IMG_0012 Ą.jpg
-
7.Jąkanie -
AFAZJA -
Awans zawodowy -
Chcę Mówić Wyraźnie -
czasowniki -
Ćwiczenia narządów artykulacyjnych -
Diagnoza pedagogiczna -
Dokumenty(1) -
dopasowywanie obrazków -
finanse-i-majatek -
fleksja -
głoska t-d -
głoski f,w,h -
głoski k,ki.g,gi,t,d -
głoski nosowe -
głoski p,b -
głoski r,l,j -
głoski s,z,c,dz -
głoski sz,ż,cz,dż -
głoski ś,ż,ć,dź -
indywidualizacja -
jąkanie -
Język hop do góry! -
kadry-i-awans -
Karty pracy + rebusy -
katra badań Emiluty-Rozyi -
KOMUNIKACJA ALTERNATYWNA -
KONSPEKTY - PROGRAMY -
Michalak-Widera Test przesiewowy -
Mówię wyraźnie -
muzycznie -
obrazki do diagnozy -
opowieści logopedyczne -
organizacja-pracy -
pomoc psychologiczno-pedagogiczna -
PRAKSJA -
PREZENTACJE -
samogłoski -
Scenariusze -
Seria Kocham Czytać -
sluch_fonematyczny_kwestionariusz_obrazkowy -
sylaby i rzeczowniki -
Szop pracz -
wczesne wspomaganie -
wczesne wspomaganie rozwoju dziecka -
Wczesne wspomaganie, wczesna interwencja -
wielkanoc -
wychowanie-i-opieka -
zabawy logopedyczne -
Zgadnij co słychać P-B
Od autorki
Szanowny Czytelniku, Nauczycielu, Logopedo! Książeczka, którą bierzesz teraz do rąk, ma służyć Ci do pracy z dziećmi, do doskonalenia pięknego i poprawnego wymawiania przez nie polskich głosek oraz utrwalania ich pisowni. Moim zamysłem było napisanie tekstów logopedycznych pomocnych w pracy z małymi dziećmi. W rezultacie powstał zbiór wierszyków o każdej głosce, włącznie z rozróżnieniem zapisu ortografi cznego, np. u – ó, h – ch, ż – rz, a także głosek zmiękczonych, np. pi, bi, li itd. Myślę, że dzięki temu nauczyciele nauczania początkowego będą mogli wykorzystywać te wierszyki jako pomoc przy wprowadzaniu kolejnych literek, a logopedzi jako narzędzie pomocne w ćwiczeniach wymowy. Wierszyki mają tę zaletę, że w większości są krótkie, rytmiczne, a ich tematyka wiąże się z życiem dziecka, jego wyobraźnią, otwartością na przyrodę oraz naturalną skłonnością do fantazji. Dlatego też wiele tekstów ma charakter minibajeczek. Jestem przekonana, że książka przyda się Państwu w pracy zarówno z dziećmi, które mają problemy z poprawną artykulacją, jak i tymi, które dopiero poznają polski alfabet.
Elżbieta Śnieżkowska-Bielak