Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Poradnik dla partnerow o sprzedazy na Allegro.pdf

wozny000 / E-Booki / ebooki-Sprzedaż / Poradnik dla partnerow o sprzedazy na Allegro.pdf
Download: Poradnik dla partnerow o sprzedazy na Allegro.pdf

1,7 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Serwis Allegro.pl rozwija się w niesamowitym tempie. Od jego założenia minęło 10 lat, i od tego czasu użytkownicy próbują na nim skutecznie sprzedawać. Marta Chłodnicka, która jest Allegrowiczką od samego początku, odpowiada na pytanie:
W jaki sposób skutecznie zarabiać na Allegro?

Poniższa publikacja opowiada o tym w jaki sposób zarabiać na sprzedaży książek Złotych Myśli w ramach Złotego Programu Partnerskiego.

Program Partnerski Złotych Myśli jest jednym z najbardziej opłacalnym programem w internecie. To nieprawda, że pierwszy milion trzeba ukraść. Partnerzy ZPP są tego najlepszym dowodem. Zarobili już
1 141 136,54 zł. I z każdym dniem zarabiają coraz więcej!

Wielu Partnerów Złotych Myśli swoją prowadzi sprzedaż książek na Allegro. Wystarczyłoby kilka wskazówek, aby ich sprzedaż wzrosła o kilkadziesiąt procent. Marta Chłodnicka, autorka bloga Allegrosprzedawca.pl wyjawia sekrety sprzedaży na Allegro.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Jak w ciągu 21 dni zwiększyć swoją skuteczność i zwielokrotnić zyski jakie generuje Ci sprzedaż bezpośrednia. Sekrety skutecznego sprzedawcy Jeśli sprzedaż bezpośrednia to Twoje pole działania, niezależnie od tego czy pracujesz na własny rachunek, czy w jakiejś firmie i pragniesz zrozumieć przyczyny Twoich trudności i frustracji ze sprzedaży, a przede wszystkim chcesz dokonywać satysfakcjonujących sprzedaży i transakcji zakończonych sukcesem, zwielokrotniając swoje zyski, możesz się tego dowiedzieć od osoby, która dzięki zastosowaniu pewnych prostych zasad zwielokrotniła swoje zyski, które generowała sprzedaż bezpośrednia.
obrazek Wszystko, co powinieneś wiedzieć, aby zwiększać swoją skuteczność i zarabiać więcej Usiądź wygodnie i poświęć 5 minut na przeczytanie tego tekstu, a dowiesz się, jak być lepszym agentem ubezpieczeniowym i radykalnie zwiększyć swoje dochody. Prezentujemy wyjątkowego ebooka. Publikacja ta może okazać się dla Ciebie przełomową. Oto kontynuacja bestsellerowej książki „365 dni do sukcesu”. Napisana klika lat później, po nabraniu przez autora nowych doświadczeń. „Vademecum Agenta Ubezpieczeniowego” to konkretne i usystematyzowane wiadomości dla każdego doradcy czy handlowca, który chce osiągnąć sukces w swojej branży. Autor przebrnął przez trudne etapy pracy agenta i dzięki wytrwałości udało mu się osiągnąć sukces. Czy chcesz, aby sukces stał się także Twoim udziałem? Jeśli tak – czytaj dalej.
Klucz do umysłu klienta Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów? Jeżeli zapytam Cię, czy to w ogóle możliwe, aby można było sprzedać wszystko (prawie) każdemu klientowi, to prawdopodobnie uśmiechniesz się sceptycznie i pomyślisz, że gdzieś już to słyszałeś. Rozumiem Cię. Mam świadomość, że w każdym miesiącu powstają książki, organizowane są kursy, w których dokładnie tego typu obietnice możesz usłyszeć. Czy nie wydaje Ci się jednak skuteczny schemat sprzedaży, w którym: Krok 1 Docierasz do umysłu klienta i odkrywasz klucz, którym posługuje się, gdy podejmuje decyzje? Krok 2 Używasz "klucza", perfekcyjnie diagnozując jego potrzeby? Krok 3 Dajesz klientowi dokładnie to, czego potrzebuje i z sukcesem zamykasz sprzedaż? Jak przejść od NIE do TAK w sprzedaży? Czy gdzieś w głębi Twojego umysłu nie rysuje się teraz sytuacja, w której o wiele łatwiej i częściej możesz uzyskać TAK w sprzedaży? No i wszystko byłoby fantastycznie, gdyby nie jeden brakujący element tej układanki. Tym elementem są pytania, które być może zadajesz sobie teraz: jak odkryć kod, za pomocą którego klienci podejmują decyzje o zakupie, inwestycji czy czymkolwiek w swoim życiu? skąd czerpać pomysły na takie przeprowadzenie rozmowy z klientem, aby opowiedział nam o sobie więcej? jak pytać o potrzeby podczas rozmowy telefonicznej, skoro w 80% przypadków słyszysz nie, dziękuję, nie jestem zainteresowany ofertą?
obrazek Joe Vitae Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online? "Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent?"
Spotkanie z klientem Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Spotkanie z klientem" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu. Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych. W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury. Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie. Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”. Jeśli chcesz przejść do innych książek Artura Wojciechowskiego o sprzedaży bezpośredniej, możesz to zrobić już teraz, klikając na odpowiedni link: Artur Wojciechowski – "Umysł sprzedawcy" Artur Wojciechowski – "Poszukiwanie klienta Dlaczego klienci nie kupują od Ciebie?
obrazek Cieszę się niezmiernie, że czytasz niniejszą publikację. Gdy skończysz, prawdopodobnie odkryjesz, że to był pierwszy krok do tego, aby stać się zupełnie inną osobą. Dokładnie tak samo było ze mną. Wiem z własnego doświadczenia, że wystarczy dosłownie jedna książka, aby odmienić swoje życie. Tak było właśnie ze mną. A jak będzie z Tobą? Mateusz Chłodnicki - założyciel Wydawnictwa Złote Myśli
obrazek Wielu właścicieli firm czasy kryzysu wykorzystują do wymówek: „Nastały ciężkie czasy, mój budżet marketingowy zmniejszył się dziesięciokrotnie…”, Jeżeli jesteś właścicielem małej lub średniej firmy i zależy Ci niezmiernie na jej rozwoju, poznaj praktyczne sposoby na zwiększenie sprzedaży, przyspieszenie rozwoju firmy i promocję Twoich produktów lub usług. Co zrobić, żeby nie wypaść z rynku? Wielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że marketing w ich firmie nie jest najskuteczniejszych, ale nie próbuje nawet tego zmienić. Ba, nawet nie wiedzą dokładnie czym tak naprawdę jest marketing. Nie wiedzą oni, że przy skromnym budżecie można nadal prowadzić skuteczny marketing, stosując inne narzędzia niż drogie reklamy prasowe czy billboardy w centrum miasta.
obrazek Poznaj pięć najskuteczniejszych listów promocyjnych, jakie kiedykolwiek stworzono. To są listy, które były na tyle ciekawe i przekonujące, że zostały zauważone i przeczytane. Nie tylko zostały przeczytane, ale zmusiły czytelników do działania, czyli do wydania pieniędzy. Wszystkie zostały stworzone w Stanach Zjednoczonych i w związku z tym musiały zdać o wiele trudniejszy test niż teksty reklamowe tworzone na przykład u nas. Tam po prostu klienci otrzymują o wiele więcej korespondencji reklamowej. Przeczytaj dokładnie każdy z nich, a zauważysz, że są stworzone według sprawdzonego i bardzo skutecznego schematu. Jeśli nauczysz się wykorzystywać go w swoich listach albo tekstach reklamowych, to możesz być pewien, że będą bardzo skuteczne.
obrazek Jak wykorzystać fakt, że jesteś kobietą, aby odnieść sukces. Nie tylko w sprzedaży! Jeśli jesteś kobietą, to absolutnym minimum jest doczytanie tej strony do końca. Ta strona przeznaczona jest TYLKO dla kobiet! Mężczyźni mogą Ci jedynie zazdrościć...
obrazek Kto jeszcze chce wiedzieć w jaki sposób małym kosztem zwiększać zyski firmy? Potęga firmy niekoniecznie musi być synonimem wielkiego majątku i rozległej strefy wpływów. Sukces i zysk nie są wyłącznie domenami wielkich koncernów i korporacji. Zgodnie z prawem natury, w konfrontacji z gigantami mniejsze organizmy hartują się i stają się niepokonane. Pamiętasz, jak 60 milionów lat temu wyginęły dinozaury, a przetrwały tylko małe i średnie zwierzaki? Świat należy do małych i średnich firm. Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, którzy chcą się rozwijać i realizować swoje marzenia. Popiera ludzi gotowych postawić wszystko na jedną kartę i z podniesioną głową iść przez świat.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności