Beowulf.part2.rar
-
_rzeczy_z_netu_ -
ABAP Tutorials -
AUDIOKSIAZKI -
Baby I Don't Care (Greatest Hits) -
Baśnie Andersena (czyta Jerzy Sztur) -
Crystal Reports -
Denzel Washington -
DENZEL WASHINGTON -
Dodatki do SAP.IDES.471 -
Extasy -
FILMY STARE DOBRE KOMEDIE -
Filmy z DENZELEM WASHINGTONEM -
Gry PC 2 -
ITS ALL GONE PETE TONG -
Jan Brzechwa wiersze -
Jan Brzechwa wiersze(1) -
Karaoke - podkłady muzyczne - instrumental -
karaoke utworki.pl -
ksiazki książki -
kupa -
Kurs FI CO -
LinuksServer -
MIDI profesjonalne (super) -
OPROGRAMOWANIE SAP -
Programowanie ABAP -
Religioznawstwo -
Roman Kostrzewski Biblia Szatana -
SAP ABAP -
SAP Business One 8.8 PL05 ISO -
SAP DEMO -
SAP KURS1 -
SAP KURS2 -
SAP Materiały Szkoleniowe -
SAP SP1 -
SAP Visual Enterprise Author 7.0.2.65 x86 -
SAP.IDES.471 -
SAP.NetWeaver70.Dla Linuksa -
SAP_ABAP -
SAP_ADMINISTRACJA -
SAP_FI -
SAP_KURS -
SKYPE - rozmowy video na starych komputerach -
Super-Filmy-2099 -
Świat jest inny - dr. Jerzy Jaśkowski -
Transvision Vamp -
Transvision Vamp - Pop Art -
Transvision Vamp - Velveteen -
upload -
yary -
Zecharia Sitchin(1)

WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
Core 2 Duo 2.13 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 7 GB HDD, Windows XP/Vista

Dynamiczna gra akcji, w której wcielamy się w postać tytułowego skandynawskiego wojownika. Bierzemy udział w dużej ilości pojedynków, dowodząc jednocześnie drużyną składającą się z maksimum 12 postaci.
Beowulf to rozgrywana w trójwymiarowym środowisku gra akcji oparta na filmie pod tym samym tytułem. Produkcja została opracowana i wydana przez firmę Ubisoft i ukazała się w wersji na różne platformy sprzętowe.
Wydarzenia ukazane w grze wzorowane są na jednym z pierwszych poematów napisanych w języku anglosaksońskim. Akcja osadzona została w VI wieku naszej ery i opowiada historię obdarzonego niebywałą siłą skandynawskiego wojownika Beowulfa, który wyrusza do Danii planując doprowadzić do unicestwienia Grendela, bestii zagrażającej bezpieczeństwu tamtejszych wiosek. Nie jest jednak przykładem typowego, działającego bezinteresownie bohatera. Doprowadza bowiem do koronowania siebie na króla Danii. W rezultacie musi obronić swoje nowe królestwo, mając na uwadze widmo nadciągającej wojny. Ponadto musi być przygotowany na zemstę ze strony matki Grendela.
Twórcy zadbali o rozbudowanie gry względem filmowego oryginału o wiele zupełnie nowych wątków. Całość rozgrywa się na przestrzeni około trzydziestu lat, ukazując różne wydarzenia z życia tytułowego wojownika. W trakcie rozgrywki bierzemy udział w bardzo dużej ilości walk, wyprowadzając rozmaite ciosy i łącząc je w bardzo skuteczne combosy. Kolejne typy ataków w miarę zdobywania punktów doświadczenia są sukcesywnie odblokowywane.
Protagonista potrafi wykorzystać znajdujące się w otoczeniu obiekty. Może na przykład wspinać się na wyżej położone platformy. Istotną rolę odgrywa także dowodzenie znajdującymi się na polu walki sojusznikami. Na naszej drodze stają zarówno ludzie, jak i potężne, trudne do pokonania bestie. Oprawa wizualna gry prezentuje bardzo wysoki poziom wykonania. Twórcy wykorzystali bowiem te same technologie, których użyto do wyprodukowania obu części Ghost Recon: Advanced Warfighter.
SCREENY Z GRY :






INSTRUKCJA INSTALACJI :
1-Pobierz wszystkie 6 partów,
2-Wypakuj i kliknij w "autorun.exe" , rozpocznie się instalacja,
3-Wgraj CRACKA I GRAJ.

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista
Supreme Commander to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, przygotowana przez studio Gas Powered Games. Z punktu widzenia fana gatunku istotniejsza okazuje się jednak informacja, że za produkcją gry stoi Chris Taylor – człowiek, który niegdyś zdobył olbrzymią popularność programem o nazwie Total Annihilation.Nic nie dzieje się bez przyczyny – wojna w Supreme Commander również. W pierwszej połowie XXI wieku, ludzkość rozpoczęła próby z teleportacją i w zaledwie kilkanaście lat, osiągnęła na tym polu znaczące sukcesy. Rezultaty eksperymentów z materią nieorganiczną były tak zadowalające, że już w 2062 roku udało się przeprowadzić pierwsze próby z ludźmi. Grupa odważnych Ziemian została wówczas przeniesiona na jeden z księżyców Neptuna. Cała operacja trwała raptem 0.26 sekundy. Wykorzystując nowoodkrytą technologię, Ziemianie rozpoczęli eksplorację Układu Słonecznego. W 2284 roku istniało szesnaście kolonii, zlokalizowanych na najbliżej położonych planetach, w 2526 roku już 110.Ziemianie nie mieliby z pewnością większych zmartwień, gdyby nie doktor Gustaf Brackman, który opracował mikroprocesory wszczepiane do mózgu, pozwalające przeprowadzać człowiekowi skomplikowane operacje matematyczne z zawrotną szybkością. Wynalazek wkrótce doprowadził do stworzenia organizmów z cybernetycznym mózgiem, zwanych Cybranami. Androidy stopniowo zaczęły rozprzestrzeniać się w kosmosie, formując nawet nowe kolonie. Wkrótce Cybranie zdecydowali się wystąpić przeciwko swoim stwórcom, przechodząc do podziemia, gdzie w ciszy i spokoju zbierali środki na nieuniknioną wojnę. Na domiar złego, w przestrzeni kosmicznej pojawiła się rasa obcych, która przed swoją śmiercią (ludzie wyrżnęli ich w pień), przekazała Ziemianom część swoich unikatowych mocy. Widząc taki rozwój wypadków, dowództwo na Niebieskiej Planecie zdecydowało się objąć kwarantanną cały zagrożony sektor. Koloniści obdarzeni przez obcych zdolnością przewidywania przyszłości (zwanych teraz Aeon) stali się dla Ziemi poważnym zagrożeniem. W 2819 roku wybuchła wielka wojna, zwana „nieskończoną”, która objęła 1280 skolonizowanych przez ludzi systemów. Trzy frakcje stanęły naprzeciwko siebie, aby samotnie rządzić w kosmosie.Chris Taylor tradycyjnie oparł model ekonomiczny na kumulacji dwóch rodzajów surowców: wydobyciem metalu oraz produkcją energii. Jednak i w tej materii udało mu się wprowadzić kilka nowości. Jedną z nich jest możliwość połączenia budynków, które potrafią zwiększyć przypływ surowca. Duże, zagęszczone kompleksy trudniej jednak obronić, dlatego gracz będzie musiał sam zadecydować czy woli skupić się na maksymalnie szybkim przypływie metalu i energii, narażając tym samym instalacje na większe ryzyko ataku
wymagania sprzętowe:
Procesor Intel Core 2 Duo 2.13 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB
Two Worlds to rozbudowana produkcja zaliczana do gatunku komputerowego role-playing, za której developingiem stoją pracownicy polskiego, krakowskiego studia Reality Pump (twórcy m.in. cyklu strategii czasu rzeczywistego Earth). Pod względem rozmachu, opisywany tytuł można porównać chociażby do trzeciej części serii Gothic, czy The Elder Scrolls IV: Oblivion.
Fabuła rozpoczyna się od przypomnienia dawnych losów wirtualnego świata, w którym toczy się akcja gry. Owe uniwersum zmieniło się kiedy Aziraal, bóg wojny, został pokonany w olbrzymiej bitwie wieki temu. Hordy Orków straciły swojego przywódcę i były zmuszone do ucieczki w kierunku wyniszczonych terenów na południu. Teraz, tysiące lat później, grobowiec Aziraala w dalszym ciągu jest ukrywany przez innych bogów, którzy nie chcieli by zwykli śmiertelnicy poznali tamtejszy sekret. Tymczasem, pokój zawarty pomiędzy cywilizowanymi rasami a hordą znów zaczyna wisieć na włosku. Kiedy krasnoludy odkryły w kopalni antyczną świątynię, dedykowaną nienazwanemu bóstwu, wszystkie frakcje fantastycznego świata uznały to za trop w poszukiwaniu miejsca pochowania Aziraala. Cicha wojna rozpoczęła się na nowo i wkrótce wywoła świętą krucjatę Orków, którzy nie zgodzą się na bezczeszczenie miejsca pochowania swego ówczesnego lidera. Prawdziwe zagrożenie leży jednak gdzie indziej. Potężna moc rośnie w sile, a z nią przyjdzie strach i zniszczenie. Jej cel jest prosty: tylko jeden z Dwóch Światów przetrwa.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.5 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 9 GB HDD, Windows XP/Vista
World in Conflict jest strategią czasu rzeczywistego, zaprojektowaną przez twórców hitowej serii Ground Control. Ludzie ze szwedzkiej firmy Massive Entertainment umożliwili nam wcielenie się w militarnego dowódcę i wzięcie udziału w globalnym konflikcie zbrojnym. Została nam przedstawiona alternatywna wizja świata, wedle której zimnowojenny okres w historii XX wieku wcale nie dobiegł końca, a Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich nie uległ rozpadowi. Oczywiście właśnie pomiędzy kapitalistycznym Zachodem i komunistycznym Wschodem dochodzi do bezpośredniej konfrontacji.Developerzy rodem ze Skandynawii wprowadzili do wirtualnej rzeczywistości mnóstwo rozmaitych jednostek bojowych, pasujących do realiów z drugiej połowy ubiegłego stulecia. W akcji oglądamy więc piechotę, czołgi, pływające transportery opancerzone, samoloty, wyrzutnie rakietowe, baterie dział samobieżnych, helikoptery etc. Wszystkie obiekty militarne są dokładnie wymodelowane w trzech wymiarach, podobnie zresztą jak całe otoczenie.Główny cel rozgrywki stanowi przejmowanie kontroli nad kluczowymi miejscami na polach bitew poprzez umiejętne kierowanie wojskami. Każda z walczących stron dysponuje określoną liczbą specjalnych punktów, przeznaczonych na ściąganie posiłków. W ten sposób została wyeliminowana konieczność gromadzenia zasobów, a zabawa zyskała wyjątkową dynamikę.
wymagania sprzętowe:
System operacyjny Windows XP/Vista/7, Procesor 2,0 GHz, 512 MB pamięci RAM, 4 GB wolnego miejsca na dysku twardym
Real Warfare: 1242 jest grą strategiczną rozgrywaną w czasie rzeczywistym.Fabuła składa się z misji powstałych w oparciu o autentyczne wydarzenia historyczne. Rosja w XIII wieku była największym państwem w Europie, lecz została zaatakowana przez niesławną, silną Hordę Mongołów. Zwykli ludzie stawili im czoła, walcząc dzielnie, a na czele tej grupy stanął książę Aleksander Nevsky. Autorzy starali się pieczołowicie odtworzyć historyczne pola bitewne i zaoferowali etapy, w trakcie których osiągamy największe zwycięstwa w odpieraniu ataków rycerzy krzyżackich i szwedzkich.Real Warfare: 1242 posiada generowaną w czasie rzeczywistym oprawę wizualną, jak również realistyczne animacje powstałe przy wykorzystaniu technologii motion-capture. Ponadto silnik tej produkcji pozwala na generowanie map wielkich rozmiarów, na których toczą się poszczególne bitwy.
Pobierz