Gothic.3.POLiSH.O22y.part4.rar
-
- █ [ LEKTOR ] FILMY [ DVDRIP ] -
ARROW -
BAJKI PL -
CD 1 -
Dragon ball ssuper -
Far Cry -
Far Cry 2 -
FIFA 11 -
FLATOUT 3 -
Gothic 3 -
Gothic 3 Zmierzch Bogów -
Gothic 4 -
GOTHIC+GOTHIC2+DODATEK -
Gra o Tron -
Gra o Tron - Początek -
Grand Theft Auto IV -
GRID -
GTA IV -
GTA IV Episodes from Liberty City -
GTA San Andreas -
H.A.W.X -
H.A.W.X repack -
Halo 2 -
HARD RESET.[PL] -
Harry Potter i Czara Ognia -
Heavy Fire Afghanistan -
Heroes 5 - Dzikie Hordy.[PL] -
Heroes 5 - Kuznia Przeznaczenia.[PL] -
Heroes 5+Dodatki -
Heroes of Newerth 2011 -
Hitman Quadrilogy -
Hitman Quadrilogy(1) -
Homefront -
Hunted Kuźnia Demona -
Jagged Alliance Back in Action -
Jurassic Park 2011 PC -
Just Cause 2 -
LEKTOR PL -
Microsoft Office 2010 (2012+SP1+UPDATE) PL -
MS Office 2010 -
NABIJACZ -
RMF FM Muzyka Najlepsza Pod Słońcem 2013 -
SEZON 1 LEKTOR PL -
SEZON 1 NAPISY PL -
SEZON 2 LEKTOR PL -
SEZON 3 NAPISY PL -
THE FLASH -
ver.FAIRLIGHT -
W JEDNYM PLIKU -
WERSJA CLONE DVD
Pentium 4 3 GHz, 1.5 GB RAM, karta graficzna 256 MB , 4.6 GB HDD, Windows 2000/XP
Po walce o przetrwanie w kolonii górniczej (Gothic I), po walce z orkami na terenie całej wyspy Khorinis (Gothic II), po odkryciu, że Khorinis kryje znacznie więcej, znacznie starszych od orków niebezpieczeństw (Gothic II: Noc Kruka), przyszła kolej na trzecią część Gothika, która oddaje nam do dyspozycji kawał stałego lądu. Świat przedstawiony w Gothiku III składa się z trzech wielkich krain: pustynnego Varrantu, skutego lodem Nordmaru oraz utrzymanej w europejskim, średniowiecznym klimacie Myrthany. Jest to obszar mniej więcej czterokrotnie większy od oferowanego nawet przez Noc Kruka.
Walka z orkami, która rozpoczęła się na dobre w drugiej części gry, dobiegła końca – ludzie przegrali ją z kretesem. Wszystkie miasta Myrthany znalazły się pod kontrolą orkowych oddziałów, ludzie zostali zniewoleni albo przystali na haniebną pracę dla okupanta, natomiast król Rhobar z wierną mu garstką paladynów schronił się w stolicy – Vengardzie – pod osłoną bariery magicznej. Takiej samej, jaka stanowiła więzienie gracza w pierwszej części. Gracz – wraz z towarzyszącymi mu od zawsze w przygodach towarzyszami: Lee, Lesterem, Gornem, Miltenem i Diego – przybija do brzegu Myrthany, by z miejsca wdać się w walkę z orkami. Jego dalsze poczynania jednak nie są już w żaden sposób ograniczone. Może walczyć o wyzwolenie Myrthany u boku kryjących się po lasach rojalistów, może przystać do orków i pracując dla nich umacniać ich zwycięstwo, może również sprzymierzyć się z żyjącymi na pustyni assassynami.
Podobnie jak w poprzednich odsłonach gry, gracz nie może samodzielnie wykreować postaci, lecz jej rozwój został znacząco rozbudowany. Znacznie ułatwiona została, względem poprzedniczki, walka mieczem, tracąc jednocześnie gros oferowanych wcześniej możliwości. Z drugiej strony gracz może się obecnie nauczyć walki dwoma mieczami. Poza ćwiczeniem się w walce wręcz gracz może rozwijać swoją postać w kierunku łucznictwa lub magii.
Ta ostatnia prezentuje się w Gothiku 3 cokolwiek inaczej. Magia runiczna, którą dotychczas gracz się posługiwał, została unicestwiona przez nekromantę Xardasa i obecnie zaklęcia opierają się na wiedzy pradawnych, którą gracz jest w stanie sobie stopniowo przyswajać – choć sprowadza się to do korzystania ze standardowego zestawu czarów, od kuli ognistej poczynając, na ognistym deszczu kończąc.