Brothers In Arms Hells Highway Xbox 360.part30.rar
-
♦ Velvet Assassin Xbox 360 -
♦ Viking Battle of Asgard Xbox 360 -
♦ Virtua Fighter 5 Online Xbox 360 -
♦ Virtua Tennis 3 Xbox 360 -
♦ Virtua Tennis 4 Xbox 360 -
♦ Viva Pinata Party Animals Xbox 360 -
♦ Viva Pinata Trouble In Paradis Xbox 360 -
♦ Viva Pinata Xbox 360 -
♦ Wall-E Xbox 360 -
♦ Wanted Weapons of Fate Xbox 360 -
♦ Warhammer 40,000 Space Marine PL Xbox 360 -
♦ Warhammer Battle March Xbox 360 -
♦ Warhammer Battle March Xbox 360(1) -
♦ Warriors Legends of Troy Xbox 360 -
♦ Warriors Orochi 2 Xbox 360 -
♦ Warriors Orochi 3 (2012) Xbox 360 LT3.0 -
♦ Wartech Senko No Ronde Xbox 360 -
♦ Watchmen The End is Nigh Xbox 360 -
♦ Wet Xbox 360 -
♦ Wheelman Xbox 360 -
♦ Where the Wild Things Are Xbox 360 -
♦ Where the Wild Things Are Xbox 360(1) -
♦ Winter Stars - Kinect - Xbox 360 -
♦ Wolfenstein Xbox 360 -
♦ World Championship Poker 2 Xbox 360 -
♦ World Series of Poker 2008 Xbox 360 -
♦ World Snooker Championship REAL 11 Xbox 360 -
♦ Worms Collection (2012) Xbox 360 -
♦ WRC FIA World Rally Championship Xbox 360 -
♦ WWE 12 Xbox 360 -
♦ WWE '13 (2012) LT3.0 Xbox 360 -
♦ WWE All Stars (2011) Xbox 360 -
♦ WWE SmackDown vs Raw 2011 Xbox 360 -
♦ WWE Wrestling All Stars Xbox 360 -
♦ X-Blades Xbox 360 -
♦ XCOM Enemy Unknown (2012) LT3.0 Xbox 360 -
♦ X-Men Destiny Xbox 360 LT3.0 -
♦ X-Men Origins Wolverine Xbox 360 -
♦ Zumba Fitness - Kinect - Xbox 360 -
Dead to Rights Retribution Xbox 360 -
EUROPA -Wszystkie Kraje -
Far Cry 3 PL LT3.0 Xbox 360 -
Harry Potter for Kinect -
Harry Potter i Insygnia Śmierci część 2 -
Harry Potter i Insygnia Śmierci – część 2 PL -
RGH JTAG -
Wiedzmin 2dvd 2 -
Wiedźmin 2 dvd 1 -
x360 Arcade Games -
zzzzzzz
Brothers in Arms: Hell's Highway to trzecia wersja rozwojowa znanej serii taktycznych strzelanin FPS. Podobnie jak poprzednie części, także Hell's Highwaycofa graczy do 1944 roku, rzucając ich w wir najznamienitszych bitew II wojny światowej. W tym przypadku mamy okazję samodzielnie przekonać się o skali tragizmu jednej z najsłynniejszych operacji przeprowadzonych przez Aliantów – Market Garden. Głównymi postaciami najnowszej odsłony Brothers in Arms są znani z poprzednich części żołnierze, czyli Joe Hartsock oraz Matt Baker, przy czym przejmujemy kontrolę tylko nad tą drugą postacią. Celem operacji Market Garden było przejęcie i utrzymanie mostów na Renie, co znacząco przyspieszyłoby postęp alianckich wojsk, a co za tym idzie – zakończenie wojny. Jak zapewne wiemy (bądź nie), plan ten, mimo początkowych sukcesów (opanowanie mostu Waal w holenderskiej miejscowości Nijmegen), zakończył się ogólnym niepowodzeniem (nigdy nie udało się zdobyć i utrzymać najważniejszego mostu na Renie, usytuowanego w mieście Arnhem), a biorąca w nim udział brytyjska 1 Dywizja Powietrznodesantowa (w skład której wchodziła także polska 1 Samodzielna Brygada Spadochronowa) została okrążona i doszczętnie zniszczona przez niemiecką kontrofensywę. Nie powinniśmy jednak się tym specjalnie przejmować – wtedy Alianci nie mogli przecież liczyć na zaangażowanie i umiejętności graczy komputerowych. Nasi bohaterowie zostali przydzieleni do jednostki rozpoznawczej i wysłani wprost na front. Dowodzimy maksymalnie trzema drużynami piechoty, a w zależności od przydzielonego nam zadania otrzymujemy wsparcie wyspecjalizowanych grup uderzeniowych, wyposażonych np. w karabiny maszynowe czy wyrzutnie niekierowanych rakiet przeciwpancernych (popularne M9 Bazooka). Oczywiście, tak rozszerzony wachlarz opcji taktycznych fundamentalnie zmienia sposób prowadzenia walki. Możemy na przykład nakazać grupie „moździerzowców” zasypanie nazistów pociskami odłamkowymi, albo wykorzystać sekcję karabinów maszynowych do prowadzenia ciągłego ostrzału pozycji adwersarza, znacząco ograniczając pole manewru wrogiej piechocie. Tak potężna broń posiada wielkie możliwości modyfikowania i zubażania elementów okolicznego krajobrazu – wszelkie żywopłoty, murki i palisady mogą zostać odstrzelone, rozerwane i unicestwione kilkoma celnymi strzałami z ww. uzbrojenia. Naturalną konsekwencją zwiększenia liczby naszych podkomendnych było znaczące rozszerzenie obszarów, na których przychodzi nam ścierać się z nazistowską opozycją. Programiści mieli ułatwione zadanie, gdyż tereny operacji Market Garden były w 1944 roku intensywnie obserwowane i fotografowane przez lotnictwo zwiadowcze i szpiegowskie, wiele z tych materiałów zachowało się do dzisiaj. Na podstawie tychże fotografii z niemal stuprocentową dokładnością udało się odwzorować teren walk oraz przygotować zwiększone pola bitew aniżeli miało to miejsce w obu poprzednich częściach Brothers in Arms. Kardynalnie potęguje to swobodę działania, zarówno na szczeblu operacyjnym, jak i taktycznym. Dżentelmeni z Gearbox popracowali również nad optymalizacją kodu, skracając długość wczytywania się kolejnych mapek.