prechistorik 2.jpg
-
Angielski -
Apollo 12 -
Ateneum -
Barwik -
Berkeley -
Białe małżeństwo (1989) -
Bruno -
Claw -
Coma -
Czasopisma - całe numery -
Diderot -
Drzewo Życia -
Epiktet -
Film w ultrafiolecie -
Filozofia -
Fizyka -
Freud vs Popper -
Galeria -
Ghost Rider -
Gogh -
Hejnał -
Jiddu Krishamurti -
Kandyt -
Książki i artykuły -
Kwartalnik Filozoficzny -
Lądowanie na księżycu (Apollo 17) -
Logos i Ethos -
Lovecraft -
Łacina -
Marc-Alain Quaknin - Tajemnice Kabały -
Metamorfozy -
Mockumentary -
Notatki, Fragmenty -
Okulary dla daltonistów -
Pistis -
Programy do ebooków -
Przyroda -
Schopenhauer - Parerga i Paralipomena -
Stare gry - DOS -
Staszewski -
Sztuka na księżycu -
TDG -
teksty drugie -
The Nature of Mind -
Tryboluminescencja -
Wykłady -
Zasada Pareto -
Zegarek ZSSR - ze sztucznymi rubinami -
Znak -
Zwierzęta i przyroda
Zalety:
- Unikatowy system kodów do zdobywania następnych poziomów, które uzależnione są od BIOS-a płyty głównej komputera, na którym uruchomiona jest gra. Na każdym komputerze są więc inne.
- Wiele humorystycznych akcentów podczas gry.
- 10 etapów i 3 etapy specjalne. Wiele mini-plansz oraz ukrytych i trudnych do zdobycia bonusów.
- Minimalne wymagania sprzętowe są naprawdę minimalne.
- Proste sterowanie. (Z tego co pamiętam, spacja + strzałki na klawiaturze)
Wady:
- Słaba grafika
- Wcale nie tak łatwo przejść całą grę. Jest naprawdę trudna.
Porady:
- Pełny ekran Alt + Enter
- W niektórych miejscach ukryte są teleporty, aby je uaktywnić naciśnij strzałkę w dół.
- Czasami można natknąć się na ukryte platformy oraz bonusy, wal maczugą gdzie popadnie, nawet w powietrze.
- Na każdym z poziomów jest ukryty kod dzięki któremu nie musimy zaczynać gry od początku za każdym razem.
- Jeżeli chcesz przejść całą grę nie zrobisz tego w trybie łatwym. Pod koniec przedostatniej planszy wyskoczy komunikat, że grę można przejść w całości tylko w trybie trudnym.