Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
Dj_Adamos
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

widziany: 19.11.2018 12:40

  • pliki muzyczne
    8
  • pliki wideo
    8045
  • obrazy
    3
  • dokumenty
    0

8425 plików
2850,72 GB

  • 5,17 GB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 7600 lub lepsza), Windows XP/Vista

Precursors to kolejna gra ukraińskiej firmy developerskiej Deep Shadows, odpowiedzialnej m.in. za produkcję Boiling Point: Road to Hell. Jest ona ulepszoną kompilacją starego, dobrego symulatora kosmicznego Elite, klasycznych filmów SF, świata z powieści Andre Norton oraz nowoczesnego, pierwszoosobowego shootera. To połączenie tworzy bardzo nietypową ale zarazem ekscytującą mieszankę gatunków.Już w Boiling Point twórcy starali się stworzyć wiarygodny świat, w którym "wolność" rozgrywki jest rzeczą nadrzędną. W Precursors posunęli się jeszcze dalej - gra prowadzi graczy w niezbadane rejony przestrzeni kosmicznej, gdzie mogą przemieszczać się od planety do planety na pokładach ogromnych statków wojennych, których długość dochodzi niejednokrotnie do 10km! Wcielamy się w postać bezimiennego Bohatera, który został rzucony w sam środek konfliktu pomiędzy dwoma dominującymi w kosmosie rasami.Przed nami ponad 250 zróżnicowanych misji, podczas których musimy podejmować właściwe decyzje zależne od naszej profesji: przemytnik szmugluje towary i handluje nimi, łowca nagród bez skrupułów chwyta przestępców, a jako sławny zdobywca możemy rządzić jednym z niezliczonych, odległych światów. Walki, w których bierzemy udział toczą się zarówno na pokładzie statku (polowanie na pasażerów na gapę czy starcie z piratami), jak i w przestrzeni kosmicznej osiągając epickie rozmiary.

zachomikowany

  • 2,70 GB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D

Czwarta odsłona serii kultowych strzelanin osadzonych w perspektywie pierwszej osoby (FPS), która została opracowana przez firmę Raven Software (producentów m.in. Hexen: Beyond Heretic oraz Star Wars: Jedi Knight II – Jedi Outcast), pod ścisłym nadzorem członków id Software.

Akcja Quake IV rozpoczyna się tuż po zakończeniu drugiej części, wydanego w 1997 roku programu. Bezimienny komandos, który samotnie postanowił przemierzyć planetę Stroggów, ostatecznie pokonał głównego przeciwnika – Makrona. Bolesny cios, jaki został zadany rasie obcych nie przypieczętował jednak ich klęski. Niedobitki żołnierzy wroga przegrupowały się i stworzyły nowe, realne zagrożenie. Na dodatek Stroggowie powołali do życia nowego Makrona, znacznie bardziej niebezpiecznego, niż ich dotychczasowy lider. Do akcji wkracza specjalna grupa komandosów, kryjąca się pod kryptonimem Rhino Squad. Jej zadanie jest proste: raz na zawsze pozbyć się obcych.

zachomikowany

  • 2,01 GB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Raven Squad: Operation Hidden Dagger jest hybrydą FPS-a i RTS-a stworzoną przez niezależne węgierskie studio deweloperskie Atomic Motion. Akcja gry przenosi nas w niedaleką przyszłość, kiedy to na skutek załamania rynków finansowych nasz świat bardzo się zmienił. O ile bogate państwa były w stanie jakoś poradzić sobie z kryzysem, tak w krajach trzeciego świata życie stało się jeszcze trudniejsze - lokalni przywódcy zapragnęli stworzyć swoje własne imperia i wkrótce państwa pogrążyły się w wojnie domowej. Pod koniec 2011 roku grupa najemników zostaje wysłana do amazońskiej dżungli z misją odzyskania cennego ładunku. W czasie lotu ich samolot zostaje zestrzelony, większość załogi i zapasów ginie w katastrofie. Kilkoro ocalałych musi teraz walczyć o przetrwanie na wrogim terenie, w dodatku szybko okazuje się, że ich jedyną szansą na ucieczkę z Amazonii jest ocalenie tajemniczej pani archeolog.

zachomikowany

  • 3,92 GB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Shadow Harvest to taktyczny shooter, połączenie skradanki ze strzelanką, w którym wydarzenia dziejące się na ekranie obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby. Za tytuł odpowiedzialna jest ekipa z Black Lion Studios.
Shadow Harvest to taktyczny shooter, połączenie skradanki ze strzelanką, w którym wydarzenia dziejące się na ekranie obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby. Za tytuł odpowiedzialna jest ekipa z Black Lion Studios.

Gra przenosi nas do roku 2025, i rzuca w sam środek globalnego konfliktu zbrojnego. Wcielamy się w postać Myry Lee oraz Arona Alvareza – członków specjalnej jednostki ISA, będącej częścią Armii Stanów Zjednoczonych. Wykonują oni zadania o najwyższym znaczeniu zarówno na linii frontu, jak i na tyłach wroga.

zachomikowany

  • 2,56 GB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB

Section 8 to futurystyczna, taktyczna strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby (FPP), wyprodukowana przez doświadczony zespół developerski TimeGate Studios (na koncie m. in. F.E.A.R. Extraction Point, seria Kohan) i przeznaczona na konsole nowej generacji (PlayStation 3, Xbox 360) oraz nowoczesne komputery osobiste. Gracze wcielają się w żołnierzy Sekcji 8, najbardziej elitarnej i najnowocześniej wyposażonej jednostki piechoty, broniącej Ziemię i podległe jej planety przed największymi zagrożeniami z kosmosu.

Jako wojownicy i strażnicy ludzkości, musimy dać z siebie wszystko. Sytuacja nie należy bowiem do szczególnie korzystnych – przygraniczne ludzkie kolonie zostały niemal całkowicie zdewastowane przez krwawe powstania zbrojne, których podstawy i przyczyny nie są do końca jasne. Główny ziemski sztab dowodzenia wydał klauzulę natychmiastowej wykonalności, wedle której w najbardziej zapalne punkty galaktyki mają zostać wysłani żołnierze reprezentujący tytułowy oddział. Zostajemy więc przetransportowani wahadłowcami na pobliskie kolonie i dosłownie zrzuceni w sam środek wojennej zawieruchy. Naszym celem jest rozpoznanie bojem panującej sytuacji i zażegnanie niebezpieczeństwa poprzez neutralizację oraz eliminację zdemaskowanych konspiratorów. Wyposażeni w potężne, ultranowoczesne pancerze i śmiercionośną broń, mamy wszystko czego nam trzeba, by prowadzić otwartą wojnę z wrogiem.

zachomikowany

  • 3,00 GB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB

Combat Zone: Special Forces to strzelanina z akcją obserwowaną z perspektywy pierwszej osoby, nastawiona w głównej mierze na rozgrywanie potyczek multiplayerowych. Za przygotowanie gry odpowiada rodzime studio deweloperskie CITY Interactive.

Motywem przewodnim omawianej produkcji są starcia różnorakich frakcji militarnych, mające na celu wyłonienie organizacji, której członkowie najlepiej radzą sobie w trudnych warunkach bojowych. Producent oddał do naszej dyspozycji wiele ciekawych ugrupowań, wśród których nie zabrakło między innymi polskiego GROM-u, brytyjskiego SAS-u, Legii Cudzoziemskiej, oddziałów SWAT, pospolitych najemników czy fikcyjnej organizacji terrorystycznej. Godne odnotowania jest to, że każdej z dostępnych frakcji przydzielono unikalne bronie i elementy dodatkowego wyposażenia, co ma niebagatalny wpływ na przebieg walk.

zachomikowany

  • 5,46 GB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 1.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7900 lub lepsza), 7 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista

Conflict: Denied Ops (wcześniej znany jako Crossfire) jest dynamiczną strzelaniną z widokiem z perspektywy pierwszej osoby, opracowaną przez Pivotal Games. Jest to zarazem piąty tytuł z przygotowywanej przez tego developera serii Conflict, w skład której wchodzą dwie części Desert Storm, a także gry Vietnam i Global Terror. Niniejszy produkt powstał z myślą o komputerach osobistych klasy PC oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360.Rozgrywka traktuje o przygodach dwóch dzielnych agentów – Gravesa oraz Langa. Zajmują się oni wykonywaniem zleceń dla amerykańskiej Centralnej Agencji Wywiadowczej. Bohaterowie charakteryzują się też mocnym zakonspirowaniem - tylko nieliczni wiedzą o ich powiązaniach z CIA, a w przypadku poniesienia porażki rząd amerykański oficjalnie wyprze się powiązań z nimi. Główny wątek fabularny Denied Ops nawiązuje do puczu wojskowego w Wenezueli, który pozwolił jednemu z tamtejszych generałów (Ramirez) na przejęcie kontroli nad państwem. Zadaniem głównych bohaterów jest powstrzymanie cechującego się nuklearnymi zapędami szaleńca, a także dopadnięcie wszystkich tych osób, z którymi mógł współpracować. Misje rozgrywane są nie tylko w tropikalnych lasach Ameryki Południowej, ale również na zamarzniętym obszarze Syberii i w spalonej słonecznymi promieniami Afryce. W sumie do pokonania jest dziesięć głównych etapów, co daje około ośmiu godzin rozgrywki.W trakcie realizowania poszczególnych misji liczy się nie tylko celne oko przy okazji strzelania, lecz także taktyka. W trybie single player trzeba więc umiejętnie przełączać się pomiędzy bohaterami, celem chociażby wzięcia wroga w krzyżowy ogień. Gdy kierujemy jednym z awanturników, to za poczynania drugiego odpowiada Sztuczna Inteligencja, której wydaje się rozkazy. Graves i Lang odróżniają się także przydzielonym odgórnie wyposażeniem. Graves lepiej radzi sobie z eliminacją wrogów z dużych odległości. Lang z racji posiadania ciężkiego karabinu preferuje bezpośrednie starcia z oddziałami wroga. Wyposażenie głównych bohaterów jest sukcesywnie wzbogacane o nowe elementy. Agenci otrzymują komponenty wzbogacające ich bronie w shotguny czy wyrzutnie rakiet. Odblokowywany jest też dostęp do wielu interesujących gadżetów, jak chociażby gogli umożliwiających prowadzenie bezpiecznego ostrzału zza zasłony.


zachomikowany

  • 3,05 GB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP/Vista

Hour of Victory jest grą z gatunku FPS, osadzoną w realiach II Wojny Światowej. Korporacja Midway zapowiedziała niniejszą pozycję wyłącznie z myślą o konsoli Xbox 360 i komputerach PC, a developingiem zajęli się ludzie, którzy przygotowali niegdyś produkt pt. Deadly Dozen - całkiem udane połączenie strzelania z taktyką, również w środowisku rodem z lat 1939-1945.Dzięki "Godzinie Zwycięstwa" trafiamy na pola bitew w Europie i północnej części kontynentu afrykańskiego. W zależności od typu wykonywanej misji, kierujemy innym spośród trzech zaimplementowanych protagonistów, ponieważ każdy z nich dysponuje odmiennymi umiejętnościami. Sierżant Calvin Blackbull jest członkiem 75. Pułku Rangerów Armii Stanów Zjednoczonych i specjalizuje się w strzelaniu snajperskim oraz potrafi znakomicie skakać, wybornie pokonywać przeszkody terenowe etc. Z kolei porucznik William Ross jako brytyjski komandos, wchodzący w skład jednostki SAS (Special Air Service), opanował do perfekcji sztukę bezpardonowego szturmowania. Natomiast major Ambrose Taggert został wyszkolony przez amerykańskie Biuro Służb Strategicznych (Office of Strategic Services – OSS) do działania w ukryciu, więc potrafi m.in. bezszelestnie eliminować wrogów.Realizacja wyznaczonych przez dowództwo celów nierzadko wymaga skorzystania z rozmaitych militarnych maszyn, więc mamy okazję przejąć kontrolę chociażby nad alianckimi i niemieckimi czołgami (np. popularne Shermany i Tygrysy). Oczywiście wirtualna rzeczywistość została skonstruowana w taki sposób, aby możliwie wiernie oddawać wojenną rzeczywistość z przełomu lat trzydziestych i czterdziestych XX wieku. Wokół świszczą więc kule, grzmią wielkokalibrowe działa, wybuchają bomby zrzucane przez hitlerowskich pilotów samolotów Ju 88 itd. Należytą wizualną szczegółowość zapewnia zaawansowany silnik graficzny Unreal Engine 3.0, a entuzjaści zabawy wieloosobowej mogą stoczyć internetowe batalie za pośrednictwem trybu multiplayer online.

zachomikowany

  • 2,42 GB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek

wymagania sprzętowe:
Windows XP (SP1/Vista),Pentium 4 2.8 Gb/Athlon XP 2800+,RAM 1 Gb,256 Mb Video card,DirectX 9.0C+,HD 6Gb

Napięcia rosły na granicy Slaviya. Tajne służby Primorye umieścić wywrotowej działalności na szeroką skalę do czynienia z Federalnej Służby Bezpieczeństwa (FSS) Federacji Rosyjskiej. FSS otrzymuje informacje, że jeden z agentów Służby Nadzoru Finansowego przez zatrudnionych przez tajne służby Primorye. Podczas próby aresztowania, zdrajca ucieka i ukrywa się na terytorium Slaviya. Biorąc pod uwagę konfliktu zbrojnego między stronami w zakresie sytuacji i delikatny, decyzji było wyeliminowanie mola w milczeniu. Specjalny środek FSS idzie do realizacji misji, ale sytuacja ma nieoczekiwany obrót, a nasz bohater ma nikt polegać na sobie, ale ...

zachomikowany

  • 1,23 GB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek

wymagania sprzętowe:
Windows XP SP2, Vista SP2, 7,Intel Core 2 Duo E4300 or AMD Athlon X2 4400+,Memory 1GB,ATI Radeon HD 2600 or NVIDIA GeForce 8600

Akcja Warfare. Reloaded rozgrywa się w ostatnio popularnym Tadżykistanie (-> Operation Flashpoint: Red River). Tym razem gracz wciela się w rosyjskiego dowódcę, któremu w trakcie 12 misji kampanii przyjdzie się zmierzyć z oddziałami wojsk amerykańskich i rebeliantami. Tak jak w Warfare zaczynamy od dowodzenia małym oddziałem a wraz z wykonaniem kolejnych misji otrzymujemy dostęp do lepszych pojazdów i większej liczby oddziałów.

zachomikowany

  • 2,73 GB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.6 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 GS lub lepsza), 9 GB HDD, Windows XP/Vista/7

Bulletstorm to efektowna strzelanina osadzona w dalekiej przyszłości. Za produkcję odpowiada polskie studio People Can Fly, znane głównie z ciepło przyjętej gry FPS zatytułowanej Painkiller i pecetowej konwersji Gears of War (wykonanej dla Epic Games, właściciela dewelopera). Akcja nowej gry osadzona została w XXVI wieku.Jedną z największych potęg w galaktyce jest Konfederacja Planet, której przewodzi charyzmatyczny generał Sarrano. Pomyślność jego imperium gwarantuje działalność elitarnego oddziału Dead Echo. Gracze wcielą się w Graysona Hunta – dawniej członka wspomnianej grupy, a obecnie pirata i wroga publicznego numer jeden. Większość czasu spędzimy na planecie Stygia, która dawniej była luksusowym centrum rozrywki. Zarządcy opuścili jej powierzchnię wiele lat temu, oddając ją we władanie zmutowanym roślinom. Ocalali ludzie podzielili się natomiast na wiele dzikich plemion.Bulletstorm to dynamiczna pierwszoosobowa strzelanina, którą wyposażono w efektowny system walki wręcz. Grayson potrafi kopać wrogów swoim żołnierskim buciorem oraz wykonywać długie wślizgi. Ważnym dodatkiem jest energetyczna smycz - dzięki niej można złapać i przyciągnąć przeciwnika. Oprócz tego dostajemy też pokaźny arsenał broni – karabinów, strzelb, czy wyrzutni rakiet. Dodatkiem do standardowych pukawek są wymyślne zabawki – np. działko strzelające wybuchającymi kulami, które można kopać niczym piłkę.Podczas gry otrzymujemy punkty za wykańczanie nieprzyjaciół, czyli wykonywanie tak zwanych „skillshotów”. Przykładowo, za zwykle zabicie wroga otrzymamy premię +10, a zdjęcie kogoś strzałem w głowę da nam już +50. Jeśli dołączymy to tego kreatywne wykorzystanie bata i pozostałych możliwości bohatera końcowy wynik ulegnie jeszcze dodatkowemu zwiększeniu. Zarobione punkty wydajemy na modernizację broni. W taki to sposób karabin zyska możliwość wystrzelenia stu naboi na raz, co zerwie całe mięso z kości większości wrogów, zostawiając jedynie parujący szkielet. Ulepszony bat potrafi natomiast uderzyć o ziemię z taką siłą, że podrywa kilku wrogów w górę, pozwalając nam spokojnie zdjąć ich jednego po drugim, gdy bezbronnie szybują w powietrzu.


zachomikowany

  • 1,02 GB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek

wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.5 GHz, 1 GB RAM

Akcja Steam Sluga rozpoczyna się pod koniec XIX wieku. Nie jest to jednakże okres, który znamy doskonale z kart historii, lecz zupełnie inna, mniej optymistyczna wizja dziejów, w której Ziemia stała się siedliskiem mechanicznych istot, a ludzie zostali zmuszeni do życia w zdewastowanych ruinach, gdzie każdego dnia muszą walczyć o przetrwanie. Za tak negatywny stan rzeczy odpowiedzialny jest tajemniczy Mephistofeles. Zadaniem gracza jest wcielenie się w jednego z nielicznych ocalałych ludzi i odnalezienie, a następnie pokonanie mężczyzny, który doprowadził do pojawienia się na planecie zastępów robotów.

Główny bohater ma na podorędziu cały arsenał broni, którą może skierować nie tylko przeciwko „zwykłym” maszynom, lecz również przeciw bossom. Na potrzeby spotkań z najbardziej wymagającymi oponentami autorzy przygotowali specjalne, utrzymane w steampunkowym klimacie lokacje, gdzie użytkownik może do woli pakować we wrogów kilogramy ołowiu i zdobywać dodatkowe punkty za zabójstwa w krótkich odstępach czasu.

zachomikowany

  • 1,07 GB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 1 GHz, 512 MB RAM, 128 MB akcelerator 3D, Windows 98/ME/2000/XP, 1,5 GB na HDD

World War Zero: Iron Storm (polska nazwa brzmi Ruch Oporu) to wojenna gra typu first-person shooter, wykorzystująca alternatywny bieg wydarzeń pierwszej połowy XX stulecia. Mamy jednocześnie do czynienia z programem o barwnej przeszłości – omawiana, komputerowa wersja jest portem oryginalnej, konsolowej (PS2) odsłony World War Zero: Iron Storm, który to z kolei tytuł jest de facto mocno podrasowanym i pozbawionym licznych błędów klonem pecetowego Iron Storma, wydanego w 2002 roku przez Wanadoo.Program wyposażono w bardzo oryginalny scenariusz. Chociaż od rozpoczęcia wojny w 1914 roku minęło już zgoła pół wieku, konflikt nadal trwa w najlepsze. O losach świata decydują posunięcia liderów dwóch największych mocarstw: Stanów Zjednoczonych Państw Zachodnich (wraz z tamtejszymi demokratycznymi władzami) oraz Wielkiego Imperium Radziecko-Mongolskiego (kierowanego przez krwawego i bezwzględnego barona Mikołaja von Ugenberga). Tak wielka rozpiętość historyczna owocuje niecodziennym i kuszącym miksem motywów historycznych, łączącym elementy I Wojny Światowej, II WŚ i wojny w Wietnamie. Wszystko to powoduje, iż mamy do czynienia z całkiem świeżym pomysłem na konflikt w skali światowej, znacznie bardziej interesującym od tych wykorzystujących realistyczne, ale mocno już wyeksploatowane i sztywne ramy historyczne.W grze wcielamy się w młodego, alianckiego oficera, Jamesa Andersona – porucznika sił specjalnych. Musimy zdobyć jak najwięcej informacji o domniemanych planach stworzenia broni masowej zagłady, które to rzekomo posiadają nasi wrogowie ze wschodu. Zostajemy więc rzuceni tuż za linię frontu i rozpoczynamy bodaj najważniejszą misję w historii krajów zachodnich – od naszych umiejętności zależy, czy rosyjsko-mongolskie przymierze opanuje świat. Na miejscu czeka nas seria skomplikowanych i różnorodnych zadań, w trakcie których wykazujemy się talentami m.in. w zakresie niszczenia pojazdów opancerzonych nieprzyjaciela czy operowania precyzyjnym karabinem snajperskim. Nasze boje toczymy w różnorodnym środowisku, od rozległych okopów i zasieków przez ruiny miast, kościoły i tajne bazy aż po zupełnie otwarte tereny. Wrogów unieszkodliwiamy korzystając z zestawu śmiercionośnych narzędzi (w tym wyrzutnie rakiet, karabiny maszynowe, granaty halucynogenne i dymne), pochodzących z różnych okresów historycznych XX wieku. Wykonując kolejne polecenia podwładnych poznajemy także mroczną historię świata przedstawionego – jak się szybko okaże, nie brak tutaj zdrajców czy panów pragnących załatwić za pośrednictwem wojny własne interesy.


zachomikowany

  • 3,34 GB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Homefront to przedstawiciel nieustająco popularnego gatunku First Person Shooterów. Gra opracowana przez firmę KAOS Studios, autorów dobrze przyjętego Frontlines: Fuel of War, utrzymana jest w konwencji nowoczesnego, filmowego doznania wojennego, które jest uzupełniane przez dopracowany tryb multiplayer.

Fabuła Homefront, nakreślona przez amerykańskiego scenarzystę Johna Miliusa (twórcę skryptu do m.in. Czasu Apokalipsy), została osadzona w 2027 roku i opowiada wydarzenia dziejące się dziesięć lat po ekonomicznej zapaści Stanów Zjednoczonych. W produkcji wcielamy się w członka amerykańskiego ruchu oporu walczącego z okupantem, którego rolę w grze pełni armia Korei Północnej. Podczas starć nieustannie towarzyszy nam trójka kompanów - Hooper, Connor oraz Rianna, którzy wspomagają nas w walkach z okupantem. Należy jednak zaznaczyć, że nie mamy żadnego wpływu na ich poczynania. Oprócz tego od czasu do czasu do walki przyłączają się grupy ruchu oporu, a nawet armii amerykańskiej. Homefront oferuje nam nie tylko dobrze nakreślony tryb rozgrywki dla pojedynczego gracza, ale również rozbudowany multiplayer z obsługą dedykowanych serwerów.

zachomikowany

  • 1,10 GB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 6600 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP

Call of Juarez to rozbudowana strzelanka pierwszoosobowa (gra akcji/FPS), za której developing odpowiada polska firma Techland. W wielu aspektach przypomina ona Gun. Przenosimy się w niebezpieczny, brutalny oraz bezwzględny świat Dzikiego Zachodu i możemy uczestniczyć w przygodach dwóch grywalnych postaci: Billy’ego, mężczyzny niesłusznie oskarżonego o popełnienie przestępstwa oraz Ray’a, byłego rewolwerowca, a obecnie pastora. Każda z nich jest inna, posiada różne cechy i umiejętności, a także oferuje odmienny przebieg rozgrywki. Ray jest gwarantem licznych pojedynków rewolwerowych „oko w oko”, zaś Billy preferuje dyskretne przekradanie się pod nosami oponentów.Gra oferuje szereg zróżnicowanych misji do przejścia. Uczestniczymy w licznych pościgach konnych, strzelaninach w miastach, tropimy zbiegów itd. W czasie zabawy możemy wykorzystywać spory arsenał ówczesnych broni, rewolwerów i strzelb. Istnieje również możliwość używania dwóch różnych broni jednocześnie. Warto zaznaczyć, iż podczas rozgrywki możemy także spotkać wiele postaci znanych z książek czy filmów o Dzikim Zachodzie, co tylko dodatkowo podnosi jej atrakcyjność.

zachomikowany

  • 431,6 MB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 6200 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista/7

Trapped Dead to taktyczna gra RTS, która bierze mechanizmy zabawy znane z serii Commandos i przenosi je w trójwymiarowy świat opanowany przez żywe trupy.Akcja gry toczy się w latach 80-tych w stanie Missouiri, a konkretnie w położonej niedaleko Kansas mieścinie Hedge Hill. Dwójka bohaterów (Mike i Gerald) przybywa do tego miejsca akurat w momencie, gdy tajemniczy wirus zaczyna przemieniać mieszkańców w głodne ludzkich mózgów zombiaki.Twórcy gry bazowali na rozwiązaniach popularnej serii Commandos. Podczas zabawy obejmujemy kontrolę nad grupką ocalonych ludzi. Nie mamy bezpośredniej kontroli nad naszymi podwładnymi, zamiast tego wydajemy im rozkazy myszką, jak w typowych RTS-ach. Każdy z nich ma swoje słabe oraz mocne strony i odpowiednie wykorzystanie tego faktu jest niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Szkielet rozgrywki, bazujący na rozwiązaniach z gier strategicznych wzbogacony został o silne elementy zręcznościowe i logiczne.

zachomikowany

  • 1,03 GB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7800 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows XP/Vista/7

Painkiller: Redemption to gra należąca do zapoczątkowanego przez polskie studio People Can Fly popularnego cyklu FPS-ów. Tym razem produkcję powierzono nowemu zespołowi Eggtooth Team, który swoją karierę zaczął jako grupa fanów tworząca modyfikacje. Jeden z ich projektów tak bardzo spodobał się wydawcy, że zadecydowano ostatecznie o przerobieniu go na pełnowymiarową komercyjną produkcję.Gra stanowi kontynuacje losów Daniela i Beliala, którzy po raz pierwszy muszą połączyć siły by ostatecznie zakończyć krwawy konflikt pomiędzy niebem a piekłem. W Redemption znajdziemy naturalnie nową kampanię, która powinna starczyć na około 3-5 godzin zabawy. By ją ukończyć będziemy musieli pozbawić życia ponad sześć tysięcy wrogów, czyli więcej niż w którejkolwiek poprzedniej odsłonie serii. Map jest łącznie sześć, co oznacza, że na każdej z nich czeka na nas ponad tysiąc potworów.Pokonanie takich hord stanowi niemałe wyzwanie, zwłaszcza że znacznemu ulepszeniu uległa sztuczna inteligencja sterowanych przez komputer nieprzyjaciół. W osiągnięciu sukcesu pomaga graczom zdolność przeobrażania się w demona po zebraniu odpowiedniej ilości dusz.

zachomikowany

  • 644,6 MB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:


Wolfschanze 1944: The Final Attempt to projekt rodzimej firmy developerskiej, Calaris Studios (m.in. Mortyr czy The Mysterious Island). Gra należy do gatunku pierwszoosobowych shooterów, z akcją osadzoną w realiach II Wojny Światowej. Fabuła gry Wolfschanze 1944 została zainspirowana prawdziwymi wydarzeniami. Historia opowiada o grupie wysokich rangą oficerów, którzy planują zamach na Hitlera (Wolfschanze to Wilczy Szaniec, jedna z największych kwater wodza III Rzeszy).Gracz wciela się w postać młodego pułkownika, hrabiego Clausa Schenka von Stauffenberg, który po rekonwalescencji spowodowanej ciężkimi ranami odniesionymi podczas kampanii afrykańskiej został szefem sztabu przy dowódcy wojsk pomocniczych. Nominacja ta oznaczała, że od tej chwili mógł on często brać udział w naradach sztabowych w kwaterze głównej Hitlera. To właśnie spowodowało, iż został wytypowany przez spiskowców, jako ten, który podejmie próbę powstrzymania nazistowskiej machiny wojennej i ocali życie milionów ludzi. Jego decyzja była wynikiem zrozumienia okrutności wojny, jej bezsensowności, rozmiaru zbrodni oraz zniszczeń. Niestety, jak wiemy z historii, zamach nie powiódł się (Hitler doznał tylko nieznacznych obrażeń) a hrabia został aresztowany i stracony jeszcze tej samej nocy, 20 lipca.Mimo, iż fabuła gry oparta została na prawdziwych wydarzeniach, gracz ma możliwość rozegrania akcji zupełnie inaczej niż to miało miejsce w przeszłości, a tym samym odpowiedzenia na pytanie „Co by było gdyby...?”. Do dyspozycji grającego oddanych zostało kilka rodzajów broni (pistolet Walther P38, MP-40 „Schmeisser”, karabin Mauser 98, MG-42, snajperka K43, Panzerfaust 30, granaty ręczne, a nawet miotacz płomieni 41-P). Jednak najdziwniejszą bronią, choć przydatną w pewnych momentach, jest zwykła ... kiełbasa, dzięki której możemy uspokoić atakujące nas psy. Oprócz etapów „chodzonych”, twórcy umożliwiają nam również na jazdę na motocyklu wojskowym a jeden z etapów rozgrywa się na lecącym Zeppelinie.


zachomikowany

  • 1,94 GB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2 to szósta w kolejności odsłona popularnego cyklu strzelanin oraz bezpośredni sequel wydanej w 2006 roku gry, w której poznaliśmy elitarną drużynę komandosów, dowodzoną przez Logana Kellera. Omawiany produkt nawiązanie do historii o terrorystycznym zagrożeniu w Las Vegas, oferując trzy główne rozdziały opowieści. Pierwszy stanowi prequel do wydarzeń znanych miłośnikom tej serii. Akcja ma bowiem miejsce pięć lat wcześniej. Drugi toczy się równolegle do tego, co przedstawiono w Rainbow Six Vegas, przy czym gracz dowodzi inną drużyną. Pozwala na to bliższe zapoznanie się z pierwszymi godzinami ataków na Las Vegas. Ostatni rozdział gry kontynuuje z kolei główny wątek, odpowiadając na wszystkie najważniejsze pytania i kończąc tym samym przygodę z tytułową stolicą hazardu w tle. W sumie do pokonania jest siedem głównych rozdziałów, przy czym każdy z nich składa się z 2-4 misji.

zachomikowany

  • 1,93 GB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB

Perseus Mandate to drugi dodatek do gry F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon, pierwszoosobowej strzelaniny z 2005 roku, która odniosła spory sukces komercyjny. Podobnie jak w przypadku pierwszego rozszerzenia, za powstanie programu odpowiada firma TimeGate Studios, Inc., znana głównie z serii Kohan.

Z racji tego, że koncern Sierra Entertainment, Inc. nie dysponuje prawem do kontynuacji fabuły zapoczątkowanej w pierwowzorze (w rękach firmy jest wyłącznie tytuł, cała reszta należy do studia Monolith Productions, Inc.), autorzy zdecydowali się opowiedzieć w drugim rozszerzeniu jeszcze raz tę samą historię, ale z perspektywy innej drużyny komandosów. Wcielając się w rolę nieustraszonego żołnierza jednostki F.E.A.R., powrócimy do kompleksu Armacham z zadaniem znalezienia informacji na temat tajemniczego projektu Perseusz. Zanim to jednak nastąpi, trzeba będzie uporać się z liczną armią klonów, co sprowadza się do nieustannej wymiany ognia z wrogami za pośrednictwem bogatego arsenału środków zagłady. Wśród doskonale znanych broni, znalazły się trzy nowe pukawki: Advanced Rifle, Grenade Launcher oraz Chain Lightning Gun. Dodatek prezentuje nam również nowego przeciwnika, którym jest Nightcrawler.

zachomikowany

  • 651,2 MB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHz, 512 MB RAM, 16 MB akcelerator 3D

Antikiller to strzelanina z perspektywy trzeciej osoby, przygotowana w oparciu o niezwykle popularny rosyjski film z roku 2002 o tym samym tytule. Ów obraz kinematograficzny, określany często przez rodzimych odbiorców mianem najlepszego kryminału od upadku Związku Radzieckiego, doczekał się dwóch sequeli.

Fabuła gry praktycznie nie różni się od swojego pierwowzoru ze srebrnego ekranu. Były policjant, major Korenew po wyjściu na wolność, po kilku latach odsiadki w więzieniu dowiaduje się, że jego przyjaciele z jednostki zostali zamordowani, a nieformalną władzę w Moskwie przejęli Szaman i Vane wprowadzając totalny chaos. Panoszące się bezprawie i chęć pomszczenia kolegów zmusza protagonistę do podjęcia odpowiednich działań. Rzecz jasna porządek w mieście można zaprowadzić stosując wyłącznie metody dobrze znane przestępcom.

zachomikowany

  • 548,0 MB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium II 300, 64MB, karta dźwiękowa, akcelerator 3D

Trzy lata po premierze gry System Shock jej twórcy postanowili powrócić do futurystycznej wizji świata, w którym stworzona przez megakorporacje sztuczna inteligencja buntuje się przeciw ludziom. Tym razem studio Looking Glass wsparte zostało przez ekipę Irrational Games. Stroną wydawniczą ponownie zajął się koncern Electronic Arts. Budżet produkcji wyniósł zaledwie 1,7 mln dolarów, a prace zajęły 18 miesięcy. Mimo to gra, która na sklepowe półki zawitała w 1999 roku, na wiele lat wyznaczyła nowe standardy w gatunku kosmicznych survival-horrorów.

Fabuła System Shock 2 ściśle powiązana jest z wydarzeniami przedstawionymi w „jedynce”. Akcja rozgrywa się ponad 40 lat po zniszczeniu stacji kosmicznej Citadel. Wojskowa organizacja Unified National Nominate stara się ograniczać wpływy megakorporacji. Pomóc ma jej w tym nowoczesny statek kosmiczny Von Braun. Gracze wcielają się w żołnierza, który na ochotnika zgłosił się do udziału w pierwszym locie jednostki. Nieoczekiwanie w trakcie podróży główny bohater zostaje wybudzony ze śpiączki, by z przerażeniem stwierdzić, że większość załogi została wymordowana, a na pokładzie znajdują się mutanty i zbuntowane roboty...

zachomikowany

  • 0,95 GB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki GeForce 7600 lub lepsza

Serious Sam HD: The First Encounter to odświeżona wersja popularnej strzelaniny, która swoją premierę miała na początku 2001 roku. Twórcy z chorwackiego studia Croteam skupili się przede wszystkim na poprawieniu oprawy wizualnej. Gra została wydana w ramach cyfrowej dystrybucji.

Fabuła odświeżonej wersji dawnego hitu zawiązuje się w odległej przyszłości, kiedy to poziom zaawansowania techniki pozwolił ludziom na przeprowadzenie podróży międzygwiezdnych i eksploracji kosmosu. Niestety, podczas jednego z tych lotów ludzie napotykają wielkie zło, które od wieków odwiedza odległe planety i unicestwia całe cywilizacje. Tym razem przyszła pora na Ziemię. Najlepszy żołnierz oddziałów specjalnych Sam „Serious” Stone zostaje wysłany w przeszłość do starożytnego Egiptu, gdzie ma za zadanie zmienić losy ludzkości.

zachomikowany

  • 1,07 GB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Painkiller: Overdose jest oficjalną kontynuacją wydanej w 2004 roku strzelanki FPP, przygotowanej przez polskie studio developerskie People Can Fly. Za opracowanie sequela odpowiedzialna jest jednak inna firma, a mianowicie czeskie Mindware Studios. Developer ten znany jest dzięki takim produkcjom jak Voodoo Nights (PC, X360), czy Cold War: Behind The Iron Curtain (PC, XBX). Kontynuacja Painkillera nie wprowadza do rozgrywki żadnych rewolucyjnych zmian. Zabawa w dalszym ciągu koncentruje się więc na masowej eksterminacji potworów, przy wykorzystaniu arsenału mniej lub bardziej dziwacznych broni.

Przedstawione w Overdose wydarzenia częściowo rozgrywają się przed opowiedzianą w pierwszej części serii historią. Wcielamy się też w zupełnie nową postać. Podobnie jak wcześniej, fabuła odgrywa jednak zdecydowanie drugoplanową rolę, nie przeszkadzając w dokonywaniu masowej zagłady pojawiających się na ekranie stworów. Na graczy czeka tym razem około 40 różnych rodzajów demonów. Wiele z tych istot pojawia się po raz pierwszy, niektóre znane są już jednak z pierwszej części. Producent zadbał o nowych bossów, wzorowanych na tych z pierwszego Painkillera. Przeciwnicy ci wyróżniają się więc zarówno ogromnymi rozmiarami, jak i dużą siłą zadawanych ciosów.
WYPAKUJ KILKNIJ NA SETUP ZAINSTALUJ GRAJ

zachomikowany

  • 1,25 GB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Exodus from the Earth jest stricte pecetową grą z gatunku FPS, opracowaną przez rosyjskich developerów z firmy Parallax Arts Studio. Niniejsza pozycja przenosi nas w niezbyt odległą przyszłość, kiedy cywilizacji ludzkiej grozi ogromne niebezpieczeństwo. Ziemia przestaje być odpowiednim miejscem do życia z uwagi na stale rosnącą temperaturę, co spowodowane jest przekształcaniem się Słońca w czerwonego olbrzyma. Świadomość nieuchronnej zagłady motywuje ludzi do rozpoczęcia przygotowań, mających zaowocować skolonizowaniem odległej i nie zbadanej do końca planety. Ziemski rząd wysyła więc agenta imieniem Frank, którego zadaniem jest zdjęcie woalu tajemnicy, okrywającego tę ostatnią oraz pewną korporację, prowadzącą wydobycie niezwykłego minerału o nazwie A.X.

Trójwymiarową oprawę graficzną w Exodus from the Earth generuje engine Riposte. Wirtualna rzeczywistość obejmuje dwa równoległe światy, w których toczy się akcja – Ziemię z przyszłości oraz wspomnianą planetę, zamieszkiwaną przez obce człowiekowi stworzenia. Rzecz jasna nasze główne zadanie stanowi przechodzenie do kolejnych etapów zabawy poprzez torowanie sobie drogi brutalną siłą. W trakcie rozgrywki ogień kierujemy na ziemskich agentów służby bezpieczeństwa, roboty, mutanty, cyborgi etc. Okazjonalnie trzeba radzić sobie z prostymi zadaniami logicznymi. Całości dopełnia wysoce interaktywne środowisko, w którym funkcjonują realistyczne prawa fizyki.

zachomikowany

  • 587,9 MB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek
Gunfighter to gra, która w udany sposób łączy elementy RPG, First Person Shootera i przygodówki. Akcja toczy się w drugiej połowie XIX wieku na Dzikim Zachodzie, gracz zaś wciela się w postać Cole’a Tilghmana, człowieka szukającego zemsty i sprawiedliwości.

Gunfighter to gra, która w udany sposób łączy elementy RPG, First Person Shootera i przygodówki. Za jej powstanie odpowiadają pracownicy polskiej firmy NAWAR Development, znanej z symulatora wyścigów żużlowych Demonic Speedway czy też gangsterskiego RTS-a Mafioso. Akcja toczy się w drugiej połowie XIX wieku na Dzikim Zachodzie, gracz zaś wciela się w postać Cole’a Tilghmana, człowieka szukającego zemsty i sprawiedliwości. Dokładniej mówiąc, ma on zamiar znaleźć i zabić dwóch osobników, Pata Browna i Billa Slaughtera, którzy kilka lat wcześniej zamordowali jego żonę i córkę, a także odebrali mu ranczo. Cole nie spocznie dopóki, nie odzyska swej własności i Ci dwaj przestępcy nie znajdą się w grobach, a gracz musi pomóc mu wykonać to zadanie. Gra bezpośrednio bazuje na pełnej walki, efektownych pojedynków rewolwerowych i szaleńczych pościgów tradycji filmów kowbojskich, dlatego też tego typu atrakcji mamy tu po prostu mnóstwo.

zachomikowany

  • 570,7 MB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek
Wymagania systemowe:
System operacyjny: Windows XP/Vista/Win7 Procesor: 1,0 GHz Pamięć: 256 MB RAM

Akcja tej części rozgrywa się w Ameryce Północnej. Będziesz miał do polowań jelenie, sarny, łosie, dziki i niedźwiedzie grizzly.
Do dyspozycji będa następujące bronie łuki, karabiny maszynowe i bronie śrutowe
WYPAKUJ ZAMONTUJ GRE W DEAMON LUB POWER ISO ZAINSTALUJ GRAJ

zachomikowany

  • 592,7 MB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek
obrazek
wymagania :
Procesor Pentium 800 Mhz , 512 MB RAM (lub więcej)

War Rock to reprezentant gatunku FPS, ukierunkowany na rozgrywki w trybie wieloosobowym, stworzony przez koreańskie studio developerskie Dream Execution. Stanowi on pewnego rodzaju alternatywę dla fanów tego typu gier, którzy nie dysponują odpowiednio mocnymi komputerami, zdolnymi „udźwignąć” najnowsze produkcje (sensowny kompromis pomiędzy wyglądem wizualnym, a wymaganiami sprzętowymi).

Po zakończeniu ery Zimnej Wojny, dostawcy broni, którzy zajmowali się jej szmuglowaniem zaczęli odnotowywać ogromne straty. Aby stworzyć nowe rynki zbytu dla swoich towarów, sami zaczęli wywoływać konflikty zbrojne w różnych rejonach globu. W międzyczasie świat stanął w obliczu kryzysu naftowego - wtedy to właśnie oczy wszystkich zwróciły się w kierunku Derbaranu, państewka, które kontrolowało ogromne złoża tego surowca. Niestety, szybko okazało się, iż Derbaran stał się centrum wojny o panowanie nad ropą, co przekłada się następnie na panowanie nad światem.

zachomikowany

  • 265,3 MB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 128MB

„The Punisher” to typowy shooter, stworzony przez konsorcjum wydawnicze THQ wraz ze studiem developerskim Volition Inc. Grę zdominowały elementy akcji i walki, natomiast warstwa fabularna została bezpośrednio oparta na słynnym cyklu komiksów o tym samym tytule, autorstwa Jimmy Palmiotta. Warto w tym miejscu dodać, że program komputerowy ma niewiele wspólnego z kinową adaptacją Punishera, która w roku 2004 okazała się hollywoodzkim niewypałem.

Atmosferę w „The Punisher” budują przede wszystkim sugestywne, ciemne zaułki Nowego Jorku oraz okolic, pośród których przewijają się plugawi i bezwzględni przestępcy. Gracz wcielając się w rolę Franka Castle’a, twardziela z krwi i kości, któremu wymordowano rodzinę, mści się na wszystkich złych tego świata, stanowiąc tym samym ład i porządek. Do skutecznej eksterminacji wroga używa on szeregu zróżnicowanych narzędzi i broni, które w trakcie właściwej rozgrywki można, a wręcz trzeba odpowiednio modernizować i ulepszać. Ciekawostką wartą odnotowania, niespotykaną w innych tego typu produkcjach, jest możliwość użycia żywego człowieka jako tarczy ochronnej. Przykładowo, boss wrogiej ekipy z nożem na gardle rozkaże swoim podwładnym złożyć broń i skapitulować. Napotkane przedmioty typu telewizor, szafka lub też butelka mogą zostać użyte do walki wręcz – gra tym samym zyskuje na atrakcyjności. Ponadto, innowacyjny system przesłuchań pozwala inkwirować złapanych i zaaresztowanych bandziorów, od których użytkownik dowiaduje się wielu cennych, kluczowych dla przebiegu rozgrywki informacji.
WYPAKUJ KLIKNIJ NA INSTAL ZAINSTALUJ GRAJ

zachomikowany

  • 653,0 MB
  • 18 wrz 12 7:32


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 500MHz, 64MB RAM
Metal Slug Anthology to specjalna kompilacja dwuwymiarowych strzelanin, nastawionych wyłącznie na bezmyślne eksterminowanie wrogich jednostek, przy użyciu wszelakiej maści narzędzi zbrodni. Wydawanie omawianej sagi zainaugurowano na automatach wrzutowych. Kolejne odsłony pojawiły się również na m.in. PS2 i GBA. Z okazji faktu, iż marka Metal Slug dostępna jest na rynku elektronicznej rozrywki od 1996 roku, zdecydowano się na konwersję pierwszych pięciu części oraz Metal Slug X na platformę Nintendo Wii. Zrobiono rzecz jasna należyty użytek z rewolucyjnego kontrolera żyroskopowego, nadającego klasycznej zabawie zupełnie nowy wymiar.

Metal Slug to pierwsza odsłona cyklu, który został zapoczątkowany na automatach wrzutowych. Zadanie gracza jest wyjątkowo prozaiczne, bowiem wciela się on w postać komandosa, który stawia czoła niezliczonym ilościom wrogich żołnierzy na terenie miasta Rebellion. Do naszej dyspozycji oddano dwie postaci, które jednak nie mają wpływu na przebieg rozgrywki. Omawiana część serii została też przeniesiona na kieszonkową konsolę GameBoy Advance.

zachomikowany

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

100 plików
163,42 GB




Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności