kjuih6.jpg
-
• Gry planszowe i paragrafowe -
35 najważniejszych zasad szachów -
ABC szachów -
Akademia Gambit -
angielski -
Angielski dla bystrzaków -
Angielski nie gryzie -
Angielski nie gryzie(1) -
Basnie jersy11 -
Blondynka na językach (Norweski)(2) -
CC Catch -
Club -
Dokumenty -
Dreszcz -
EUROVISION 2024 -
Fiński -
Gry Paragrafowe -
Jak wygrać z komputerem w szachy -
Jak zostać arcymistrzem -
Kolekcja Szachy Harry Potter (DeAgostini) -
Korona -
kos -
Kostka -
Labirynt V2.0 -
Mittelalter Rock -
Muminki komiks całość (chronologicznie) -
Muminki komiks całość (chronologicznie)(1) -
Muzyka i soundtracki -
Na ścieżkach nauki -
Nauka gry w szachy -
Niewolnik Czarodzieja -
norweski on line -
Pierwsza pomoc z angielskiego -
Podręcznik gry w szachy -
Poradnik szachowy GramyWSzachy.pl -
Psychologia i szachy -
Saga o Grenlandczykach - Saga o Eryku Rudym -
Samouczek szachowy -
Sługa Królestwa, Tom Pierwszy -
Szachista -
Szachy dla przyszłych mistrzów -
Szachy dla żółtodziobów -
Szachy Droga do mistrzostwa -
Szachy(1) -
Szkółka szachowa -
Tarcza i miecz -
Ucz się od mistrzów -
Varia szachowe -
Wojownik Autostrady -
Zero waste
Patrick Wolff, dwukrotny szachowy mistrz USA, przedstawia:
- szybkie i łatwe metody poznawania podstaw gry w szachy,
- strategie wygrywania z przeciwnikiem,
- rzeczowe porady dotyczące otwarć, gry środkowej i końcówek.
Znajdziesz tutaj:
- wskazówki dotyczące podstawowych taktyk i strategii gry,
- porady eksperta, jak wygrać z komputerem,
- mnóstwo diagramów, przykładów i ćwiczeń dokładnie objaśniających, jak grać i wygrywać,
- ciekawe anegdoty o największych mistrzach szachowych,
- zwięzłe informacje o encyklopediach szachowych, informatorach i szachowych programach komputerowych.
Dzięki tej książce nauczysz się szybko i bez trudu:
- rozpoznać, jakie strategie stosuje przeciwnik, i z powodzeniem kontratakować,
- dawać mata tylko jedną bierką,
- prowadzić atak na króla,
- przewidywać posunięcia komputera,
- grać w szachy przez Internet.