-
116 -
203 -
7296 -
16
8269 plików
474,71 GB
Graczom zaoferowano znacznie większą swobodę działania niż w pierwszej części. Poprzednio lokacje dawały jasno do zrozumienia czego można w nich dokonać, a czego nie. Teraz uległo to zmianie. Grający mogą zmieniać właściwości pomieszczeń oraz korzystać z zaawansowanego silnika fizycznego, dzięki któremu przez otwarte portale działają np. siły przyciągania. Przykładowo, tuba zasysająca powietrze jest zdolna przez otwarty portal poderwać działko strażnicze. Często natkniemy się też na urządzenia emitujące wiązkę przyciągającą lub mosty tworzone z czystej energii. Takie elementy otoczenia w połączeniu z otwartymi portalami posłużą do rozwiązywania kolejnych problemów logicznych. Inną ważną nowością jest wprowadzanie żelów, które potrafią zmieniać właściwość powierzchni. Tu znowu przykład - przejście po pokrytej pomarańczowym kolorem podłodze powoduje przyspieszenie, dzięki czemu osiągamy prędkości niedostępne tradycyjnymi metodami. Natomiast powierzchnie, które pomalujemy na niebiesko działać będą jak trampoliny. Kolejną nowością są obiekty odbijające światło, dzięki którym możliwe ma być zmienianie trajektorii laserów.
Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM (2 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 128 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 7.6 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista/7
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
7 plików
6,6 GB