Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Growhome.iso

wellgamesepicprojekt / Gry na PC / Growhome.iso
Download: Growhome.iso

621,84 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Grow Home to eksperymentalna gra zręcznościowa traktująca o wspinaczce. Produkcja powstała w studiu Ubisoft Reflections, znanym m.in. z The Crew, serii Driver oraz dwóch pierwszych odsłon cyklu Destruction Derby. Gra pozwala na wcielenie się w małego robota znanego jako BUD, którego zadaniem jest przemierzanie galaktyki w poszukiwaniu nowych gatunków roślin, po to by zabrać je potem na planetę swoich stwórców i tym samym zwiększyć ilość tlenu w jej atmosferze. Podczas jednej ze swoich wypraw robot trafia do świata składającego się z licznych lewitujących wysepek. Poruszanie się miedzy nimi umożliwia unikalna roślina określana mianem Star Plant. Charakteryzuje się ona niezwykłym tempem wegetacji, a kontrolując kierunki rozrastania się jej pnączy i odnóg, budujemy sobie drogę do kolejnych, niedostępnych wcześniej wysepek zapełnionych cennymi surowcami i przedmiotami, a w końcu i do swojego statku. W Grow Home rozgrywka koncentruje się na eksplorowaniu świata i lokacje zostały zaprojektowane tak, aby wymuszały częste wspinaczki. Ten aspekt jest bardzo rozbudowany i umożliwia kontrolowanie oddzielnie każdej ręki robota. Rządzi tym specjalny silnik fizyczny, proceduralnie generujący animacje bohatera, dzięki czemu BUD jest w stanie złapać się praktycznie każdego wystającego elementu otoczenia. Z tego powodu autorzy zalecają zabawę na padach, choć możliwa jest także rozgrywka za pomocą klawiatury i myszki. Grow Home wykonano w pełnym trójwymiarze. Autorzy postawili na prosty, ale atrakcyjny, styl wizualny, pełnych jednokolorowych powierzchni o jasnych barwach.
obrazek

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne foldery z plikami do pobrania
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Five Nights at Freddy’s 4 to czwarta – i zgodnie z zapowiedziami twórcy ostatnia – odsłona oryginalnej serii horrorów, opracowanej przez niezależnego dewelopera Scotta Cawthona. Mimo że pierwsza część cyklu pojawiła się na rynku w lipcu 2014 roku, na przestrzeni kolejnych kilkunastu miesięcy twórca przygotował trzy kolejne, korzystając z niezwykle ciepłego przyjęcia tytułu. Podobnie jak wcześniejsze części gry, „czwórka” ukazała się na komputerach PC oraz najpopularniejszych platformach mobilnych. obrazek
Cities: Skylines to gra strategiczno-ekonomiczna wyprodukowana przez zespół Colossal Order, który stworzył wcześniej dwie gry - Cities in Motion: Symulator Transportu Miejskiego (Cities in Motion) oraz Symulator współczesnej metropolii: Transport i komunikacja miejska (Cities in Motion 2: The Modern Days). Tym razem deweloperzy postanowili nie ograniczać się tylko do tematyki transportu miejskiego i rzucili wyzwanie projektom typu SimCity. Głównym celem zabawy jest więc wybudowanie wymarzonego przez siebie miasta, ale to oczywiście nie wszystko, gdyż podczas rozgrywki musimy troszczyć się także o dobro mieszkańców, dbać o finanse pozwalające na dalsze inwestycje i nie tylko. Produkcja oferuje również pełne wsparcie dla moderów. W grze budujemy metropolie na mapach o rozmiarach 36 km kwadratowych, choć możliwe jest nieoficjalne zwiększenie tego rozmiaru. By zapełnić cały teren budynkami i drogami, musimy zatroszczyć się m.in. o sprawne działanie systemu administracji miejskiej i stały dopływ gotówki, pozyskiwanej z podatków. Należy jednak pamiętać, że różne dzielnice naszej aglomeracji zamieszkują odmienne klasy społeczne. W związku z tym, wysokość pobieranych pieniędzy musi być uzależniona od możliwości finansowych mieszkańców. Na szczęście twórcy umożliwi precyzyjne określanie wysokości podatków oraz rodzajów polityk dla poszczególnych obszarów. Oprócz tego trzeba zatroszczyć się o zbudowanie komunikacji miejskiej, dzięki której wirtualni ludzie będą mogli przemieszczać się po całej metropolii. Ważnym aspektem jest także nawiązywanie stosunków handlowych z innymi miastami. obrazek
Gra zawiera grę i dodatek Outlast to pierwszoosobowy survival horror. Jest to debiutancki projekt zespołu Red Barrels, założonego przez ludzi, którzy pracowali wcześniej nad takimi seriami jak Prince of Persia, Assassin’s Creed, Splinter Cell oraz Uncharted. Akcja toczy w Stanach Zjednoczonych. Fabuła opowiada o losach zakładu dla obłąkanych, zlokalizowanego w stanie Kolorado. Przez długie lata budynek ten stał opuszczony, ale niedawno wykupiła go korporacja Murkoff, która otworzyła w tym miejscu ośrodek badawczy. W Outlast wcielamy się w dziennikarza o imieniu Miles Upshur, który dostaje cynk, że w zakładzie dzieją się dziwne rzeczy. Chcąc odkryć prawdę, włamuje się on do ośrodka i szybko odkrywa, że na miejscu przeprowadzane są nie tylko zakazane eksperymenty medyczne, ale również bluźniercze rytuały. Bez żadnej broni, wyposażony wyłącznie w kamerę i kilka zapasowych baterii, Miles wkracza do budynku, który wita go krwawymi scenami niedawnej masakry. Ktoś – lub coś – zabija pensjonariuszy i personel ośrodka, a jedyni żyjący świadkowie tych przerażających zbrodni są zbyt mocno zaburzeni, by służyć jakąkolwiek pomocą. Outlast czerpie pełnymi garściami z twórczości Clive’a Barkera i estetyki gore. Pełno w nim brutalności, krwi, wnętrzności, odrąbanych kończyn i poważnie okaleczonych ciał, jednak autorom udało się uniknąć przerysowania tych elementów. Duża w tym zasługa pozostawienia miejsca dla wyobraźni graczy - twórcy często korzystają z niedopowiedzeń, spotęgowanych za pomocą odpowiednio dobranych efektów dźwiękowych oraz mrocznej grafiki. Akcja gry ukazana jest z perspektywy pierwszej osoby. Tytuł łączy typowo przygodówkowe zwiedzanie lokacji i rozwiązywanie zagadek z elementami zręcznościowymi. Sekwencje akcji sprowadzają się głównie do uciekania oraz ukrywania przed nieprzyjaciółmi i w interesie gracza jest unikanie bezpośrednich konfrontacji. Wrogowie są nie tylko bezwzględni, ale również całkiem inteligentni i przeżycie spotkania z nawet jednym z nich wymaga sporo sprytu. Zagadki i zadania logiczne postawione przed graczem polegają głównie na odnajdywaniu przełączników i zaworów, a czasami również kluczy lub magnetycznych kart dostępu do drzwi. Grając w Outlasta, nie można zabłądzić, ponieważ fabuła jest liniowa. Dzięki temu zabiegowi gra nie traci na swojej dynamice. obrazek
kod do sumotori dreams
To jest połączenie mario z portalem. obrazekobrazekobrazekobrazek
The Binding of Isaac to strzelanka roguelike, w której przemierzamy generowane losowo podziemia. Ich struktura przypomina lokacje pojawiające się w grze The Legend of Zelda. Z kolei zastosowane tu sterowanie opiera się na rozwiązaniach znanych z takich produkcji jak Robotron czy Smash TV. W przeciwieństwie do większości gier z elementami RPG, w The Binding of Isaac nie występuje standardowy model zdobywania kolejnych poziomów doświadczenia. W trakcie wędrówki gracz znajduje szereg przedmiotów, które poprawiają jego umiejętności oraz pomagają w rozwiązywaniu klasycznych zagadek. Każdy etap zawiera sklep, pomieszczenia z ukrytymi skarbami, potężnego bossa oraz inne sekretne lokacje, pełne unikatowych przedmiotów. Wśród nich możemy wyróżnić specjalne wzmocnienia broni czy artefakty, które na stałe zapewniają nam dodatkowe bonusy. Większość z występującego w grze ekwipunku da się ze sobą łączyć, więc wraz z postępem fabuły stajemy się coraz potężniejsi, a także zmienia się wygląd postaci. Dużą rolę w The Binding of Isaac odgrywają także przedmioty służące do rozwiązywania prostych zagadek. Obiekty, które wykorzystamy w tym celu obejmują między innymi monety, bomby, klucze, serca oraz karty. Można je zastosować na szereg sposobów, wpływając tym samym na przebieg rozgrywki. Oprawa audiowizualna nie odbiega w znacznym stopniu od charakterystycznej, rysunkowej stylistyki zastosowanej w przypadku debiutanckiej produkcji studia Team Meat - Super Meat Boy. Wspólny dla obu tych tytułów jest również twórca ścieżki dźwiękowej, znany pod pseudonimem Danny B. obrazekobrazek
Amnesia: The Dark Descent (Mroczny Obłęd) to survival horror stworzony przez studio Frictional Games, które miłośnicy gatunku pamiętają zapewne z serii Penumbra. Kolejna produkcja szwedzkiego dewelopera w dalszym ciągu nawiązuje do klimatów rodem z opowiadań i powieści pisarza H.P. Lovecrafta. W grze wcielamy się w niejakiego Daniela, który błądzi po mrocznych korytarzach osiemnastowiecznego zamczyska. Bohater stracił pamięć z własnej inicjatywy i nie wie dokładnie co się stało, chociaż nie ma wątpliwości, że jego życie jest zagrożone. Przemierzając kolejne części twierdzy odkrywamy przerażające wydarzenia z przeszłości Daniela i próbujemy zrozumieć dlaczego bohater sam wywołał swoją czasową amnezję. Amnesia: The Dark Descent łączy elementy eksploracji, survival horroru i przygodówki. Twórcy gry postanowili zrezygnować z walki i zastąpić ją znacznie ciekawszymi pomysłami. Gracz musi dbać o stan psychiczny i zdrowotny Daniela, a więc uciekać lub chować się przed wszelkimi przerażającymi istotami oraz unikać mroku. Taki model rozgrywki sprawia, że szczególnie istotnymi przedmiotami są lampa olejna oraz zapałki, którymi możemy rozświetlić kolejne komnaty. Korzystając z tych form pomocy rozwiązujemy zagadki, uruchamiamy maszyny i poszukujemy kolejnych fragmentów listów oraz notatek. Na potrzeby gry studio Frictional Games podrasowało swój silnik graficzny (HPL2), dzięki czemu lokacje i efekty świetlne wyglądają naprawdę dobrze. Nie jest to oczywiście poziom technologiczny znany z wysokobudżetowych produkcji, ale mimo wszystko autorom udało się stworzyć sugestywne środowisko. Bardzo ważnym elementem są też odgłosy, które pomagają budować klimat i po prostu straszyć. Dodatkowym atutem gry jest to, że w sieci są dostępne narzędzia edytorskie pozwalające stworzyć własne przygody. obrazekobrazek
Trylogia gry horroru Penumbra: Przebudzenie , Czarna plaga , Requiem. obrazekobrazekobrazekobrazek
McPixel to niezależna gra przygodowa stworzona również na urządzenia mobilne z systemem Android i iOS. Zadaniem gracza jest wcielenie się w głównego bohatera próbującego zapobiec nieuchronnym kataklizmom, wybuchom itp. Rozgrywkę obserwujemy z boku, tak jak w klasycznych produkcjach z tego gatunku. Do dyspozycji gracza oddano sto zróżnicowanych poziomów. W każdym z nich mamy dwudziestosekundowy limit czasu na podjęcie właściwej decyzji odnośnie wykorzystania dostępnych na ekranie obiektów. Jeśli nie uda nam się znaleźć pożądanego rozwiązania, to dochodzi do eksplozji i przegrywamy. Twórcy gry McPixel postawili na ogromną dawkę poczucia humoru rodem z takich produkcji jak The Secret of Monkey Island czy Simon the Sorcerer. Oznacza to, że aby przetrwać wszystkie niebezpieczeństwa musimy porzucić standardowy tok myślenia i przygotować się na szereg absurdalnych opcji, włącznie z kopaniem bomb oraz molestowaniem krów. Jakby tego było mało, w grze pojawia się również Abraham Lincoln, Budda, Batman i inne nieszablonowe postacie. Jeżeli uda nam się na danej planszy wykonać wszystkie dostępne akcje, to dodatkowo otrzymujemy złotą odznakę. Gra McPixel posiada bardzo archaiczną oprawę graficzną w niskiej rozdzielczości. Zarówno postacie, jak i wszystkie przedmioty składają się z małej liczby pikseli. W trakcie zabawy towarzyszy nam ścieżka muzyczna w stylu retro. obrazekobrazekobrazek
W grze walczymy na arenie z innymi zawodnikami.Wygrywa ta osoba ,która ostatnia spadnie !gra jest w pełnej wersji! klucz 3BVHV-BEHIZ-PC7RA-XA5NR-CXBYD ----------------------------------------­----------------------------------- 6QA3Q-XB9GS-KMEL2-R1KL0-3NAFP ----------------------------------------­------------------------------------- 8JS8G-3T0E4-S98SL-DERHG-ZNLGF ----------------------------------------­----------------------------- 3BVHV-BEHIZ-PC7RA-XA5NR-CXBYD ----------------------------------------­----------------------------- 8JS8G-3T0E4-S98SL-DERHG-ZNLGF ----------------------------------------­---------------------------- obrazekobrazek
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności