-
365 -
0 -
218 -
0
594 plików
5,56 GB
Tytuł: Champions Online
Producent: Cryptic Studios
Wydawca: Atari / Infogrames
Data premiery (świat): 1 września 2009
Data premiery (Polska): 2009
Platformy: PC
Wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows XP/Vista
Strona WWW: www.champions-online.com
Czy pamiętacie jeszcze City of Heroes., MMOrpg`a pozwalającego graczom wcielić się w skórę, odzianych w kolorowe stroje bohaterów, bądź marzących o podboju świata superzłoczyńców z przerostem ego? Champions online. to duchowy następcą tego tytułu za którego produkcje odpowiada Cryptic Studios. Gra ma być twórczym rozwinięciem pomysłów i rozwiązań z CoH. Twórcy obiecują więc spore zmiany nie tylko w warstwie audiowizualnej, ale i w samej rozgrywce, mają one zapewnić grze tytuł jednego z najpopularniejszych sieciowych rpegów.
W przeciwieństwie do swojego poprzednika CH online będzie po części bazować na papierowym systemie Champions RPG.. Ten popularny za oceanem ponad 20-letni system może pochwalić się aż pięcioma edycjami, oraz rozbudowanym uniwersum, które teraz posłuży za arenę dla zmagań graczy z całego świata. Jedną z charakterystycznych cech Champions są też praktycznie nieograniczone możliwości tworzenia naszego alter-ego. Wykorzystując sprawdzone już rozwiązania, załoga Cryptica stawia na pełną indywidualizacje naszej postaci. To od graczy zależeć będzie jakimi mocami będą dysponować, dokładnie określą atrybuty i wygląd swoich postaci (oczywiście nie zapomniano o maskach czy kostiumach, które będziemy mogli sami zaprojektować). Jednym słowem cały proces tworzenia naszego herosa ma całkowicie zaspokoić wyobraźnie graczy.
Chyba najciekawszą nowością w CH online. będzie jednak wprowadzenie postaci adwersarza. Stworzymy go razem z naszym bohaterem już na samym początku gry. Od tego momentu będzie nam „towarzyszył” na każdym jej etapie, wchodząc w drogę i uprzykrzając życie tak jak przystało na komiksowy czarny charakter. Trzeba przyznać, że to całkiem niezły pomysł. Kto z nas może wyobrazić sobie np: Batmana, bez Jokera?
Atrakcyjny system walki to kolejna z rzeczy na które kładziony jest największy nacisk. CHonline ma w założeniu oferować wrażenia zbliżone do tych znanych z najlepszych gier akcji. Pojedynki mają być szybkie, dynamiczne i bardzo filmowe. Nie znaczy to jednak, że zamienią się w bezmyślną naparzankę, a w czasie ich trwania całe sterowanie ograniczy się do wciskania przycisku odpowiadającego za atak. Postacie graczy będą mogły swobodnie parować i blokować ciosy, używać specjalnych umiejętności i combosów, a wszystko to w czasie rzeczywistym. Nie powinniśmy też martwic się o potyczki z AI. Jeśli wierzyć zapewnieniom twórców, mają być nie tylko widowiskowe ale i wymagające. Stosowanie różnych strategii i ścisła współpraca w obrębie drużyny ma być najlepszym kluczem do zwycięstwa.
Jedną z największych wad CoH był z pewnością mały i niezbyt zróżnicowany świat gry (ograniczony właściwie do jednego, podzielonego na sektory miasta). W CH online ma się to zmienić. Wzorem najlepszych przedstawicieli gatunku, podczas naszych przygód zwiedzimy zróżnicowane i tętniące życiem lokacje. Będą to miejsca ściśle związane z uniwersum Champions takie jak zbudowane na gruzach Detroit, Millennium City, starożytna Lemuria, kanadyjskie pustkowia czy... księżyc. W przeciwieństwie do innych tytułów, Cryptic chcę by świat ich gry stale się rozwijał. Gracze mają mieć wpływ na zachodzące w nim zmiany oraz aktywnie tworzyć jego historie. Jak czempioni poradzą sobie w coraz bardziej tłocznym segmencie mmorpgów, przekonamy się dopiero w czerwcu 2009 roku. Co ciekawe, zgodnie z nowymi trendami, w superbohaterów razem z pececiarzmi będą bawić się mogli również posiadacze Xboxów 360.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
7 plików
3,35 GB