Apache.A.Assault-PL.iso.001
-
_rzeczy_z_netu_ -
ABAP Tutorials -
AUDIOKSIAZKI -
Baby I Don't Care (Greatest Hits) -
Baśnie Andersena (czyta Jerzy Sztur) -
Crystal Reports -
Denzel Washington -
DENZEL WASHINGTON -
Dodatki do SAP.IDES.471 -
Extasy -
FILMY STARE DOBRE KOMEDIE -
Filmy z DENZELEM WASHINGTONEM -
Gry PC 2 -
ITS ALL GONE PETE TONG -
Jan Brzechwa wiersze -
Jan Brzechwa wiersze(1) -
Karaoke - podkłady muzyczne - instrumental -
karaoke utworki.pl -
ksiazki książki -
kupa -
Kurs FI CO -
LinuksServer -
MIDI profesjonalne (super) -
OPROGRAMOWANIE SAP -
Programowanie ABAP -
Religioznawstwo -
Roman Kostrzewski Biblia Szatana -
SAP ABAP -
SAP Business One 8.8 PL05 ISO -
SAP DEMO -
SAP KURS1 -
SAP KURS2 -
SAP Materiały Szkoleniowe -
SAP SP1 -
SAP Visual Enterprise Author 7.0.2.65 x86 -
SAP.IDES.471 -
SAP.NetWeaver70.Dla Linuksa -
SAP_ABAP -
SAP_ADMINISTRACJA -
SAP_FI -
SAP_KURS -
SKYPE - rozmowy video na starych komputerach -
Super-Filmy-2099 -
Świat jest inny - dr. Jerzy Jaśkowski -
Transvision Vamp -
Transvision Vamp - Pop Art -
Transvision Vamp - Velveteen -
upload -
yary -
Zecharia Sitchin(1)

WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
Pentium 4 3.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8600 lub lepsza), 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7

Apache: Air Assault to zręcznościowy symulator lotu, w którym, jako pilot helikoptera AH-64 Apache, wykonujemy niebezpieczne misje na terenie całego świata. Grę stworzyło rosyjskie studio Gaijin Entertainment, najlepiej znane z bardzo ciepło przyjętego IL-2 Sturmovik: Birds of Prey.
Gra daje nam okazję sterowania jednym z kilku wariantów helikoptera bojowego Apache. Możliwości tych maszyn wykorzystamy w 16 rozbudowanych misjach na terenach Afryki, Ameryki Łacińskiej oraz Bliskiego Wschodu. Tytuł oferuje dwa modele lotu – jeden czysto zręcznościowy i drugi zapewniający znacznie lepsze odwzorowanie realiów. Ten pierwszy pozwala na bezstresowe kierowanie potężną maszyną bojową, bez przejmowania się skomplikowanymi procedurami oraz rzeczywistymi możliwościami helikoptera. Drugi natomiast stawia na większy realizm i wiernie oddaje fizykę lotu, choć jednocześnie nie zmienia gry w symulator wymagającym przerobienia kilkuset stron podręcznika użytkownika.
Poza kampanią dla pojedynczego gracza przygotowano również opcję gry wieloosobowej w formie czterech różnorodnych trybów (dostępny jest Drużynowy Deathmatch, Ground Attack, Capture the LZ oraz Ground Strike). Ciekawym dodatkiem jest opcja kooperacji, w ramach której dwóch graczy wciela się w role członków załogi jednego helikoptera.
Apache: Air Assault działa w oparciu o unowocześniony silnik graficzny z IL-2 Sturmovik: Birds of Prey. Dzięki zastosowanej technologii gra może pochwalić się pięknymi widokami, które ustanawiają nowe standardy dla gier z helikopterami w roli głównej.
SCREENY Z GRY :








INSTRUKCJA INSTALACJI :
1-Pobierz wszystkie 3 party,
2-Połącz programem "dzielacz plików" który znajduje się w folderze "PC-Niezbędnik",
3-Zamontuj w wirtualnym napędzie np. programen "deamon tools lite" także w folderze "PC-Niezbędnik" następnie instaluj,
4-Teraz wystarczy wgrać CRACKA i cieszyć się świetną Grą którą Serdecznie Polecam Wszystkim :)


wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB
Company of Heroes jest strategią czasu rzeczywistego, stworzoną przez autorów Warhammer 40,000: Dawn of War i popularnej serii Homeworld. Omawiany produkt nawiązuje do burzliwych lat II Wojny Światowej, ale koncentruje się na działaniach Stanów Zjednoczonych w zachodniej części kontynentu europejskiego.
Scenariusz niniejszej pozycji otwiera moment słynnego morsko-powietrznego desantu Aliantów w Normandii, zaciekle bronionej przez okupacyjne wojska III Rzeszy. Kampania dla pojedynczego gracza, niczym wysokiej klasy film fabularny, przedstawia losy dzielnych amerykańskich żołnierzy z tytułowej „Kompanii Bohaterów”. Natomiast tryb multiplayer umożliwia zabawę (sieć lokalna, albo Internet) maksymalnie ośmiu osobom, kontrolującym siły sprzymierzone lub dowodzącym Niemcami. Naturalnie twórcy zaimplementowali mnóstwo autentycznych lokacji, maszyn militarnych itd.
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 512 MB
Fuel to gra wyścigowa produkowana przez firmę Asobo Studios, znaną ze współpracy z Disneyem (np. komputerowa i konsolowa wersja Wall-E). Wydawcą gry jest Codemasters, twórca wielu ważnych dzieł należących do tego gatunku (np. seria Colin McRae).
Fuel to odmienna koncepcja gry wyścigowej. Prezentuje świat, w którym wskutek zmian klimatycznych spowodowanych wpływem człowieka na środowisko, ogromne połacie terenu zostały spustoszone. Jednym z najcenniejszy dóbr jest paliwo. Mimo tego, część zapaleńców na powstałych pustkowiach organizuje wyścigi, których stawką są kolejne galony cennego płynu. Oczywiście wcielamy się w jedną z takich osób, próbujących zaistnieć w tym nowym świecie maniaków prędkości. Teren gry jest zróżnicowany. Możemy zobaczyć zachodnie wybrzeże USA zrujnowane przez liczne tsunami, pustynną Nevadę (także Wielki Kanion) oraz ośnieżone pasma górskie północnej części dzisiejszych Stanów Zjednoczonych.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB
Obscure II to kontynuacja gry typu survival horror, wydanej w 2004 roku na platformie PC oraz PlayStation 2 i Xbox. Sequel ponownie zadedykowano posiadaczom komputerów osobistych i PS2, a także użytkownikom Wii. Jak zwykle trzeba mieć wyjątkowo mocne nerwy, gdyż w przeciwnym razie niezwykle ciężko poradzić sobie z wszechobecnym uczuciem strachu. Developerzy dołożyli wszelkich starań, aby gracze ani na chwilę nie przestawali się bać.
wymagania sprzętowe:
Pentium III 800 MHz, 512 MB RAM, karta grafiki 32MB (GeForce 2 lub lepsza), 3.5 GB HDD
The Sims 2 to sequel najlepiej sprzedającej się gry, a raczej całej serii gier, wszechczasów, oferującej niespotykaną jak dotąd możliwość kontroli swoich wirtualnych podopiecznych (symulacja ludzkiego życia).Tym razem gracz otrzymuje możliwość kontrolowania swojego wirtualnego „ja” przez niemal całe życie, od okresu dziecięcego, aż po spokojną starość. Każda decyzja, której dokonuje, sposób w jaki reaguje na pojawiające się na jego drodze wyzwania i zagrożenia, ma wpływ na jego dalsze losy. Wybór jakiego dokonamy będąc dzieckiem, może mieć znaczący wpływ na naszą młodość oraz dorosłe, dojrzałe życie - czyni to zabawę bardziej realistyczną i zbliżoną do rzeczywistości.Istotną zmianą w stosunku do „jedynki” jest wprowadzenie w pełni trójwymiarowej grafiki, korzystającej z możliwości współczesnych kart graficznych. Użycie grafiki 3D pozwoliło na zastosowanie nowych, niemożliwych do tej pory rozwiązań. Nic już nie stoi na przeszkodzie abyśmy obserwowali jak zmienia się mimika twarzy naszego pupila, a nawet jego tusza – ta może wzrastać, gdy na przykład spędzamy zbyt dużo swego czasu w kuchni lub na wygodnej kanapie przed telewizorem.Kolejną wprowadzoną nowością jest też to, iż teraz simowie posiadają własne DNA, co wprowadza do gry całkowicie nowe, związane z tym, wyzwania, jak chociażby możliwość dziedziczenia przez dzieci cech charakterystycznych ich rodziców.

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 5900 lub lepsza), Windows 2000/XP
Virtua Tennis 3 to kolejna część popularnej serii symulacji gry w tenisa ziemnego. Cykl ów został zapoczątkowany w 2000 roku i jest doskonale znany m.in. użytkownikom konsoli Dreamcast i PlayStation 2. Tym razem ekipa developerska, pracująca w studiu Sega-AM2 (vide chociażby marka Shenmue, Virtua Fighter i OutRun), postanowiła stworzyć dzieło z myślą o elektroniczno-rozrywkowych platformach nowej generacji: PlayStation 3 i Xbox 360, oraz komputerach klasy PC.Moc, drzemiąca w nowoczesnych maszynach, pozwoliła autorom na przygotowanie realistycznej grafiki trójwymiarowej, renderowanej w czasie rzeczywistym. Na oprawę wizualną składają się szczegółowo dopracowane areny (wypełnione po brzegi trybuny, powiewające na wietrze flagi itd.) oraz modele postaci, poruszające się niczym prawdziwi ludzie. Nie zapomniano nawet o zmianach wyrazu twarzy.Developerzy uczynili swój nowy produkt przystępnym zarówno dla zaawansowanych entuzjastów odbijania pokrytej filcem piłki, jak i dla zupełnych laików. Tych ostatnich z pewnością cieszy opcja doskonalenia tenisowych umiejętności w ramach szeregu rozmaitych mini-gier. W wirtualnej rzeczywistości kierujemy (m.in. w trybie kariery, polegającym na uczestniczeniu w wielu turniejach na całym globie ziemskim) jednym z przygotowanych przez autorów zawodników lub tworzymy własnego sportowca, ustalając aparycję, wybierając zdolności etc. Pojedynkować się natomiast możemy na kilku rodzajach nawierzchni (np. korty trawiaste i ziemne) z wymagającą Sztuczną Inteligencją albo z żywym przeciwnikiem. Oczywiście istnieje też opcja gry deblowej. Całości dopełnia licencjonowany sprzęt tenisowy (rakiety, piłki itp.) i intuicyjny system sterowania.
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB
Raven Squad: Operation Hidden Dagger jest hybrydą FPS-a i RTS-a stworzoną przez niezależne węgierskie studio deweloperskie Atomic Motion. Akcja gry przenosi nas w niedaleką przyszłość, kiedy to na skutek załamania rynków finansowych nasz świat bardzo się zmienił. O ile bogate państwa były w stanie jakoś poradzić sobie z kryzysem, tak w krajach trzeciego świata życie stało się jeszcze trudniejsze - lokalni przywódcy zapragnęli stworzyć swoje własne imperia i wkrótce państwa pogrążyły się w wojnie domowej. Pod koniec 2011 roku grupa najemników zostaje wysłana do amazońskiej dżungli z misją odzyskania cennego ładunku. W czasie lotu ich samolot zostaje zestrzelony, większość załogi i zapasów ginie w katastrofie. Kilkoro ocalałych musi teraz walczyć o przetrwanie na wrogim terenie, w dodatku szybko okazuje się, że ich jedyną szansą na ucieczkę z Amazonii jest ocalenie tajemniczej pani archeolog.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.4 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 32MB
The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth to kolejna z gier komputerowych bazujących na ogromnie popularnej kinowej trylogii – Władca Pierścieni. To strategia czasu rzeczywistego w klasycznym tego słowa znaczeniu (tj. walka + element ekonomiczno-gospodarczy w postaci pozyskiwania surowców i budowy baz) stworzona przez zespół EALA (dawnej znany jako EA Pacific), któremu zawdzięczamy powstanie głośnego tytułu Command & Conquer: Generals. Już na wstępie należy zaznaczyć, iż The Battle for Middle-Earth wykorzystuje ulepszony silnik graficzny znany z C&C: Generals, a przy jego modyfikowaniu i w ogóle pracach nad tym tytułem, priorytetem było odtworzenie „największych bitew” z trylogii jak np. bitwa o Helmowy Jar (do 500 jednostek równocześnie na ekranie). Postarano się też o stworzenie niezwykle interaktywnego otoczenia, co na przykład przejawia się tym, że troll może wyrwać drzewo z korzeniami, a następnie używać go w walce jako gigantycznej maczugi, zaś Ent może wyrwać kamień z muru czy innej budowli (tym samym ją uszkadzając) i rzucić nim we wroga.
Pobierz