S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl.part07.rar
-
►TOP 20 FILMÓW DO OGLĄDANIA NA HAJU -
01 Akademia -
02 Podróże -
03 Kosmos -
1962 Lolita -
1968 2001 Odyseja kosmiczna -
1987 Pełny magazynek -
1991 Noc na ziemi -
1995 Truposz -
1998 Pi -
1999 Oczy szeroko zamknięte -
2000 Requiem dla snu -
2003 Kawa i papierosy -
2008 Zapaśnik -
Akademia Pana Kleksa -
Amsterdam Dance Mission 2001 -
brutek vol.5 - urodziny szafy 2002 -
dla całego jadącego piętra 2001 -
dla całego jadącego piętra 2001(1) -
dla kibiców Lecha Poznań 2002 -
dodatkowy 1 -
Dogville -
Dogville [2003] -
dogville(1) -
Filmy pokręcone ok -
hardy hard vol.1 2002 -
Hello Kitty cz. 10 -
Hello Kitty cz. 11 -
Hello Kitty cz. 12 -
Hello Kitty cz. 13 -
Hello Kitty cz. 14 -
Hello Kitty cz. 15 -
Hello Kitty cz. 16 -
Hello Kitty cz.1 -
Hello Kitty cz.2 -
Hello Kitty cz.3 -
Hello Kitty cz.4 -
Hello Kitty cz.5 -
Hello Kitty cz.6 -
Hello Kitty cz.7 -
Hello Kitty cz.8 -
Hello Kitty cz.9 -
Hello Kitty sporo -
It's all about the Stragglers -
Kleks -
Manieczki -
Manieczki 2 -
Pan Kleks W Kosmosie -
Podróże Pana Kleksa -
pożegnanie supermana 2002
Jest rok 2012. Długi czas upłynął, zanim pierwsze ekspedycje mogły wejść do Strefy na odległość większą niż kilka kilometrów bez narażania się na pewną śmierć. Pojawili się nieliczni śmiałkowie, zwani stalkerami, którzy wyruszali do Strefy, aby przynosić z niej pozostałe tam artefakty, dziwne rośliny i inne przedmioty. Liczne organizacje chętnie płacą za tego typu znaleziska. Gracz staje się jednym z owych stalkerów przeszukujących Strefę. Rozgrywka stanowi połączenie elementów przygodowych, taktycznych, cRPG oraz rzecz jasna akcji, co oznacza, że S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl nie należy traktować jako zwykłego shootera, w którym bezmyślnie przechodzimy poziom za poziomem. Tu w każdym zadaniu należy uważnie eksplorować dany teren, odnajdywać artefakty, eliminować przeciwników, którzy staną nam na drodze i zagrożą naszemu życiu oraz komunikować się i współdziałać z innymi stalkerami/NPC-tami.
* Świat gry składający się na obszar Strefy o łącznej powierzchni 20 kilometrów kwadratowych. Całość podzielono na kilkanaście mniejszych lokacji.
* W pełni trójwymiarowa grafika (silnik graficzny własnej produkcji X-Ray), wielkie tereny zewnętrzne i dokładnie dopracowane wnętrza. Dynamiczne zmieniające się warunki i mutacje w Strefie.
* W sumie około 30 rodzajów broni. Możliwość dokonywania modyfikacji broni (np. montaż tłumika albo lunety).
* Nieliniowa fabuła z siedmioma zakończeniami.
* Oryginalne stworzenia o różnych zdolnościach - inteligencja stada, telepatia, telekineza.
* Handel bronią, artefaktami i sprzętem.
* Możliwość gry jedno i wieloosobowej w trybach: Death Match, Team Death Match i Artefact Hunt (odmiana CTF).