Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Medieval Total War PC.ISO

yaris15 / gry PC / Medieval Total War PC.ISO
Download: Medieval Total War PC.ISO

2,02 GB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D

Medieval: Total War to kontynuacja słynnej i wielokrotnie nagradzanej serii gier strategicznych, tworzonych przez zespół Creative Assembly. Po dalekowschodnich klimatach w Shogun: Total War przenosimy się w bardziej nam znane realia średniowiecznej Europy. Możemy kontrolować jedną z dwunastu najsilniejszych potęg militarnych istniejących w średniowiecznej europie. Gra łączy elementy militarne z handlem, dyplomacją oraz zarządzaniem surowcami. Przygotowano blisko sto różnych typów wojsk wyposażonych w autentyczną broń używaną w tamtych czasach (m.in. łuki, muszkiety, działa czy katapulty). Podobnie jak to miało miejsce w Shogun: Total War, tak i tu rozgrywka podzielona została na dwie części, tj. bitewną oraz tą, w której rządzimy całym swym królestwem. Bitwy rozgrywają w czasie rzeczywistym, w całkowicie trójwymiarowym otoczeniu (tereny pustynne, lasy, równiny, góry, itp.). Całość wykonana jest na ulepszonym engine z Shoguna, dzięki czemu mapy, na których toczą się starcia są nawet czterokrotnie większe niż to miało miejsce w Shogun: Total War, a na polu bitwy możemy zobaczyć nawet 10 tys. walczących jednostek. Część, w której rządzimy państwem rozgrywana jest w trybie turowym. Gracze mogą tu budować własne imperium, tworząc strategiczne alianse, ustalając trasy handlowe, odkrywając nowe wynalazki, budując zamki czy tworząc potęgę militarną zarówno lądową jak i morską.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, 64MB akcelerator 3D Gra, która pozwola graczowi przenieść się do roku 1850 i wcielić w rolę właściciela firmy transportowej, który zaczynając ze skromnym kapitałem stworzy z czasem potężną firmę transportową o międzynarodowym zasięgu. Druga połowa XIX-go stulecia to okres wielkiego bumu gospodarczego. Jak grzyby po deszczu powstawały nowe zakłady przemysłowe, z jednej strony produkujące olbrzymie ilości najróżniejszego rodzaju dóbr, z drugiej zaś strony wymagające surowców i pracowników, którzy muszą przecież jakoś dotrzeć do miejsca swej pracy. Rozrastały się również miasta, a lawinowo wzrastająca liczba ich mieszkańców wymagała szybkiego i niezawodnego zaopatrzenia w najróżniejszego rodzaju towary. Oczywistym był więc dynamiczny rozwój środków transportu służących do rozprowadzania dóbr do miejsc w których są one potrzebne. Transport Giant to gra, która pozwoli graczowi przenieść się w te realia historyczne i wcielić w rolę właściciela firmy transportowej, który zaczynając ze skromnym kapitałem stworzy z czasem potężną firmę transportową o międzynarodowym zasięgu. * Kilkanaście różnorodnych kampanii składających się na dwa różne scenariusze: Europa oraz USA. Ponadto dodatkowe mapy do gry „bez zakończenia”. * Możliwość rozwoju firmy przez dwa kolejne stulecia począwszy od roku 1850. * Możliwość ustalania tras, po których poruszać się będą pojazdy. * Mosty, tunele i wiele innych elementów infrastruktury, które można budować. * Transport towarowy i pasażerski. * Możliwość wyboru kolorów firmowych zarządzanego przedsiębiorstwa. Wszystkie pojazdy do nas należące będą w nie pomalowane. * Ponad 130 różnego rodzaju pojazdów dostępnych do naszej dyspozycji: pociągi, ciężarówki, statki, samoloty, helikoptery, itd. * Możliwość własnoręcznego ustalania składów pociągów: do 64 wagonów, kilka lokomotyw, itp. * Ponad 60 różnego rodzaju produktów i gałęzi przemysłu. * Ponad 500 budynków. * Szczegółowa oprawa graficzna: realistyczne scenerie, cykl pór roku, itp.
Wymagania: Processor: 2.33Ghz Memory: 2GB Video Card: 512MB Fate of the World rozgrywa się w nie tak dalekiej przyszłości - 2020 roku, ale nie jest to przyszłość, którą chcielibyście poznać. Zignorowano zmiany klimatyczne, miasta zalała woda, giną całe gatunki, a ludzie, którzy przetrwali, szykują się do wojny. A gracz ma za zadanie ten kataklizm powstrzymać. FotW wygląda na miks gry strategicznej, ekonomicznej i nawet karcianej. Celem jest rozwiązanie rozmaitych realnych ziemskich problemów - od kryzysu paliwowego począwszy, aż po zadania ambitniejsze jak uczynienie z Afryki najbardziej zaawansowanego regionu albo... eksterminacja rasy ludzkiej.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6200 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows XP/Vista A-Train 8 to kolejna część świetnej serii strategii ekonomicznych skupiających się na rozbudowie infrastruktury transportu publicznego. Twórcami tego dzieła są pracownicy firmy Interactive Entertainment, znanej przykładowo z gry Castrol Honda Superbike 2000. Wydaniem produktu zajęła się brytyjska firma Bluestone Interactive Ltd.W grze wcielamy się w szefa przedsiębiorstwa kolejowego, który został dodatkowo wybrany burmistrzem pewnej miejscowości. Miastu oczywiście brakuje sprawnie działającej kolei. Naszym zadaniem jest więc zbudowanie sprawnej infrastruktury i wprowadzenie nowych połączeń, ułatwiających życie mieszkańcom i usprawniających funkcjonowanie lokalnego przemysłu. Stworzenie najlepszego systemu publicznego transportu to niełatwe zadanie, a na naszej głowie spoczywa także konieczność rozwijania całego miasta.Gra oferuje sporą swobodę w naszych poczynaniach. Zabawę w budowę rozpoczynamy od postawienia głównego dworca kolejowego i rozplanowania początkowych ulic. Każda czynność wymaga wzięcia pod uwagę wielu czynników – liczy się nawet ukształtowanie terenu. Poza ośrodkami kolejowymi możemy także tworzyć osiedla, budynki biurowe lub przykładowo fabryki. Do naszej dyspozycji oddano również wiele charakterystycznych światowych budowli, jak np. wieżę Eiffla, czy chociażby sam Empire State Building. Dzięki świetnej oprawie wizualnej stworzone przez nas miasto ożyje na naszych oczach.Na rozgrywkę wpływ ma wiele różnych czynników ekonomicznych, ale i naturalnych, jak chociażby zmieniające się pory roku i warunki atmosferyczne. Gdy już zbudujemy nasze imperium możemy także podwajać zyski manipulując akcjami przedsiębiorstwa na giełdzie i inwestując w jedną z 50 innych firm. Oczywiście nietrafne operowanie własnymi zasobami może zakończyć się bankructwem.
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.13 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 512 MB King Arthur to hybryda strategii turowej i RTS-a z elementami gier RPG, za której powstanie odpowiedzialne jest studio Neocore Games, mające na swoim koncie mało znanego RTS-a Crusaders: Thy Kingdom Come. Na silniku tego ostatniego powstał też Król Artur. W grze dane nam jest wcielić się w samego legendarnego, tytułowego władcę Brytów i na nowo spisać jego historię jednocząc 40 prowincji Brytanii w jedno spójne państwo. W drodze do tego celu powołujemy ogromną armię, budujemy zamek Camelot, dbamy o rozwój naszych miast, a także werbujemy rycerzy Okrągłego Stołu. Świat gry to wczesnośredniowieczna Brytania podzielona na 40, niekoniecznie żyjących w zgodzie, prowincji, będących mieszaniną różnych kultur, plemion i królestw. W ten historyczny kraj wplecione zostały elementy fantasy i mitologii.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB, Moscow to Berlin to już czwarta odsłona cyklu strategii czasu rzeczywistego (RTS), nawiązującego do burzliwych wydarzeń na frontach II Wojny Światowej i opracowywanego przez pracowników zespołu Digital Reality. W pierwszej części serii, Desert Rats vs. Afrika Korps, gracze walczyli na obszarze Afryki Północnej, w D-Day („dwójka”) działania wojenne koncentrowały się na lądowaniu Aliantów w Normandii, zaś trzecia z gier - 1944: Battle of the Bulge - przedstawiała największą kontrofensywę niemiecką z 1944 roku, jaka miała miejsce w Ardenach. Tym razem, developerzy zaoferowali graczom możliwość wzięcia udziału w najbardziej krwawych walkach na froncie wschodnim. Ogółem, program zawiera trzy rozbudowane kampanie, składające się w sumie z dwudziestu scenariuszów. Zmagania rozpoczynają się w momencie, gdy nazistowskie Niemcy zrywają pakt ze Związkiem Radzieckim. W grze m.in. bierzemy udział w wielkiej ofensywie, zatrzymanej dopiero pod Moskwą głównie dzięki mroźnej, rosyjskiej zimie. Walczymy również w bitwie pod Stalingradem i rozpoczynamy kontratak w kierunku Berlina, by tam statecznie zakończyć drugi, największy w historii ludzkości konflikt zbrojny. Podczas starcia, pod komendą gracza znajduje się około 80 zróżnicowanych jednostek, w tym aż piętnaście typowych tylko i wyłącznie dla frontu wschodniego (np. samoloty IL-2 Sturmovik, czołgi T-34, Elephant, czy KV-1). Sporą uwagę przywiązano tutaj do strategicznego aspektu sztuki wojennej: zarządzania armią, wcześniejszego planowania ataków czy zasadzek. Jeżeli chodzi o oprawę graficzną, to w Moscow to Berlin zastosowano ulepszoną wersję autorskiego silnika graficznego firmy Digital Reality, znanego chociażby z poprzednich odsłon serii. Oprócz rozbudowanego trybu singleplayer, twórcy programu przygotowali także dziesięć map do rywalizacji wieloosobowej (w sieci lokalnej lub Internecie).
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 3 Ti200 lub lepsza), 2.5 GB HDD, Windows 98 SE/Me/2000/XP Winter Assault to pierwszy, oficjalny dodatek znakomitej strategi czasu rzeczywistego, Dawn of War, osadzonej w realiach uniwersum Warhammer 40,000. Twórcy gry znacznie rozbudowali tryb rozgrywki dla jednego gracza oraz wprowadzili sporo funkcjonalności i nowości, które powinny usatysfakcjonować fanów oryginalnego produktu. Fabuła dodatku koncentruje się wokół Emperor Class Titan, pojazdu bitewnego o niewyobrażalnej potędze, ukrytego w ruinach wielopoziomowego miasta. Ten kto posiądzie pojazd otrzyma moc zdolną zniszczyć lub ocalić świat. Siły Imperium użyją go do pokonania zła, armie Chaosu wykorzystają go do własnych celów, żądni krwi Orkowie po prostu go zniszczą, a aroganccy Eldarowie zlekceważą jego potęgę.Jedną z nowości, którą dostajemy dzięki Winter Assault jest nowa grywalna frakcja zwana Imperial Guard. Została ona wprowadzona do gry przez programistów z Relic głównie jako odzew na sugestie i prośby graczy. Imperial Guard, znana również pod mianem „młota Imperatora”, powodzenia swoich ataków upatruje głównie w przewadze liczebnej oraz wysokich bonusach obronnych. Taktyka walki żołnierzy Imperial Guard skupia się na stylu obronnym i prowadzeniu walki na odległość. Oprócz żołnierzy piechoty pojawiają się także jednostki zmechanizowane: czołgi, mechy oraz artyleria. Jednak prawdziwą „perełką” jest tzw. Baneblade, wyposażony w 11 egzemplarzy broni ciężkiej, w tym jedno działo obsługiwane przez dwóch żołnierzy. W oddziałach Imperial Guard pojawiają się postacie komisarzy, którzy podobnie do swoich rosyjskich pierwowzorów z okresu II Wojny Światowej, „motywują” żołnierzy do walki, strzelając w plecy wycofującym się osobnikom. Szeregi armii zasilają także psykerzy, szaleni magowie miotający błyskawicami, oraz Imperialni Kapitanowie, wizualizowani jako „pół generał Patton, pół Wolverine”.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim to długo oczekiwany sequel innowacyjnej gry strategicznej, stworzonej przez grupę Cyberlore Studios w 2000 roku. Opracowaniem omawianego tytułu zajęła się jednak zupełnie inna ekipa - podległe firmie 1C rosyjskie studio Ino-Co, znane głównie z Fantasy Wars, czyli bardzo dobrze ocenianej produkcji w założeniach przypominającej legendarną serię Heroes of Might & Magic. Gra przenosi nas w magiczny świat, w którym roi się od zamków, smoków, rycerzy, kościotrupów i innych stworów, znanych z opowieści fantasy. Wcielamy się tu w rolę głównego dowódcy królestwa Ardanii, a naszym zadaniem jest oczywiście zadbanie o rozwój państwa i bezpieczeństwo naszych podwładnych. Musimy zająć się więc rozbudową infrastruktury, gromadzeniem zasobów, rekrutowaniem bohaterów i wojska oraz obroną kraju przed groźnymi bestiami tylko czekającymi na nasz błąd i okazję do przypuszczenia ataku na nasze ziemie. Pod swoją komendą mamy dzielnych i lojalnych, choć czasem nieznośnych herosów posiadających wolną wolę i kierujących się własnymi zasadami moralnymi. W przeciwieństwie do zwykłych strategii, nie mamy tu bezpośredniego wpływu na ich poczynania - wyznaczamy jedynie cele i nagrodę za ich osiągnięcie, a nasi podwładni sami zajmują się realizacją zadania. Trzeba jednak pamiętać, że czasem ich priorytety są inne niż nasze - mają też własne plany i poglądy na temat tego, co jest dobre dla królestwa i czym należałoby zająć się w pierwszej kolejności.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Medieval: Total War to kontynuacja słynnej i wielokrotnie nagradzanej serii gier strategicznych, tworzonych przez zespół Creative Assembly. Po dalekowschodnich klimatach w Shogun: Total War przenosimy się w bardziej nam znane realia średniowiecznej Europy. Możemy kontrolować jedną z dwunastu najsilniejszych potęg militarnych istniejących w średniowiecznej europie. Gra łączy elementy militarne z handlem, dyplomacją oraz zarządzaniem surowcami. Przygotowano blisko sto różnych typów wojsk wyposażonych w autentyczną broń używaną w tamtych czasach (m.in. łuki, muszkiety, działa czy katapulty). Podobnie jak to miało miejsce w Shogun: Total War, tak i tu rozgrywka podzielona została na dwie części, tj. bitewną oraz tą, w której rządzimy całym swym królestwem. Bitwy rozgrywają w czasie rzeczywistym, w całkowicie trójwymiarowym otoczeniu (tereny pustynne, lasy, równiny, góry, itp.). Całość wykonana jest na ulepszonym engine z Shoguna, dzięki czemu mapy, na których toczą się starcia są nawet czterokrotnie większe niż to miało miejsce w Shogun: Total War, a na polu bitwy możemy zobaczyć nawet 10 tys. walczących jednostek. Część, w której rządzimy państwem rozgrywana jest w trybie turowym. Gracze mogą tu budować własne imperium, tworząc strategiczne alianse, ustalając trasy handlowe, odkrywając nowe wynalazki, budując zamki czy tworząc potęgę militarną zarówno lądową jak i morską.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności