Bodycount Xbox 360.part46.rar
-
♦ Velvet Assassin Xbox 360 -
♦ Viking Battle of Asgard Xbox 360 -
♦ Virtua Fighter 5 Online Xbox 360 -
♦ Virtua Tennis 3 Xbox 360 -
♦ Virtua Tennis 4 Xbox 360 -
♦ Viva Pinata Party Animals Xbox 360 -
♦ Viva Pinata Trouble In Paradis Xbox 360 -
♦ Viva Pinata Xbox 360 -
♦ Wall-E Xbox 360 -
♦ Wanted Weapons of Fate Xbox 360 -
♦ Warhammer 40,000 Space Marine PL Xbox 360 -
♦ Warhammer Battle March Xbox 360 -
♦ Warhammer Battle March Xbox 360(1) -
♦ Warriors Legends of Troy Xbox 360 -
♦ Warriors Orochi 2 Xbox 360 -
♦ Warriors Orochi 3 (2012) Xbox 360 LT3.0 -
♦ Wartech Senko No Ronde Xbox 360 -
♦ Watchmen The End is Nigh Xbox 360 -
♦ Wet Xbox 360 -
♦ Wheelman Xbox 360 -
♦ Where the Wild Things Are Xbox 360 -
♦ Where the Wild Things Are Xbox 360(1) -
♦ Winter Stars - Kinect - Xbox 360 -
♦ Wolfenstein Xbox 360 -
♦ World Championship Poker 2 Xbox 360 -
♦ World Series of Poker 2008 Xbox 360 -
♦ World Snooker Championship REAL 11 Xbox 360 -
♦ Worms Collection (2012) Xbox 360 -
♦ WRC FIA World Rally Championship Xbox 360 -
♦ WWE 12 Xbox 360 -
♦ WWE '13 (2012) LT3.0 Xbox 360 -
♦ WWE All Stars (2011) Xbox 360 -
♦ WWE SmackDown vs Raw 2011 Xbox 360 -
♦ WWE Wrestling All Stars Xbox 360 -
♦ X-Blades Xbox 360 -
♦ XCOM Enemy Unknown (2012) LT3.0 Xbox 360 -
♦ X-Men Destiny Xbox 360 LT3.0 -
♦ X-Men Origins Wolverine Xbox 360 -
♦ Zumba Fitness - Kinect - Xbox 360 -
Dead to Rights Retribution Xbox 360 -
EUROPA -Wszystkie Kraje -
Far Cry 3 PL LT3.0 Xbox 360 -
Harry Potter for Kinect -
Harry Potter i Insygnia Śmierci część 2 -
Harry Potter i Insygnia Śmierci – część 2 PL -
RGH JTAG -
Wiedzmin 2dvd 2 -
Wiedźmin 2 dvd 1 -
x360 Arcade Games -
zzzzzzz
Bodycount to kolejny tytuł z gatunku FPS przygotowany przez firmę Codemasters. W odróżnieniu od Operation Flashpoint: Dragon Rising gra kładzie mniejszy nacisk na realizm rozgrywki i założenia taktyczne, koncentrując się przede wszystkim na efektownej i emocjonującej destrukcji. Nie bez powodu Bodycount uważa się za duchowego następcę innej strzelaniny z widokiem z perspektywy pierwszej osoby – Black. Produkcji gry podjęło się wewnętrzne studio Codemasters zlokalizowane w Guilford, a na czele zespołu projektantów stanął Stuart Black. Był on jednym z głównych autorów Black i swego czasu rozpoczął nawet prace nad kontynuacją wydanej w 2006 roku produkcji Criterion Studios. Projekt został jednak zarzucony, a Blacka oraz kilku innych weteranów branży zwerbowała firma Codemasters. Ideą, jaka przyświecała twórcom Bodycount było odejście od schematów powielanych przez większość współcześnie wydawanych FPS-ów. Postanowiono więc dać miłośnikom tego gatunku coś nieskomplikowanego i jednocześnie świeżego. Zamiast rozbudowanej fabuły i drzewka misji do wykonania, graczom oddano do dyspozycji potężny arsenał broni oraz proste zadanie zlikwidowania wszystkich celów na planszy. Dużo dynamicznej akcji, niemal nieskrępowane możliwości destrukcji otoczenia i spektakularne strzelaniny – to istota całej zabawy. Wątki fabularne ograniczone zostały do minimum. Oto gracze stają do walki w toczącym się potajemnym konflikcie, którego żaden naoczny świadek nie powinien pozostać przy życiu. Jak na FPS-a z prawdziwego zdarzenia przystało, poza opcją rozgrywki solo, gracze mogą liczyć na rozbudowany tryb multiplayer. Stuart Black i jego zespół zakładają, że Bodycount spowoduje taką samą rewolucję w gatunku pierwszoosobowych strzelanin, jaką w grach wyścigowych wywołało pojawienie się Race Driver: GRID . Wspomniane tytuły mają zresztą więcej wspólnego ze sobą. Bodycount wykorzystuje platformę technologiczną EGO Game, która stanowi rozwinięcie silnika graficznego EGO Engine znanego m.in. z Race Driver: GRID oraz Operation Flashpoint: Dragon Rising. Technologia ta może nie jest już pierwszej świeżości, ale zapewnia przyzwoitą jakość i wydajność.