-
0 -
1 -
2 -
2
207 plików
44,33 GB
Data wydania:2011.04.18
System operacyjny:Windows Vista, Windows 7
Język:Polski
Jest to certyfikowany sterownik WHQL należący do rodziny sterowników zserii 270 (R265 – wersje od 270.xx do 274.xx).
Niniejszy pakiet sterowników obsługuje układy GPU GeForce z serii 6, 7, 8, 9, 100, 200, 300,400 i 500 oraz układy GPU ION dla komputerów typu desktop.
Nowości w wersji 270.61
Obsługa GPU
Dodano obsługę nowo wprowadzonej karty graficznej GeForce GTX 590 oraz układów GPU , GeForce GTX 560 Ti i GeForce GTX 550 Ti GPUs.
Performance
W porównaniu do sterowników w wersji 266.58 WHQL, zwiększa wydajność układów GPU z serii GeForce 400 i 500 w szeregu gier PC. Poniżej zamieszczono przykłady niektórych spośród najbardziej znaczących wzrostów wydajności zmierzonych w Windows 7. Rezultaty będą zmieniać się w zależności od Twojego układu GPU i konfiguracji systemu:
GeForce GTX 580:
Up to 516% in Dragon Age 2 (SLI 2560x1600 8xAA/16xAF Very High, SSAO on)
Up to 326% in Dragon Age 2 (1920x1200 8xAA/16xAF Very High, SSAO on)
Up to 11% in Just Cause 2 (1920x1200 8xAA/16xAF, Concrete Jungle)
Up to 11% in Just Cause 2 (SLI 2560x1600 8xAA/16xAF, Concrete Jungle)
Up to 7% in Civilization V (1920x1200 4xAA/16xAF, Max settings)
Up to 6% in Far Cry 2 (SLI 2560x1600 8xAA/16xAF, Max settings)
Up to 5% in Civilization V (SLI 1920x1200 8xAA/16xAF, Max settings)
Up to 5% in Left 4 Dead 2 (1920x1200 noAA/AF, Outdoor)
Up to 5% in Left 4 Dead 2 (SLI 2560x1600 4xAA/16xAF, Outdoor)
Up to 4% in H.A.W.X. 2 (SLI 1920x1200 8xAA/16xAF, Max settings)
Up to 4% in Mafia 2 (SLI 2560x1600 AA on/16xAF, PhysX = High)
GeForce GTX 560 Ti:
Up to 461% in Dragon Age 2 (SLI 1920x1200 8xAA/16xAF, Very High)
Up to 241% in Dragon Age 2 (1920x1200 4xAA/16xAF, Very High)
Up to 19% in Just Cause 2 (SLI 2560x1600 8xAA/16xAF, Concrete Jungle)
Up to 13% in Just Cause 2 (1920x1200 4xAA/16xAF, Concrete Jungle)
Up to 6% in Far Cry 2 (SLI 2560x1600 8xAA/16xAF, Max settings)
Up to 5% in Call of Duty: Black Ops (1920x1200 noAA/AF, Jungle Map)
Up to 5% in H.A.W.X. 2 (SLI 1920x1200 4xAA/16xAF, Max settings)
Up to 4% in Call of Duty: Black Ops (SLI 2560x1600 4xAA/16xAF, Jungle Map)
Up to 4% in Civilization V (1920x1200 noAA/AF, Max settings)
Up to 4% in Left 4 Dead 2 (SLI 1920x1200 4xAA/16xAF, Outdoor)
Up to 4% in Metro 2033 (SLI 1920x1200 4xAA/16xAF, PhysX on)
NVIDIA Update
Jest to nowa funkcjonalność sterowników z serii 270 i nowszych. Narzędzie NVIDIA Update dba o to, by Twój komputer PC był na bieżąco z najnowszymi sterownikami NVIDIA, informując Cię o dostępności nowego sterownika i przenosząc do witryny www.nvidia.com, skąd będziesz mógł go pobrać. Instalując sterownik GeForce z serii 270 lub nowszy z witryny www.nvidia.com, otrzymasz możliwość zainstalowania narzędzia NVIDIA Update .
NVIDIA 3D Vision
W przypadku sterowników z serii 270, sterownik kontrolera 3D Vision jest obecnie instalowany wraz ze sterownikiem GPU. Użytkownicy nie muszą odtąd instalować oddzielnego sterownika kontrolera 3D Vision lub sterownika z zestawu CD. W celu uzyskania dodatkowych informacji zapoznaj się z tym artykułem w bazie wiedzy.
Nowe możliwości trybu okienkowego 3D Vision
Dodaje obsługę telewizorów 3D z interfejsem HDMI 1.4 za pośrednictwem oprogramowania 3DTV Play, obejmującą gry DirectX 9, Google Earth i 3DVisionLive.com
Tryb okienkowy 3D Vision współpracuje obecnie z interfejsem Windows Aero
Nowa opcja Panelu sterowania NVIDIA służąca do aktywowania i dezaktywowania trybu okienkowego 3D Vision
Wzrost wydajności
Aplikacje DirectX 9 w przypadku korzystania z NVIDIA SLI
Wyższa wydajność w przypadku korzystania w trakcie rozgrywki z celownika w grach Half-life 2, Left4Dead i Left4Dead2
Dodaje obsługę nowego wyświetlacza LCD typu 3D Vision: Acer GD245HQA i Tongfang LM2230W
Dodaje obsługę nowych projektorów typu 3D Vision: Acer X1261P, Acer X1261-3D, DepthQ HDs3D-1, NEC NP-V300X, Sanyo PDG-DXL2000
Usunięto usterkę dotyczącą współpracy odbiorników HDTV typu DLP z SLI, która powodowała występowanie problemów z synchronizacją z okularami
Dodaje obsługę nowych komputerów AIO PC typu 3D Vision: Acer Aspire Z5673, Lenovo B520
Dodano profile 3D Vision dla następujących gier:
Alice Madness Returns
Assassin’s Creed: Brotherhood
Battle: Los Angeles
Breach
Cars 2
Crysis 2 (including multi-player demo)
Dead Space 2
DeathSpank
Deep Black
Dirt 3
Dragon Age II
Duke Nukem Forever
Dungeon Defenders
Dungeon Siege III
Fable III
Faxion Online
F.3.A.R.
Final Fantasy XIV
Homefront (DirectX 9 and DirectX 10)
Hunted: Demon’s Forge
Lego Star Wars III: The Clone Wars
Lego Universe
Need for Speed World
Oil Rush
Portal 2
RaidersSphere
Red Faction: Armageddon
Richard Burns Rally
Rift
Section 8: Prejudice
Shift 2 Unleashed
Shogun 2: Total War
Star Wars: Clone Wars Adventures
Test Drive Unlimited 2
The Sims Medieval
Zaktualizowano profile 3D Vision dla następujących gier:
MX vs. ATV Reflex
Monster Hunter Frontier Benchmark
NVIDIA Surround
Dodaje wsparcie dla 3D Vision Surround w przypadku korzystania z monitorów 3D Vision z wbudowanymi nadajnikami podczerwieni
W porównaniu do sterowników z serii 265, zwiększa wydajność układów GPU z serii GeForce 200, 400 i 500 w szeregu gier DirectX 9 dla komputerów PC. Poniżej zamieszczono przykłady niektórych spośród najbardziej znaczących wzrostów wydajności zmierzonych w 64-bitowym systemie Windows 7. Rezultaty będą zmieniać się w zależności od Twojego układu GPU i konfiguracji systemu.
GeForce GTX 480 SLI w 3D Vision Surround:
Up to 109% in Aliens vs. Predator (5760x1080 1xAA / 16xAF)
Up to 107% in Burnout Paradise (5760x1080 2xAA / 16xAF)
Up to 267% in Call of Duty Black Ops (5760x1080 2xAA / 16xAF)
Up to 177% in Call of Duty: Modern Warfare 2 (5760x1080 2xAA / 16xAF)
Up to 15% in Far Cry 2 DirectX 9 (5760x1080 2xAA / 16xAF)
Up to 250% in Left4Dead2 (5760x1080 2xAA / 16xAF)
Up to 159% in Need for Speed Shift 2 (5760x1080 2xAA / 16xAF)
CUDA
Dodaje wsparcie dla aplikacji wykorzystujących funkcje CUDA 4.0, takie jak ujednolicone adresowanie wirtualne (UVA – Unified Virtual Addressing) i GPUDirect™ 2.0.
Other
Instaluje sterownik HD Audio w wersji 1.2.22.1
Zawiera Oprogramowanie systemowe PhysX w wersji 9.10.0514.
Obsługa nowych akcelerowanych przez GPU funkcji w Adobe CS5.
Obsługa akcelerowanego przez GPU odtwarzania wideo w formacie Adobe Flash 10.1, zapewniająca płynniejsze odtwarzanie zasobów wideo HD w Internecie. Więcej informacji dostępnych jest tutaj.
Dodane wsparcie dla nowej wersji oprogramowania firmy MotionDSP służącego do poprawiania jakości wideo – vReveal – która to wersja wprowadza obsługę wyjściowej jakości HD. Klienci NVIDIA mogą pobrać stąd bezpłatną wersję programu vReveal, umożliwiającą generowanie materiału wynikowego w formacie SD.
Dodana obsługa OpenCL 1.0 (Open Computing Language) dla wszystkich układów GPU z serii GeForce 8 i późniejszych.
Obsługa OpenGL 3.3 dla wszystkich układów GPU z serii GeForce 8 i późniejszych.
Obsługa pojedynczego GPU oraz technologii NVIDIA SLI w DirectX 9, DirectX 10, DirectX 11 i OpenGL, włączając technologie 3-way SLI, Quad SLI oraz SLI, na płytach głównych z chipsetem Intel X58 posiadających certyfikat SLI.
Wsparcie dla podkręcania procesora graficznego i monitorowania temperatury pracy po zainstalowaniu oprogramowania NVIDIA System Tools.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB