Section 8 RIP PC.7z
-
│poradniki│ -
█ WAŻNE ! -
█ RIP I REPACK -
1.3nmm -
176x220hhgk -
240x320ghjyt -
Aplikacje -
BuildCraft 2.2.7 (dla wersji 1.0.0) -
Crafting -
Filmiki -
Fotki -
Galeria -
gry i aplikacje do bluetooth -
gry mody itp -
Inne (Others) -
jar -
mapy,save -
minecraft - texture 00000000000000000pack -
MineCraft 1.8 00000000000- Edytowany -
MineCraft 1.9 !!!00000000000 -
Minecraft do -
MineCraft Mod 64x64 128x128 -
Minecraft Pro Save(1) -
Minecraft Pro Savem -
minecraft savesvv -
Minecraftnowe pliki00000000000000 -
Mini Gry -
Mody (Mods) -
mody do min00000000ecraft 1.5_01 -
Mody do Minec0000000000rafta 1.6.6 -
Mój Świat (My world) -
Nokia 5230,5530,5800 Tuning -
Nokia X2-00 -
Nokia X2-00(1) -
Nosferatu-Gniew malachiego PL -
PokemonCraft -
Pomocne programy (help programs) -
Programy mcraft -
RecipeBooks -
ReiMinimap v.2.8-04 -
Save -
stare pliki -
StarwarsCraft -
Tekstury (Textur packs) -
Tematy nokia 5230, 5530, 5800 themes -
THAMES -
Timber! (1.0.0) -
TooManyItems -
WinRar 3.90 + Klucz -
Zdjęcia mcm
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7800 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Commander: Conquest of the Americas łączy cechy gier strategicznych i handlowych. Za produkcję odpowiada studio Nitro Games - autorzy serii East India Company. Jako jedna z sześciu XVI wiecznych europejskich potęg stajemy do wyścigu o dominację nad Nowy Światem. Sukces osiągnąć można tylko przez staranne zarządzanie koloniami, wliczając w to dbanie o produkcje dóbr i rozwój militarny.Na wypełnienie wszystkich celów mamy niecałe 200 lat, gdyż gra kończy się wraz z wybuchem rewolucji amerykańskiej w 1774 roku. Zabawę zaczynamy od odnalezienia miejsc odpowiednich do założenia nowej kolonii. Niezwykle istotnym elementem gry jest handel. Nie tylko jest on głównym źródłem zarobków, ale służy też do zaspokajania potrzeb kolonistów. Z początku zmuszeni jesteśmy importować z macierzystego kraju zarówno mieszkańców, jak i surowce, narzędzia i zapasy żywności. Wraz z rozwojem lokalnej społeczności stawać się będziemy coraz bardziej samowystarczalni.Zabawę wzbogacają bitwy morskie, w których brać może udział do 30 statków. Twórcy udostępnili ponad 20 ich rodzajów, każdy można rozbudowywać i usprawniać. Dzielą się one na jednostki bojowe i handlowe oraz na lokalne i te zdolne przepłynąć ocean. Dodatkowej różnorodności dodają postacie kapitanów, każda wyposażona w specjalne umiejętności oraz możliwość modyfikowania składu reszty załogi.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.6 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8600 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Men of War: Oddział Szturmowy to samodzielny (a więc nie wymaga posiadania wersji podstawowej) dodatek do taktycznej gry wojennej Men of War. Autorem rozszerzenia jest ekipa Digitalmindsoft, która pomagała przy tworzeniu podstawowej wersji.Gra oferuje możliwość pokierowania oddziałami amerykańskimi, radzieckimi, niemieckimi, brytyjskimi i - co ucieszy weteranów - po raz pierwszy w historii cyklu również japońskimi. Zadbano też o odpowiednią różnorodność lokacji. Poszczególne poziomy rozgrywają się na frontach wschodniej Europy, terenach północnej Afryki oraz na wyspach Pacyfiku. Oddział Szturmowy koncentruje się na rozgrywkach wieloosobowych. Autorzy przygotowali 15 misji typu skirmish, które można rozegrać z przyjaciółmi lub z botami. W obu przypadkach reguły są identyczne. Na początku trafiamy na mapę z niewielkim oddziałem. Z racji tego, że na całym poziomie rozrzucone są opanowane przez komputer punkty kontrolne, naszym zadaniem jest odbicie ich z rąk nieprzyjaciela. Wraz z każdym naszym zwycięstwem sztuczna inteligencja robi się coraz bardziej agresywna. Tak samo wpływa na nią upływ czasu, co sprawia, że gra zmienia się w dynamiczny wyścig między człowiekiem a komputerem. Zabawę dodatkowo uatrakcyjniają specjalne jednostki i umiejętności, mogące gwałtownie przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę.
wymagania sprzętowe:
System operacyjny: Windows XP SP3 / Windows Vista SP1,CPU: .8 GHz 64 2.4Ghz lub lepszy,1 GB RAM,Karta graficzna: GeForce 6600, ATI X1300 albo lepszy,1 GB HDD
Są dwa rodzaje łowienia ryb: na kolację i dla sportu. Jeśli chodzi o to pierwsze, to nie mam zastrzeżeń. Obiekcje pojawiają się przy moczeniu kija (ups!) dla samego łowienia – a jak się pojechało nad jeziorko z kumplami, to i można nieco twarz “zmoczyć”, i świńskie kawały poopowiadać… Uważam, że nie usprawiedliwia to beztroskiego dziurawienia rybich twarzy. I właśnie dlatego lubię symulatory wędkarskie – jednym z nich jest Bass Pro Shops: The Strike, .Wyciągajcie wędziska, panowie! (ups! I did it again…)W grze znajdziesz realistyczną fizykę i autentyczne narzędzia do połowu. Gra zawiera 111 przynęt, 11 gatunków ryb, 10 unikalnych jezior, 10 turniejów, dziewięć łodzi. Strike zawiera opcje gry dla graczy podstawowych jak i doświadczonych wędkarzy..
wymagania sprzętowe:
Pentium IV 3,2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 4,2 GB wolnego miejsca na dysku, Windows XP / Vista / 7
Crash Time IV to czwarta odsłona popularnego, budżetowego cyklu samochodowych gier akcji, znanego również pod tytułem Alarm for Cobra 11. Jej producentem jest studio Synetic, a wydawcą firma dtp entertainment. Marka bazuje na popularnym, niemieckim serialu kryminalnym Cobra: Oddział Specjalny, wyprodukowanym przez niemiecką stację RTL.Twórcy podzielili Crash Time IV na dwa główne tryby rozgrywki – kampanię dla pojedynczego gracza, a także, po raz pierwszy w historii cyklu, opcję sieciową. W pierwszym przypadku pozwolono nam przejąć kontrolę nad Semirem i Benem, duetem nieustraszonych policjantów, lubujących się w ściganiu przestępców ulicami niemieckich miast. Przedstawiona w grze historia pokazuje zmagania stróżów prawa ze zorganizowaną grupą przestępczą, starającą się przejąć całkowitą kontrolę nad Kolonią.
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GF 8800 lub lepsza), 14 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Test Drive Unlimited 2 to druga odsłona popularnego cyklu wyścigów samochodowych, za której powstanie odpowiada firma Eden Studios. Twórcy zadali sobie tu trud rozbudowania najlepszych elementów części pierwszej oraz usunięcia z niej najbardziej uciążliwych niedoróbek.Test Drive Unlimited 2, podobnie jak wydany w 2006 roku pierwowzór, pozwala przede wszystkim na rywalizację w Internecie z udziałem dużej liczby użytkowników. Nie oznacza to oczywiście, iż zabrakło trybu dla pojedynczego gracza, oferującego zmagania ze sztuczną inteligencją.Ciekawostką jest to, że tryb ten w TDU2 wzbogacony został o wątek fabularny, związany ze ściganiem się z lokalnymi mistrzami kierownicy. Nowością są także turnieje, które zastąpiły pojedyncze wyścigi, oraz specjalne licencje, których zdobywanie wymagane jest do odblokowywania dostępu do kolejnych rodzajów zawodów.Nową areną zmagań jest Ibiza – trzecia co do wielkości wyspa hiszpańskiego archipelagu Baleary. W dalszej fazie rozgrywki otrzymujemy natomiast dostęp do znanej z TDU1 hawajskiej wyspy O'ahu. Obydwie lokacje dysponują zarówno drogami asfaltowymi, jak i wszelkiego rodzaju bezdrożami (błoto, żwir, piach). Do badania trudniej dostępnych terenów możemy teraz wykorzystywać popularne auta terenowe z napędem 4x4.Bogaty asortyment wozów z pierwowzoru został poszerzony o nowe modele. W grze występują trzy zasadnicze klasy pojazdów - A to auta sportowe, B to pojazdy terenowe, a C to modele klasyczne. Lista dostępnych samochodów obejmuje między innymi takie maszyny jak Audi S5, Audi RS6, Audi TT-S, Dodge Charger SRT8, Dodge Viper SRT-10, Gumpert Apollo Sport, Pagani Zonda C12S, Pagani Zonda Cinque, Pagani Zonda F, Pagani Zonda Roadster, McLaren MP4-12C, Spyker C8 Aileron Coupe, Spyker C12 Zagato, Spyker Pekin to Paris (SUV), Saleen S5S Raptor, Saleen S7 Twin Turbo, Mercedes SLR 722 S McLaren Roadster, Mercedes SLR Z199, Audi Q7, Hummer H3, Mercedes ML, Range Rover czy Volkswagen Touraeg. Warto dodać, że w Test Drive Unlimited 2 zabrakło znanych z poprzedniej odsłony cyklu motocykli.Jednym z głównym tematów TDU2 jest luksus. W miarę upływu zabawy kupujemy nie tylko nowe samochody, ale również luksusowe apartamenty i wille z własnymi garażami i podziemnymi parkingami. Zmiana wyglądu naszego awatara nie obejmuje już tylko zakupu nowych elementów ubioru, gdyż oferuje też między innymi wizytę u fryzjera czy w lokalnej klinice chirurgii plastycznej.
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 1.8 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB
James Bond 007: Blood Stone jest kolejną propozycją dla fanów jednego z najbardziej znanych agentów w historii światowego kina - Jamesa Bonda. Grę stworzyło studio Bizarre Creations znane przede wszystkim z produkcji bardzo dobrych wyścigów (Blur, seria Project Gotham Racing).
Opowiadana historia w żaden sposób nie nawiązuje do któregoś filmu z Bondem w roli głównej. W wyniku międzynarodowej konspiracji jedna z najbardziej tajnych broni biologiczno-chemicznych Wielkiej Brytanii wpadła w ręce organizacji mającej na celu zrobić z niej odpowiedni użytek, zagrażając tym samym bezpieczeństwu kraju. Najlepszy agent Jej Królewskiej Mości ma za zadanie powstrzymać przestępców, a żeby to uczynić, trafia między innymi do takich miejsc jak Ateny, Istambuł, Syberia, Monako czy Bangkok. Scenariusz napisał sam Bruce Feirstein, autor trzech filmów o Bondzie (Golden Eye, Jutro nie umiera nigdy i Świat to za mało).
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 6.5 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Split/Second to gra wyścigowa stworzona przez Black Rock Studio – twórców Pure. Wcielamy się w niej w kierowcę biorącego udział w wielkim telewizyjnym show. Do dyspozycji dostajemy wachlarz stuningowanych sportowych aut, którymi mkniemy po zwycięstwo ku uciesze tłumów.Znakiem rozpoznawczym Split/Second są „pokazy mocy” - możliwość wysadzenia w powietrze kawałka trasy. Autorzy porozmieszczali na torach ładunki wybuchowe, które możemy aktywować w trakcie wyścigu. By to zrobić należy napełnić specjalny pasek (tzw. Power Bar) i znaleźć się odpowiednio blisko rzeczy, którą chcemy wysadzić. Służy to oczywiście uprzykrzaniu życia oponentom (którzy rzadko pozostają nam dłużni) oraz odblokowywaniu skrótów. By zapewnić sobie odpowiedni poziom napełnienia paska musimy dużo driftować, skakać i siedzieć na ogonie samochodu z przodu. Cierpliwi gracze mogą detonować naprawdę ogromne obiekty – wieże kontrolne, tamy czy mosty.Model jazdy ma zręcznościowe zacięcie, a w oprawie graficznej ciężko dopatrzyć się jakichś niedociągnięć. Każdy wyścig to bardzo dynamiczny, pełen wyzwań festiwal kraks, stłuczek, przepychanek i płonących wraków przypominający to, co obserwujemy w kinowych hitach wprost z Hollywood.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista
Supreme Commander to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, przygotowana przez studio Gas Powered Games. Z punktu widzenia fana gatunku istotniejsza okazuje się jednak informacja, że za produkcją gry stoi Chris Taylor – człowiek, który niegdyś zdobył olbrzymią popularność programem o nazwie Total Annihilation.Nic nie dzieje się bez przyczyny – wojna w Supreme Commander również. W pierwszej połowie XXI wieku, ludzkość rozpoczęła próby z teleportacją i w zaledwie kilkanaście lat, osiągnęła na tym polu znaczące sukcesy. Rezultaty eksperymentów z materią nieorganiczną były tak zadowalające, że już w 2062 roku udało się przeprowadzić pierwsze próby z ludźmi. Grupa odważnych Ziemian została wówczas przeniesiona na jeden z księżyców Neptuna. Cała operacja trwała raptem 0.26 sekundy. Wykorzystując nowoodkrytą technologię, Ziemianie rozpoczęli eksplorację Układu Słonecznego. W 2284 roku istniało szesnaście kolonii, zlokalizowanych na najbliżej położonych planetach, w 2526 roku już 110.Ziemianie nie mieliby z pewnością większych zmartwień, gdyby nie doktor Gustaf Brackman, który opracował mikroprocesory wszczepiane do mózgu, pozwalające przeprowadzać człowiekowi skomplikowane operacje matematyczne z zawrotną szybkością. Wynalazek wkrótce doprowadził do stworzenia organizmów z cybernetycznym mózgiem, zwanych Cybranami. Androidy stopniowo zaczęły rozprzestrzeniać się w kosmosie, formując nawet nowe kolonie. Wkrótce Cybranie zdecydowali się wystąpić przeciwko swoim stwórcom, przechodząc do podziemia, gdzie w ciszy i spokoju zbierali środki na nieuniknioną wojnę. Na domiar złego, w przestrzeni kosmicznej pojawiła się rasa obcych, która przed swoją śmiercią (ludzie wyrżnęli ich w pień), przekazała Ziemianom część swoich unikatowych mocy. Widząc taki rozwój wypadków, dowództwo na Niebieskiej Planecie zdecydowało się objąć kwarantanną cały zagrożony sektor. Koloniści obdarzeni przez obcych zdolnością przewidywania przyszłości (zwanych teraz Aeon) stali się dla Ziemi poważnym zagrożeniem. W 2819 roku wybuchła wielka wojna, zwana „nieskończoną”, która objęła 1280 skolonizowanych przez ludzi systemów. Trzy frakcje stanęły naprzeciwko siebie, aby samotnie rządzić w kosmosie.Chris Taylor tradycyjnie oparł model ekonomiczny na kumulacji dwóch rodzajów surowców: wydobyciem metalu oraz produkcją energii. Jednak i w tej materii udało mu się wprowadzić kilka nowości. Jedną z nich jest możliwość połączenia budynków, które potrafią zwiększyć przypływ surowca. Duże, zagęszczone kompleksy trudniej jednak obronić, dlatego gracz będzie musiał sam zadecydować czy woli skupić się na maksymalnie szybkim przypływie metalu i energii, narażając tym samym instalacje na większe ryzyko ataku
wymagania sprzętowe:
Windows XP SP2, Vista SP2, 7,Intel Core 2 Duo E4300 or AMD Athlon X2 4400+,Memory 1GB,ATI Radeon HD 2600 or NVIDIA GeForce 8600
Akcja Warfare. Reloaded rozgrywa się w ostatnio popularnym Tadżykistanie (-> Operation Flashpoint: Red River). Tym razem gracz wciela się w rosyjskiego dowódcę, któremu w trakcie 12 misji kampanii przyjdzie się zmierzyć z oddziałami wojsk amerykańskich i rebeliantami. Tak jak w Warfare zaczynamy od dowodzenia małym oddziałem a wraz z wykonaniem kolejnych misji otrzymujemy dostęp do lepszych pojazdów i większej liczby oddziałów.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.5 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 9 GB HDD, Windows XP/Vista
World in Conflict jest strategią czasu rzeczywistego, zaprojektowaną przez twórców hitowej serii Ground Control. Ludzie ze szwedzkiej firmy Massive Entertainment umożliwili nam wcielenie się w militarnego dowódcę i wzięcie udziału w globalnym konflikcie zbrojnym. Została nam przedstawiona alternatywna wizja świata, wedle której zimnowojenny okres w historii XX wieku wcale nie dobiegł końca, a Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich nie uległ rozpadowi. Oczywiście właśnie pomiędzy kapitalistycznym Zachodem i komunistycznym Wschodem dochodzi do bezpośredniej konfrontacji.Developerzy rodem ze Skandynawii wprowadzili do wirtualnej rzeczywistości mnóstwo rozmaitych jednostek bojowych, pasujących do realiów z drugiej połowy ubiegłego stulecia. W akcji oglądamy więc piechotę, czołgi, pływające transportery opancerzone, samoloty, wyrzutnie rakietowe, baterie dział samobieżnych, helikoptery etc. Wszystkie obiekty militarne są dokładnie wymodelowane w trzech wymiarach, podobnie zresztą jak całe otoczenie.Główny cel rozgrywki stanowi przejmowanie kontroli nad kluczowymi miejscami na polach bitew poprzez umiejętne kierowanie wojskami. Każda z walczących stron dysponuje określoną liczbą specjalnych punktów, przeznaczonych na ściąganie posiłków. W ten sposób została wyeliminowana konieczność gromadzenia zasobów, a zabawa zyskała wyjątkową dynamikę.
Pobierz
