry, „diabelsko” podstępne algorytmy sztucznej inteligencji, postaci znane z pierwszej części gry oraz bardziej dynamiczną rozgrywkę. Karl Stolz zyskał nowe umiejętności, a arsenał dostępnych broni uległ znacznemu rozszerzeniu – dostępne są nowe modele broni wzorowane na prototypach z II Wojny Światowej. Twórcy gry wprowadzili też system sumowania się bonusów.

zachomikowany

  • 1,95 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek

wymagania sprzętowe:
Procesor 2.4 GHz Intel Pentium / AMD Athlon,RAM: 1 GB RAM (XP,) 2 GB RAM (Vista)
Windows XP Service Pack 1 or Windows Vista

Showdown: Scorpion to łakomy kąsek dla miłośników efektownych, futurystycznych strzelanek z widokiem z pierwszej osoby. Jest rok 2068, wizja przeszłości nie jawi się nam jednak specjalnie wesoło, cała Europa Wschodnia dostała się bowiem pod jarzmo zbrodniczych syndykatów i potężnych, amerykańskich i azjatyckich korporacji, które wykorzystują zamieszkaną przez nas część świata jako zaplecze przemysłowo-gospodarcze i gigantyczny rezerwat królików doświadczalnych.W końcu jednak musiało zdarzyć się coś bardzo złego. Jedna z żerujących na słowiańskiej ziemi organizacji odkryła śmiertelnie niebezpiecznego nano-wirusa, który teraz zagraża całemu światu. Rząd rosyjski nie może przejść obok tego obojętnie i wysyła najlepszego na świecie żołnierza sił specjalnych, by uporał się z tym problemem.Naszym celem jest oczywiście zniszczenie diabelstwa w zarodku i powstrzymanie eskalacji śmiercionośnych mikrobów. Żeby jednak tego dokonać, gracz będzie musiał się troszkę natrudzić i przebić się przez hordy wrogo nastawionych „przeszkadzajek”, spośród których warto zwrócić uwagę na podziemnych mutantów, szalonych terrorystów, mechaniczne roboty czy uzbrojone po zęby mini-śmigłowce. Odwiedzamy różnego rodzaju rezydencje, od luksusowych dworów przez zapuszczone slumsy, aż po ultranowoczesne laboratoria czy podmiejskie obiekty przemysłowe. Wszystko to utrzymane w sprawdzonej konwencji science-fiction.

zachomikowany

  • 1,60 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows XP/Vista

Rajd na Berlin: Cień Stalingradu to gra akcji FPP rozgrywająca się podczas II Wojny Światowej. Za wydanie tego tytułu odpowiada firma City Interactive.Gra przenosi nas do sierpnia 1942 roku. W tym okresie Naziści przejęli już kontrolę nad większością Europy i planują atak na Związek Radziecki. Niemcy postanawiają wykorzystać niekonwencjonalną technologię. Ich naukowcom udało się opracować zupełnie nową, zabójczą broń chemiczną. Głównym celem niemieckiej ofensywy jest miasto Stalingrad, które wojsko zaatakuje jak tylko sekretny projekt zostanie ukończony. Wcielamy się w rosyjskiego agenta rzuconego na Wschodni front. Naszym zadaniem jest inwigilacja wrogich obozów i zatrzymanie produkcji niebezpiecznego narzędzia destrukcji oraz uratowanie całego miasta.Twórcy przygotowali osiem odrębnych misji - zwiedzimy przede wszystkim ruiny Stalingradu, małe miasteczko na Ukrainie oraz niemiecką fabrykę wojenną. Podczas zabawy musimy stosować wiele taktyk sabotażowych. Przyjdzie nam między innymi unicestwić kluczowego naukowca wroga, wykraść tajne dokumenty z silnie strzeżonej bazy i wiele innych.Tytuł oferuje kilka ciekawych rozwiązań w kwestii mechaniki zabawy. Zastosowano więc system prowadzenia ognia zza osłon oraz taktyczny element związany z przebijaniem niektórych ścian przez pociski. Ponadto, do wyboru otrzymujemy pokaźne uzbrojenie, wiernie odwzorowujące prawdziwe wyposażenie z czasów II Wojny Światowej. Możemy więc postrzelać z takich broni jak: PPSh, Mosin Nagant, Tokarev SVT40, Diektariev, MP40, Luger, Kar98, MG42, MP44.Gra została stworzona na bazie ulepszonego silnika graficznego JupiterEX, oferującego ciekawie zrealizowane wnętrza, postacie oraz korzystającego z wielu współczesnych efektów. Na uwagę zasługują również dynamiczne oświetlenie i liczne detale.

zachomikowany

  • 2,44 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek

wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 1 .8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB, 5.4 GB HDD, Windows XP/Vista/7

The Scourge Project to futurystyczna, trzecioosobowa strzelanina opracowana przede wszystkim z myślą o rozgrywce w trybie kooperacji. Została zaprojektowana przez hiszpańskiego dewelopera Tragnarion Studios, który pierwotnie miał w planach wyprodukowanie FPS-a, lecz ostatecznie wprowadził na rynek shootera z widokiem z trzeciej osoby (TPP). Gra powstała z myślą o dystrybucji cyfrowej.Historia przedstawiona w The Scourge Project została nakreślona w taki sposób, by najwięcej emocji zapewniało jednoczesne uczestnictwo w rozgrywce czterech graczy. Wcielają się oni w poszczególnych członków Echo Squad – drużyny najemników, która została wynajęta przez organizację Tarn Initiative i wyrusza na akcję wymierzoną w korporację Nogari. Ich zadaniem jest uratowanie Dr Raisbecka, podwójnego agenta działającego na zlecenie Tarn Initiative, oraz zdobycie fragmentu meteorytu służącego do produkcji Ambrozji (surowca zapewniającego dostęp do niekończących się pokładów energii).Sytuacja już na samym początku wymyka się spod kontroli – najemnicy zostają zaatakowani przez nieznane formy życia oraz żołnierzy zarażonych tajemniczym wirusem. Zadaniem Echo Squad jest odkrycie przyczyn pojawienia się obcych i znalezienie sposobu na ich wyeliminowanie przy pomocy futurystycznego asortymentu broni (dziewięć środków zagłady).
Przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki wybieramy jedną z czterech dostępnych postaci. Każdy z bohaterów posiada unikalną historię, wpływającą w drobnym stopniu na przebieg rozgrywki, a także zestaw wyróżniających go umiejętności. W trybach kampanii oraz multiplayerze postacie zdobywają doświadczenie, potrafiące wpłynąć pozytywnie na ich zdolności.Trójwymiarowy świat The Scourge Project, przedstawiony z perspektywy pierwszej osoby, został oparty na silniku graficznym Unreal Engine 3, przygotowanym przez firmę Epic Games. Z tego też względu wszystkie elementy, które spotykamy na naszej drodze są pieczołowicie dopracowane. Pozytywne wrażenie wywiera również fizyka świata, co skrzętnie wykorzystują przeciwnicy – m.in. miotając w naszą stronę beczki i inne elementy otoczenia.

zachomikowany

  • 2,76 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5700 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows XP/Vista

Code of Honor 3 to kolejna część serii strzelanin FPP, opracowanych przez rodzime studio deweloperskie City Interactive.Akcja trzeciej odsłony cyklu rozgrywa się w niedalekiej przyszłości i nawiązuje do tematyki pogłębiającego się kryzysu ekonomicznego, który objął swym zasięgiem większość krajów świata. Operujące na terenie Francji ekstremistyczne ugrupowanie wykorzystuje okazję do nakłonienia sfrustrowanej ludności do podjęcia bardziej stanowczych działań przeciw swojemu rządowi. W obawie przed licznymi aktami terroru do akcji wkraczają żołnierze Francuskiej Legii Cudzoziemskiej, a my ponownie przejmujemy kontrolę nad jedną z takich postaci. Tym razem operujemy w całości na terenie Francji, walcząc z wrogimi najemnikami i próbując zidentyfikować osoby stojące za spiskiem mającym na celu przyczynienie się do upadku państwa.Tradycyjnie już dla gier z tej serii do ukończenia mamy kilka poziomów cechujących się liniową strukturą. Najpoważniejszą nowością jest dodanie do rozgrywki systemu zasłon, dzięki którym możemy prowadzić ślepy ostrzał lub lepiej zaplanować kolejne kroki. Pewnych zmian doczekał się także arsenał. Został on nie tylko poszerzony o nowe przedmioty (m.in. granaty ogłuszające), ale również wzbogacony o opcję modyfikowania używanych broni. Pozwala to chociażby na szybkie przekształcenie karabinu maszynowego w snajperski.Oprawa wizualna Code of Honor 3 uległa znacznej poprawie. Misje rozgrywają się zarówno wewnątrz okupowanych przez wrogich najemników budynków jak i na powierzchni.



zachomikowany

  • 1,86 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 Ti4200 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows 2000/XP

Terrorist Takedown 2 to kolejna odsłona cyklu pierwszoosobowych strzelanin, który został zapoczątkowany w 2004 roku przez polską firmę CITY Interactive. Tym razem twórcy programu przenoszą nas do bliżej nieokreślonego kraju na Bliskim Wschodzie, gdzie trwa bezpardonowa wojna pomiędzy tytułowymi terrorystami, a siłami rządowymi, pragnącymi za wszelką cenę utrzymać pokój.Podobnie jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach tej serii, tak i w Terrorist Takedown 2 wcielamy się w doskonale wyszkoloną maszynę do zabijania. Pracując dla sił stabilizacyjnych gracz zmierzy się z wrogą partyzantką, strzelającą nie tylko do żołnierzy, ale również do cywilów. Uwalnianie zakładników, chronienie bezbronnych mieszkańców przed samobójczymi atakami, czy wreszcie tradycyjne dla strzelanin misje, w których musimy wyeliminować wszystkich bojowników – w sześciu bardzo rozbudowanych misjach gracz ma pełne ręce roboty.Jak na porządną strzelaninę przystało, produkt oferuje sporo rozmaitych środków zagłady. Wśród szczegółowo odwzorowanych broni znalazły się m.in.: karabiny szturmowe FN SCAR-H, Steyr AUG 203 i AKS-74, pistolet H&K MK.23 USSOCO, pistolet samopowtarzalny Calico M950, lekki karabin maszynowy M249 SAW oraz materiały wybuchowe.Za oprawę wizualną w grze odpowiada silnik Jupiter EX firmy Lithtech – ten sam, którywcześniej napędzał takie produkty, jak: F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon czy Condemned: Criminal Origins. Oprócz ładnej grafiki, autorzy popracowali również nad sztuczną inteligencją komputerowych przeciwników. Wróg uderza znienacka, przygotowuje zasadzki, próbuje manewrów oskrzydlających, a nawet zawiązuje sojusze, aby zlikwidować gracza i jego pomocników. Firma CITY Interactive wykorzystała również w grze oferowany przez silnik zaawansowany system oddziaływań fizycznych. Prowadzony przez nas żołnierz może przemieszczać, uszkadzać lub całkowicie niszczyć przedmioty oraz wykorzystywać je przeciwko wrogom.



zachomikowany

  • 2,90 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek

wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 1.8 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), Windows XP/Vista

Secret Service to pierwszoosobowa, taktyczna strzelanina, której deweloperem jest studio Tigon (założone przez aktora Vin Diesela), wydawcą zaś koncern Activision Blizzard.Prezydenckie wybory w Stanach Zjednoczonych rozstrzygnięte. Dzień Inauguracji przebiega spokojnie i bez zakłóceń. Niestety, tylko do chwili, gdy niespodziewany atak na Kapitol przepuszcza zorganizowana i liczna grupa ekstremistów. Wcielając się w bohatera opisywanej tu produkcji podejmujemy się próby ocalenia liderów narodu amerykańskiego. Naszym głównym zadaniem jest ochrona najważniejszych osób w państwie, w tym zaprzysiężonego właśnie prezydenta USA. Nie jest to jednak takie proste, bowiem w szeregach przeciwników znajduje się nie tylko grupa przestępców, ale także spora część, nieprzychylnych nam agentów ochrony. W trakcie gry odwiedzimy Kapitol, samolot Air Force One i inne, kluczowe z punktu widzenia amerykańskich sił specjalnych, lokalizacje.Jednym z głównych twórców gry jest Daniel Arey, scenarzysta i projektant poziomów, który pracował wcześniej dla firmy Naughty Dog. Zawarł on w produkcji efektowne zwroty akcji, a także ciekawie zarysował portret psychologiczny głównego bohatera. Oprawa graficzna Secret Service nie zaskakuje nas niestety niczym wyjątkowym. Tekstury charakteryzują się średnią jakością, są jednak czytelne, co w tego typu produkcjach odgrywa ważną rolę.

zachomikowany

  • 2,58 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Dusk-12: Strefa Śmierci jest klasycznym przedstawicielem gatunku First Person Shooter, umiejscowionym w futurystycznym świecie. Pozycja ta charakteryzuje się przede wszystkim szybką, wciągającą akcją, nowoczesną, starannie wykonaną oprawą wizualną oraz dopracowanym trybem rozgrywki wieloosobowej. W „wyposażeniu standardowym” program oferuje także bogatą zbrojownię oraz kilka specjalnych zdolności, w które możemy wyposażyć nasze alter ego.

Fabuła gry z pewnością nie zalicza się do szczególnie odkrywczych czy oryginalnych. Pewni życiowi panowie w przyszłości postanowili bowiem stworzyć super-żołnierza, przeprowadzając przy tym „drobne” eksperymenty na ludności cywilnej jednego z miast. Jak to zwykle w grach bywa, coś poszło nie tak i teraz mamy kwarantannę na całe miasto, które zostało dokumentnie opanowane przez hordy krwiożerczych morderców, beztrosko hasających sobie po ulicach. Oczywiście, wirusik, który spowodował całe to zamieszanie, jest nieuleczalny, w związku z czym jedyną możliwością zaprowadzenia porządku jest wytępienie całego tałatajstwa za pomocą różnego rodzaju środków „zabezpieczających”.

zachomikowany

  • 3,45 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek

wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.8 GHz, karta grafiki 512 MB

Dreamkiller to pierwszoosobowa strzelanina zespołu Mindware Studios, który zadebiutował w gatunku FPS shooterem Painkiller: Overdose. Wcześniej firma opracowała szpiegowską grę akcji Cold War: Behind The Iron Curtain i tworzyła projekt Voodoo Nights. Ostatnie przedsięwzięcie nie zostało nigdy dokończone.

W Dreamkillerze wcielamy się w postać psycholożki Alice Drake, kobiety zdolnej do wnikania w umysły pacjentów. Dzięki jej umiejętnościom wchodzimy w podświadomość chorych, by zmagać się z nękającymi ich demonami.

zachomikowany

  • 5,63 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 1.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB

Ukazana z perspektywy pierwszej osoby strzelanina, stworzona przez polskie studio The Farm 51. Wykorzystuje ona ulepszoną technologię, zapożyczoną z innego rodzimego hitu - Painkillera.

NecroVision polskiego studia The Farm 51 to przedstawiciel gatunku FPS, z akcją rozgrywającą się w czasie pierwszej wojny światowej. Z tymże, ponieważ sprzęt bojowy z tamtych czasów jest trochę zbyt mało efektowny jak na wymogi współczesnych FPS-ów, autorzy postanowili dodać kilka elementów nadających grze specyficznego, nadnaturalnego charakteru. Mowa o mocach nadprzyrodzonych, wampirach, demonach czy zombie. Do stworzenia NecroVision, programiści z Farm 51 użyli nieco podrasowanego silnika, zastosowanego wcześniej w grze Painkiller.

zachomikowany

  • 5,17 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 7600 lub lepsza), Windows XP/Vista

Precursors to kolejna gra ukraińskiej firmy developerskiej Deep Shadows, odpowiedzialnej m.in. za produkcję Boiling Point: Road to Hell. Jest ona ulepszoną kompilacją starego, dobrego symulatora kosmicznego Elite, klasycznych filmów SF, świata z powieści Andre Norton oraz nowoczesnego, pierwszoosobowego shootera. To połączenie tworzy bardzo nietypową ale zarazem ekscytującą mieszankę gatunków.Już w Boiling Point twórcy starali się stworzyć wiarygodny świat, w którym "wolność" rozgrywki jest rzeczą nadrzędną. W Precursors posunęli się jeszcze dalej - gra prowadzi graczy w niezbadane rejony przestrzeni kosmicznej, gdzie mogą przemieszczać się od planety do planety na pokładach ogromnych statków wojennych, których długość dochodzi niejednokrotnie do 10km! Wcielamy się w postać bezimiennego Bohatera, który został rzucony w sam środek konfliktu pomiędzy dwoma dominującymi w kosmosie rasami.Przed nami ponad 250 zróżnicowanych misji, podczas których musimy podejmować właściwe decyzje zależne od naszej profesji: przemytnik szmugluje towary i handluje nimi, łowca nagród bez skrupułów chwyta przestępców, a jako sławny zdobywca możemy rządzić jednym z niezliczonych, odległych światów. Walki, w których bierzemy udział toczą się zarówno na pokładzie statku (polowanie na pasażerów na gapę czy starcie z piratami), jak i w przestrzeni kosmicznej osiągając epickie rozmiary.

zachomikowany

  • 2,50 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 13 GB HDD, Windows XP/Vista

Cryostasis: Sleep of Reason to mroczne dzieło programistów z ukraińskiego studia Action Forms (twórcy między innymi serii Carnivores i Vivisector). Tym razem mamy do czynienia z mieszanką gatunków: elementy właściwe strzelankom i grom akcji są obficie doprawione klimatem rodem z najlepszych horrorów.Fabuła przenosi nas do 1981 roku na koło podbiegunowe, do rosyjskiego lodołamacza o napędzie atomowym „Północny Wiatr”. Głównym bohaterem jest jeden z naukowców – meteorolog Alexander Nesterov. To właśnie w tą postać wcielamy się w grze.Pewnego dnia Alexander wykonując swoje obowiązki zostaje zmuszony do poszukania schronienia przed nadchodzącą burzą śnieżną. Jego wybór pada na atomowy lodołamacz, przed wielu laty schwytany w pułapkę lodowych okowów. Szybko okaże się jak nietrafna jest ta decyzja. Na pokładzie okrętu panuje mroczna, mrożąca krew w żyłach atmosfera. Co więcej, z zaciemnionych miejsc dochodzą dźwięki nie do końca pasujące do opuszczonego okrętu. Najwyraźniej członkowie załogi, którzy od dawna powinni nie żyć, nie są całkowicie martwi, a naszego bohatera czeka ciężka walka o przeżycie. Jeśli chce się wydostać na wolność musi utorować sobie drogę przez hordę dziwacznych monstrów, będących niegdyś marynarzami.


zachomikowany

  • 3,75 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek

wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.33 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows XP SP2/Vista

Strzelanina z akcją obserwowaną z perspektywy trzeciej osoby. Autorami omawianej produkcji są programiści ze studia deweloperskiego Grin, czyli twórcy między innymi PeCetowych odsłon cyklu Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter.Weapons of Fate stanowi kontynuację wydarzeń przedstawionych w filmie pod tytułem Wanted. Głównym bohaterem jest księgowy o imieniu Wesley, który pewnego dnia dowiaduje się, że jego ojciec był zawodowym zabójcą. Chłopak wkracza w szeregi bractwa, rozwijając swoje nadnaturalne zdolności i szukając zemsty na osobach odpowiedzialnych za zamordowanie członka jego rodziny. Sporą ciekawostką jest to, że Wesley nie jest jedyną grywalną postacią omawianej produkcji, albowiem w niektórych misjach aktywny staje się Cross. Etapy te opracowane są w formie flashbacków, mających za zadanie uzupełnienie głównego wątku fabularnego. W sumie do przejścia jest dziewięć rozbudowanych poziomów, przedzielonych efektownymi scenkami przerywnikowymi.Właściwa rozgrywka zakłada przede wszystkim wykorzystanie efektu spowolnienia czasu do neutralizacji przeciwników. Podstawową atrakcją Weapons of Fate jest to, że gracz może w pewnym stopniu podkręcać wystrzeliwane pociski. Ma to na celu między innymi skuteczne eliminowanie przeciwników chowających się za różnego rodzaju przeszkodami. Używanie tej umiejętności jest mocno limitowane, a to dlatego, że potrzebna jest adrenalina, przyznawana za każdego zabitego przeciwnika.Wanted stawia też duży nacisk na wykorzystanie przez sterowaną postać osłon i funkcjonuje to na zbliżonych zasadach do produktów z serii Gears of War. Gracz może „przykleić się” do większości stołów, krzeseł, sof i innych elementów otoczenia, a także swobodnie przemieszczać się pomiędzy nimi. Dodatkową atrakcją jest możliwość prowadzeniu ostrzału na oślep, celem ułatwienie sobie zaskoczenia wrogów od flanki.

zachomikowany

  • 2,70 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D

Czwarta odsłona serii kultowych strzelanin osadzonych w perspektywie pierwszej osoby (FPS), która została opracowana przez firmę Raven Software (producentów m.in. Hexen: Beyond Heretic oraz Star Wars: Jedi Knight II – Jedi Outcast), pod ścisłym nadzorem członków id Software.

Akcja Quake IV rozpoczyna się tuż po zakończeniu drugiej części, wydanego w 1997 roku programu. Bezimienny komandos, który samotnie postanowił przemierzyć planetę Stroggów, ostatecznie pokonał głównego przeciwnika – Makrona. Bolesny cios, jaki został zadany rasie obcych nie przypieczętował jednak ich klęski. Niedobitki żołnierzy wroga przegrupowały się i stworzyły nowe, realne zagrożenie. Na dodatek Stroggowie powołali do życia nowego Makrona, znacznie bardziej niebezpiecznego, niż ich dotychczasowy lider. Do akcji wkracza specjalna grupa komandosów, kryjąca się pod kryptonimem Rhino Squad. Jej zadanie jest proste: raz na zawsze pozbyć się obcych.

zachomikowany

  • 2,56 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek

wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB

Section 8 to futurystyczna, taktyczna strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby (FPP), wyprodukowana przez doświadczony zespół developerski TimeGate Studios (na koncie m. in. F.E.A.R. Extraction Point, seria Kohan) i przeznaczona na konsole nowej generacji (PlayStation 3, Xbox 360) oraz nowoczesne komputery osobiste. Gracze wcielają się w żołnierzy Sekcji 8, najbardziej elitarnej i najnowocześniej wyposażonej jednostki piechoty, broniącej Ziemię i podległe jej planety przed największymi zagrożeniami z kosmosu.

Jako wojownicy i strażnicy ludzkości, musimy dać z siebie wszystko. Sytuacja nie należy bowiem do szczególnie korzystnych – przygraniczne ludzkie kolonie zostały niemal całkowicie zdewastowane przez krwawe powstania zbrojne, których podstawy i przyczyny nie są do końca jasne. Główny ziemski sztab dowodzenia wydał klauzulę natychmiastowej wykonalności, wedle której w najbardziej zapalne punkty galaktyki mają zostać wysłani żołnierze reprezentujący tytułowy oddział. Zostajemy więc przetransportowani wahadłowcami na pobliskie kolonie i dosłownie zrzuceni w sam środek wojennej zawieruchy. Naszym celem jest rozpoznanie bojem panującej sytuacji i zażegnanie niebezpieczeństwa poprzez neutralizację oraz eliminację zdemaskowanych konspiratorów. Wyposażeni w potężne, ultranowoczesne pancerze i śmiercionośną broń, mamy wszystko czego nam trzeba, by prowadzić otwartą wojnę z wrogiem.

zachomikowany

  • 3,00 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB

Combat Zone: Special Forces to strzelanina z akcją obserwowaną z perspektywy pierwszej osoby, nastawiona w głównej mierze na rozgrywanie potyczek multiplayerowych. Za przygotowanie gry odpowiada rodzime studio deweloperskie CITY Interactive.

Motywem przewodnim omawianej produkcji są starcia różnorakich frakcji militarnych, mające na celu wyłonienie organizacji, której członkowie najlepiej radzą sobie w trudnych warunkach bojowych. Producent oddał do naszej dyspozycji wiele ciekawych ugrupowań, wśród których nie zabrakło między innymi polskiego GROM-u, brytyjskiego SAS-u, Legii Cudzoziemskiej, oddziałów SWAT, pospolitych najemników czy fikcyjnej organizacji terrorystycznej. Godne odnotowania jest to, że każdej z dostępnych frakcji przydzielono unikalne bronie i elementy dodatkowego wyposażenia, co ma niebagatalny wpływ na przebieg walk.

zachomikowany

  • 5,46 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 1.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7900 lub lepsza), 7 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista

Conflict: Denied Ops (wcześniej znany jako Crossfire) jest dynamiczną strzelaniną z widokiem z perspektywy pierwszej osoby, opracowaną przez Pivotal Games. Jest to zarazem piąty tytuł z przygotowywanej przez tego developera serii Conflict, w skład której wchodzą dwie części Desert Storm, a także gry Vietnam i Global Terror. Niniejszy produkt powstał z myślą o komputerach osobistych klasy PC oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360.Rozgrywka traktuje o przygodach dwóch dzielnych agentów – Gravesa oraz Langa. Zajmują się oni wykonywaniem zleceń dla amerykańskiej Centralnej Agencji Wywiadowczej. Bohaterowie charakteryzują się też mocnym zakonspirowaniem - tylko nieliczni wiedzą o ich powiązaniach z CIA, a w przypadku poniesienia porażki rząd amerykański oficjalnie wyprze się powiązań z nimi. Główny wątek fabularny Denied Ops nawiązuje do puczu wojskowego w Wenezueli, który pozwolił jednemu z tamtejszych generałów (Ramirez) na przejęcie kontroli nad państwem. Zadaniem głównych bohaterów jest powstrzymanie cechującego się nuklearnymi zapędami szaleńca, a także dopadnięcie wszystkich tych osób, z którymi mógł współpracować. Misje rozgrywane są nie tylko w tropikalnych lasach Ameryki Południowej, ale również na zamarzniętym obszarze Syberii i w spalonej słonecznymi promieniami Afryce. W sumie do pokonania jest dziesięć głównych etapów, co daje około ośmiu godzin rozgrywki.W trakcie realizowania poszczególnych misji liczy się nie tylko celne oko przy okazji strzelania, lecz także taktyka. W trybie single player trzeba więc umiejętnie przełączać się pomiędzy bohaterami, celem chociażby wzięcia wroga w krzyżowy ogień. Gdy kierujemy jednym z awanturników, to za poczynania drugiego odpowiada Sztuczna Inteligencja, której wydaje się rozkazy. Graves i Lang odróżniają się także przydzielonym odgórnie wyposażeniem. Graves lepiej radzi sobie z eliminacją wrogów z dużych odległości. Lang z racji posiadania ciężkiego karabinu preferuje bezpośrednie starcia z oddziałami wroga. Wyposażenie głównych bohaterów jest sukcesywnie wzbogacane o nowe elementy. Agenci otrzymują komponenty wzbogacające ich bronie w shotguny czy wyrzutnie rakiet. Odblokowywany jest też dostęp do wielu interesujących gadżetów, jak chociażby gogli umożliwiających prowadzenie bezpiecznego ostrzału zza zasłony.


zachomikowany

  • 3,05 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP/Vista

Hour of Victory jest grą z gatunku FPS, osadzoną w realiach II Wojny Światowej. Korporacja Midway zapowiedziała niniejszą pozycję wyłącznie z myślą o konsoli Xbox 360 i komputerach PC, a developingiem zajęli się ludzie, którzy przygotowali niegdyś produkt pt. Deadly Dozen - całkiem udane połączenie strzelania z taktyką, również w środowisku rodem z lat 1939-1945.Dzięki "Godzinie Zwycięstwa" trafiamy na pola bitew w Europie i północnej części kontynentu afrykańskiego. W zależności od typu wykonywanej misji, kierujemy innym spośród trzech zaimplementowanych protagonistów, ponieważ każdy z nich dysponuje odmiennymi umiejętnościami. Sierżant Calvin Blackbull jest członkiem 75. Pułku Rangerów Armii Stanów Zjednoczonych i specjalizuje się w strzelaniu snajperskim oraz potrafi znakomicie skakać, wybornie pokonywać przeszkody terenowe etc. Z kolei porucznik William Ross jako brytyjski komandos, wchodzący w skład jednostki SAS (Special Air Service), opanował do perfekcji sztukę bezpardonowego szturmowania. Natomiast major Ambrose Taggert został wyszkolony przez amerykańskie Biuro Służb Strategicznych (Office of Strategic Services – OSS) do działania w ukryciu, więc potrafi m.in. bezszelestnie eliminować wrogów.Realizacja wyznaczonych przez dowództwo celów nierzadko wymaga skorzystania z rozmaitych militarnych maszyn, więc mamy okazję przejąć kontrolę chociażby nad alianckimi i niemieckimi czołgami (np. popularne Shermany i Tygrysy). Oczywiście wirtualna rzeczywistość została skonstruowana w taki sposób, aby możliwie wiernie oddawać wojenną rzeczywistość z przełomu lat trzydziestych i czterdziestych XX wieku. Wokół świszczą więc kule, grzmią wielkokalibrowe działa, wybuchają bomby zrzucane przez hitlerowskich pilotów samolotów Ju 88 itd. Należytą wizualną szczegółowość zapewnia zaawansowany silnik graficzny Unreal Engine 3.0, a entuzjaści zabawy wieloosobowej mogą stoczyć internetowe batalie za pośrednictwem trybu multiplayer online.

zachomikowany

  • 1,23 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek

wymagania sprzętowe:
Windows XP SP2, Vista SP2, 7,Intel Core 2 Duo E4300 or AMD Athlon X2 4400+,Memory 1GB,ATI Radeon HD 2600 or NVIDIA GeForce 8600

Akcja Warfare. Reloaded rozgrywa się w ostatnio popularnym Tadżykistanie (-> Operation Flashpoint: Red River). Tym razem gracz wciela się w rosyjskiego dowódcę, któremu w trakcie 12 misji kampanii przyjdzie się zmierzyć z oddziałami wojsk amerykańskich i rebeliantami. Tak jak w Warfare zaczynamy od dowodzenia małym oddziałem a wraz z wykonaniem kolejnych misji otrzymujemy dostęp do lepszych pojazdów i większej liczby oddziałów.

zachomikowany

  • 2,73 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.6 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 GS lub lepsza), 9 GB HDD, Windows XP/Vista/7

Bulletstorm to efektowna strzelanina osadzona w dalekiej przyszłości. Za produkcję odpowiada polskie studio People Can Fly, znane głównie z ciepło przyjętej gry FPS zatytułowanej Painkiller i pecetowej konwersji Gears of War (wykonanej dla Epic Games, właściciela dewelopera). Akcja nowej gry osadzona została w XXVI wieku.Jedną z największych potęg w galaktyce jest Konfederacja Planet, której przewodzi charyzmatyczny generał Sarrano. Pomyślność jego imperium gwarantuje działalność elitarnego oddziału Dead Echo. Gracze wcielą się w Graysona Hunta – dawniej członka wspomnianej grupy, a obecnie pirata i wroga publicznego numer jeden. Większość czasu spędzimy na planecie Stygia, która dawniej była luksusowym centrum rozrywki. Zarządcy opuścili jej powierzchnię wiele lat temu, oddając ją we władanie zmutowanym roślinom. Ocalali ludzie podzielili się natomiast na wiele dzikich plemion.Bulletstorm to dynamiczna pierwszoosobowa strzelanina, którą wyposażono w efektowny system walki wręcz. Grayson potrafi kopać wrogów swoim żołnierskim buciorem oraz wykonywać długie wślizgi. Ważnym dodatkiem jest energetyczna smycz - dzięki niej można złapać i przyciągnąć przeciwnika. Oprócz tego dostajemy też pokaźny arsenał broni – karabinów, strzelb, czy wyrzutni rakiet. Dodatkiem do standardowych pukawek są wymyślne zabawki – np. działko strzelające wybuchającymi kulami, które można kopać niczym piłkę.Podczas gry otrzymujemy punkty za wykańczanie nieprzyjaciół, czyli wykonywanie tak zwanych „skillshotów”. Przykładowo, za zwykle zabicie wroga otrzymamy premię +10, a zdjęcie kogoś strzałem w głowę da nam już +50. Jeśli dołączymy to tego kreatywne wykorzystanie bata i pozostałych możliwości bohatera końcowy wynik ulegnie jeszcze dodatkowemu zwiększeniu. Zarobione punkty wydajemy na modernizację broni. W taki to sposób karabin zyska możliwość wystrzelenia stu naboi na raz, co zerwie całe mięso z kości większości wrogów, zostawiając jedynie parujący szkielet. Ulepszony bat potrafi natomiast uderzyć o ziemię z taką siłą, że podrywa kilku wrogów w górę, pozwalając nam spokojnie zdjąć ich jednego po drugim, gdy bezbronnie szybują w powietrzu.


zachomikowany

  • 1,02 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek

wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.5 GHz, 1 GB RAM

Akcja Steam Sluga rozpoczyna się pod koniec XIX wieku. Nie jest to jednakże okres, który znamy doskonale z kart historii, lecz zupełnie inna, mniej optymistyczna wizja dziejów, w której Ziemia stała się siedliskiem mechanicznych istot, a ludzie zostali zmuszeni do życia w zdewastowanych ruinach, gdzie każdego dnia muszą walczyć o przetrwanie. Za tak negatywny stan rzeczy odpowiedzialny jest tajemniczy Mephistofeles. Zadaniem gracza jest wcielenie się w jednego z nielicznych ocalałych ludzi i odnalezienie, a następnie pokonanie mężczyzny, który doprowadził do pojawienia się na planecie zastępów robotów.

Główny bohater ma na podorędziu cały arsenał broni, którą może skierować nie tylko przeciwko „zwykłym” maszynom, lecz również przeciw bossom. Na potrzeby spotkań z najbardziej wymagającymi oponentami autorzy przygotowali specjalne, utrzymane w steampunkowym klimacie lokacje, gdzie użytkownik może do woli pakować we wrogów kilogramy ołowiu i zdobywać dodatkowe punkty za zabójstwa w krótkich odstępach czasu.

zachomikowany

  • 0,95 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki GeForce 7600 lub lepsza

Serious Sam HD: The First Encounter to odświeżona wersja popularnej strzelaniny, która swoją premierę miała na początku 2001 roku. Twórcy z chorwackiego studia Croteam skupili się przede wszystkim na poprawieniu oprawy wizualnej. Gra została wydana w ramach cyfrowej dystrybucji.

Fabuła odświeżonej wersji dawnego hitu zawiązuje się w odległej przyszłości, kiedy to poziom zaawansowania techniki pozwolił ludziom na przeprowadzenie podróży międzygwiezdnych i eksploracji kosmosu. Niestety, podczas jednego z tych lotów ludzie napotykają wielkie zło, które od wieków odwiedza odległe planety i unicestwia całe cywilizacje. Tym razem przyszła pora na Ziemię. Najlepszy żołnierz oddziałów specjalnych Sam „Serious” Stone zostaje wysłany w przeszłość do starożytnego Egiptu, gdzie ma za zadanie zmienić losy ludzkości.

zachomikowany

  • 1,25 GB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Exodus from the Earth jest stricte pecetową grą z gatunku FPS, opracowaną przez rosyjskich developerów z firmy Parallax Arts Studio. Niniejsza pozycja przenosi nas w niezbyt odległą przyszłość, kiedy cywilizacji ludzkiej grozi ogromne niebezpieczeństwo. Ziemia przestaje być odpowiednim miejscem do życia z uwagi na stale rosnącą temperaturę, co spowodowane jest przekształcaniem się Słońca w czerwonego olbrzyma. Świadomość nieuchronnej zagłady motywuje ludzi do rozpoczęcia przygotowań, mających zaowocować skolonizowaniem odległej i nie zbadanej do końca planety. Ziemski rząd wysyła więc agenta imieniem Frank, którego zadaniem jest zdjęcie woalu tajemnicy, okrywającego tę ostatnią oraz pewną korporację, prowadzącą wydobycie niezwykłego minerału o nazwie A.X.

Trójwymiarową oprawę graficzną w Exodus from the Earth generuje engine Riposte. Wirtualna rzeczywistość obejmuje dwa równoległe światy, w których toczy się akcja – Ziemię z przyszłości oraz wspomnianą planetę, zamieszkiwaną przez obce człowiekowi stworzenia. Rzecz jasna nasze główne zadanie stanowi przechodzenie do kolejnych etapów zabawy poprzez torowanie sobie drogi brutalną siłą. W trakcie rozgrywki ogień kierujemy na ziemskich agentów służby bezpieczeństwa, roboty, mutanty, cyborgi etc. Okazjonalnie trzeba radzić sobie z prostymi zadaniami logicznymi. Całości dopełnia wysoce interaktywne środowisko, w którym funkcjonują realistyczne prawa fizyki.

zachomikowany

  • 607,0 MB
  • 22 lut 15 12:44


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB, 2 GB HDD

Delta Force One: Next Gen, znany wcześniej pod nazwą Delta Force: Reloaded, to swego rodzaju powrót do korzeni słynnego cyklu studia Novalogic. Programiści z tej firmy oddali w ręce graczy znacznie odświeżoną i ulepszoną wersję wydanego w 1998 roku prekursora serii, Delta Force. Udało im się zachować wysoką grywalność pierwowzoru, okraszoną spełniającą wymogi dzisiejszych standardów oprawą audio-wizualną , m.in. realistyczne opady atmosferyczne, takie jak deszcz czy śnieg. Dzięki temu gra znakomicie trafia w gusta zarówno weteranów, pamiętających początki serii Delta Force, jak i początkujących graczy, poszukujących ciekawych FPSów.
ZAMONTUJ W DEAMON LUB WYPAL NA PŁYTE, ZAINSTALUJ , GRAJ

zachomikowany

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

74 plików
117,46 GB




tata.izaka

tata.izaka napisano 26.06.2015 16:35

zgłoś do usunięcia
Polecam swego chomika bo jest tu coś nowego np. z gatunku gier i muzyki.
oskarbrecz

oskarbrecz napisano 12.12.2015 14:02

zgłoś do usunięcia
żaden crack mi nie odpalił tylko ciągle raport o błędach wyskakiwał, ale ten mi zadziałał od razu po zainstalowaniu, więc jakby ktoś też miał problem z raportem o błędach to tu łapcie linka http://caf01.ulinks.net
dj.albosYT

dj.albosYT napisano 20.12.2015 13:17

zgłoś do usunięcia
dzięki za link bo mam takie same jak ty miałeś.
jklasasjl

jklasasjl napisano 15.01.2016 20:41

zgłoś do usunięcia
Dzieki za gta 5 public beta
b-kaczka-05

b-kaczka-05 napisano 15.02.2016 15:30

zgłoś do usunięcia
naj zajebiszcza gra na świecie!!!nie mam racji
ham20156

ham20156 napisano 2.03.2016 15:27

zgłoś do usunięcia
Zal.pl
edyta2429

edyta2429 napisano 19.11.2016 10:39

zgłoś do usunięcia
nie źle
dopek5

dopek5 napisano 27.03.2017 10:23

zgłoś do usunięcia
ok
rivavog891

rivavog891 napisano 21.04.2022 19:19

zgłoś do usunięcia
Super chomik
ramiwoc191

ramiwoc191 napisano 30.11.2022 06:29

zgłoś do usunięcia
Super chomik

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (2)Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (2)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności