Cities.XL_2011.iso.008
-
_ScreenFlow - 4-2 -
1 -
ABC Rodzica -
Adobe Photoshop 7 -
Black Mirror 3 -
Bogactwo -
Cities XL 2011 -
Crash Time 4 - The Syndicate -
Creative Album PSD Wedding Collection -
Dieta -
Dom -
e-booki -
film -
Finanse -
Firma -
florystyka -
FOREX -
Gadgets for Windows -
Gradients -
Inne -
istat menus -
MAC -
MARKETING I ZARZĄDZANIE -
Men of War Assault Squad (2011) -
Motywacja. NLP. Sukces -
nowe -
NWDAgrasspack_cumulusv3 -
Painkiller Redemption -
pdf,world,itp -
PHOTOSHOP CS 6 PL (sprawdzony) -
Playboy -
Praca -
Prawa sukcesu -
Prawo -
programy -
rower -
różne -
Samochody -
Schneidmeister Vector Collections -
Sexy Girls -
Stock Vector,Photo -
super xxx -
Szczegółowe omówienie skrytptów -
Szybka nauka -
The Sims 3 Impreza w Plenerze -
Theme for Windows 7 -
Video Kurs Fotografii National Geographic -
X SBK Superbike World Championship -
Zdrowie -
Życie
Wymagania Sprzętowe:
Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono masę usprawnień i zmian.
Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej. Twórcy zadbali o odpowiednie zróżnicowanie zabawy. Na lokalizację naszego miasta możemy wybrać jedną z wielu stref klimatycznych, a stawiane przez nas budynki należą do jednego z trzech stylów architektonicznych – amerykańskiego, europejskiego i azjatyckiego.