Wychowawca_a_i_rodzic_tom_I.pdf
-
2020 -
2021 -
2022 -
algorytmy postępowania -
Andrew Holecek -
bezpłatne rózne -
Bycie w pełni mną w my -
'Dorastaj z nami' -poradniki fundacji -
e-booki dla kompetencji ODPOWIEDZIALNOŚĆ -
Ekonomia -ale inna -
Empatia i empatia wobec siebie En -
English -
Etyka języka i odpowiedzialna komunikacja -
Free Course Handouts en -
Fundacja Trampolina -materiały -
infografiki -
Jon Kabat-Zinn - Mindfulness For Beginners -
KEwa May-ucze życia - ćwiczenia -
Kirsten Kristensen - materiały -
Klimatyczne ABC -
KompetencjeToPodstawa.eu -
Kurs medycyny komórkowej -
kwartalnik Życie Wewnetrzne -
Materiały Instytutu Terapii P-B -
medytacja chrześcijańska - notatki -
Miki Kashtan - Postanowienie (NVC) -
Mindful -
Mindfulness -
Mindfulness -- -
NGO podrecznik i teksty -
Nisargadatta Maharaj nauki -
nondualizm - magazyn -
Notatnik - Odpornośc psychiczna -
Odpornośc psychiczna -
Odporność psychiczna - materiały -
pdf english -
Przekształcanie bólu -
Przestrzeń pismo -
PSPI biutetyn -
Rosenberg Marshall B -
SM poradniki -
Szkoła Zen Kwan Um -
szukam -
Teraz - Magazyn Fundacji Art of Living Polska -
Trendy - magazyn edukacyjny -
w szkole -
z Portal Yogi -
Za kazdym działaniem stoi potrzeba -
zen tekst -
Zeszyty Metodyczne Pośrednika Pracy
opis projektu
PROJEKT ZAKŁADA realizację krótkich form szkoleniowych (48h/osobę) w podziale na:
-12 godzin szkoleń i ćwiczeń prowadzonych w Wyższej Szkole Integracji Europejskiej
w Szczecinie (2 spotkania x 6h) – zajęcia w grupach po 15 osób, zwrot kosztów dojazdu;
-18 godzin warsztatów (3x6h) zajęcia w grupach po 5 osób (prowadzonych w miejscach ustalonych na podstawie lokalizacji miejsca zamieszkania uczestników, poza Szczecinem);
-18 godzin szkoleń teoretycznych i praktycznych
tematyka szkoleń:
Współzależność niepowodzeń szkolnych, konfliktów rówieśniczych i rodzinnych.
Zaburzenia neurodynamicznych podstaw zachowania.
Konflikty oraz ich rozwiązywanie w procesie kształcenia i wychowywania (rejestrowana inscenizacja ze statystą).
Poziom kompetencji miękkich rodziców i wychowawców a trudności w kierowaniu zachowaniem.
Komunikacja z uczniami w rozwiązywaniu trudnych sytuacji (rejestrowana inscenizacja ze statystą).
Metoda projektów.
Praca nad projektami (etapy wykonawcze) i tworzenie materiałów do „Poradnika rodzica i wychowawcy w sytuacjach trudnych wychowawczo”.
Psychologiczno-wychowawcze gry i ćwiczenia grupowe.
Wymiana dobrych praktyk wychowawczych.
Metody internetowej komunikacji z rodzicami (warsztaty komputerowe).
Prezentacje projektów grup, ich omawianie i ocena.
Tworzenie kompleksowych materiałów i elementów „Poradnika rodzica
i wychowawcy w sytuacjach trudnych wychowawczo”, jako kompendium wiedzy
i przewodnik po typowych problemach w relacjach z rodzicami z propozycją ich rozwiązania.