FlashPlayer.exe
-
# biblioteka gier pc -
▣ DLA DZIECI ▣▣ -
►Ranczo Sezon 10 -
◄Filmy 3D -
◄FILMY HORRORY -
♫♫ ♫♫ KOLENDY -
♫♫ ♫♫ MUZA _SPAKOWANE ♫♫ ♫♫ -
♫♫ ♫♫ MUZA ♫♫ ♫♫ -
♫♫ ♫♫ TELEDYSKI -
ABECADŁO_LITERKI_GIFY -
AutoMapa 6.22 (1612) Europa FINAL CRACKED -
AutoMapa 6.23 (1704) Europa (Cracked) -
AutoMapa 6.24 (1710) Europa Finał Cracked -
AutoMapa 6.24 (1806) EU FINAL CRACKED -
Bajki -
City Navigator 2014.30 NT - Europa -
City Navigator Europe (Unicode) NT 2014.40 -
CZECH ORGY -
DEFLORATION VIDEO HD -
DOLLY LITTLE HD -
FILMIKI (różne xxx) -
Garmin 2014 -
G-QUEEN VIDEO HD -
INSTRUMENTY -
KABARET -
Karaoke -
KOMPUTER_PROGRAMY -
Koncerty -
KULINARIA -
KULTURA_SZTUKA -
MATURE NL -
MILITARIA -
MOTORYZACJA -
Office 2010 -
POZNAJ POLSKE -
POZNAJ ŚWIAT -
PREGNANT VIDEO -
programy -
Programy 4 -
Programy10 -
Programy2 -
Programy3 -
Programy5 -
SPORT -
SZTUKI WALKI -
Tapety HD -
TATUAŻE -
WOODMAN CASTING -
xxx -
ZRÓB TO SAM
wymagania sprzętowe:
Windows XP SP2, Vista SP2, 7,Intel Core 2 Duo E4300 or AMD Athlon X2 4400+,Memory 1GB,ATI Radeon HD 2600 or NVIDIA GeForce 8600
Akcja Warfare. Reloaded rozgrywa się w ostatnio popularnym Tadżykistanie (-> Operation Flashpoint: Red River). Tym razem gracz wciela się w rosyjskiego dowódcę, któremu w trakcie 12 misji kampanii przyjdzie się zmierzyć z oddziałami wojsk amerykańskich i rebeliantami. Tak jak w Warfare zaczynamy od dowodzenia małym oddziałem a wraz z wykonaniem kolejnych misji otrzymujemy dostęp do lepszych pojazdów i większej liczby oddziałów.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.5 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 9 GB HDD, Windows XP/Vista
World in Conflict jest strategią czasu rzeczywistego, zaprojektowaną przez twórców hitowej serii Ground Control. Ludzie ze szwedzkiej firmy Massive Entertainment umożliwili nam wcielenie się w militarnego dowódcę i wzięcie udziału w globalnym konflikcie zbrojnym. Została nam przedstawiona alternatywna wizja świata, wedle której zimnowojenny okres w historii XX wieku wcale nie dobiegł końca, a Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich nie uległ rozpadowi. Oczywiście właśnie pomiędzy kapitalistycznym Zachodem i komunistycznym Wschodem dochodzi do bezpośredniej konfrontacji.Developerzy rodem ze Skandynawii wprowadzili do wirtualnej rzeczywistości mnóstwo rozmaitych jednostek bojowych, pasujących do realiów z drugiej połowy ubiegłego stulecia. W akcji oglądamy więc piechotę, czołgi, pływające transportery opancerzone, samoloty, wyrzutnie rakietowe, baterie dział samobieżnych, helikoptery etc. Wszystkie obiekty militarne są dokładnie wymodelowane w trzech wymiarach, podobnie zresztą jak całe otoczenie.Główny cel rozgrywki stanowi przejmowanie kontroli nad kluczowymi miejscami na polach bitew poprzez umiejętne kierowanie wojskami. Każda z walczących stron dysponuje określoną liczbą specjalnych punktów, przeznaczonych na ściąganie posiłków. W ten sposób została wyeliminowana konieczność gromadzenia zasobów, a zabawa zyskała wyjątkową dynamikę.
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB
Star Wars: The Force Unleashed II to druga odsłona serii gier akcji TPP, prezentujących nieznane dotąd wydarzenia ze świata stworzonego przez George’a Lucasa z perspektywy Ciemnej Strony Mocy. Za opracowanie produkcji, rozgrywającej się w okresie między III i IV epizodem Gwiezdnych Wojen, odpowiada firma LucasArts.
W kontynuacji The Force Unleashed ponownie wcielamy się w rolę Starkillera, czyli sekretnego ucznia samego Dartha Vadera. Autorzy nazywają tę część „mrocznym” epizodem – na wzór filmowego Imperium Kontratakuje. Podobnie jak w części pierwszej uczestniczymy w wielu epickich wydarzeniach, podczas których wykorzystujemy ogromną potęgę Mocy. Główny bohater dysponuje wieloma technikami walki – nowością w tym odcinku są umiejętności m.in. Mind Trick (zmuszająca przeciwników do walki po naszej stronie lub np. do skakania w przepaść) i Force Fury (pozwala kilka razy na poziom „wymaksować” wszystkie posiadane umiejętności), chociaż najczęściej korzysta z niezawodnych mieczy świetlnych. Zmianom uległa również sama rozgrywka stawiając równie silny akcent na taktykę i zagadki, co na walkę. Sama walka zaś wymaga większego skupienia, pojawiają się bowiem przeciwnicy o przeróżnych opornościach wymuszający zmianę taktyki.
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.66 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 9 GB HDD, Windows XP/Vista
Heroes Over Europe jest kontynuacją drugowojennej gry zręcznościowej skupiającej się na walkach powietrznych - Heroes of the Pacific - wydanej w 2005 roku na PC oraz konsolach Xbox i PS2. Obydwie gry przygotowało studio Transmission Games, znane wcześniej jako IR Gurus.Jak sam tytuł wskazuje tym razem z wybrzeży Pacyfiku przenosimy się do samego centrum konfliktu, czyli Europy. Podczas kampanii musimy wykonać szereg misji nawiązujących do znanych bitew drugiej wojny światowej - począwszy od ataku na Londyn a skończywszy na upadku Berlina w 1945 roku. W tym czasie pokierujemy losami trójki pilotów stojących po stronie Aliantów. W grze dostępny jest jedynie widok zza jednej z wielu dostępnych maszyn, do których dostęp otrzymujemy za wykonywanie misji oraz wypełnianie celów dodatkowych. Wśród samolotów znalazły się między innymi Bf 109, Fw 190, Ju 87 Stuka, P 51, Spitfire oraz Hurricane. Podczas kampanii nie brakuje zarówno powietrznych starć, jak i zadań skupiających się na niszczeniu celów naziemnych, nawodnych czy osłanianiu sojuszniczych bombowców. Podczas walki można korzystać z tak zwanego Mistrzowskiego strzału, umożliwiającego dokładne wymierzenie w najbardziej newralgiczne punkty wrogich samolotów.Poza kampanią dla jednego gracza twórcy udostępnili nam kilka zróżnicowanych i ciekawych trybów rozgrywki. Nie zabrakło także możliwości sprawdzenia się w walce z innymi graczami. Jednocześnie w takiej potyczce może wziąć udział szesnaście osób
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP/Vista
Hour of Victory jest grą z gatunku FPS, osadzoną w realiach II Wojny Światowej. Korporacja Midway zapowiedziała niniejszą pozycję wyłącznie z myślą o konsoli Xbox 360 i komputerach PC, a developingiem zajęli się ludzie, którzy przygotowali niegdyś produkt pt. Deadly Dozen - całkiem udane połączenie strzelania z taktyką, również w środowisku rodem z lat 1939-1945.Dzięki "Godzinie Zwycięstwa" trafiamy na pola bitew w Europie i północnej części kontynentu afrykańskiego. W zależności od typu wykonywanej misji, kierujemy innym spośród trzech zaimplementowanych protagonistów, ponieważ każdy z nich dysponuje odmiennymi umiejętnościami. Sierżant Calvin Blackbull jest członkiem 75. Pułku Rangerów Armii Stanów Zjednoczonych i specjalizuje się w strzelaniu snajperskim oraz potrafi znakomicie skakać, wybornie pokonywać przeszkody terenowe etc. Z kolei porucznik William Ross jako brytyjski komandos, wchodzący w skład jednostki SAS (Special Air Service), opanował do perfekcji sztukę bezpardonowego szturmowania. Natomiast major Ambrose Taggert został wyszkolony przez amerykańskie Biuro Służb Strategicznych (Office of Strategic Services – OSS) do działania w ukryciu, więc potrafi m.in. bezszelestnie eliminować wrogów.Realizacja wyznaczonych przez dowództwo celów nierzadko wymaga skorzystania z rozmaitych militarnych maszyn, więc mamy okazję przejąć kontrolę chociażby nad alianckimi i niemieckimi czołgami (np. popularne Shermany i Tygrysy). Oczywiście wirtualna rzeczywistość została skonstruowana w taki sposób, aby możliwie wiernie oddawać wojenną rzeczywistość z przełomu lat trzydziestych i czterdziestych XX wieku. Wokół świszczą więc kule, grzmią wielkokalibrowe działa, wybuchają bomby zrzucane przez hitlerowskich pilotów samolotów Ju 88 itd. Należytą wizualną szczegółowość zapewnia zaawansowany silnik graficzny Unreal Engine 3.0, a entuzjaści zabawy wieloosobowej mogą stoczyć internetowe batalie za pośrednictwem trybu multiplayer online.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.6 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB, 4 GB HDD, Windows XP/Vista
Ghost Pirates of Vooju Island jest tytułem należącym do gatunku gier przygodowych, za którego realizację odpowiada Autumn Moon Entertainment. Studio założone w 2004 roku, przez Billa Tillera, byłego projektanta firmy LucasArts, pracującego m.in przy produkcji Curse of Monkey Island.Gra opowiada historię trójki bohaterów: Papy Doca, będącego kapłanem vooju, pięknej piratki Jane Starling oraz pokładowego kucharza imieniem Blue Belly. Wszyscy stają się ofiarami klątwy, rzuconej przez byłą żonę Papy Doca, której efektem jest opuszczenie ciał przez ich dusze. Nasi bohaterowie rozpoczynają wspólne poszukiwania sposobu na powrót do świata żywych. Nie wiedzą jednak, że w trakcie swej przygody będą musieli stawić czoła potężnemu złu.Bycie duchem, istotą niewidzialną i bezgłośną, nie jest tak przyjemne jak mogłoby się na początku wydawać. Najprostsza czynność, taka jak uzyskanie informacji, może okazać się niewykonalna, zwłaszcza gdy dana osoba nie ma pojęcia o naszym istnieniu. Rozgrywka skupia się więc na manipulacji środowiska w taki sposób, aby dać komuś do zrozumienia, że coś od niego chcemy. Żyjący mają jednak swoją cierpliwość, a gdy ta zostanie przekroczona rozsypana sól skutecznie zagrodzi nam drogę, uniemożliwiając dalsze działania.Bohaterowie magą komunikować się na odległość, a gracz może dowolnie przełączać się między nimi, gdy będą wykonywać oddzielne zadania. Jeżeli jedna postać znajdzie przedmiot, którego przeznaczenia nie będzie w stanie określić, zawsze może poprosić o pomoc swych towarzyszy.Od strony graficznej, trójwymiarowe modele postaci oraz rysowane ręcznie tła nawiązują do innych tytułów wydanych przez studio Autumn Moon (A Vampyre Story) oraz kolorowych i pełnych humoru przygodówek z lat 90-tych.
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB
F1 2010 to kolejna produkcja brytyjskiego dewelopera Codemasters stworzona w pełni na licencji F1, a zarazem pierwsza wyprodukowana z myślą o konsolach PlayStation 3 i Xbox 360, a także komputerach osobistych. Za jej powstanie odpowiada ekipa mająca w dorobku wiele uznanych gier wyścigowych, w tym doceniane na całym świecie serie DiRT oraz GRID.
F1 2010 to oczywiście produkcja aspirująca do miana symulacji, jednakże umożliwiająca uruchomienie całkiem wielu ułatwień, dzięki czemu nawet mniej doświadczeni gracze czerpią wiele radości z obcowania z nią. Autorzy zdecydowali się przenieść do niej wszystkie zespoły biorące udział w sezonie 2010 oraz tory wyścigowe, na których rozgrywane są kolejne Grand Prix, nie zapominając o najbardziej charakterystycznych fragmentach każdego z nich.
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB
Section 8 to futurystyczna, taktyczna strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby (FPP), wyprodukowana przez doświadczony zespół developerski TimeGate Studios (na koncie m. in. F.E.A.R. Extraction Point, seria Kohan) i przeznaczona na konsole nowej generacji (PlayStation 3, Xbox 360) oraz nowoczesne komputery osobiste. Gracze wcielają się w żołnierzy Sekcji 8, najbardziej elitarnej i najnowocześniej wyposażonej jednostki piechoty, broniącej Ziemię i podległe jej planety przed największymi zagrożeniami z kosmosu.
Jako wojownicy i strażnicy ludzkości, musimy dać z siebie wszystko. Sytuacja nie należy bowiem do szczególnie korzystnych – przygraniczne ludzkie kolonie zostały niemal całkowicie zdewastowane przez krwawe powstania zbrojne, których podstawy i przyczyny nie są do końca jasne. Główny ziemski sztab dowodzenia wydał klauzulę natychmiastowej wykonalności, wedle której w najbardziej zapalne punkty galaktyki mają zostać wysłani żołnierze reprezentujący tytułowy oddział. Zostajemy więc przetransportowani wahadłowcami na pobliskie kolonie i dosłownie zrzuceni w sam środek wojennej zawieruchy. Naszym celem jest rozpoznanie bojem panującej sytuacji i zażegnanie niebezpieczeństwa poprzez neutralizację oraz eliminację zdemaskowanych konspiratorów. Wyposażeni w potężne, ultranowoczesne pancerze i śmiercionośną broń, mamy wszystko czego nam trzeba, by prowadzić otwartą wojnę z wrogiem.
Pobierz