Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

minecraft snapshot 13w10b.jar

wojownik25 / Gry / Minecraft / Minecraft Snapshot do 1.5 Pre-Release / minecraft snapshot 13w10b.jar
Download: minecraft snapshot 13w10b.jar

5,3 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Poprawki:
-Podajniki i dozowniki strzelają teraz tylko raz po otrzymaniu sygnału, zlikwidowano problem z wykrywaniem aktualizacji pobliskich bloków.
-Serwer zostawał zamknięty z błędem, po wysłaniu pojedynczej spacji jako komendy.
-Efekt widzenia w nocy z długim niestandardowym czasem powodował ciągłe miganie nieba.
-Dziecięce wersje stworzeń przyzwane za pomocą nazwanych jajek nie miały nazwy nad głową.
-Wejście do wagonika ze stworzeniem w środku powodowało wyrzucenie z gry.
-Dwa leje przekazujące niełączące się przedmioty do trzeciego leja powodowały, że trzeci lej nie przekazywał przedmiotów do pojemnika.
-Zasilony dozownik bez przerwy wykorzystywał przedmioty ze specjalną funkcją, pomimo wysłania pojedynczego sygnału Redstone.
-Komparator oddawał sygnał Redstone pomimo pustego ekwipunku leja.
-Zwierzęta mogły rozmnażać się na odległość 8 bloków.
-Leje czasami nie przepuszczały przedmiotów pomimo odłączenia od sygnału Redstone.
-Dodanie przedmiotów do statywu alchemicznego przez podajnik nie zmieniało stanu komparatora.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Zmiany: Dodano blok Redstone! Dodano nową rudę w Nether – Nether Quartz Ore. Dodano Nether cegły. Dodano skrzynię pułapkę: Aktywuje proszek Redstone po jej otwarciu. Dodano dwa nowe typy płytek naciskowych: Wykrywają ciężar leżących przedmiotów na podstawie ich ilości. Dodano Komparator. Dodano Detektor Pory Dnia. Dodano Hopper Block (Lej) – Jest w trakcie prac: Zbiera przedmioty, które na niego spadną i składa je do siebie/skrzyni/wagonika/piecyka itd. Może się łączyć z innymi lejami. Usprawniono zarządzanie ekwipunkiem: Złapanie przedmiotu i przytrzymanie Lewego Przycisku Myszy pozwala szybko rozkładać przedmiot po ekwipunku/craftingu. Kliknięcie dwa razy danego przedmiotu grupuje wszystkie rzeczy w naszym ekwipunku o tym samym typie.
Poprawki: Eksplozja TNT nie aktualizowała poprawnie bloków. Istniała możliwość klonowania torów. Wysadzenie za pomocą TNT bloków z modelem powodowało wywalenie gry. Zniszczenie bloku z czerwoną pochodnią na nim nie usuwało pochodni. Przeciąganie przedmiotów, po ekwipunku powodowało wywalanie gry. Nieskończona pętla z komparatorów niszczyła świat. Tylko jeden blok znikał podczas tworzenia Śnieżnego/Żelaznego golema. Hopper (Lej) pozwalał wsadzać dowolne przedmioty w dowolny pojemnik (Chociażby Beacon). Nowe usprawnienia ekwipunku potrafiły popsuć crafting. Wysadzenie skrzyni, do której patrzy gracz powodowało wywalenie gry. Nie dało się wypalać rudy kwarcu. Żółta cyfra 0 nie powinna wyświetlać się podczas rozdzielania przedmiotów w ekwipunku. Hopper (Lej) nie podnosił wszystkich przedmiotów zrzuconych na niego. Kaktus mógł rosnąć obok bloków. Nowe usprawnienia ekwipunku pozwalały klonować przedmioty. Komparator nie zwracał napięcia Redstone, jeśli został zasilony przez blok. Komparator pozwalał tworzyć natychmiastowy przewód bez utraty napięcia.
Zmiany: -Można sprintować na schodkach! -Poprawiono wizualny błąd wsuwającego się tłoka. -Czerwone pochodnie i komparatory w pewnych przypadkach miały błędnie obliczany czas reakcji. -Poprawiono problem z utykaniem i pojawianiem się w istniejących blokach podczas tworzenia nowego świata. -Poprawiono problem z wyrzucaniem z gry, kiedy kowadło lądowało na poszczególnych blokach. -Poprawiono błędnie odczytywane tłumaczenie przycisku do akceptacji usunięcia serwera z listy. -Poprawiono problemy z tłumaczeniem wiadomości pośmiertnych w wielu językach. -Poprawiono wyrzucanie z gry podczas niszczenia szafy grającej z płytą w środku. -Tablica wyników drużyn nie przyjmowała selektorów @p i @r. -Osiem warstw śniegu nie zachowywało się jak blok śniegu. -Poprawiono problem z wyrzucaniem z gry, kiedy próbujemy opuścić usuniętą drużynę. -Zakończenie pisania znaku powodowało wyrzucenie z gry.
Zmiany: -Kolejne próby zoptymalizowania systemu oświetlenia. -Dodano wagonik z Mob Spawnerem dostępny poprzez użycie zewnętrznych edytorów. -Świnie sterowane za pomocą marchewki na patyku podskakiwały bez końca, kiedy napotkały pół-bloki lub schodki. -Poprawiono problem z nachodzącymi się teksturami żelaznych krat i szklanych paneli na blokach znajdujących się poniżej lub powyżej. -Liście z wyrośniętych drzew podmieniały transparentne bloki. -Tekstura chmur od dołu nie była transparentna. -Maska kolizji dziecięcych wersji stworzeń była zbyt duża. -Lampa w wioskach pojawiała się z latającymi pochodniami. -Płotek umieszczony w narożniku posiadał błędną maskę kolizji. -Wither Szkielet posiadał błędną maskę kolizji. -Podwójna skrzynia pułapka odtwarzała dźwięk otwierania i zamykania podwójnie. -Losowe skrzynie pułapki nie odtwarzały żadnych dźwięków. -Interfejs handlu z wieśniakami nie wyświetlał specjalnej nazwy. -Postawienie bloku po wschodniej stronie leju powodowało błędne wyświetlanie grafiki leju. -Poprawiono problem z duplikowaniem się tłoków. -Komparatory nie aktualizowały sygnału wychodzącego. -Opcja drużyny „friendlyfire” nie zapisywała się w plikach. -Tablica wyników duplikowała nazwę gracza na liście. -Spadający blok (FallingSand) wspiera teraz bloki o ID wyższym niż 128.
Poprawiono: Lej wciąż duplikował przedmioty. Receptura torów aktywacyjnych została zmieniona. Tworzenie niektórych przedmiotów w podręcznym craftingu pozwalało na ich kopiowanie. Statyw alchemiczny nie wyświetlał poprawnie umieszczonych w środku butelek na modelu bloku. Wagoniki z TNT znikały po wyłączeniu i włączeniu gry. Wagoniki z TNT nie mogły być postawione na torach za pomocą podajnika. Kocioł nie posiadał wewnętrznej tekstury dna. Uruchomienie gry tworzyło zbędne pliki graficzne w miejscu launchera. Tekstury się nie wczytywały. Tekstura kuli ognia wystrzelonej przez Ghasta była błędna. Wagonik z TNT po zniszczeniu nie zwracał bloku TNT. Odpalenie TNT w wagoniku nie odtwarzało dźwięku. Niektóre animowane bloki wywalały grę. Paczki o wyższych rozdzielczościach nie wyświetlały poprawnie boku bloku trawy. Podajnik wyglądał jak piecyk. Skrzynia pułapka poprawnie przekazuje energię do bloku pod nią.
Zmiany: Szkielety są troszkę cięższe do walki wręcz: Szkielet strzela szybciej, jeśli jego cel znajduje się bliżej. Jest to zależne od poziomu trudności. Zombie są trochę trudniejsze do walki: Płonące zombie może podpalić gracza. Zaatakowanie pojedynczego zombie zwraca uwagę pozostałych. Po zaatakowaniu z odległości zombie staje się agresywne. Jest to zależne od poziomu trudności. Usprawniono Command Block: Komparator otrzyma sygnał Redstone od Command Block, po sukcesywnym wykonaniu pracy. Dodano komendę /testfor do sprawdzania czy gracz spełnia wpisane warunki. Usprawniono tory detekcyjne: Komparator zasilony takimi torami będzie zwracał sygnał na podstawie ilości zawartości pojemnika w wagoniku. Usprawniono dekoracyjne bloki kwarcu: Kolumny z bloków kwarcu mogą zostać obrócone w taki sam sposób jak pnie. Dodano blok Dropper: Pozwala wkładać przedmioty do pojemników, bez pojemnika wypluwa najzwyczajniej przedmiot. Usprawniono menu gry: Dodano opcje do manipulowania wielkością czatu. Przeniesiono przycisk do zmiany paczki tekstur do opcji, co pozwala zmienić tekstury w trakcie gry. Usprawniono wagoniki z TNT: Wybuch TNT w wagoniku nie niszczy torów ani bloków pod nimi. Dodano wagonik z lejem Działa tak samo, jak standardowa wersja. Potrafi podnosić bloki leżące na torach. Poprawiono: Poprawiono niektóre źle wyświetlające się wiadomości pośmiertne. Poprawiono natychmiastowy wybuch TNT w wagoniku po zjechaniu z torów. Poprawiono problem z nietworzeniem się bloków wody na istniejących blokach wody. Poprawiono nieaktualizowanie się torów aktywacyjnych i przyspieszających, kiedy były ustawione pod górę. Poprawiono wywalanie się gry, po zniszczeniu szafy grającej bez płyty w środku. Poprawiono resetowanie się procesu niszczenia bloku, kiedy trzymany przedmiot zmienił swoje właściwości. Poprawiono problem z wolnym podnoszeniem przedmiotów w ekwipunku. Poprawiono generowanie świata w niewygenerowanych pojedynczych częściach. Poprawiono problem z emitowaniem sygnału Redstone przez detektor światła w świecie Nether. Poprawiono błędną grafikę łodygi dyń i arbuzów. Poprawiono błędną grafikę postawionego ciasta.
Zmiany: -Usprawniono system tablicy wyników: -Dodano funkcjonalność drużynową do tablicy wyników: Kolorowe nazwy graczy, opcja przyjacielskiego ognia i drużynowe śledzenie celu zamiast poszczególnych graczy. -Dodano nowy typ wyświetlania wyników – Pod nazwą gracza. -Dodano nowy typ kryterium – Ilość życia. -Poprawiono balans użyć mączki kostnej (wszystko wykorzystuje 2-4 użyć, aby w pełni urosnąć). -Pełna implementacja warstw śniegu (pozwala położyć warstwę śniegu na warstwie śniegu). -Zasięg Magicznej Latarni (Beacon) został zwiększony: -Jedna warstwa piramidy daje teraz zasięg 41 bloków (Stara wersja dawała 31). -Dwie warstwy piramidy dają teraz zasięg 61 bloków (Stara wersja dawała 49). -Trzy warstwy piramidy dają teraz zasięg 81 bloków (Stara wersja dawała 65). -Cztery warstwy piramidy dają teraz zasięg 101 bloków (Stara wersja dawała 81). Poprawiono: -Poprawiono renderowanie światła na schodkach i pół blokach. -Ochrona spawnu nie działała poprawnie. -Komenda /difficulty nie wyświetlała żadnych komunikatów. -Komparator oddawał pojedynczy puls, kiedy został zasilony od boku. -Opóźnienie komparatora było niepoprawne. -Komparator losowo powodował aktualizację bloków. -Rekordy SRV nie są już wykorzystywane do sprawdzania stanu serwera. -Przedmioty z teksturą o wysokiej rozdzielczości błędnie wyświetlały grafikę. -Użycie kilofa podczas niszczenia torów aktywacyjnych nie przyspieszało procesu niszczenia. -TNT w wagoniku zatrzymuje proces wybuchu, jeśli przejedzie przez portal. -Tablica wyników znika podczas zmiany wymiaru. -Kliknięcie PPM trzymając hełm, wywalało z gry. -Podajnik zakładał na gracza zbroję w postaci pełnych stacków. -Tablica wyników nie przyjmowała selektora @a. -Zniszczenie wagonika z piecykiem oddawało wagonik i blok TNT. -Czat nie pozwalał otwierać linków z domenami najwyższego poziomu składających się z czterech liter. -Wither nie odnawiał życia, kiedy znajdował się w wagoniku. -Zasada gry doMobLoot nie oddziaływała na wypadające doświadczenie.
Zmiany: Podajniki mają więcej funkcji: Zapalniczka umieszczona w dozowniku potrafi zainicjować TNT postawione przed nim. Zapalniczka pozwala utworzyć ogień przed podajnikiem. TNT umieszczone w podajniku, zostaje wystrzelone w formie wybuchającego TNT. Mączka kostna umieszczona w dozowniku zostaje użyta na bloku postawionym przed podajnikiem. Zbroja wystrzelona z dozownika zakłada ją na gracza automatycznie. Podajnik i Dropper mogą teraz zostać ustawione w kierunku góry i dołu. Zmieniono działanie mączki kostnej: Zboże, marchewki, ziemniaki itd. wymagają kilku użyć. Sadzonki drzew wymagają przynajmniej dwóch użyć. Permanentnie dodano kamienny blok (ID 43:8). Stworzenia unikają teraz torów. Nazwany Command Block używa wpisanej nazwy zamiast [@] na czacie. Komparator zwraca energię z szafy grającej (jukebox) o napięciu zależnym od numeru płyty. Dodano wstępną wersję tablicy wyników: Pozwala dodać cel za pomocą komendy: /scoreboard objectives add Aktualnie dostępne typy: playerKillCount – Liczba zabitych graczy. totalKillCount – Liczba zabitych stworzeń. deathCount – Liczba śmierci. dummy – Zwiększa się tylko po wpisaniu odpowiedniej komendy. Pozwala zmienić punktację używając komendy: /scoreboard players Pozwala usunąć dany cel wpisując: /scoreboard objectives remove Pozwala wyświetlić punktację na liście graczy lub dodatkowej liście za pomocą komendy: /scoreboard objectives setdisplay Poprawiono: Poprawiono sporo problemów z nieaktualizowaniem się bloków. Poprawiono wizualny problem z błędnym renderowaniem stanu tłoka. Płynąca woda nie oddziałuje już na latających graczy. Poprawiono wizualny błąd, w którym skrzynia powinna być zamknięta, a ma otwarte wieko. Poprawiono problem ze znikającymi osiągnięciami po zmianie wersji gry. Poprawiono błąd, w którym rozmnażanie zwierząt zużywało więcej niż jeden przedmiot potrzebny do ich rozmnażania. Poprawiono błąd z wypadającą łódką/wagonikiem, kiedy został zniszczony w trybie kreatywnym. Poprawiono zaklęcia na zbrojach niedziałające na stworzeniach. Poprawiono problem z nadpisywaniem napięcia Redstone słabszym napięciem przez niektóre urządzenia. Poprawiono problem, w którym lej chciał zawsze wypełnić pierwszy slot w ekwipunku, co powodowało, że pozostałe przedmioty były ignorowane. Poprawiono błędne aktualizowanie napięcia Redstone. Poprawiono błędne efekty cząsteczkowe wydobywające się z niewłaściwych bloków. Poprawiono niektóre monostabilne obwody działające tylko w kierunkach północ/południe, kiedy zostały aktywowane przyciskiem. Poprawiono błędnie ustawiające się podwójne drzwi. Poprawiono nieaktualizowanie się żelaznych drzwi. Poprawiono problem z wywalaniem gry, kiedy wagonik z lejem wypada poza świat. Poprawiono błędne renderowanie świata po zmianie paczki tekstur w trakcie gry. Poprawiono problem z działaniem wagonika z lejem, po dotknięciu torów aktywacyjnych. Poprawiono użycie Pick Block na wagonikach z TNT i lejem. Poprawiono nadawanie imienia stworzeniom za pomocą jajek, kiedy wystrzeli je podajnik. Poprawiono problem z podajnikiem nieumieszczającym wagonika z lejem na torach.
Zmiany: Dodano wagonik z TNT. Dodano tory aktywacyjne. Dodano bloki dekoracyjne z Nether kwarcu. Komparator ma lekko zmieniony wygląd. Usprawniono lej: Można wyłączyć działanie leja, zasilając go Redstone. Usprawniono paczki tekstur: Każdy blok i przedmiot ma swój osobny plik z grafiką. Rozmiar grafiki nie ma znaczenia, Minecraft obsługuje teraz paczki HD. Dowolny przedmiot i blok może posiadać animację. Minecraft użyje domyślnych tekstur, jeśli brakuje ich w paczce. Dodano nowe i bardziej złożone wiadomości pośmiertne: Stworzenie przyzwane nazwanym jajkiem, będzie posiadało imię takie, jakie nadaliśmy jajku. Kiedy gracz zginie od takiego stworzenia, to wyświetla się jego imię. Pojemniki (skrzynie, podajniki itd.), które zostały nazwane za pomocą kowadła, będą posiadały tę nazwę, nawet po postawieniu bloku. Tłumaczenia będą teraz aktualizowały się podczas gry. Szkielety strzelają teraz na odległość 15 bloków. Twórcy map mogą nadać nazwę dowolnemu stworzeniu nad głową za pomocą zewnętrznych programów. Twórcy map mogą wsadzić do wagonika dowolny blok za pomocą zewnętrznych programów. Poprawiono dźwięk jazdy wagonikiem. Poprawiono zbyt długi czas aktualizowania informacji serwerów na liście. Poprawiono problem z niewykrywaniem kliknięć w ekwipunku. Poprawiono błąd ze zbyt szybkim rośnięciem kaktusów.
Zmiany: -Spadający piasek może posiadać teraz dodatkowe informacje, które zostaną przekazane po tym jak upadnie na ziemię, przykładowo: typ mob spawnera, zawartość skrzyni itd. -Poprawiono problem z nachodzeniem się tekstur mapy umieszczonej w ramce. -Poprawiono pozycję wyświetlania się imienia stworzenia nad jego głową. -Poprawiono kolory, prefiksy i sufiksy niewyświetlające się przy użyciu operatorów @a/@p/@r.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności