Bodycount Xbox 360.part29.rar
-
✔✔F1 Race Stars PL XBOX360 GOD RGH -
✔✔Far Cry 3 PL XBOX360 GOD RGH -
✔✔Fifa 17 (2016 ) Xbox360 XEX RGH -
✔✔FIFA 17 (2016) XBOX360 GOD RGH -
✔✔FUSE XBOX360 GOD RGH -
✔✔Handball 16 (2015) XBOX360 GOD RGH -
✔✔How To Train Your Dragon XBOX360 GOD RGH -
✔✔Just Dance 2014 XBOX360 GOD RGH -
✔✔Just Dance 2017 (2016) XBOX360 GOD RGH -
✔✔Just Dance Kids XBOX360 GOD RGH -
✔✔Madden NFL 17 (2016) XBOX360 GOD RGH -
✔✔Metro Last Light PL XBOX360 GOD RGH -
-✔✔MotoGP 15 (2015) XBOX360 GOD RGH -
✔✔Murdered Soul Suspect PL XBOX360 GOD RGH -
✔✔Naild XBOX360 GOD RGH -
✔✔Nascar 15 (2015) XBOX360 GOD RGH -
✔✔NBA 2K17 (2016) XBOX360 GOD RGH -
✔✔Need For Speed Rivals PL XBOX360 GOD RGH -
✔✔Need for Speed The Run PL XBOX360 GOD RGH -
✔✔NHL Legacy Edition (2015) XBOX360 GOD RGH -
✔✔Nickelodeon Dance XBOX360 GOD RGH -
✔✔Nickelodeon Dance 2 XBOX360 GOD RGH -
✔✔RAGE XBOX360 GOD RGH -
✔✔Ridge Racer Unbounded XBOX360 GOD RGH -
✔✔Rio XBOX360 GOD RGH -
✔✔Rise of the Tomb Raider PL. XBOX360 GOD RGH -
✔✔Rugby Challenge 3 (2016) XBOX360 GOD RGH -
✔✔Rugby League Live 3 (2015) XBOX360 GOD RGH -
✔✔Rugby World Cup 2015 XBOX360 GOD RGH -
✔✔Saints Row The Third PL XBOX360 GOD RGH -
✔✔SBK Generations XBOX360 GOD RGH -
✔✔Shrek Forever After XBOX360 GOD RGH -
✔✔Spec Ops The Line XBOX360 GOD RGH -
✔✔Spiderman Edge of Time XBOX360 GOD RGH -
✔✔SSX XBOX360 GOD RGH -
✔✔Street Fighter X Tekken XBOX360 GOD RGH -
✔✔Syndicate XBOX360 GOD RGH -
✔✔Tekken Tag Tournament 2 XBOX360 GOD RGH -
✔✔The Evil Within (2014) XBOX360 GOD RGH -
✔✔The Wolf Among Us XBOX360 GOD RGH -
✔✔Tiger Woods PGA Tour 12 XBOX360 GOD RGH -
✔✔Watch Dogs PL XBOX360 GOD RGH -
✔✔WRC 5 (2015) XBOX360 GOD RGH -
✔✔WWE 2K15 (2014) XBOX360 GOD RGH -
✔✔WWE 2K16 (2015) XBOX360 GOD RGH -
✔✔WWE 2K17 (2016) XBOX360 GOD RGH -
✔✔WWE All Stars XBOX360 GOD RGH -
✔✔X-Blades PL XBOX360 GOD RGH -
✔✔XCOM Enemy Unknown PL.DUB -XBOX360 GOD RGH -
✔✔Young Justice Legacy XBOX360 GOD RGH
Bodycount to kolejny tytuł z gatunku FPS przygotowany przez firmę Codemasters. W odróżnieniu od Operation Flashpoint: Dragon Rising gra kładzie mniejszy nacisk na realizm rozgrywki i założenia taktyczne, koncentrując się przede wszystkim na efektownej i emocjonującej destrukcji. Nie bez powodu Bodycount uważa się za duchowego następcę innej strzelaniny z widokiem z perspektywy pierwszej osoby – Black. Produkcji gry podjęło się wewnętrzne studio Codemasters zlokalizowane w Guilford, a na czele zespołu projektantów stanął Stuart Black. Był on jednym z głównych autorów Black i swego czasu rozpoczął nawet prace nad kontynuacją wydanej w 2006 roku produkcji Criterion Studios. Projekt został jednak zarzucony, a Blacka oraz kilku innych weteranów branży zwerbowała firma Codemasters. Ideą, jaka przyświecała twórcom Bodycount było odejście od schematów powielanych przez większość współcześnie wydawanych FPS-ów. Postanowiono więc dać miłośnikom tego gatunku coś nieskomplikowanego i jednocześnie świeżego. Zamiast rozbudowanej fabuły i drzewka misji do wykonania, graczom oddano do dyspozycji potężny arsenał broni oraz proste zadanie zlikwidowania wszystkich celów na planszy. Dużo dynamicznej akcji, niemal nieskrępowane możliwości destrukcji otoczenia i spektakularne strzelaniny – to istota całej zabawy. Wątki fabularne ograniczone zostały do minimum. Oto gracze stają do walki w toczącym się potajemnym konflikcie, którego żaden naoczny świadek nie powinien pozostać przy życiu. Jak na FPS-a z prawdziwego zdarzenia przystało, poza opcją rozgrywki solo, gracze mogą liczyć na rozbudowany tryb multiplayer. Stuart Black i jego zespół zakładają, że Bodycount spowoduje taką samą rewolucję w gatunku pierwszoosobowych strzelanin, jaką w grach wyścigowych wywołało pojawienie się Race Driver: GRID . Wspomniane tytuły mają zresztą więcej wspólnego ze sobą. Bodycount wykorzystuje platformę technologiczną EGO Game, która stanowi rozwinięcie silnika graficznego EGO Engine znanego m.in. z Race Driver: GRID oraz Operation Flashpoint: Dragon Rising. Technologia ta może nie jest już pierwszej świeżości, ale zapewnia przyzwoitą jakość i wydajność.