F.E.A.R.2.Project.Origin.MULTi9-PROPHET.part03.rar
-
▣ The Sims 3 Nie z tego świata [PC] -
▣ Of Orcs and Men [PC] -
▣ I Am Alive [PC] -
■ Risen 2 2012 PL PC -
▣ Epoka Lodowcowa 4 Wędrówka Kontynentów PC -
■ SuperMemo UX Extreme English PL -
■ Wargame Zimna Wojna -
■ Wargame Zimna Wojna(1) -
■ Windows 7 ( 2012 ) -
■ Ace Combat Assault Horizon PL [PC] -
■ Adobe Acrobat X 10 -
■ Adobe After Effects CS6 -
■ Adobe Flash Professional CS6 PL -
■ Adobe InDesign CS6 PL -
■ Alan Wake's American Nightmare PC -
■ FILMY Z NAPISAMI PL -
■ FRANCUSKI+ -
▣ Galaxy on Fire 2 [PC] -
▣ Jagged Alliance Crossfire -
▣ Legends of Pegasus -
▣ MAPA EUROPY -
▣ MAPA POLSKI -
■ Microsoft Office 2013 PL -
■ Scooby Doo 13 (2012) Strasznych Opowiesci -
■ WŁOSKI+ -
Akademia rozwoju -
Anatomia -
audiobook -
audiobooki Złote Myśli -
Bliżej sukcesu -
Book 04 - Harry Potter and the Goblet of Fire -
Every teardrop is a waterfall -
Fiszki 1 -
Fiszki mp3 Extra !!!!!!!!!!! -
Fiszki niemiecki -
fitness -
GRY 2013 -
Harry Potter in English -
Hobbit audiobook -
insanity -
mitologia -
muza -
Mylo Xyloto -
OBIEZYSWIAT -
Prawo Jazdy 2013 Nowe Testy! -
Reign s01e12 Napisy PL -
Robert Kiyosaki-Cashflow 101&102 the E-Game -
Super.Memo.Extreme.English-PL -
The Neighbourhood - I Love You (2013) -
X&Y
Core 2 Duo 2.2 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB , 12 GB HDD, Windows XP SP3/Vista SP1
F.E.A.R. 2: Project Origin to obserwowana z perspektywy pierwszej osoby gra akcji, stworzona przez programistów z amerykańskiej grupy Monolith Productions. Produkt ten stanowi pełnoprawną kontynuację wydanego w 2005 r. shootera pt. F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon.
Akcja gry rozpoczyna się w dystrykcie Auburn, na pół godziny przed końcem wydarzeń przedstawionych w poprzedniej odsłonie. Tym razem wcielamy się nie w postać Point Mana, lecz w skórę Michaela Becketa, członka jednostki antyterrorystycznej Delta. Naszym zadaniem jest aresztowanie Genevieve Aristide, kierowniczki znanej korporacji Armacham, zamieszanej w niszczenie dowodów, świadczących o jej nielegalnych badaniach w dziedzinie bioinżynierii. W trakcie akcji dochodzi jednak do znanego z pierwszej części gry wybuchu, po którym budzimy się w szpitalu. Nie jest to jednak wybawienie, a szybko okaże się, że naszym podstawowym zadaniem będzie walka o przetrwanie.
Klimat F.E.A.R. 2 odpowiada atmosferze japońskich horrorów, których często nieodłącznym elementem jest postać małej, tajemniczej dziewczynki o paranormalnych zdolnościach. W Project Origin osobą tą jest Alma Wade, znana z pierwszego F.E.A.R.-a bohaterka, mająca ścisły związek z niewytłumaczalnymi wydarzeniami wokół nas. W stosunku do poprzedniej części jej umiejętności uległy rozwinięciu - potrafi kontrolować nie tylko ludzkie umysły, ale także w bardzo dużym stopniu wpływać na zjawiska fizyczne, zmieniając w ten sposób ukształtowanie danych lokacji. Alma stała się też bardziej dojrzała – pojawia się teraz pod postacią młodej kobiety.
Fundamentalną rolę w całej rozgrywce pełni walka, polegająca na wymianie ognia z napotkanymi oponentami. Starcia te toczą się zarówno we wnętrzach rozmaitych budynków jak i na zewnątrz, w scenerii zdewastowanego miasta. Autorzy podkreślają wagę przywiązywaną do odwzorowania tej ostatniej. Nowością w stosunku do poprzedniczki jest również obecność robotów bojowych. Mechy mogą być wykorzystywane zarówno przez gracza jak i wrogów, co wprowadza nową jakość do rozgrywki.
Project Origin pozwala odbiorcom na dużą swobodę w kwestii eliminowania przeciwników. Do naszej dyspozycji oddano m.in. opcję zwalniania akcji (bullet time), a także zagwarantowano wysoki stopień interakcji z otoczeniem (możliwość niszczenia lamp, telewizorów, przesuwania przedmiotów, np. mebli o dużych gabarytach, służących następnie jako osłony). Warto zwrócić też uwagę na szeroki zakres typów broni, składający się – oprócz najpopularniejszych broni z jedynki - chociażby z kilku futurystycznych karabinów (m.in. pulsacyjnego) czy miotacza płomieni.