Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

MNEMObiznes - Andrzej Bubrowiecki.jpg

BibliotekaCyfrowa.com.pl / MNEMObiznes - Andrzej Bubrowiecki / MNEMObiznes - Andrzej Bubrowiecki.jpg
MNEMObiznes - Andrzej Bubrowiecki - MNEMObiznes - Andrzej Bubrowiecki.jpg
Download: MNEMObiznes - Andrzej Bubrowiecki.jpg

70 KB

(600px x 848px)

0.0 / 5 (0 głosów)
data wydania 2012-10-17

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne foldery z plikami do pobrania
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Jak pamięć wpływa na zyski firmy? MNEMOTECHNIKI w BIZNESIE. Zdobądź wiedzę o pamięci, a zostaniesz na zawsze w umysłach swoich klientów Gdy mówimy "pamięć w biznesie lub w sprzedaży", przychodzi nam na myśl najczęściej jeden temat: „dzięki technikom zapamiętywania mogę nauczyć się zapamiętywać twarze i nazwiska klientów i tym zabłysnąć”. Owszem, to jedna z możliwości, jakie daje nam wyćwiczona pamięć. Ale zgłębiając tajniki MNEMObiznesu, tak naprawdę otrzymujesz narzędzia wykorzystywane przez psychologię sprzedaży, którymi wdrukujesz na stałe w pamięć klienta ważne informacje o swoim produkcie, marce, firmie. MNEMObiznes to biznes, który stawia na wykorzystanie w swej działalności wiedzy o mechanizmach działania pamięci. O tym, jak działa pamięć Twoja oraz Twojego klienta. To właśnie dlaczego Coca-Cola wygrywa z Pepsi... W 1975 roku zarząd firmy Pepsi-Cola Company podjął decyzję o przeprowadzeniu słynnego eksperymentu znanego jako Pepsi Challenge (Wyzwanie Pepsi). Przedstawiciele Pepsi rozjechali się po największych centrach handlowych całego świata i przy wejściu wręczali każdemu chętnemu dwa nieoznakowane kubeczki. W jednym kubeczku była pepsi, a w drugim coca-cola. Ankietowanych pytano, który napój bardziej im smakował. Kiedy podsumowano wyniki, okazało się, że ponad połowie uczestników tego eksperymentu bardziej przypadła do gustu pepsi. (...) W drugim etapie eksperymentu poinformowano badanych, co próbują, pepsi czy coca-colę, zanim jeszcze się napiją. Tym razem okazało się, że 75% respondentów stwierdziło, że bardziej im smakuje coca-cola. (...) Wniosek, jaki nasuwa się z tych badań, brzmi następująco: jeżeli nie znamy marki spożywanego właśnie napoju, w naszym mózgu uruchamia się ośrodek smaku. Natomiast jeśli ją znamy, zaczyna pracować ośrodek pamięci. Tak więc dla mózgu ważniejsza jest marka produktu i jej wizerunek niż na przykład jego smak. Marka produktu może być „wdrukowana” w mózg każdego człowieka; jest zapisana w jego układzie nerwowym — stąd tak wiele działań, aby przywiązać klienta do tej konkretnej. Komentując badania Pepsi Challenge, prof. Martin Lindstrom, specjalista w dziedzinie neuromarketingu, napisał: „Wszystkie pozytywne skojarzenia z Coca-colą: historia, logo, kolor, design, zapach, osobiste wspomnienia z dzieciństwa, telewizyjne i drukowane reklamy sprzed lat oraz czysta, niezaprzeczalna, nieustępliwa, nieunikniona emocjonalnie »kokakolowatość« marki — wszystko to przeważyło na niekorzyść rozumowego, naturalnego wyboru pepsi […] dlatego że mózg za pomocą emocji koduje rzeczy szczególnie wartościowe, w tym także marki angażujące nas emocjonalnie”. data wydania 2012-10-17
Trening trenera - Adam Walerjańczyk - Trening trenera - Adam Walerjańczyk.jpg
data wydania 2012-04-10
data wydania 2012-04-10
Jak samodzielnie ... - Jak samodzielnie założyć sklep internetowy - Witold Wrotek.jpg
data wydania 2012-04-18
data wydania 2012-04-18
MotywAkcja - Andrzej Wojtyniak - MotywAkcja - Andrzej Wojtyniak.jpg
data wydania 2012-04-24
data wydania 2012-04-24
Finansowy Geniusz - Daniel Wilczek - Finansowy Geniusz - Daniel Wilczek.jpg
data wydania 2012-05-08
data wydania 2012-05-08
Jak być kobietą z... - Jak być kobietą zadbaną finansowo - Małgorzata Bladowska-Wrzodak.jpg
data wydania 2012-05-15
data wydania 2012-05-15
CZWARTA DROGA. Ul... - CZWARTA DROGA. Ulepszony System Finansów Osobistych - Paweł Nowak.jpg
data wydania 2012-05-22
data wydania 2012-05-22
Giełda, pasja, pieniądze - Daniel Sokołowski - Giełda, pasja, pieniądze - Daniel Sokołowski.jpg
data wydania 2012-05-29
data wydania 2012-05-29
TOXIC - Joanna Jankiewicz - TOXIC - Joanna Jankiewicz.jpg
data wydania 2012-06-05
data wydania 2012-06-05
Coach Yourself - Anna Kopciowska - Coach Yourself - Anna Kopciowska.jpg
data wydania 2012-06-12
data wydania 2012-06-12
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności