Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Escape From Paradise City.iso

tomaszewsky / Gry (Games) / Gry Strategie / Escape From Paradise City.iso
Download: Escape From Paradise City.iso

1,02 GB

0.0 / 5 (0 głosów)




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB

Escape from Paradise City to druga gra stworzona przez zespół MediaMobsters (obecnie znany pod nazwą Sirius Games), który w 2004 roku wprowadził na rynek strategię gangsterską pt. Gangland. Nowy produkt podąża drogą wytyczoną przez poprzednika, a zatem ponownie mamy do czynienia ze strategicznym podejściem do prowadzenia przestępczego syndykatu, aczkolwiek wzbogacono go zarówno pod względem fabularnym jak i technologicznym. W Escape from Paradise City autorzy stworzyli „rajską" metropolię, w której władzę sprawują potężne syndykaty z wpływowymi bossami na czele. W sferze technicznej zmienił się przede wszystkim zastosowany silnik graficzny (wsparcie nowoczesnych efektów wizualnych), a co za tym idzie system sterowania postaciami. Akcja rozgrywa się w pełnym trójwymiarze, a obserwować ją możemy za pomocą swobodnej kamery bądź zza pleców aktualnie kontrolowanego bohatera (widok TPP, podobnie jak World of Warcraft czy GTA3).

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 3.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB Order of War to strategia stworzona przez studio Wargaming.net. Firma specjalizuje się w tego typu produkcjach i w przeszłości opracowała już między innymi: Massive Assault oraz Galactic Assault: Prisoner of Power. Latem 1944 roku II Wojna Światowa wkroczyła w swoją prawdopodobnie najważniejszą fazę. Alianci rozpoczęli dwie poważne operacje, które miały odeprzeć siły niemieckie na obu frontach – Zachodnim i Wschodnim. Właśnie o tych wydarzeniach opowiada Order of War, pozwalający graczom wcielić się zarówno w dowódcę armii amerykańskiej (Front Zachodni) oraz niemieckiej (Front Wschodni).
wymagania sprzętowe: Pentium III 1.2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D, 1.2 GB HDD Polanie II to sequel pierwszej całkowicie polskiej strategii czasu rzeczywistego, kontynuujący wszystkie dobre tradycje poprzedniczki (Polanie) i jednocześnie przenoszący serię w XXI wiek. Akcja osadzona została w świecie znanym w pierwszej części gry, spotkamy się tu ze znanymi już postaciami, tzn.: krowami, pastuszkami, niedźwiedziami i rycerzami, ale oczywiście nie brakuje też nowych bohaterów oraz wielu ciekawych ulepszeń. W grze zaimplementowano elementy znane z gatunku cRPG, dzięki czemu nasze postacie zdobywają doświadczenie, używają różnorodnych typów broni, czarów i innych przedmiotów, a każda z nich posiada unikalne imię np. Maćko syn Kowala. Zależności ekonomiczne pozostały podobne jak w pierwszej części, tzn. ekonomia świata Polan oparta jest na mleku, którego produkcję możemy zwiększyć stosując na przykład specjalne techniki wypasu krów. Całkowicie trójwymiarowa grafika oparta jest na zmodyfikowanym engine serii Earth, z możliwością obserwacji terenu z dowolnie umieszczonej kameryGra składa się z 3 kampanii połączonych ze sobą wątkami fabularnymi układającymi się w historię księcia Mirko. Cel każdej kampanii jest odmienny, a do jego osiągnięcia prowadzą inne drogi. Każda z kampanii rozpoczyna się i kończy filmem prezentującym fabułę oraz podsumowującym historię, której stał się świadkiem i twórcą. W Polanach pojawia się ponadto rozbudowany tryb potyczki i gry sieciowej. Daje to graczowi dodatkowe możliwości przetestowania swoich zdolności taktycznych i zmierzenia się nie tylko z AI, lecz również z umiejętnościami innych graczy. Gra sieciowa oferuje kilka różnych trybów rozgrywki, w każdym z nich do osiągnięcia zwycięstwa wymagane jest spełnienie innych warunków.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 350 MB HDD, Windows XP/Vista/7 W grze wcielamy się w dowódcę armii, której celem jest wykradzenie świnki z bazy wroga. Cała zabawa, mimo, że utrzymana w konwencji RTS, przypomina znacznie tryb Capture The Flag z gier FPS, wzbogacony dodatkowo o elementy popularnego Tower Defense. O bezcenne zwierzaki walczymy przy użyciu rozmaitych jednostek. Szkolenie wojaków możemy prowadzić już kilka sekund po rozpoczęciu gry, gdyż do trenowania armii nie są wymagane żadne struktury czy dodatkowe budynki, lecz zwykła gotówka (a tej otrzymujemy nieco na starcie). Wybieramy spośród siedmiu rodzajów zróżnicowanych jednostek, posiadających określone wady i zalety.Wyjątkową klasą wojaka w naszej żądnej świnek armii jest budowniczy, dzięki któremu na polu walki możemy stawiać specjalne wieże. Są one ważne, gdyż jedynym ograniczeniem w rozwoju wojska jest posiadana gotówka, a tę możemy zwiększać stawiając wspomniane wieże na mapie. Dodatkowo dają one także dostęp do zaklęć, których w grze jest 16. Pieniądze odzyskujemy również wówczas, gdy któraś z naszych jednostek zginie podczas walki – momentalnie możemy wtedy stworzyć następną w naszej bazie.Poza zwiększaniem naszych zasobów finansowych, konstrukcje stawiane na mapie spełniają jeszcze jedną bardzo istotną funkcję – poprawiają statystyki i możliwości bojowe naszej armii. Wieże podzielono na pięć rodzajów: mamy więc budowle odpowiedzialne za zwiększanie naszego wojennego budżetu, zwiększające szybkość naszych jednostek, zamrażające i zdejmujące zaklęcia z wrogich armii, leczące naszych wojaków oraz potęgujące zadawane obrażenia.
wymagania sprzętowe: Pentium II 266 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 2 MB For the Glory jest tytułem należącym do serii Europa Universalis, opracowanym przez studio Crystal Empire Games. Stworzono go w oparciu o bardzo popularną modyfikację fanowską przeznaczoną do części drugiej cyklu - AGCEEP (Alternative Grand Campaign / Event Exchange Project), która rozszerzała możliwości oryginalnej gry o szereg nowych wydarzeń historycznych, alternatywną kampanię oraz przeróżne zmiany mające na celu podniesienie autentyczności zabawy. Gra oferuje możliwość objęcia rządów w jednym z ponad 180 krajów na przestrzeni 400 lat (w okresie 1419-1819). Zajmujemy się każdym aspektem funkcjonowania państwa, polityką wewnętrzną i zewnętrzną, gospodarką, dyplomacją, konfliktami militarnymi itd. Czy postanowimy wzmacniać nasze imperium pokojowo poprzez handel i rozwój ekonomiczny, czy też poprzez ekspansję, na drodze agresywnej dyplomacji i konfliktów zbrojnych – zależy tylko od nas. Nie jesteśmy tym samym w żadnej mierze zobowiązani do podążania wyznaczoną ścieżką historii, więc gdy nadarzy się sprzyjająca nam okazja możemy ją pochwycić, pisząc tym samym nowe dzieje świata. Rozgrywkę dodatkowo urozmaica około 10 tysięcy przeróżnych wydarzeń historycznych, które mają wpływ na przebieg wydarzeń oraz rozwój naszego państwa.
wymagania sprzętowe: Pentium IV 2.1 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB Ogniem i Mieczem: Dzikie Pola jest bardziej rozbudowaną wersją Mount & Blade: Ogniem i Mieczem. Oprócz zawartości znanej z tego tytułu, wprowadzono również szereg usprawnień do rozgrywki, a przede wszystkim dodano tryb wieloosobowy. Produkt jest bardzo dobrą propozycją przede wszystkim dla osób, które nie miały wcześniej do czynienia z podstawową edycją. Tym razem dostaliśmy bowiem to samo, a jeszcze wzbogacone o nowe możliwości. Akcja gry rozgrywa się w XVII wieku, a przedstawiane w niej sceny i zadania wyraźnie są inspirowane powieściami Henryka Sienkiewicza oraz adaptacjami filmowymi tych dzieł. Rozgrywka stanowi połączenie elementów gier akcji, RPG oraz strategii. Najpierw działamy w trybie mapy, gdzie kontrolujemy całą naszą armię, by po napotkaniu zagrożenia wkroczyć do trybu akcji. W tym przypadku kontrolujemy określoną postać z widoku pierwszej lub trzeciej osoby, a zabawa zaczyna przypominać rasową grę akcji.
Wymagania: Processor: 2.33Ghz Memory: 2GB Video Card: 512MB Fate of the World rozgrywa się w nie tak dalekiej przyszłości - 2020 roku, ale nie jest to przyszłość, którą chcielibyście poznać. Zignorowano zmiany klimatyczne, miasta zalała woda, giną całe gatunki, a ludzie, którzy przetrwali, szykują się do wojny. A gracz ma za zadanie ten kataklizm powstrzymać. FotW wygląda na miks gry strategicznej, ekonomicznej i nawet karcianej. Celem jest rozwiązanie rozmaitych realnych ziemskich problemów - od kryzysu paliwowego począwszy, aż po zadania ambitniejsze jak uczynienie z Afryki najbardziej zaawansowanego regionu albo... eksterminacja rasy ludzkiej.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 512 RAM, karta grafiki 128MB, 2 GB HDD Stalingrad to gra strategiczna czasu rzeczywistego, dokładnie odwzorowująca jedną z najsłynniejszych operacji II Wojny Światowej (17 lipca 1942 – 2 lutego 1943). Rosyjscy developerzy wprowadzili do własnego dzieła parę odrębnych kampanii bitewnych: pierwsza poświęcona działaniom niemieckiego Wehrmachtu (6. armia Friedricha von Paulusa), a druga traktująca o poczynaniach sił militarnych Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich (koordynacja marszałka Gieorgija Konstantynowicza Żukowa). Łącznie w trybie fabularnym figurują zatem dwie grupy, po osiemnaście scenariuszy każda. Z kolei jako swoisty dodatek istnieje siedem ukrytych misji na podstawie sekretnych danych, nieznanych nawet fachowcom z telewizyjnego programu Discovery Channel.
wymagania sprzętowe: Pentium 200MHz, 32MB RAM Abomination to taktyczna gra strategiczna wzorująca się na takich hitach jak Jagged Aliance, Fallout czy X-Com. Gracz kieruje genetycznie zmodyfikowaną drużyną komandosów, której zadaniem jest uratowanie świata przed zarazą roznoszoną przez złowieszczy kult. Otrzymujemy izometryczny widok 3D, możliwość trenowania głównego bohatera i członków jego drużyny, ponad 150 różnych broni oraz ponad 1,2 mln losowo generowanych misji. Dzięki zaawansowanej strategii i taktyce walki drużynowej można stosować skradanie aby ustalić położenie wroga, bronić swoich kluczowych obiektów czy odkryć nowe technologie zdobyte na wrogu.Duże możliwości modyfikacji drużyny umożliwiają wyekwipowanie oddziału w ponad 150 wojskowych i eksperymentalnych broni. Przed każdą misją możemy rekrutować nowych członków drużyny oraz właściwego wyposażenia. Postacie rozwijają się w czasie walki zyskując parametry i nowe umiejętności. Rozbudowany tryb gry wieloosobowej pozwala na rozgrywkę do ośmiu osób w sieci lokalnej lub przez Internet. Multiplayer zawiera kampanię, tryb kooperacyjny i przeciwko sobie. Możemy również wysłać znajomym nasze rozegrane misje przez e-mail.Specjalnie przygotowany generator tworzy unikalne misje gwarantując niepowtarzalność rozgrywki w ponad 1,2 mln wyjątkowych miejscach rozmieszczonych na ponad 25 rodzajach terenu. Gra charakteryzuje wyśmienita grafika z ponad 25000 klatek animacji, w pełni mapowanymi teksturami, źródłami światła oraz trójwymiarowymi modelami ze szczegółowo oddanym terenem. Realistyczna fizyka pozwala choćby na rozwalenie przeciwnika w kawałki, które polecą w różnych kierunkach.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB, Moscow to Berlin to już czwarta odsłona cyklu strategii czasu rzeczywistego (RTS), nawiązującego do burzliwych wydarzeń na frontach II Wojny Światowej i opracowywanego przez pracowników zespołu Digital Reality. W pierwszej części serii, Desert Rats vs. Afrika Korps, gracze walczyli na obszarze Afryki Północnej, w D-Day („dwójka”) działania wojenne koncentrowały się na lądowaniu Aliantów w Normandii, zaś trzecia z gier - 1944: Battle of the Bulge - przedstawiała największą kontrofensywę niemiecką z 1944 roku, jaka miała miejsce w Ardenach. Tym razem, developerzy zaoferowali graczom możliwość wzięcia udziału w najbardziej krwawych walkach na froncie wschodnim. Ogółem, program zawiera trzy rozbudowane kampanie, składające się w sumie z dwudziestu scenariuszów. Zmagania rozpoczynają się w momencie, gdy nazistowskie Niemcy zrywają pakt ze Związkiem Radzieckim. W grze m.in. bierzemy udział w wielkiej ofensywie, zatrzymanej dopiero pod Moskwą głównie dzięki mroźnej, rosyjskiej zimie. Walczymy również w bitwie pod Stalingradem i rozpoczynamy kontratak w kierunku Berlina, by tam statecznie zakończyć drugi, największy w historii ludzkości konflikt zbrojny. Podczas starcia, pod komendą gracza znajduje się około 80 zróżnicowanych jednostek, w tym aż piętnaście typowych tylko i wyłącznie dla frontu wschodniego (np. samoloty IL-2 Sturmovik, czołgi T-34, Elephant, czy KV-1). Sporą uwagę przywiązano tutaj do strategicznego aspektu sztuki wojennej: zarządzania armią, wcześniejszego planowania ataków czy zasadzek. Jeżeli chodzi o oprawę graficzną, to w Moscow to Berlin zastosowano ulepszoną wersję autorskiego silnika graficznego firmy Digital Reality, znanego chociażby z poprzednich odsłon serii. Oprócz rozbudowanego trybu singleplayer, twórcy programu przygotowali także dziesięć map do rywalizacji wieloosobowej (w sieci lokalnej lub Internecie).
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 256MB RAM, 64MB akcelerator 3D Tycoon City: New York to produkcja strategiczno-ekonomiczna, gdzie zadaniem graczy jest zbudowanie własnego imperium biznesowego na obszarze „miasta, które nigdy nie śpi”, czyli tytułowego Nowego Jorku. Rozgrywka rozpoczyna się standardowo dla gier tego typu: z niewielką ilością pieniędzy stawiamy na Manhattanie pierwszy budynek i jeśli zacznie przynosić zysk to systematycznie rozbudowujemy sieć posiadanych lokali. Twórcy umożliwi grającym nie tylko konstruowanie nowych obiektów, ale także udoskonalanie czy przerabianie już istniejących. Każdy posiadany budynek oraz każde przedsięwzięcie musi generować przychody, niezależnie od tego, czy prowadzimy nocny klub, restaurację, teatr, urządzamy pokazy mody, zarządzamy firmą finansową na Wall Street, tworzymy korporację medialną lub po prostu organizujemy koncert w nowojorskim Central Parku (w sumie 50 możliwości biznesowych do wykorzystania, w tym także okazjonalne - na przykład popularne, uliczne parady).
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności