Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II PL-REPACK-O22y.part3.rar
-
_SyN_backup -
act -
ACT -
advpal -
AI -
air -
cmd -
color -
Commands -
common -
csn -
data -
font -
Image -
images -
intro -
movelist -
mp3 -
NewStuff -
pal -
Paletas -
palette -
palettes -
Palettes -
pals -
Pals -
Pics -
Pictures -
Portrait -
Readme -
sff -
skill -
snd -
source -
state -
states -
States -
Thanos -
thawk -
Thor -
tung_rb -
vega -
venom -
Wolvenom_EOH -
wolverine -
wonder -
yamazaki -
yang -
Yun -
Zangief
Wymagania Sprzętowe: 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB , 5.5 GB HDD, Windows XP
Sequel popularnej pecetowej strategii czasu rzeczywistego (RTS) pt. The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth. Całość bazuje zarówno na kultowej, książkowej trylogii J.R.R. Tolkiena, jak i na jej kinowych adaptacjach w reżyserii Petera Jacksona. Za przygotowanie „dwójki” ponownie odpowiadają pracownicy studia developerskiego Electronic Arts Los Angeles (twórcy m.in. Command & Conquer: Generals).
Fabuła opisywanego tytułu przenosi graczy na północne tereny Śródziemia, gdzie siły złego Saurona (armie Goblinów, Mordoru i Isengardu) walczą z połączonymi wojskami Elfów, Krasnoludów oraz „Ludzi z Zachodu” (Rohan plus Gondor). Twórcy przygotowali do przejścia po piętnaście scenariuszy przypadających na każdą stronę konfliktu w kampanii single-player. Jak przystało na sequel z prawdziwego zdarzenia, w The Battle for Middle-Earth II nie zabrakło szeregu nowych jednostek, którymi przychodzi graczom kierować podczas rywalizacji (krasnoludzka piechota, czarodzieje Elfów, wojacy Goblinów etc.), a także dobrze znanych awanturników, którzy zasilają oddziały prowadzonej armii (podczas rozgrywki zauważamy m.in. Elronda, Arwenę, Daina, Glorfindela, czy Haldira).
W grze pojawiła się możliwość tworzenia własnego bohatera (ustalamy wygląd, wybrane atrybuty, posiadany ekwipunek etc.) i kierowania jego stopniowym rozwojem. Zebrane punkty doświadczenia, po rozdzieleniu na umiejętności czy inne atrybuty sprawią, iż staje się on coraz potężniejszy w miarę postępów w rozgrywce. Podwojeniu uległa również liczba czarów dostępnych do wykorzystania, nie wspominając o orężu i przedmiotach, z których gracze korzystają podczas wirtualnych zmagań. Usunięto także „mankament” pierwszej odsłony gry, związany z ograniczonym miejscem na stawianie nowych budynków. Teraz tylko od nas zależy, gdzie umieszczamy swoje bazy.
O ile akcja pierwszej części rozgrywała się jedynie na lądzie, tak tutaj doszły również działania na morzu (bitwy okrętów, desanty wojsk etc.). W programie dostępne są statki transportowe i wojskowe, jakimi należy z powodzeniem dowodzić („Białe Okręty” po stronie Elfów, „Czarne Statki” i „Korsarze” po stronie sił Saurona). Twórcy postarali się także o rozmaite usprawnienia trybu rozgrywki wieloosobowej programu (doszły nowe opcje rywalizacji, poprawiono komunikację z serwerami itd.).
Za efekty audiowizualne w The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II ponownie odpowiada, znany z oryginalnej pozycji, silnik o nazwie SAGE. Uległ on jednak sporym przeróbkom i dopracowaniu, dzięki czemu z powodzeniem obsługuje większą ilość jednostek pojawiających się na ekranie (poszczególne oddziały wyglądają lepiej i co ważniejsze, realistycznej), czy obszary morskie.