-

2 -

17 -

42 -

48
164 plików
5,18 GB
Foldery
Ostatnio pobierane pliki
Zmiany:
Rozgrywka
Usprawniono zarządzanie ekwipunkiem:
♣ Przedmioty mogą być klonowane w trybie kreatywnym przez użycie klawisza Pick Block.
♣ Wciskając klawisze 1-9 możemy szybko przenieść przedmiot do paska szybkiego wyboru.
Dodano i usprawniono kilka komend:
♣ Dodano komendę /difficulty [0-3].
♣ Dodano komendę, która pozwala ustalić własny lub czyjś spawn /spawnpoint .
♣ Dodano skróconą komendę /tell, czyli /w.
♣ Dodano komendę, do ustawienia stanu pogody na wpisany czas /weather [clear | rain | thunder] .
♣ Dodano komendę do zmiany zasad gry /gamerule.
♣ Dodano komendę do czyszczenia własnego lub czyjegoś ekwipunku z opcją usunięcia wyłącznie wpisanego przedmiotu /clear .
♣ Usprawniono komendę /xp, umożliwiając dodawanie pełnych poziomów dodając po wpisanej liczbie literę "L" np. /xp Gracz 5L.
♣ Komenda /tp pozwala teleportować zależnie od aktualnej pozycji gracza, wystarczy dodać przed wpisaną liczbę znak "~" np. /tp Gracz ~50 ~100 ~330.
♣ Przedmioty przywołane za pomocą komendy /give są podnoszone natychmiastowo.
♣ Dodano selektory do komend
Zaktualizowano silnik dźwięków:
♣ Dodano dźwięki stawiania bloków drewnianych, kamiennych, roślin, piasku i żwiru.
♣ Dodano dźwięki poruszania się po piasku, żwirze, Soulsand, trawie i kamieniu.
♣ Dodano dźwięki zombie, szkieletów, krów, świń, pająków, Endermanów, Ghastów, Silverfishów, Magma Cube, wilków, Ender Dragona, nietoperzy i kowadła.
♣ Dodano dźwięki infekowania przez zombie oraz leczenia zombie.
♣ Dodano dźwięk podpalania za pomocą zapalniczki i golenia owiec.
♣ Dodano dźwięki poruszania się po drabinie i jazdy wagonikiem.
♣ Dodano dźwięk otrzymania poziomu, co każde pięć zdobytych poziomów.
♣ Dodano ciągłe dźwięki cieczy.
Usprawniono portale:
♣ Stworzenia i obiekty mogą zostać przeniesione przez portale.
♣ Portal do Nether przenosi natychmiastowo graczy w trybie kreatywnym.
Usprawniono tryb przygodowy:
♣ Bloki mogą zostać zebrane używając tylko odpowiednich narzędzi.
♣ Bloki mogą zostać postawione.
Usprawniono rozmnażanie zwierząt:
♣ Kurczaki można rozmnażać także dowolnnym typem nasion.
♣ Świnie rozmnaża się teraz za pomocą marchewek.
Pozostałe dodatki, usprawnienia i poprawki:
♣ Ender Dragon i Wither mają swoją nazwę nad paskiem życia.
♣ Za łowienie ryb i rozmnażanie zwierząt otrzymujemy doświadczenie.
♣ Światy mogą zostać odtworzone za pomocą nowego przycisku na liście światów.
♣ Zmieniono wygląd kilku przedmiotów.
♣ Aby wejść w interakcję z drzwiami, klapami, dźwigniami i przyciskami należy użyć prawego przycisku myszy.
♣ Dodano możliwość nadawania opisu przedmiotu poprzez edytory NBT.
♣ Poprawiono pozycjonowanie drugiej warstwy wyglądu postaci podczas skradania się.
♣ Poprawiono problemy z losowym teleportowaniem się zwierząt do właścicieli.
Generator świata
♣ Dodano możliwość personalizowania płaskiego świata.
♣ Dodano chatki wiedźm pojawiające się na bagnie.
♣ Bloki Silverfish mogą losowo pojawić się na biomie Wysokich Gór(Extreme Hills).
♣ Marchewki i ziemniaki mogą zostać znalezione w dżungli lub w wioskach.
Bloki i Przedmioty
♣ Dodano Command Block
♣ Dodano blok Beacon
♣ Dodano kowadło
♣ Mob Spawner uzyskał sporo funkcjonalnych tagów NBT.
♣ Przekaźniki dostały opcję blokowania sygnału
♣ Dodano doniczki na kwiaty, grzyby, sadzonki, kaktusa, martwe drzewko i krzaczek
♣ Dodano murki z brukowca oraz omszonego brukowca
♣ Poprawiono kierunkowanie pieńków podczas ich stawiania.
♣ Schodki postawione na rogu zawijają się automatycznie, tworząc narożnik.
♣ Dodano ramki, w które można umieszczać przedmioty
♣ Dodano nowy obraz przedstawiający Wither
♣ Dodano głowy mobów (Szkielet, Szkielet Wither, Creeper, Zombie, Steve) jako rzadki drop.
♣ Dodano możliwość stawiania klap na górnej części bloku.
♣ Dodano marchewkę na patyku do sterowania świnią
♣ Dodano Netherową Gwiazdę potrzebną do stworzenia Beacon (Wypada z Withera)
♣ Dodano miksturę widzenia w ciemności (Możliwa do zrobienia za pomocą złotej marchewki).
♣ Dodano miksturę niewidzialności (Możliwa do zrobienia przy dodaniu sfermentowanego oka pająka do mikstury widzenia w ciemności).
Przyciski:
♣ Przycisk zostaje aktywny o 0.2 sekundy dłużej.
♣ Zmieniono recepturę kamiennego przycisku
♣ Dodano drewniany przycisk
Nowa żywność:
♣ Dodano ziemniaka (Występuje w dżungli i wioskach).
♣ Dodano marchewkę (Występuje w dżungli i wioskach).
♣ Ziemniak może zostać upieczony co zwiększa jego wartości odżywcze.
♣ Dodano placek dyniowy
Zbroje:
♣ Kompletnie zmieniono wygląd skórzanej zbroi.
♣ Dodano możliwość kolorowania skórzanej zbroi na 16,777,216 możliwych kolorów.
♣ Klikając zbroją na kocioł z wodą zmywamy nadaną barwę.
Mapy:
♣ Nowo stworzona mapa jest pusta, dopóki nie aktywujemy jej prawym przyciskiem myszy.
♣ Można powiększać mapę dodając do niej papier
♣ Można kopiować mapy dodając do innej pustą
Moby
♣ Dodano nietoperze
♣ Dodano możliwość kolorowania obroży psa za pomocą barwników.
♣ Żelazne golemy od teraz atakują Creepery, Slime i Magma Cube.
♣ Creepery zaczynają wybuchać, kiedy spadną z wysokości.
♣ Świnie z siodłem, po śmierci wyrzucają siodło.
♣ Slime pojawiają się w nocy na bagnie.
♣ Owce przywołane za pomocą jajka pojawiają się w naturalnych barwach(Czarna, szara, jasnoszara, brązowa, różowa).
Wither:
♣ Wither jest nowym rodzajem bossa.
♣ Można go przywołać tworząc odpowiednią konstrukcję.
♣ Po śmierci wyrzuca Netherową Gwiazdę.
Szkielet Wither:
♣ Występuje wyłącznie w Nether na terenie twierdz.
♣ Jest wyższy od zwykłego szkieleta i atakuje za pomocą miecza.
Wiedźma:
♣ Pojawia się na bagnie, zwykle z chatką.
♣ Atakuje za pomocą rzucanych mikstur.
♣ Potrafi wykorzystać mikstury na swoją korzyść, aby się uleczyć lub ochronić przed spłonięciem.
♣ Po śmierci wyrzuca kilka składników oraz butelek.
Zombie:
♣ Pojawiają się losowo ze zbroją, czasami ulepszoną.
♣ Zależnie od poziomu trudności, będą podnosić leżące przedmioty i bloki.
♣ Założona zbroja lub trzymany miecz ma znaczenie podczas walki.
♣ Z założonym hełmem zombie nie płonie w świetle dnia, ale uszkadza go powoli.
♣ Mogą zarazić wieśniaków i zamienić ich w specjalny typ zombie.
♣ Dzieci wieśniaków zamieniają się w mini wersję Zombie, które jest 50% szybsze i nie płonie od światła słońca.
♣ Rzucając na wieśniaka zombie miksturę Weakness i klikając złotym jabłkiem możemy z powrotem zamienić go w zwykłego wieśniaka.
♣ Losowo pojawiają się trzymając żelazną łopatę lub miecz.
♣ Losowo wyrzucają ziemniaka lub marchewkę, jeśli zostaną zabite przez gracza.
Szkielet:
♣ Pojawiają się losowo ze zbroją, czasami ulepszoną.
♣ Zależnie od poziomu trudności, będą podnosić leżące przedmioty i bloki.
♣ Założona zbroja lub trzymany miecz ma znaczenie podczas walki.
♣ Z założonym hełmem szkielet nie płonie w świetle dnia, ale uszkadza go powoli.
♣ Losowo pojawiają się z ulepszonym łukiem.
Zombie Pigmen:
♣ Zależnie od poziomu trudności, będą podnosić leżące przedmioty i bloki.
♣ Założona zbroja lub trzymany miecz ma znaczenie podczas walki.
♣ Dodano małego Pig Zombie, lecz jest dostępny tylko przez edytory.
Wieśniacy:
♣ Wieśniacy mogą decydować czy chcą handlować z danym graczem.
♣ Wieśniacy bardziej lubią graczy, kiedy z nimi handlujemy.
♣ Wieśniacy mniej lubią graczy, kiedy krzywdzimy ich lub golemy.
♣ Jeśli wieśniak zginie w pobliżu gracza, proces rozmnażania zostanie przerwany na kilka minut.
♣ Zmieniono i dodano kilka ofert, aby przeciwdziałać farmieniu szmaragdów.
Inne
Usprawniono funkcjonalność serwera:
♣ Ochrona spawnu nie działa, jeśli plik ops.txt jest pusty.
♣ W ustawieniach serwera można wpisać promień ochrony spawnu.
Usprawniono listę serwerów:
♣ Adresy IP mogą zostać ukryte podczas dodawania lub edytowania serwera.
♣ Lista serwerów wyświetla wersje serwerów.
♣ Brak możliwości dołączenia do serwerów z inną wersją.
Usprawniono ustawienia gry:
♣ Zmieniono nazwę "Ustawienia Czatu" na "Ustawienia Sieciowe".
♣ Dodano opcję do ukrywania peleryn graczy.
♣ Dodano przycisk do ustawienia pełnego ekranu oraz synchronizacji pionowej(VSync).
Usprawniono informacje pod F3: :
♣ Wykres kołowy jest wyświetlany tylko jeśli włączymy ekran debug wciskając Shift+F3.
♣ Wartość f wyświetla nazwę kierunku, w który patrzymy.
♣ Wyświetla pozycję X i Z chunku, na którym się znajdujemy.
♣ Wciskając F3+P przełączymy tryb automatycznej pauzy, kiedy okno Minecraft nie będzie aktywne.
♣ Wciskając F3+H przełączymy tryb wyświetlający dodatkowe informacje w etykiecie przedmiotu.
♣ Wciskając F3+T przeładujemy texture pack.
- sortuj według:
-

0 -

0 -

0 -

0
3 plików
86,64 MB
Chomikowe rozmowy
Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (44)














Pokaż wszystkie
Pokaż ostatnie




.jpg)




