Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

MIB nie można obniżyć opłat na A4.jpeg

wspom_nienie / Chomik / ☕ Różności / Tydzień za tygodniem / 2016 / 15 tydzień 2016 / 11-04-2016 / MIB nie można obniżyć opłat na A4.jpeg
11-04-2016 - MIB nie można obniżyć opłat na A4.jpeg
Download: MIB nie można obniżyć opłat na A4.jpeg

84 KB

(788px x 444px)

0.0 / 5 (0 głosów)
9-04-2016 16:12
MIB: nie można obniżyć opłat na A4

Rząd nie może wpłynąć na wysokość opłat za przejazd autostradą A4 na odcinku Katowice – Kraków. Działania spółki Stalexport Autostrada Małopolska w zakresie kształtowania polityki taryfowej nie naruszają prawa, ani uprawnień wynikających z umowy koncesyjnej. Dotyczy to także realizowania inwestycji.
Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa odpowiedziało w ten sposób na interpelację posłów Pawła Olszewskiego oraz Sławomira Nitrasa. Posłowie pytali w niej o działania ministerstwa zmierzające do obniżenia opłat na autostradzie A4. Odwoływali się do wypowiedzi obecnego ministra infrastruktury i budownictwa Andrzeja Adamczyka, który jeszcze jako poseł wskazywał, że wysokość opłat na koncesyjnym A4 jest nieadekwatna do potrzeb finansowych zarządcy oraz możliwości polskich kierowców.
Ówczesny poseł wskazywał jednocześnie, że rząd powinien mieć wpływ na wysokość opłat za przejazd autostradą, a umowę koncesyjną można renegocjować, gdyż koncesjonariusz nie wywiązuje się z zapisów dotyczących inwestycji na autostradzie.
Fakty okazują się inne. Zgodnie umową koncesyjną opłaty za przejazd stanowią wyłączny przychód koncesjonariusza i podstawowe źródło służące obsłudze zadłużenia zaciągniętego przez spółkę na budowę autostrady oraz finansowaniu jej bieżącego utrzymania – wskazuje w odpowiedzi na interpelację Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa. Po stronie prywatnego zarządcy jest również ryzyko popytu na tym odcinku, dlatego to wyłącznie koncesjonariusz ma prawo do kształtowania wysokości opłat za przejazd.
Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad opiniuje wprawdzie zmiany w zakresie taryfy, jednak opinia GDDKiA nie daje prawa do zablokowania proponowanych zmian. Gdyby do takiej blokady doszło, koncesjonariusz mógłby wystąpić z roszczeniami o odszkodowanie.
„Decyzja o takim modelu realizacji autostrady była podjęta w latach 90. w celu umożliwienia budowy nowych autostrad przy braku środków budżetowych oraz unijnych” – stwierdza minister w odpowiedzi na interpelację poselską.
...
Komentarze: ~komar widliszek : Stalexport zaciągnął dług na budowę autostrady? No chyba umrę ze śmiechu! Przecież ta pseudo autostrada budowana była w tzw. słusznie minionym okresie za pieniądze z budżetu państwa, a walny udział miały również oddziały wojska! Oddana została w pacht Stalexportowi już w demokratycznej Polsce, a w zawartej umowie zaznaczono, że drogi mogące być alternatywą dla A4 nie będą remontowane w celu zwiększenia przepustowości! Dlaczego ta umowa jest tajna? Dlaczego jeszcze nikt (z Wąsaczem na czele) nie "przemeldował się" na Montelupich? Co robi CBA? sobota, 9 kwietnia 2016 18:00
~Konserwatysta : Powszechnie wiadomo, że jest to jeden z największych przekrętów III RP-prywatnej filmie oddano państwową autostradę. Słynna jest już „tajna” klauzula zakazująca Państwu Polskiemu remontu i modernizacji dróg pierwszorzędnych w promieniu kilkudziesięciu kilometrów od autostrady. Innymi słowy, III RP sprzedała swoich obywateli prywatnej spółce, która ma zagwarantowane, że kierowcy będą tą trasą musieli jeździć. Dokonał tego wyczynu rząd SLD w swoim schyłkowym okresie w 2004 roku. ...
...

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

obrazek

- WIOSNA obrazekobrazek ❀ - obrazekobrazek
-
obrazek
-
´
WITAM … “Prezent'' ...
Każdy dzień jest wspaniałym prezentem... Wystarczy tylko otworzyć drzwi... Odnaleźć drogę - i pójść pewnie w kierunku nieznanym...nieoczekiwanym... Choćby do horyzontu największego złudzenia, po to - aby zrozumieć że jedynym miejscem spotkania się ziemi z niebem.. jest człowiek….
㋡ (z netu) ✺ Miłego tygodnia … życzę

㋡ (-) ✺ Pozdrawiam ✺ obrazek


obrazek
☝ ☸ ↯


„To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości, która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu.” - św. Jan Paweł II


(😉)

obrazek


obrazek


obrazek

´


11 kwiecień 2016
Poniedziałek
Imieniny obchodzą: Filip, Gemma, Leona oraz Anioł, Antypas, Antypater, Arleta, Helena, Herman, Hildebrand, Hildebranda, Izaak, Jaromir, Leon, Rajner
Przysłowie:
„Ta urodzajna pszenica bywa, która w kwietniu przepiórkę przykrywa”

Nietypowe święta:
Polski Dzień Radia
Dzień Radia
Dzień Osób z Chorobą Parkinsona

Cytat dnia:
„Nigdy nie zostawiaj przyjaciela. Przyjaciele to wszystko dzięki czemu udaje się nam przebyć ten świat - i jedyne z tego świata, co może uda nam się spotkać w następnym.” - Dean Ray Koontz



http://www.kalbi.pl/

obrazek

-

obrazek

Inne pliki do pobrania z tego chomika
11-04-2016 - MIB nie można obniżyć opłat na A4.jpeg
9-04-2016 16:12 MIB: nie można obniżyć opłat na A4 ...
9-04-2016 16:12 MIB: nie można obniżyć opłat na A4 Rząd nie może wpłynąć na wysokość opłat za przejazd autostradą A4 na odcinku Katowice – Kraków. Działania spółki Stalexport Autostrada Małopolska w zakresie kształtowania polityki taryfowej nie naruszają prawa, ani uprawnień wynikających z umowy koncesyjnej. Dotyczy to także realizowania inwestycji. Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa odpowiedziało w ten sposób na interpelację posłów Pawła Olszewskiego oraz Sławomira Nitrasa. Posłowie pytali w niej o działania ministerstwa zmierzające do obniżenia opłat na autostradzie A4. Odwoływali się do wypowiedzi obecnego ministra infrastruktury i budownictwa Andrzeja Adamczyka, który jeszcze jako poseł wskazywał, że wysokość opłat na koncesyjnym A4 jest nieadekwatna do potrzeb finansowych zarządcy oraz możliwości polskich kierowców. Ówczesny poseł wskazywał jednocześnie, że rząd powinien mieć wpływ na wysokość opłat za przejazd autostradą, a umowę koncesyjną można renegocjować, gdyż koncesjonariusz nie wywiązuje się z zapisów dotyczących inwestycji na autostradzie. Fakty okazują się inne. Zgodnie umową koncesyjną opłaty za przejazd stanowią wyłączny przychód koncesjonariusza i podstawowe źródło służące obsłudze zadłużenia zaciągniętego przez spółkę na budowę autostrady oraz finansowaniu jej bieżącego utrzymania – wskazuje w odpowiedzi na interpelację Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa. Po stronie prywatnego zarządcy jest również ryzyko popytu na tym odcinku, dlatego to wyłącznie koncesjonariusz ma prawo do kształtowania wysokości opłat za przejazd. Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad opiniuje wprawdzie zmiany w zakresie taryfy, jednak opinia GDDKiA nie daje prawa do zablokowania proponowanych zmian. Gdyby do takiej blokady doszło, koncesjonariusz mógłby wystąpić z roszczeniami o odszkodowanie. „Decyzja o takim modelu realizacji autostrady była podjęta w latach 90. w celu umożliwienia budowy nowych autostrad przy braku środków budżetowych oraz unijnych” – stwierdza minister w odpowiedzi na interpelację poselską. ... Komentarze: ~komar widliszek : Stalexport zaciągnął dług na budowę autostrady? No chyba umrę ze śmiechu! Przecież ta pseudo autostrada budowana była w tzw. słusznie minionym okresie za pieniądze z budżetu państwa, a walny udział miały również oddziały wojska! Oddana została w pacht Stalexportowi już w demokratycznej Polsce, a w zawartej umowie zaznaczono, że drogi mogące być alternatywą dla A4 nie będą remontowane w celu zwiększenia przepustowości! Dlaczego ta umowa jest tajna? Dlaczego jeszcze nikt (z Wąsaczem na czele) nie "przemeldował się" na Montelupich? Co robi CBA? sobota, 9 kwietnia 2016 18:00 ~Konserwatysta : Powszechnie wiadomo, że jest to jeden z największych przekrętów III RP-prywatnej filmie oddano państwową autostradę. Słynna jest już „tajna” klauzula zakazująca Państwu Polskiemu remontu i modernizacji dróg pierwszorzędnych w promieniu kilkudziesięciu kilometrów od autostrady. Innymi słowy, III RP sprzedała swoich obywateli prywatnej spółce, która ma zagwarantowane, że kierowcy będą tą trasą musieli jeździć. Dokonał tego wyczynu rząd SLD w swoim schyłkowym okresie w 2004 roku. ... ...
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności