Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Batman - Azyl Arkham (Opowieści Szaleńców).cbz

wiszowaty123 / Komiksy / Batman PL / Batman - Azyl Arkham (Opowieści Szaleńców) / Batman - Azyl Arkham (Opowieści Szaleńców).cbz
Download: Batman - Azyl Arkham (Opowieści Szaleńców).cbz

18,68 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
okładka Komiks autorstwa Franka Millera, twórcy Powrotu Mrocznego Rycerza. Historia opisuje pierwszy rok kariery Batmana. Młody Bruce Wayne, po latach nieobecności przyjeżdża do Gotham City. Zamierza walczyć z przestępcami, aby pomścić śmierć swoich rodziców. Do Gotham przyjeżdża również James Gordon, który zaczyna właśnie służbę w tutejszej policji, która zżera korupcja.
okładka Zupełnie inny Batman niż ten, do którego jesteśmy przyzwyczajeni! Frank Miller, jeden z największych amerykańskich komiksiarzy, postanowił z dziecięcej sagi o Człowieku-Nietoperzu zrobić artystyczny komiks skierowany do czytelnika dorosłego - zarówno pod względem przekazu, jak i formy graficznej. Minęło wiele lat, odkąd Batman walczył z Jokerem... Wszyscy superbohaterowie albo się zestarzeli, albo odeszli na emeryturę, albo nie żyją. Tymczasem w Gotham i w całych Stanach szerzą się przestępstwa, za które odpowiedzialni są zarówno drobni złodziejaszkowie, jak i sam rząd USA. Batman postanawia ponownie wkroczyć do akcji.
okładka Jeśli deszcz, jak mówią niektórzy, ma siłę obmywania z grzechu, nad Gotham musiałby padać długo i nieprzerwanie. Miasto stalowych przypór i kamiennych gargulców kryje niejedną czarną tajemnicę. Kolejną z nich próbuje rozwiązać Batman, badający sprawę brutalnego zabójstwa młodej dziewczyny. Jednak główny podejrzany, jej brat Angel Lupo, jakby zapadł się pod ziemię. Żeby go znaleźć, Batman będzie musiał przerwać w mieście zmowę milczenia. Czy mu się uda? Brian Azzarello i Argentyńczyk Eduardo Risso znani są w Polsce z kryminalnej serii „100 naboi”, w której skomplikowana, wielowątkowa intryga daje pretekst do opowiedzenia realistycznie przedstawionych, brutalnych historii ze świata, w którym gangsterski margines styka się z wielkim, ogólnoświatowym spiskiem. Za świetny, stawiający na realizm psychologiczny cykl obaj artyści byli wielokrotnie nagradzani. Teraz można zobaczyć, jak w ich interpretacji wygląda Batman, w strugach deszczu przemierzający kolejne ciemne zaułki, próbujący rozwikłać tajemnicę, której ślady wyznaczają kolejne ciała ofiar. Powierzając prace nad Batmanem duetowi Azzarello/Risso, wydawcy poszli wypróbowaną już wcześniej drogą. Zaproponowali współpracę wyróżniającym się i znanym z innych dokonań twórcom. Wcześniej efekty podobnego zabiegu mogliśmy oglądać w komiksie pt.: Batman Hush, gdzie utrzymany w przygodowej konwencji scenariusz Jepha Loeba ilustrował legendarny Jim Lee. Batman Azzarello i Russo jest inny. Mało tu trykotów, mało niezwykłych gadżetów, nawet znani złoczyńcy więcej mają wspólnego z psychopatami niż klasycznymi superłotrami. Z każdym zanurzeniem się w ociekające deszczem zaułki coraz więcej jest tylko krwi. Nikt nie jest bez winy. Nawet Batman.
okładka Jeden zły dzień - według wiecznie szczerzącego zęby zbrodniarza, znanego jako Joker, tylko tyle dzieli człowieka zrównoważonego psychicznie od szaleńca. Zwolniony z azylu Arkham przestępca planuje udowodnić swą obłąkaną tezę. Posłuży się w tym celu najlepszym policjantem w Gotham City, komisarzem Jimem Gordonem, i jego błyskotliwą i piękną córką Barbarą. Ale Joker nie zawsze był taki, jakim go znamy. Zanim stał się Księciem Zbrodni, zanim jeden fatalny dzień nie oszpecił mu twarzy i nie wypaczył umysłu na zawsze, był jednym z ludzi, których ochronie Mroczny Rycerz poświęcił swe życie – był zwyczajnym człowiekiem. Jakie wydarzenia doprowadziły do transformacji przeciętnego obywatela w największe wcielenie zła, jakie kiedykolwiek grasowało po ulicach Gotham City? Czy Batman powstrzyma plan Jokera i nie dopuści do tego, by komisarz Gordon i jego córka zostali wciągnięci w krąg morderczego szaleństwa? Czy dwóm odwiecznym wrogom uda się zakończyć odwieczny pojedynek, zanim będzie za późno? Legendarny scenarzysta Alan Moore w dziełach Strażnicy i V jak Vendetta stworzył nową jakość komiksu superbohaterskiego. W albumie Batman: Zabójczy żart ukazuje genezę największego komiksowego łotra – Jokera – i na zawsze zmienia świat Batmana. Zabójczy żart – komiks, który należy do klasyki gatunku – ukazuje sie po raz pierwszy w Polsce z nowymi kolorami, zgodnymi z autorską wizją rysownika Briana Bollanda.
Odkąd historią modelową, do której przyrównuje się każdą kolejną opowieść o Batmanie, stały się nieoficjalnie filmy Christophera Nolana, można zauważyć dominującą tendencję – „Mrocznego rycerza” stawia się w centrum nietoperzowego uniwersum i to w jego cieniu podejmowane są próby ocen i interpretacji gier, komiksów oraz innych produktów made in Gotham. Im dany wyrób bliższy jest wzorcowi, tym większym cieszy się uznaniem. Oczywiście czytelnicy, którzy z Jaskini Nietoperza nie wychodzą od lat, podobnym uproszczeniem się nie posłużą, lecz i tak będą musieli uznać jego powszechność. Na świat Batmana patrzymy dzisiaj przez pryzmat dwóch filmów podpisanych przez Christophera Nolana. Nic więc dziwnego, że w recenzjach nowego wydawnictwa Egmontu szafuje się nazwiskiem brytyjskiego reżysera nader chętnie, szczególnie w kontekście ukazanego tam, niestandardowego portretu Jokera. Brian Azzarello swój komiks napisał jeszcze przed premierą „Mrocznego Rycerza” – jest to konceptualne przedłużenie jego poprzedniego dzieła, czyli „Lex Luthor: Man of Steel”, w którym przekornie podjął próbę twórczej analizy motywacji i popędów głównego antagonisty Supermana. W przypadku Jokera zadanie okazało się jeszcze trudniejsze, wymagało bowiem ujęcia zupełnie innego niż dotychczas. Bo jak przeniknąć psychikę człowieka nieposiadającego absolutnie żadnego kręgosłupa moralnego, pozbawionego empatii i uczuć wyższych? Szczęśliwie Azzarello mądrze rozpisał swojego antybohatera, narrację powierzając jednemu z jego pomagierów, Johnny'emu Frostowi. Dzięki takiemu zabiegowi formalnemu akcję oglądamy stojąc nieco z boku, z perspektywy obserwatora, a nie uczestnika zdarzeń. Joker definiowany jest więc poprzez swoje czyny, których ocenę Azzarello pozostawia czytelnikowi. I dobrze – niewykonalne jest chyba dokonanie precyzyjnej i pełnej psychoanalizy Jokera, zresztą podobna próba skończyłaby się najpewniej fiaskiem i w dodatku odarła z tajemnicy jedną z barwniejszych postaci komiksowego wszechświata. Akcja komiksu osadzona jest w Gotham alternatywnym, przypominającym amerykańskie metropolie lat czterdziestych z czarnych kryminałów – nie ma tutaj pajaców z nadludzkimi mocami, są jedynie sutenerzy, dziwki, ćpuny i osiłki do wynajęcia, trudno tu nawet o zwyczajnego przechodnia. Rysunki autorstwa Lee Bermejo oddają duszny, mroczny klimat noir – postaci kryją się w cieniach, nad miastem wiszą czarne chmury, a jesienny wiatr łopocze w połach prochowców. A i sama intryga, po mistrzowsku prowadzona przez Azzarello, czyni z „Jokera” znakomite uzupełnienie i rozwinięcie popkulturowej mitologii Człowieka Nietoperza.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności