NFSSHIFTPCDEMO.exe
-
Aktywator Windows 7 100% działa -
Aplikacje i gry Android -
Breaking Bad sezon 1 PL -
Call of Duty Black Ops -
Call of Duty Ghosts -
Colin MaCrae Rally 2005 PC DVD -
Cracki do gier -
ELECTRO-HOUSE -
Euro Truck Simulator 2 -
Filmy -
Flash menu 240x320 -
German Truck Simulator Spolszczenie 100% -
Grand Theft Auto San Andreas na tele Android -
GRY PC -
GRY SYMULATORY -
GTA SA save 50% -
GTA SA Save(po szkole latania) -
Happysad -
Jerzy Grunwald -
K530 R6BC002 CID52 RED+CUSTOM -
K550i soft i inne -
KLER HQ -
LFS 0.6B Unlocker -
LG KP500 tuning -
MODA NA SUKCES -
Motywy 240x320 -
Muzyka -
Na Androida -
NFS SHift Demo -
Nokia 500 oprogramowania (soft) -
Nokia 5130XM RM-495 RED 7.96 PL -
Nokia 5220XM 7.23 RM-411 PL SOFT -
Nowy folder -
Photoshop CS 6 PL -
Programy -
Save'y -
SE Tuning -
SE W810i R4EA031 soft+custom -
SOFTY i CUST-y -
Softy Nokia -
Softy Sony Ericsson -
SygicMobileMaps10 -
Systemy Windows -
Śnieżny Rajd 2002 -
W610i -
W610i R6BC002 CID 52 RED -
w610i R6BC002 Patche -
Windows 7 Kompozycje -
Windows 8 PL -
Zespół Video
wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D
Kolejna odsłona jednej z żelaznych sportowych serii korporacji Electronic Arts. Jak już sugeruje sam tytuł tematem tego cyklu są popularne wyścigi samochodowe NASCAR, które rozgrywają się zamkniętych torach. Autorzy zawarli w tej produkcji ponad 175 autentycznych samochodów (a właściwie skórek), jakie brały udział w sezonie 03/04 wyścigów NASCAR. Łącznie gracz może sprawdzić swoje umiejętności i ścigać się na 23 autentycznych oraz 11 wymyślonych trasach wraz z ponad 70 autentycznymi kierowcami wyścigów NASCAR (43 kierowców może brać udział w jednym wyścigu). Każdy zawodnik charakteryzowany jest przez szereg parametrów indywidualnych, posiada też własny styl jazdy, charakter i pamięć, dzięki czemu gracz może być pewien tego, że jeżeli zadarł z jakimś kierowcą to ten nie zawaha się odgryźć i będzie utrudniał mu poszczególne wyścigi.
W NASCAR Thunder 2004 zaimplementowano nowy tryb kariery, dzięki któremu po raz pierwszy w tej serii gracze mogą zarządzać własnymi zespołami, organizować pracę ekip, zabiegać o sponsorów, inwestować w nowe technologie związane z konstrukcją samochodów, itp. W ręce gracza oddano też tak odpowiedzialną funkcję jak odpowiednie dostrojenie samochodu przed wyścigiem, w tym zestopniowanie skrzyni biegów, ustawienie sztywności zawieszenia, ciśnienia powietrza w oponach, siły hamowania przednich i tylnich hamulców, położenia spoilerów oraz innych parametrów wpływających na osiągi maszyny.
wymagania:
Procesor 1.3GHz ,256MB RAM
OutRun 2006: Coast 2 Coast to wirtualna gra wyscigowa, powstala z okazji dwudziestolecia pamietnej serii, której jest piata czescia. Wspomniany cykl zostal zapoczatkowany w 1986 roku na salonowych automatach zrecznosciowych dzieki wysilkom slynnego japonskiego twórcy elektroniczno-rozrywkowego nazwiskiem Yu Suzuki. Po dlugiej nieobecnosci marka powrócila na rynek wraz z komercyjna premiera dwóch wersji OutRun 2 (maszyny coin-op i system Xbox), natomiast za sprawa niniejszej pozycji korporacja Sega chce dotrzec do znacznie szerszego grona odbiorców, poniewaz wsród docelowych platform sprzetowych figuruja komputery PC oraz konsole PlayStation 2, Xbox i PlayStation Portable.
wymagania sprzętowe:
Pentium III 500MHz, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D
Downtown Run to bardzo dynamiczne wirtualne wyścigi samochodowe, którymi mogą cieszyć się właściciele komputerów osobistych klasy PC i konsol Sony PlayStation 2. Niniejszą pozycję przygotowała korporacja Ubisoft Entertainment, znana z wysokiej jakości produktów elektroniczno-rozrywkowych pokroju Tom Clancy’s Splinter Cell i Prince of Persia: The Sands of Time.
Dzięki staraniom developerów możemy zasiąść za kierownicą jednego z czternastu licencjonowanych czterokołowców, wśród których znajduje się m.in. Ford Mustang SVT Coupe, Mitsubishi Lancer Evolution VII, Audi TT, Volkswagen New Beetle i MG ZT 500. Każda dwuosiowa maszyna nie tylko posiada zgodny z rzeczywistością wygląd zewnętrzny, ale również prawdziwe parametry mechaniczne, determinujące zachowanie się auta na drodze. Jednakże omawianą grę stworzono według zręcznościowej konwencji, dlatego też sterowanie samochodami nie ma zbyt wiele wspólnego z profesjonalną symulacją.
Ponad dwadzieścia zaimplementowanych tras umiejscowiono w autentycznych miastach z różnych zakątków globu ziemskiego. Możemy więc przejechać się obok słynnego rzymskiego Koloseum, przemknąć pomiędzy nowojorskimi drapaczami chmur, a nawet zobaczyć z bliska czerwony kremlowski mur w stolicy Rosji. Podczas przemierzania poszczególnych odcinków wyścigowych w ramach ośmiu odmiennych trybów rozgrywki rywalizujemy oczywiście z przeciwnikami, w czym wydatnie pomagają rozmaite gadżety ofensywne i defensywne, zbierane po drodze. Efektowne prowadzenie owocuje przyznawaniem specjalnych punktów prestiżu, które wykorzystuje się do ulepszania pojazdu.
wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium 4 1.4 GHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D
Moto GP 2 to kolejna część, znanych i niewątpliwie udanych wyścigów motocyklowych, pierwotnie wydanych na konsolę Sony Playstation 2. PeCetowa wersja tego tytułu odziedziczyła po swym konsolowym pierwowzorze zręcznościowy charakter rozgrywki, a co za tym idzie grywalność, dodając do tego ładniejszą grafikę (wyższa rozdzielczość, efekty dostępne w nowych kartach graficznych), a także kilka nowych cech. W poprzedniej części braliśmy udział w zawodach motocykli o pojemności 500cc w sezonie 2001, tym razem dano nam możliwość uczestniczenia w zawodach w sezonie 2002. Podobnie jak poprzednio, gra posiada status „oficjalnej gry wyścigów Moto GP”, dlatego też znajdziemy tu szesnaście oficjalnych tras na których toczą się wyścigi, wszystkie motocykle, zespoły i zawodników. Gracz może stać się jednym z owych kierowców lub też stworzyć swojego własnego zawodnika o indywidualnych parametrach i ścigać się z prędkościami sięgającymi 200km/h. Przed każdym wyścigiem można zapoznać się z trasą i przewidywaną pogodą, a następnie odpowiednio zmienić ustawienia podzespołów swej maszyny, wymienić opony, inaczej zestopniować skrzynię biegów, itp. Moto GP 2 oferuje aż osiem trybów rozgrywki, tj.: Stunt, Grand Prix, Time Trial, Training Challenges, Tag, Live, Single Race oraz Multiplayer, dzięki któremu w jednym wyścigu może brać udział do 16 osób równocześnie.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB
Piąta część najpopularniejszej na świecie rajdowej serii z firmy Codemasters, promowanej imieniem i nazwiskiem słynnego kierowcy zawodów World Rally Championship (WRC) - Colina McRae. Główną oś zmagań w Colin McRae Rally 2005 stanowi rozbudowany tryb Kariery, w którym rozgrywkę rozpoczynamy jednej z niższych klas światowych rajdów, by z czasem awansować do grona czołowych kierowców. Wirtualną jazdę możemy szkolić w 20 rodzajach imprez rajdowych o różnej randze - m.in. Championship, Challenge, Cup, SuperCup oraz Shield.
Zmagania na kolejnych odcinkach tras rajdowych odbywają się w następujących kategoriach: 2-Wheel Drive, super 2WD, 4-Wheel-Drive, 4WD Classic (i innych). Najciekawiej wygląda oczywiście rywalizacja w klasie samochodów z napędem na cztery koła (4WD championship). Twórcy Colin McRae Rally 2005 zaimplementowali również tryb rozgrywki wieloosobowej (do 8 graczy rywalizujących jednocześnie).
Wymagania sprzętowe:
Procesor PIII 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB z obsługą DX 8.1
Samodzielna gra na sezon 2009. Po rozpakowaniu gry odpalamy ikonkę F1DELUX2009.EXE i gramy bez instalowania na HDD.Gra w wersji PL.W porównaniu do gry F1 BIRLUX 2009 PL dużo zmian na lepsze.Aby nie było dublowania nazwisk zawodników prosze ustawiać 20 zawodników w sezonie.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.8 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB
W Alarm for Cobra 11: Nitro gracz wciela się w członka elitarnej jednostki policyjnej – tytułowej Cobra 11. Przynależność ta stawia nas praktycznie ponad prawem – siedząc za kierownicą wozu patrolowego mamy jeden cel – dopaść przestępców, bez względu na okoliczności i podejmowane działania (czerwone światła i znaki drogowe nie są dla nas żadną przeszkodą).
W grze bierzemy udział w efektownych pościgach ulicami (i autostradami) znanych metropolii: Paryża, Londynu czy Nowego Jorku. Pewnym utrudnieniem jest dość gęsty ruch uliczny, dzięki temu jednak możemy przetestować nasze umiejętności jako kierowcy. System widowiskowych powtórek, „Replay-Technik”, pozwala nam na obejrzenie bardziej efektownych karamboli czy eksplozji.
Alarm for Cobra 11: Nitro oferuje 25 trzymających w napięciu misji w trybie kariery oraz 3 tryby rozgrywki przeznaczone dla miłośników rozgrywek wieloosobowych. Całości dopełnia doskonała, realistyczna grafika oraz przyzwoicie zrealizowane efekty dźwiękowe.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB
SBK 08 to gra wyścigowa, nakierowana na sympatyków jednośladów. Zgodnie z tym co może sugerować jej tytuł, uczestniczymy w wyścigach motocyklowych. Produkt ten opracowany został przez włoskie studio developerskie Milestone, znane też dzięki takim grom jak S.C.A.R., Screamer czy Evolution GT. Firma ta w latach 1998-2001 zajmowała się ponadto developingiem tytułów z serii Superbike dla koncernu Electronic Arts.
Omawiany produkt podejmuje tematykę wyścigów Superbike World Championship, stanowiących poważną konkurencję dla cyklu Moto GP. W grze dostępni są wszyscy zawodnicy, zespoły oraz większość tras z sezonu 2008. Warto dodać, że elementem odróżniającym mistrzostwa Superbike od zawodów z cyklu MotoGP jest rodzaj zastosowanych maszyn. Są to bowiem seryjne motocykle, które na potrzeby wyścigów w pewnym stopniu stuningowano. Nie jest więc tak, że dosiada się niedostępnych w sprzedaży modeli.
Producent SBK 08 położył szczególny nacisk na zapewnienie wysokiego realizmu rozgrywki. Do dyspozycji gracza oddano jednak wiele opcji pozwalających na korzystanie z różnego rodzaju asyst. Mogą one wspomagać hamulce, przyczepność czy uczynić sterowaną maszynę niezniszczalną. Możliwe jest także wyłączanie obowiązujących w serii Superbike reguł. Gracz przed każdym startem może dokonywać zmian w ustawieniach swojej maszyny, modyfikując zawieszenie czy wydłużając przełożenia skrzyni biegów. Możliwe jest także skonsultowanie się z osobistym inżynierem w celu dopracowania szczegółów.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB
Richard Burns Rally jest kolejną (po produktach z serii Colin McRae Rally marki Codemasters) grą, firmowaną nazwiskiem znanego kierowcy wyczynowego. Patronem został w tym przypadku słynny Rajdowy Mistrz Świata z 2001 roku, urodzony na początku lat siedemdziesiątych XX wieku w Wielkiej Brytanii i jeżdżący wspólnie z pilotem Robertem Reidem. Obaj wspomniani osobnicy ujawniają się w wirtualnej przestrzeni, jako swoiści nauczyciele jazdy w pomysłowo zaprojektowanej opcji treningowej. Ta ostatnia stanowi znakomite przygotowanie do rozbudowanego trybu kariery zawodniczej (siedem rozmaitych tras, składających się z pięciu odcinków specjalnych każda).
Dzięki odpowiednim licencjom możemy oglądać w akcji szereg prawdziwych czterokołowców klasy WRC (World Rally Championship), a wśród nich m.in. następujące maszyny: Subaru Impreza, Peugeot 206 i Citroen Xsara. Wszystkie zaimplementowane modele „wozów” charakteryzują się niezwykle precyzyjnym wykonaniem, ponieważ developerzy postanowili profesjonalnie podejść do tematu realizmu (uwagę zwraca szczególnie sposób funkcjonowania hamulców, zawieszenia, turbosprężarek i układów chłodzenia). Ponadto wprowadzono innowacyjny system generowania warunków pogodowych w czasie rzeczywistym (poranne mgły, marznący deszcz, kurz niesiony przez porywisty wiatr itp.), co obok wysokiej jakości algorytmów Sztucznej Inteligencji jeszcze zwiększa autentyczność aplikacji. Perfekcyjną warstwę techniczno-merytoryczną kapitalnie uzupełnia wzorowa oprawa dźwiękowa i trójwymiarowa grafika o wyjątkowej dokładności.
Pobierz