Fight Night 2005.part01.rar
-
American Chopper 2 Full Throttle Xbox -
American Chopper Xbox -
American Pie 1,2,3,4,5,6,7 -
Area 51 Xbox -
AUDIOBOOKI -
Batman -
Dr.House -
Dreamcast -
Droga bez Powrotu 1,2,3 -
Gra o tron - Lektor PL -
Hannibal Lecter 1,2,3,4 -
Harry Potter Kolekcja -
Kickbokser 1,2,3,4,5 -
Koszmar z Ulicy wiązów - Seria -
Lilo i Stitch 1,2,3,4 -
Ojciec Chrzestny 1,2,3 -
Okładki z gier PSP -
Omen 1,2,3,4 -
Oszukać przeznaczenie 1,2,3,4 -
Pacyfik -
Piraci z Karaibów 1,2,3,4 -
Programy do PSP -
PSP -
PSP Filmy Lektor -
PSP Seriale -
Resistance Retribution PSP -
Sezon 1-Lektor PL -
Softy -
Spartacus Gods of the Arena - Lektor PL -
Spartacus Gods of the Arena-Napisy PL -
Spartakus Blood and Sand-Lektor PL -
Spartakus Blood and Sand-Napisy PL -
Straszny Film 1,2,3,4,5 -
STREFA XXX -
Szklana pułapka 1,2,3,4 -
Taxi 1,2,3,4 -
Terra nova -
The Walking Dead - Lektor PL -
Wysłannik piekieł - 1 - 8 -
zabójcza pamięć -
Zaćmienie -
zaginiony symbol. Dan Brown -
Zajdel Janusz - Cylinder van Troffa -
Zajdel.Janusz-Cylinder.van.Troffa -
Zbigniew Herbert - Wiersze [Zlotopolsky] -
Zhou Wei Hui - Szanghajska kochanka -
zielona mila -
Zmierzch -
znachor -
Zwodniczy punkt
EA Sports ( producent )
Electronic Arts Inc. ( wydawca )
Electronic Arts Polska ( dystrybutor PL )
sportowe ( boks )
28 lutego 2005 ( światowa data premiery )
18 marca 2005 ( data wydania w Polsce )
18 marca 2005 ( Europejska data premiery ) (PAL)
28 lutego 2005 ( data premiery w USA ) (NTSC)
XBX zobacz na: GCNPS2
tryb gry: single / multiplayer nośnik: 1 DVD
tryb multiplayer: Internet / wspólny ekran liczba graczy: 1-2
wymagania wiekowe: 16+
Pierwszy „Fight Night” okazał się krokiem milowym w rozwoju gatunku i w krótkim czasie okrzyknięty został najlepszym symulatorem tego sportu. Firma poszła więc za ciosem, przygotowując kolejną odsłonę cyklu, znów zapowiadaną jako przełom.
Gdy w roku 2004 decydenci z Electronic Arts postanowili reanimować pod nową nazwą serię gier bokserskich (wcześniej znaną jako „Knockout Kings”), nie spodziewali się zapewne aż takiego sukcesu. Pierwszy „Fight Night” okazał się krokiem milowym w rozwoju gatunku i w krótkim czasie przez wielu miłośników boksu okrzyknięty został najlepszym symulatorem tego sportu w dziejach gier wideo. Rok później firma poszła więc za ciosem, przygotowując kolejną odsłonę cyklu, oczywiście znów zapowiadaną jako przełom.
Zmian jest rzeczywiście sporo. W warstwie wizualnej podwojono liczbę wielokątów i tekstur, z jakich zbudowane są modele graficzne prezentowanych bokserów. Ich twarze są przy tym bardziej realistyczne i ekspresyjne, a i pozostałe mięśnie ciała zostały szczegółowo odwzorowane. Nawet sposób wizualizacji kontuzji czy też krwawienia jest uzależniony od budowy fizycznej i odporności danego zawodnika oraz, rzecz jasna, miejsca, precyzji i siły trafienia.
Ruchy pięściarzy stały się szybsze i o wiele bardziej dynamiczne. Premiowane też jest wszechstronne wyszkolenie, a kolejne walki poprzedza trening. Jeśli zlekceważymy te zajęcia, nasz bokser zacznie tyć, stopniowo tracąc technikę i umiejętności. Jeżeli jednak przeforsujemy go zbyt intensywnym wysiłkiem, stanie się powolny i podczas głównego pojedynku szybko będzie się męczyć.
Prawdziwą jednak innowację stanowi bezpośrednia obsługa przez grającego ekipy narożnika w przerwach pojedynku. W tej nietypowej minigrze należy podjąć wszelkie działania, by przywrócić zawodnikowi choć część energii i uchronić go od dyskwalifikacji z powodów zdrowotnych. Ten przepis o nokaucie technicznym wprowadzono zresztą na prośbę graczy.
Poboksować możemy samemu bądź z innymi ludźmi w rozbudowanym trybie on-line. Spotkamy, a nawet pokierujemy karierą, kilkunastu gwiazdorów zawodowego ringu, w tym po raz pierwszy: Miguela Cotto, Floyda Mayweathera lub Jermaine Taylora. A gdyby i tego było mało, do dyspozycji gracza oddany zostaje edytor postaci, w którym przy pomocy technologii morfingu będzie sobie można wykreować herosa o dowolnej posturze, masie, muskulaturze czy też wyglądzie (włącznie z fryzurą, budową nosa, rozstawem oczu, kształtem szczęki, itd.).