Pepsi Max Extreme Sports.nrg
-
!! █FILMY POLECAM█ -
!!! Need For Speed The Run (2011) PC PL -
(2) -
`►❶POLSKIE XXX -
■ Windows 8 PL -
►POLSKIE XXX -
●Animacje dla dorosłych► -
●Filmy 3gp -
●Gry Erotyczne► -
●Gry x -
●MÓJ PIERWSZY RAZ----Polecam► -
●Napalone► -
●Pijane► -
●Polski sex -
●prywatne kamerki► -
●prywatne kamerki►(1) -
●prywatne kamerki►(2) -
●ROBOTY W TERENIE► -
●SEX - WOJSKO► -
●W rodzinie nic nie zginie► -
●XXX 3gp► -
●Zabawy młodych dziewczyn► -
♣♣♣ ABC Chomika -
♥ Pijane Młode Laski ! -
2009 -
ALBUMY, SKŁADANKI, PŁYTY (hasło-123) -
BRUTAL -
DRUNK -
drunk film 01 -
Drunken -
filmiki dla doroslych -
GIFFY XXX -
kapitan bomba -
komedie romantyczne ♥ -
laseczki -
muzyka wulgarna -
Nowosci -
NOWOŚCI !!!!! -
Nowości filmowe -
PEŁNOMETRAŻOWY SEX -
Podrywacze 01-19 -
Podrywacze 020-029 -
sex na śpiąco -
swinskie filmiki -
Teledyski HD -
To jest chemia -
twoj weekend -
twoj weekend(1) -
Windows 8 x64 -
ZWIERZĘTA - SEX
wymagania sprzętowe: Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D ARX Fatalis swymi podstawami nawiązuje bezpośrednio do klasyki gatunku cRPG - Ultimy Underworld. Akcja przenosi nas do fantastycznej i przepełnionej magią planety - Arx. Jest to świat pozbawiony słońca i jego życiodajnej energii, a przez to samego życia. Jednak sytuacja ta dotyczy tylko powierzchni planety. Mieszkańcy planety przenieśli się z jej powierzchni do olbrzymich podziemnych kompleksów położonych blisko rdzenia planety, który dostarcza ciepła, tak potrzebnego do rozwoju życia. I właśnie w więziennej celi jednego z takich kompleksów bohater gry (gracz) zaczyna swoją przygodę. Co gorsza zaczyna ją nie pamiętając kim jest ani dlaczego się znalazł w tym miejscu. Zabrawszy kość z ciała jednego ze zmarłych już współwięźniów wyrusza na poszukiwanie informacji o sobie oraz o tym, co spowodowało jego pobyt w niewoli. Jego poszukiwania zaczynające się tak niewinnie sprawią, że stanie się on głównym herosem sił Dobra, w walce z tajemniczą sektą religijną pragnącą sprowadzić na Arx boga Chaosu zwanego Akbaa. Czeka nas więc wciągająca i tajemnicza historia oraz wiele walk z przeróżnymi potworami i fanatycznymi wyznawcami zła. Do naszej dyspozycji oddano cały arsenał śmiercionośnych broni oraz ponad 50 różnorodnych czarów tworzących zaawansowany system magiczny. Akcja rozgrywa się w całkowicie trójwymiarowym środowisku oferującym wiele ciekawych efektów graficznych i widok z perspektywy pierwszej osoby. Gra posiada także intuicyjny i przyjazny interfejs z prostym sterowaniem postacią. W sumie otrzymujemy specyficzne połączenie cech znanych z Diablo z niepowtarzalną atmosferą i epicką fabułą charakterystyczną dla prawdziwych gier cRPG i nowel fantasy.
wymagania sprzętowe: Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D
Bóg z Chaosu stworzył Ducha Światła i Księcia Ciemności. Drugi z nich zbuntowawszy się posiadł tajemny język stworzenia i sam próbował tworzyć żywe istoty. Jednak nie chciały one słuchać swego nowego pana biorąc część swojej esencji i powołując do życia przeraźliwe potwory i demony. Bóg i Duch Światła próbowali je powstrzymać rozpętując wielką bitwę. Gdy ostatnia ciemna istota została pokonana ich ojciec - Książę Ciemności, został wygnany w czeluście Wszechświata. Po wiekach od stworzenia Słońca, Księżyca i Ziemi zło budzi się na naszej planecie siejąc terror i spustoszenie. Potrzebny jest wybraniec, który poniesie święty miecz do zwycięstwa i ostatecznie pokona wroga. Gracz może przyjąć rolę jedną z czterech postaci, z których każda posiada inne cechy i umiejętności. Fabuła gry prowadzi przez 16 różnych środowisk: mroźne pustkowia, pustynie, arabskie pałace, hinduskie świątynie, wulkany, zaginione wyspy, kopalnie. Do dyspozycji jest ponad 100 różnorakiej broni i ponad 100 typów przedmiotów, które można: podnieść, złamać, rzucić oraz używać jako broni. Na drodze spotkać możemy ok. 25 ras wrogów i ponad 100, zagadek, pułapek i śmiercionośnych mechanizmów.
wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 32MB RAM, akcelerator 3D
Cue Club zawiera różne odmiany gry w billard, min. snooker, amerykański i angielski 8-ball, 9-ball, Speed Ball. ... Gra gwarantuje dużą różnorodności opcji, co wyróżnia ją spośród innych gier tego typu. Najważniejszą jest „wirtualny czat” umożliwiający graczowi interakcje z cyfrowymi przeciwnikami dzięki specjalnemu systemowi sztucznej inteligencji. Możemy zwiedzić osiem wirtualnych pokoi (chat-rooms), od mrocznego Podziemia po hedonistyczny Penthouse. Każdy z nich oferuje określoną ilość potencjalnych rozgrywek ułożonych w systemie ligowym. Serię w danym pokoju kończy spotkanie z jego szefem. Sukces w tej ostatniej rozgrywce otwiera przed graczem drzwi kolejnego pokoju. CueClub zawiera różne odmiany bilardu, min. Snooker, amerykański i angielski 8-ball, 9-ball, Speed Ball. Ponadto gracze mogą samodzielnie ustalać i zmieniać reguły poszczególnych rozgrywek. Program ten cechuje bardzo realistyczna grafika oraz dokładnie odwzorowany dźwięk, np. odgłos toczących się pod stołem bil. * System wirtualnych pokoi (chat room) zapewnia bardzo interesującą rywalizację z kolejnymi przeciwnikami na drodze do sukcesu. * Duży wybór kijów do bilardu oraz bil (różnorodny wygląd oraz właściwości). * Do wygrania liczne trofea i inne nagrody. * Grafika 3D oraz najnowsze efekty z użyciem oświetlenia i dymu wiernie oddają atmosferę nocnego klubu. * Utwory muzyczne dobrane do każdego pokoju - współczesne piosenki oraz rytmy z lat siedemdziesiątych.
wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 1.4 GHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D
Moto GP 2 to kolejna część, znanych i niewątpliwie udanych wyścigów motocyklowych, pierwotnie wydanych na konsolę Sony Playstation 2. PeCetowa wersja tego tytułu odziedziczyła po swym konsolowym pierwowzorze zręcznościowy charakter rozgrywki, a co za tym idzie grywalność, dodając do tego ładniejszą grafikę (wyższa rozdzielczość, efekty dostępne w nowych kartach graficznych), a także kilka nowych cech. W poprzedniej części braliśmy udział w zawodach motocykli o pojemności 500cc w sezonie 2001, tym razem dano nam możliwość uczestniczenia w zawodach w sezonie 2002. Podobnie jak poprzednio, gra posiada status „oficjalnej gry wyścigów Moto GP”, dlatego też znajdziemy tu szesnaście oficjalnych tras na których toczą się wyścigi, wszystkie motocykle, zespoły i zawodników. Gracz może stać się jednym z owych kierowców lub też stworzyć swojego własnego zawodnika o indywidualnych parametrach i ścigać się z prędkościami sięgającymi 200km/h. Przed każdym wyścigiem można zapoznać się z trasą i przewidywaną pogodą, a następnie odpowiednio zmienić ustawienia podzespołów swej maszyny, wymienić opony, inaczej zestopniować skrzynię biegów, itp. Moto GP 2 oferuje aż osiem trybów rozgrywki, tj.: Stunt, Grand Prix, Time Trial, Training Challenges, Tag, Live, Single Race oraz Multiplayer, dzięki któremu w jednym wyścigu może brać udział do 16 osób równocześnie. * Sporych rozmiarów świat gry podzielony pomiędzy strefy wpływów czterech nacji Hiszpania, Francja, Anglia, Holandia. W sumie na mapie znajduje się około 60 miast. * Szereg scenariuszy szkoleniowych, które mają za zadanie wprowadzić nas w kulisy tej produkcji. * Osiem specjalnych scenariuszy przygotowanych przez autorów oraz oczywiście rozgrywka typu „open”. * Szesnaście rodzajów okrętów występujących w grze. * Efektowne bitwy morskie prezentowane przy pomocy nowoczesnego, w pełni trójwymiarowego silnika graficznego. * Specjalny system ekonomiczny, dysponowanie różnymi surowcami, produktami i dobrami. Zawieranie umów handlowych z innymi przedsiębiorcami, ustanawianie szlaków handlowych, itp. * Zaawansowane procedury sztucznej inteligencji (A.I.), dzięki którym piraci czy okręty wojenne zachowują się w charakterystyczny dla siebie i zależny od panującej sytuacji sposób.
wymagania sprzętowe: procesor: 1,2 GHz pamięć: 128 MB grafika: 32 MB hdd: 2 GB Delta Force One: Next Gen, to swego rodzaju powrót do korzeni słynnego cyklu studia Novalogic. Programiści z tej firmy oddali w ręce graczy znacznie odświeżoną i ulepszoną wersję wydanego w 1998 roku prekursora serii, Delta Force. Delta Force One: Next Gen, znany wcześniej pod nazwą Delta Force: Reloaded, to swego rodzaju powrót do korzeni słynnego cyklu studia Novalogic. Programiści z tej firmy oddali w ręce graczy znacznie odświeżoną i ulepszoną wersję wydanego w 1998 roku prekursora serii, Delta Force. Udało im się zachować wysoką grywalność pierwowzoru, okraszoną spełniającą wymogi dzisiejszych standardów oprawą audio-wizualną , m.in. realistyczne opady atmosferyczne, takie jak deszcz czy śnieg. Dzięki temu gra znakomicie trafia w gusta zarówno weteranów, pamiętających początki serii Delta Force, jak i początkujących graczy, poszukujących ciekawych FPSów. W Delta Force One: Next Gen ponownie wcielamy się w członka elitarnego oddziału Delta Force. Swoje umiejętności możemy sprawdzić w ogniu walki w ponad 20 graficznie ulepszonych misjach dla jednego gracza, wybranych z najlepszych oferowanych przez oryginalną grę. Do tego dochodzą nowe misje, zaprojektowane specjalnie na potrzeby Delta Force One: Next Gen. Oprócz samotnych walk, gra oferuje także zmagania wieloosobowe. Twórcy gry przygotowali ponad 25 map przeznaczonych do rozgrywek w trybie co-op, a także ponad 20 map dla trybów Deathmatch, King of the Hill, Team King of the Hill, Team Deathmatch czy Capture the Flag, na których jednocześnie może zmierzyć się do 32 graczy. Swego rodzaju nowością jest system rankingowy, gdzie w dowolnym momencie możemy porównać swoje umiejętności i osiągnięcia z innymi Delta Force'owcami. Nowy silnik gry, oprócz znacznie ulepszonego modułu odpowiedzialnego za generowanie i wyświetlanie grafiki (wykorzystanego w najnowszych produkcjach Novalogic), oferuje także znacznie szybsze wyszukiwanie i likwidację oszustów.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.2 GB HDD trategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych. Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii. Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.
wymagania sprzętowe: Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Przeznaczona na komputery PC gra Crimson Skies stworzona została na bazie wydanej w 1998 roku przez firmę FASA Interactive planszówki Crimson Skies: A Game of Aerial Combat. Dewelopingiem zajęło się studio Zipper Interactive, które doświadczenia z symulatorami lotniczymi zebrało w trakcie prac nad średnio udanym projektem Top Gun: Hornet's Nest. Od strony wydawniczej nad całym przedsięwzięciem czuwał jednak wydawca znakomitego cyklu Flight Simulator – Microsoft Game Studios. Wspólny mianownik dla planszówki i gry komputerowej stanowi nietuzinkowe uniwersum Crimson Skies. Przedstawia ono alternatywną wizję historii Ameryki lat 30. ubiegłego wieku. Po zakończeniu I wojny światowej, w obawie przed światową epidemią grypy, Stany Zjednoczone obierają kurs izolacjonistyczny. Ustawa prohibicyjna i kryzys gospodarczy sprawiają, że kraj pogrąża się w Wielkiej Depresji, po czym cała Ameryka Północna dzieli się na autonomiczne i często skłócone ze sobą terytoria. Kolej i międzystanowe autostrady przestają mieć jakiekolwiek znaczenie, a transport odbywa się głównie dzięki ogromnym sterowcom. Te z kolei stają się celem ataków podniebnych piratów.
wymagania sprzętowe: Pentium 133MHz, 16MB RAM, karta graficzna 4MB, Windows 9x Absolutny killer. Tak w skrócie opisać można było najnowszą grę autorstwa Psygnosis. Tytuł zresztą, choć trudny do dosłownego przetłumaczenia na język polski, doskonale oddawał uczucia, jakie budziła gra (wipe out – wymiatać, zmiatać z powierzchni). WipeOut, bo o niej mowa, stała się hitem na miarę pierwszego Tekkena czy Ridge Racera i wraz z Destruction Derby (notabene również spod igły Psygnosis) godnie reprezentowała ówczesne umiejętności europejskich producentów gier. Gra przez długie miesiące szturmując wszystkie możliwe listy przebojów rządziła niepodzielnie. Rok później, zachęcona sukcesem pierwszej części, firma postanowiła wydać sequel, który otrzymał tytuł godny swej futurystycznej treści – WipeOut 2097.
wymagania sprzętowe:Procesor Pentium III 1.1 GHz, 128MB RAM, karta grafiki 32MB „Wings of War” to gra komputerowa studia Silver Wish Games, umożliwiająca wcielenie się w postać pilota z okresu I Wojny Światowej. W odróżnieniu od realistycznych symulatorów lotu, tutaj styl rozgrywki bardziej przypomina typową grę zręcznościową – co, zdaniem autorów, niezaprzeczalnie jest plusem, gdyż gracz całą swą uwagę skupia głównie na nieskomplikowanym pilotowaniu maszyny i spektakularnym atakowaniu wroga. Program pozwala zasiąść w kokpicie dwudziestu pięciu samolotów sił alianckich bądź niemieckich. Podniebne, wielkie, widowiskowe bitwy toczone są na terenie całej Europy. Rozbudowana kampania składająca się z szeregu misji powiązanych ze sobą logiczną i spójną warstwą fabularną, pozwala wcielić się w pilota bądź, co warte jest podkreślenia, operatora naziemnych działek przeciwlotniczych, umiejscowionych między innymi na dachach pociągów czy też na statku. Nie bez znaczenia jest także system nagród – za heroiczne czyny i zasługi wirtualni dowódcy potrafią wynagrodzić odpowiednim medalem czy też stopniem wojskowym. Dla osób lubujących się w ryzykanckim stylu życia przygotowane zostały dodatkowe, niebezpieczne pojedyncze misje, stanowiące doskonałą odskocznie od reszty, czyli trybu kampanii.