Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Beyond Good & Evil CD2 [PL].iso

tomsaw1234554321 / gry / Beyond Good & Evil CD2 [PL].iso
Download: Beyond Good & Evil CD2 [PL].iso

471,65 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Ambitna przygodowa gra akcji stworzona przez Michela Ancela, twórcę słynnej serii Rayman.

Beyond Good & Evil to ambitna przygodowa gra akcji stworzona przez Michela Ancela, twórcę słynnej serii Rayman. Akcja rozgrywa się w alternatywnej rzeczywistości na planecie Hyllis zamieszkałej przez pokojową nację Hyllian. Świat ten najechała agresywna i niszczycielska obca rasa, chcąc przejąć kontrolę nad jej mieszkańcami. Główną bohaterką tej produkcji jest młoda reporterka o imieniu Jade, a spotykamy ją w chwili, gdy walczy z najeźdźcami w obronie wyspy na której mieszka. Po desperackiej bitwie opada z sił i traci przytomność, a podczas snu nawiedzają ją niepokojące wizje, w wyniku których, po ustaniu walk zaczyna powątpiewać w uspokajające informacje mówiące o tym, iż mieszkańcom planety nic już nie grozi i niebezpieczeństwo ze strony najeźdźców zostało zażegnane. Jade podejrzewa, że za tą inwazją kryje się dużo więcej niż otwarcie mówi rząd, a gdy jej przypuszczenia zbiegają się z tym co głosi rebeliancka organizacja IRIS (zaprzecza ona oficjalnym doniesieniom) zaczyna własne dochodzenie mające na celu odkrycie prawdy i przedstawienie jej ludziom.

Na naszą bohaterkę czeka rozbudowana przygoda, w którą wyruszy ona wyposażona jedynie we własny aparat fotograficzny (zdjęcia rzadkich gatunków stworzeń i zwierząt można sprzedawać i otrzymywać w zamian pieniądze, które posłużą np. do kupienia punktów zdrowia), wrodzone umiejętności detektywistyczne oraz kij do walki aikido. Beyond Good & Evil to połączenie dynamicznej akcji, w tym: walki z przeciwnikami (bohaterka dysponuje bogatym asortymentem ataków magicznych oraz zwykłych fizycznych), pokonywania przeszkód terenowych (efektowne skoki nad przepaścią, itp.) i kierowania przeróżnymi pojazdami (w tym latającymi) oraz zagadek i epickich rozmiarów fabuły, skonstruowanej w taki sposób, by gracz w żadnej chwili nie był niczego pewien. Za przedstawienie akcji i

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Trzecia odsłona popularnego cyklu turowych gier strategicznych z elementami RPG, zapoczątkowanego w 1999 roku przez zespół Triumph Studios. Age of Wonders: Shadow Magic to trzecia odsłona popularnego cyklu turowych gier strategicznych z elementami RPG, zapoczątkowanego w 1999 roku dzięki zespołowi developerskiemu Triumph Studios. Warstwa fabularna ponownie przenosi nas do fantastycznej krainy Evermore, gdzie wszelkie magiczne formy życia ulegają represjonowaniu z ramienia Imperium Phobiańskiego – rygorystycznego państwa teokratycznego, stworzonego po wielkiej wojnie w atmosferze realnego zagrożenia ze strony przerażających monstrów z mrocznego Świata Cienia. Kres niewesołej sytuacji postanawia położyć opozycyjna grupa bohaterskich czarodziejów, inspirowana przez zdetronizowanego Merlina. Do zbioru dwunastu podstawowych ras (każdą z nich wyposażono w bonusowy upgrade miasta i jeden nigdzie nie pokazywany dotąd oddział bojowy) wprowadzono trzy zupełnie nowe nacje - wędrujących Nomadów, złowieszcze Demony Cienia i tajemniczych Syronów. Ponadto autorzy zaimplementowali kilkadziesiąt dodatkowych zaklęć, artefaktów (istnieje opcja projektowania własnych przedmiotów) i typów krajobrazu. Rozbudowaną kampanię single-player (pięć epizodów i szesnaście poziomów) znakomicie wspiera pakiet dziewiętnastu samodzielnych scenariuszy oraz losowy generator map (cztery tryby kreowania) i bogaty w funkcje edytor (plansze, portrety itd.). Całość uzupełnia ulepszona oprawa audio-wizualna (uwagę zwracają szczególnie scenki przerywnikowe, a także ścieżki podkładu muzycznego) i zmodyfikowany interfejs użytkownika, ułatwiający rozpoczęcie zabawy osobom niedoświadczonym.
obrazek Sequel znakomitej gry RTS Anno 1602, oferujący znacznie więcej możliwości kolonizowania, zarządzania, dyplomacji i walki na dziesięciokrotnie większym terenie. Anno 1503: Setting out for a New World to sequel znanej gry strategicznej Anno 1602, łączący w jednym symulację budowania miast oraz kolonizację, dyplomację, produkcję, handel i walkę. Gra posiada znacznie bardziej rozbudowane opcje i możliwości, udostępniając graczom dziesięciokrotnie większy, szczegółowo odwzorowany XVI wieczny świat. Przed nami ponownie staje wiele wyzwań związanych z odkrywaniem nowych terenów, osadnictwem, rozbudową miast i wiosek, zaspokojeniem wszystkich podstawowych potrzeb mieszkańców, ustanowieniem tras handlowych, dbaniem o dobre stosunki z sąsiadami, oraz oczywiście obroną całego terytorium zarówno na ziemi jak i na morzu. Całość gry wykonana jest w pełnym 3D, z możliwością obracania i przybliżania terenu, a klimatyczne i znacznie bardziej szczegółowe animacje tworzą realistyczny obraz życia w XVI wieku. 250 typów budynków i gospodarstw przeniesionych wprost z XVI wieku, w tym plantacje tytoniu, wieże obserwacyjne i odlewnie dział. Poprawiona sztuczna inteligencja komputera, szczególnie w aspektach handlu, dyplomacji i walki. Każdy z komputerowych graczy ma indywidualną charakterystykę i inny styl gry. Zwiększone względem części poprzedniej możliwości interakcji z tubylcami. Przeprojektowany system walki, dający nowe możliwości zastosowania strategii wojennych. Kilka trybów gry – scenariusze pojedyncze, kampania, „gra bez końca” i gra wieloosobowa.
obrazek Blade and Sword to zgrabne połączenie gry akcji z elementami role-plaing (czyli inaczej „hack'n'slash”), w sporym stopniu przypominające Revenanta oraz kultowy cykl Diablo. Blade and Sword to zgrabne połączenie gry akcji z elementami role-plaing (czyli inaczej „hack'n'slash”), w sporym stopniu przypominające Revenanta oraz kultowy cykl Diablo. W pełnej wersji mamy do wyboru trzy postacie, które dostają do przejścia zupełnie różne ścieżki fabularne. W sumie, podczas rywalizacji możemy nauczyć się 36 różnych ciosów Kung-Fu, jak również 12 ataków specjalnych, jakie przydadzą się w walce z wrogiem. Nic nie stoi na przeszkodzie ku temu, aby stworzyć także własne kombinacje ciosów (i uczynić wysiłki prowadzonego bohatera znacznie efektywniejszymi). Scenariusz gry został podzielony na trzy większe rozdziały, na które składa się dokładnie czterdzieści zróżnicowanych środowiskowo poziomów. Podczas przygody walczymy z 40 przeciwnikami (bestie, demony, itd.), których AI stoi na wysokim poziomie. Na uwagę zasługują dopracowane efekty audio-wizualne (wprowadzono cykl dnia i nocy czy zróżnicowane efekty pogodowe; z kolei samą rywalizację obserwujemy w rzucie izometrycznym). Blade and Sword dostarcza blisko 140 godzin rozgrywki, zaś autorzy z zespołu Pixel Studio postarali się również o zaimplementowanie trybu rozgrywki wieloosobowej (sieć lokalna lub Internet), który w znaczny sposób wydłuża żywotność programu.
obrazek Specjalne, kolekcjonerskie wydanie gier z serii Blitzkrieg. W jego skład wchodzi pierwsza część gry – Blitzkrieg, oraz dwa dodatki do niej: Blitzkrieg: Rolling Thunder i Blitzkrieg: Burning Horizon. Specjalne, kolekcjonerskie wydanie gier z serii Blitzkrieg. W jego skład wchodzi pierwsza część gry – Blitzkrieg, dodatki do niej: Blitzkrieg: Pomruk Zagłady i Blitzkrieg: Horyzont w Ogniu, oraz nie publikowany wcześniej zestaw misji Blitzkrieg: Żelazna Dywizja Blitzkrieg to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się w czasie II Wojny Światowej. Gracze mogą uczestniczyć w szeregu historycznych starć dowodząc zarówno siłami alianckimi, rosyjskimi i niemieckimi (między innymi niemiecka kampania w Polsce, Rosji i Tunezji; alianckie walki w Norwegii, Francji i we Włoszech oraz rosyjskie zmagania na Ukrainie i we Finlandii). Gra posiada dopracowaną grafikę (trójwymiarowe jednostki), a rozgrywka przypomina tą znaną z serii Sudden Strike, tzn. w każdej misji dostajemy szereg jednostek i musimy tak je wykorzystać, by wykonać powierzone przez dowództwo zadanie. Trzy kampanie z łącznie 21 ekscytującymi misjami. Ponad 150 typów pojazdów i innych maszyn bojowych. Ponad 40 rodzajów piechoty. Ponad 250 typów budynków i instalacji naziemnych. Możliwość gry w trybie single i multiplayer. Każdy element na mapie może zostać uszkodzony lub zniszczony, począwszy od samych oddziałów wojskowych, a skończywszy na zabudowaniach cywilnych. Możliwość gry wieloosobowej za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu. Zaimplementowany generator map. Możliwość przejęcia i wykorzystania sprzętu porzuconego przez wroga. Możliwość budowania mostów polowych, kopania okopów, minowania i rozminowywania określonych terenów, wezwania wsparcia lotniczego, itp.
obrazek Trzecia odsłona taktycznej strategii osadzonej w realiach działań wojennych w czasie II Wojny Światowej, w której ponownie kontrolujemy elitarną grupę komandosów operującą na terenie wroga. Commandos 3 to kolejna odsłona taktycznej strategii osadzonej w realiach II Wojny Światowej. W ponad 20 misjach, podzielonych na cztery kampanie (Londyn – kampania treningowa, Normandia, Francja i Niemcy, Stalingrad) do wykonania czekają najróżniejsze misje – zarówno znane z poprzednich części zadania typu „znajdź i zniszcz” jak i zupełnie nowe, tj. obrona alianckiego generała przed nalotem spadochroniarzy, napad na niemiecki konwój, zorganizowanie ataku wraz z francuskim ruchem oporu na niemiecki garnizon czy zdobycie pociągu pełnego nazistów podczas jego drogi z Francji do Niemiec. Zupełnej zmianie uległa struktura misji, teraz mapy podzielone są na mniejsze kawałki i dopiero po przejściu jednego dostajemy się na drugi. Twórcy mówią, iż w trzeciej odsłonie jest znacznie więcej akcji w porównaniu z poprzednimi, a kolejne zadania wymagają od gracza coraz to nowych pomysłów i sposobów. Zmianom poddano także A.I. odpowiadające za reakcje naszych przeciwników. Spotkamy się tu ze zwykłymi żołnierzami regularnej armii, Gestapo, oficerami SS, itd., a każdy z nich zachowuje się odmiennie, w zależności od specyficznych umiejętności i swego wyszkolenia. W porównaniu z poprzednią częścią poprawiono także grafikę, dzięki czemu w Commandos 3 ataki bombowe, eksplozje, strzały, itp. są bardziej widowiskowe i realistyczne. Dodano też efekty pogodowe, usprawniono działanie engine’u przy pokazywaniu map terenów i wnętrz budynków. Ponadto podczas rozgrywki spotykamy nowe wcześniej niewidziane typy broni i przeciwników. Znacznym poprawkom poddany został tryb rozgrywki wieloosobowej, dodano także możliwość gry w trybie Deathmatch.
obrazek Crime Scene Investigation: Hard Evidence to kolejna, piąta już odsłona serii przygodówek opartych na popularnym, obsypanym nagrodami kryminalnym serialu telewizyjnym pod tytułem CSI: Crime Scene Investigation. Wyprodukowana przez studio Telltale Games, a wydana przez Ubisoft gra przeznaczona jest na komputery PC. Crime Scene Investigation: Hard Evidence to kolejna, piąta już odsłona serii przygodówek opartych na popularnym, obsypanym nagrodami kryminalnym serialu telewizyjnym pod tytułem CSI: Crime Scene Investigation, w naszym kraju znanym jako Kryminalne zagadki Las Vegas. Akcja Crime Scene Investigation: Hard Evidence rozgrywa się w stolicy światowego hazardu. Naszym zadaniem jest pomaganie znanym z serialu postaciom (między innymi Gil Grissom, Nick Stokes, Greg Sanders i Catherine Willows), w rozwiązywaniu spraw śledczych. W tym celu musimy przeszukiwać miejsca zbrodni, zbierać dowody rzeczowe, a następnie analizować je w laboratorium przy użyciu zaawansowanych technologii (m.in. porównywanie sekwencji DNA, próbek tworzyw pod mikroskopem, czy ustalanie składu chemicznego różnorakich substancji). Następnie przesłuchujemy podejrzanych, próbujemy ustalić ich powiązania z ofiarą i miejscem zbrodni, by w końcu, po odnalezieniu sprawcy, dokonać aresztowania. Gra wykonana jest w technologii 3D, pozwalającej na pełną interakcję z otoczeniem i dokładne badanie lokacji. Rozgrywkę obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Ruchy wykonujemy w sposób skokowy. Postępy w śledztwie obrazowane są krótkimi filmikami prezentującymi zakładany w danym momencie przebieg zdarzeń. Pod koniec każdego śledztwa oglądamy natomiast pełną rekonstrukcję zbrodni. Cała oprawa audiowizualna, łącznie z głosami aktorów wypowiadających kwestie głównych postaci, została przeniesiona z serialu CSI: Crime Scene Investigation, dzięki czemu mamy wrażenie, jakbyśmy naprawdę uczestniczyli w śledztwie prowadzonym przez detektywów z ekipy CSI. Nowością w porównaniu do poprzednich części cyklu jest wprowadzenie dodatkowego garażu o większej powierzchni, które pozwala na badanie dużych materiałów dowodowych, jak chociażby samochodów. Autorzy uzupełnili również grę o nowe lokacje i laboratoryjne mini-gierki, dzięki czemu czas rozgrywki ulega wydłużeniu. Nieznacznie zmodyfikowano także interfejs użytkownika. Dolny pasek narzędziowy zastąpiony został przez urządzenie PDA.
obrazek Strategia czasu rzeczywistego pozwalająca graczom stanąć na czele legendarnych cywilizacji i poprowadzić milionowe armie do bitew na lądach, morzach, oceanach oraz w powietrzu. Empires: Dawn of the Modern World to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Stainless Steel Studios, który zasłynął w świecie dzięki grze zatytułowanej Empire Earth. Twórcy bardzo szczegółowo przeanalizowali gusta graczy dotyczące ulubionych okresów historycznych i w odróżnieniu od Empire Earth, gdzie tematem był rozwój ludzkości od jej początku, aż do odległej przyszłości, tu skupiono się na 1000 lat historii naszej cywilizacji obejmujących okres od Średniowiecza do II Wojny Światowej. To samo tyczy się wielkości map, na których tyczy się akcja – gracze uznali, że w Empire Earth najbardziej podobały im się te ogromne (typu „gigantic” lub „large islands”), dlatego też w Empires: Dawn of the Modern World skupiono się właśnie na terenach o tych rozmiarach. Jest to gra traktująca o rozwoju imperium i podboju. Pozwala graczom stanąć na czele legendarnych cywilizacji i poprowadzić milionowe armie do bitew na lądach, morzach, oceanach oraz w powietrzu. Każda z cywilizacji (m.in. Anglia, Niemcy i Korea) posiada inne jednostki wojskowe, dysponuje inną technologią i innymi możliwościami ekonomiczno-gospodarczymi, wykorzystuje też różne taktyki walki - rzecz jasna wszystko oparto o autentyczne możliwości i cechy danej nacji. Dla przykładu Niemcy mogą wynaleźć słynną taktykę wojenną „Blitzkrieg”, posiadają Gestapo i mogą wykorzystywać w walce broń chemiczną (chlor). Anglicy zaś są potęgą imperialistyczną i naukową, mogą też wykorzystywać w walce zarazę „Czarną Śmierć”. Z kolei siłą Korei jest ślepe oddanie narodu władcy (graczowi), wyznawanie filozofii Konfucjanizmu oraz sztuka wojenna. Dwa różne tryby gry: jeden dedykowany tym graczom, którzy lubują się w dynamicznej rozgrywce skupiającej się na walce i bitwach, drugi przeznaczony dla miłośników spokojniejszej gry i powolnego rozwijania imperium, budowania budynków, wynajdowania nowych technologii, itp. W trybie single player przygotowano kilka rozbudowanych kampanii (każda z składająca się z szeregu rozdziałów). W każdej występuje postać pierwszoplanowa, słynny z historii dowódca czy bohater. Udoskonalony silnik graficzny 3D, wykorzystany wcześniej w Empire Earth (real-time shadows, vertex shaders, bump mapped terrain, water reflections oraz environment reflection mapping). Rozbudowany tryb rozgrywki wieloosobowej za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu. Szereg surowców, w tym: produkty rolne, zwierzęta, drewno, itp.
obrazek Trójwymiarowa gra akcji z elementami przygodowymi i cRPG, z akcją osadzoną w świecie fantasy. Enclave to gra akcji z elementami cRPG, z akcją osadzoną w świecie fantasy Celenheim. Swym wykonaniem przypomina Severance: Blade of Darkness. Świat Enclave w zamierzchłych czasach podzielony został na dwie części. Oba powstałe kontynenty zamieszkują dwie całkowicie skrajne i nienawidzące się nawzajem nacje, jedna dumnie nazywa się ludem Światła, druga zaś ludem Ciemności. Kraina Światła to ląd urodzajny, bogaty w dary natury i zamieszkały przez prawych obywateli, zaś ląd Ciemności to przeciwieństwo tego pierwszego - jałowa i nieurodzajna ziemia, pełna zła i plugastwa. Od wieków szczelina oddzielająca oba lądy skutecznie pełniła rolę rozjemcy obu społeczności, jednakże z upływem czasu zaczęła się zmniejszać. Zaowocowało to zwiększeniem się liczby potyczek pomiędzy dwoma nieprzepadającymi za sobą nacjami i w rezultacie napięcia osiągnęły stan, w którym wyniszczająca wojna była już tylko kwestią czasu. Gracz może opowiedzieć się po jednej ze stron konfliktu i wybrać jedną z dwunastu grywalnych postaci, takich jak Wolf Rider czy Elvin Archer, a następnie obserwować akcję zarówno z perspektywy pierwszej, jak i trzeciej osoby. Zależnie od dokonanego wyboru przygotowano dwie niezależne kampanie (po stronie dobra i zła), składające się łącznie z ponad dwudziestu rozległych , wypełnionych potworami poziomów, umiejscowionych w różnych starannie przygotowanych sceneriach. Akcja prowadzi nas przez takie miejsca jak ciemne komnaty zamczysk, groty pełne lawy i dymu oraz ośnieżone szczyty górskie. Podczas naszej przygody możemy wykorzystywać szereg rodzajów broni, m.in. mieczy, toporów, kusz, sztyletów oraz przedmiotów magicznych.
obrazek Trójwymiarowa gra akcji z elementami przygodowymi i cRPG, z akcją osadzoną w świecie fantasy. Enclave to gra akcji z elementami cRPG, z akcją osadzoną w świecie fantasy Celenheim. Swym wykonaniem przypomina Severance: Blade of Darkness. Świat Enclave w zamierzchłych czasach podzielony został na dwie części. Oba powstałe kontynenty zamieszkują dwie całkowicie skrajne i nienawidzące się nawzajem nacje, jedna dumnie nazywa się ludem Światła, druga zaś ludem Ciemności. Kraina Światła to ląd urodzajny, bogaty w dary natury i zamieszkały przez prawych obywateli, zaś ląd Ciemności to przeciwieństwo tego pierwszego - jałowa i nieurodzajna ziemia, pełna zła i plugastwa. Od wieków szczelina oddzielająca oba lądy skutecznie pełniła rolę rozjemcy obu społeczności, jednakże z upływem czasu zaczęła się zmniejszać. Zaowocowało to zwiększeniem się liczby potyczek pomiędzy dwoma nieprzepadającymi za sobą nacjami i w rezultacie napięcia osiągnęły stan, w którym wyniszczająca wojna była już tylko kwestią czasu. Gracz może opowiedzieć się po jednej ze stron konfliktu i wybrać jedną z dwunastu grywalnych postaci, takich jak Wolf Rider czy Elvin Archer, a następnie obserwować akcję zarówno z perspektywy pierwszej, jak i trzeciej osoby. Zależnie od dokonanego wyboru przygotowano dwie niezależne kampanie (po stronie dobra i zła), składające się łącznie z ponad dwudziestu rozległych , wypełnionych potworami poziomów, umiejscowionych w różnych starannie przygotowanych sceneriach. Akcja prowadzi nas przez takie miejsca jak ciemne komnaty zamczysk, groty pełne lawy i dymu oraz ośnieżone szczyty górskie. Podczas naszej przygody możemy wykorzystywać szereg rodzajów broni, m.in. mieczy, toporów, kusz, sztyletów oraz przedmiotów magicznych.
okladka-200.jpg Sequel jednej z brutalniejszych i najkrwawszych gier jakie kiedykolwiek powstały na PC, stworzony przez ten sam, wzbudzający wiele kontrowersji zespół - Running With Scissors. Postal 2 to sequel jednej z brutalniejszych i najkrwawszych gier jakie kiedykolwiek powstały na PC, stworzony przez ten sam, wzbudzający wiele kontrowersji zespół - Running With Scissors. Tym razem gra wykorzystuje najnowszy, stworzony przez Epic Games engine graficzny - UNREAL™ Warfare Engine, co sprawia, że wszystko wygląda o wiele bardziej realistycznie niż w pierwowzorze. Zastosowanie takiego rozwiązania spowodowało, iż tym razem akcję obserwujemy nie z góry jak to miało miejsce w pierwowzorze, a z oczu bohatera, w którego dane nam jest się wcielić (FPP). W Postal 2 do dyspozycji gracza oddanych zostało ponad 20 misji dla pojedynczego gracza. Pistolet, shotgun karabin maszynowy - to tylko podstawowe środki eksterminacji przeciwników, które dostępne są dla naszego bohatera. Oprócz nich może on wykorzystać jeszcze parę innych śmiercionośnych zabawek – kilka znanych z pierwszej części gry jak również całkowicie nowe. Darmowy, udostępniony przez autorów gry zestaw narzędzi (edytor, itp.) pozwala na tworzenie własnych modyfikacji, a tym samym jeszcze bardziej urozmaica i uatrakcyjnia zabawę.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności