Call.Of.Juarez.The.Cartel.CLONEDVD.POLiSH.O22y.part2.rar
-
_rzeczy_z_netu_ -
ABAP Tutorials -
AUDIOKSIAZKI -
Baby I Don't Care (Greatest Hits) -
Baśnie Andersena (czyta Jerzy Sztur) -
Crystal Reports -
Denzel Washington -
DENZEL WASHINGTON -
Dodatki do SAP.IDES.471 -
Extasy -
FILMY STARE DOBRE KOMEDIE -
Filmy z DENZELEM WASHINGTONEM -
Gry PC 2 -
ITS ALL GONE PETE TONG -
Jan Brzechwa wiersze -
Jan Brzechwa wiersze(1) -
Karaoke - podkłady muzyczne - instrumental -
karaoke utworki.pl -
ksiazki książki -
kupa -
Kurs FI CO -
LinuksServer -
MIDI profesjonalne (super) -
OPROGRAMOWANIE SAP -
Programowanie ABAP -
Religioznawstwo -
Roman Kostrzewski Biblia Szatana -
SAP ABAP -
SAP Business One 8.8 PL05 ISO -
SAP DEMO -
SAP KURS1 -
SAP KURS2 -
SAP Materiały Szkoleniowe -
SAP SP1 -
SAP Visual Enterprise Author 7.0.2.65 x86 -
SAP.IDES.471 -
SAP.NetWeaver70.Dla Linuksa -
SAP_ABAP -
SAP_ADMINISTRACJA -
SAP_FI -
SAP_KURS -
SKYPE - rozmowy video na starych komputerach -
Super-Filmy-2099 -
Świat jest inny - dr. Jerzy Jaśkowski -
Transvision Vamp -
Transvision Vamp - Pop Art -
Transvision Vamp - Velveteen -
upload -
yary -
Zecharia Sitchin(1)

WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
Core 2 Duo 3 GHz, 2 GB RAM (3 GB - Vista/7), karta grafiki 896 MB (GeForce 260 GTX lub lepsza), 8 GB HDD , Windows XP/Vista/7, łącze internetowe

Trzecia część popularnej serii pierwszoosobowych strzelanin (FPS) stworzonych przez wrocławskie studio Techland. W przeciwieństwie do wcześniejszych odsłon cyklu akcja Call of Juarez: The Cartel osadzona została we współczesności.
Po sukcesie dwóch wcześniejszych gier z serii Call of Juarez wrocławskie studio Techland stanęło przed poważnym dylematem, w jakim kierunku rozwijać swoją najlepszą markę. Ostatecznie zdecydowano się odejść od klasycznej kowbojskiej konwencji na rzecz współczesnego westernu. Wykorzystano przy tym wiele sprawdzonych rozwiązań z poprzednich odsłon serii, wzbogacając je o nowe opcje m.in. w trybie zabawy multiplayer.
Fabuła Call of Juarez: The Cartel koncentruje się wokół zmagań z tytułowym kartelem narkotykowym. Po tym jak przestępcy dokonują krwawego zamachu bombowego na jeden z należących do amerykańskich organów ścigania budynków, władze dochodzą do przekonania, że mafii udało się zinfiltrować federalne agencje. Do walki z bossami narkotykowego półświatka powołana zostaje specjalna jednostka. W jej skład wchodzą: Kim Evans (agentka FBI, była członkini ulicznego gangu), Eddie Guerra (uzależniony od hazardu funkcjonariusz DEA) oraz Ben McCall (twardy glina z Los Angeles, potomek Raya McCalla - bohatera gry Call of Juarez).
Zadaniem tria stróżów prawa jest schwytanie przywódcy niebezpiecznego kartelu. Podążając jego tropem bohaterowie gry przemierzają Kalifornię, Arizonę i Nowy Meksyk, by dotrzeć do tytułowego Juarez w Meksyku. Każdy z nich ma przy tym własne motywy działania i problemy, z którymi musi się zmierzyć. Dzięki temu wcielając się w różnych bohaterów gracze mają okazję zobaczyć historię w nieco innym świetle. Różne są też zakończenia gry.
Misje, składające się na kampanię główną, cechują się dużą różnorodnością - od policyjnych nalotów, poprzez ochronę świadków i zadania pod przykrywką, a na samochodowych pościgach skończywszy. Jak przystało na FPS w westernowej stylistyce, twórcy Call of Juarez: The Cartel postarali się o odpowiednio duży arsenał dostępnej broni palnej, wśród której są m.in. pistolety, karabiny maszynowe, karabiny snajperskie, a nawet pociski przeciwlotnicze. Nie zabrakło również walk na pięści oraz możliwości stawiania zasłony z ognia i flankowania przeciwników, korzystania z trybu koncentracji (powodującego spowolnienie czasu) czy efektownego oczyszczania pomieszczeń z wrogów.
Przed przystąpieniem do kampanii musimy wybrać jednego z 3 bohaterów, którego poczynaniami pokierujemy do samego końca zabawy. Losy poszczególnych postaci będą krzyżować się podczas misji, dzięki czemu będziemy mogli wziąć udział w wydarzeniach, obserwując je z różnych punktów widzenia. Poza opcją rozgrywki solo gra oferuje również możliwość zabawy wieloosobowej, w tym w trybie kooperacji dla trzech graczy.
SCREENY Z GRY :







INSTRUKCJA INSTALACJI :
1. Pobierz 8 partów i wypakuj za pomocą winrar / 7zip
2. Otrzymany obraz ISO zamontuj w wirtualnym napędzie / nagraj na płytę
3. Zainstaluj uzywajac phoenix sid unpacker dolaczony do plyty.
4. Czekaj na crack.


wymagania sprzętowe:
Procesor Intel Core 2 Duo 2.13 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB
Two Worlds to rozbudowana produkcja zaliczana do gatunku komputerowego role-playing, za której developingiem stoją pracownicy polskiego, krakowskiego studia Reality Pump (twórcy m.in. cyklu strategii czasu rzeczywistego Earth). Pod względem rozmachu, opisywany tytuł można porównać chociażby do trzeciej części serii Gothic, czy The Elder Scrolls IV: Oblivion.
Fabuła rozpoczyna się od przypomnienia dawnych losów wirtualnego świata, w którym toczy się akcja gry. Owe uniwersum zmieniło się kiedy Aziraal, bóg wojny, został pokonany w olbrzymiej bitwie wieki temu. Hordy Orków straciły swojego przywódcę i były zmuszone do ucieczki w kierunku wyniszczonych terenów na południu. Teraz, tysiące lat później, grobowiec Aziraala w dalszym ciągu jest ukrywany przez innych bogów, którzy nie chcieli by zwykli śmiertelnicy poznali tamtejszy sekret. Tymczasem, pokój zawarty pomiędzy cywilizowanymi rasami a hordą znów zaczyna wisieć na włosku. Kiedy krasnoludy odkryły w kopalni antyczną świątynię, dedykowaną nienazwanemu bóstwu, wszystkie frakcje fantastycznego świata uznały to za trop w poszukiwaniu miejsca pochowania Aziraala. Cicha wojna rozpoczęła się na nowo i wkrótce wywoła świętą krucjatę Orków, którzy nie zgodzą się na bezczeszczenie miejsca pochowania swego ówczesnego lidera. Prawdziwe zagrożenie leży jednak gdzie indziej. Potężna moc rośnie w sile, a z nią przyjdzie strach i zniszczenie. Jej cel jest prosty: tylko jeden z Dwóch Światów przetrwa.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.5 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 9 GB HDD, Windows XP/Vista
World in Conflict jest strategią czasu rzeczywistego, zaprojektowaną przez twórców hitowej serii Ground Control. Ludzie ze szwedzkiej firmy Massive Entertainment umożliwili nam wcielenie się w militarnego dowódcę i wzięcie udziału w globalnym konflikcie zbrojnym. Została nam przedstawiona alternatywna wizja świata, wedle której zimnowojenny okres w historii XX wieku wcale nie dobiegł końca, a Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich nie uległ rozpadowi. Oczywiście właśnie pomiędzy kapitalistycznym Zachodem i komunistycznym Wschodem dochodzi do bezpośredniej konfrontacji.Developerzy rodem ze Skandynawii wprowadzili do wirtualnej rzeczywistości mnóstwo rozmaitych jednostek bojowych, pasujących do realiów z drugiej połowy ubiegłego stulecia. W akcji oglądamy więc piechotę, czołgi, pływające transportery opancerzone, samoloty, wyrzutnie rakietowe, baterie dział samobieżnych, helikoptery etc. Wszystkie obiekty militarne są dokładnie wymodelowane w trzech wymiarach, podobnie zresztą jak całe otoczenie.Główny cel rozgrywki stanowi przejmowanie kontroli nad kluczowymi miejscami na polach bitew poprzez umiejętne kierowanie wojskami. Każda z walczących stron dysponuje określoną liczbą specjalnych punktów, przeznaczonych na ściąganie posiłków. W ten sposób została wyeliminowana konieczność gromadzenia zasobów, a zabawa zyskała wyjątkową dynamikę.
wymagania sprzętowe:
System operacyjny Windows XP/Vista/7, Procesor 2,0 GHz, 512 MB pamięci RAM, 4 GB wolnego miejsca na dysku twardym
Real Warfare: 1242 jest grą strategiczną rozgrywaną w czasie rzeczywistym.Fabuła składa się z misji powstałych w oparciu o autentyczne wydarzenia historyczne. Rosja w XIII wieku była największym państwem w Europie, lecz została zaatakowana przez niesławną, silną Hordę Mongołów. Zwykli ludzie stawili im czoła, walcząc dzielnie, a na czele tej grupy stanął książę Aleksander Nevsky. Autorzy starali się pieczołowicie odtworzyć historyczne pola bitewne i zaoferowali etapy, w trakcie których osiągamy największe zwycięstwa w odpieraniu ataków rycerzy krzyżackich i szwedzkich.Real Warfare: 1242 posiada generowaną w czasie rzeczywistym oprawę wizualną, jak również realistyczne animacje powstałe przy wykorzystaniu technologii motion-capture. Ponadto silnik tej produkcji pozwala na generowanie map wielkich rozmiarów, na których toczą się poszczególne bitwy.
Pobierz