9.K0MP4Ni4.part4.rar
-
Call of Duty - Modern Warfare -
Call of Duty - United Offensive -
Call of Duty - World At War -
Call of Duty 2 PL -
Call of Duty Black Ops -
Call of Juarez -
Call of Juarez Więzy Krwi -
Cars 2 - The Video Game -
Cars Toon - Mater s Tall Tales -
Cezar 4 PL -
Chernobyl Terrorist Attack -
Chicken Little Ace In Action -
Cities In Motion -
Cities XL 2011 -
Civilization 5 -
Clive Barker's - Jericho -
Code of Honor -
Code of Honor 3 - Desperate Measures -
Codename Panzers Cold War -
Colin McRae - DiRT 2 -
Colin McRae Rally 04 -
Comanche 4 -
Combat Zone Special Forces -
Command & Conquer 3 Tiberium Wars -
Command & Conquer Generals & ZeroHourPL -
Command & Conquer Tiberian Sun+Firestorm -
Command & Conquer Tyberius Twilight -
Command & ConquerGenerals -
Commander Conquest Of America -
Commandos 2 -
Commandos Antologia -
Commandos Strike Force -
Company Of Heroes Eastern Front -
Company of Heroes -Tales of Valor PL -
Condemned -
Conflict Denied Ops -
Conspiracies 2 - Lethal Networks -
Crash Time - 4 The Syndicate -
Crash Time 2 -
Crazy Frog Racer -
Create -
Crimes of War -
Cryostasis PL -
Crysis -
Crysis 2 -
Crysis 2 Beta !!! -
Crysis Warhead -
CSI Fatal Conspiracy -
Custom Play Golf 2010 -
x.UP
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB , 1.5 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista/7
9th Company: Roots of Terror to dynamiczna strategia czasu rzeczywistego (RTS), nawiązująca do udanego, rosyjskiego filmu wojennego z 2005 roku (znanego w Polsce jako 9. kompania). Stworzony przez studio Lesta Studio program cech*je się przede wszystkim ciekawym teatrem zmagań wojennych (sowiecka kampania w Afganistanie, koniec lat 80. ubiegłego stulecia) oraz dużą dramaturgią w przekazywaniu zbrojnych potyczek.
Osią rozgrywki jest konflikt radziecko-afgański, gdzie gracz, jako dowódca polowy, bezpośrednio prowadzi żołnierzy do boju w trójwymiarowym otoczeniu. Autorzy przygotowali jedenaście szczegółowych map Afganistanu, na których rozgrywają się poszczególne misje kampanii gry. Warto zwrócić uwagę, iż bitwy w większości przebiegają w sposób nieliniowy, dając duże pole do popisu dla umiejętności taktycznych graczy.
Program cech*je się dosyć wysokim realizmem placu boju. Poszczególni żołnierze odznaczają się różną skutecznością, w zależności od doświadczenia i wyposażenia. Pod naszym dowództwem może znaleźć się w sumie aż 80 różnych formacji bojowych, od oddziałów szturmowych, zwiadowczych, przez jednostki i pojazdy opancerzone, aż do pojedynczych kompanii piechoty zmotoryzowanej.
Na uwagę zasługuje wysoka szczegółowość szaty graficznej, w pełnym trójwymiarze ukazująca wojenne zmagania. Nie sposób nie wspomnieć także o rozbudowanych algorytmach fizycznych, które pozwalają we frapujący sposób ukazać uszkodzenia jednostek i niszczenia budowli.