Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

The Moment Of Silence [PL].iso

technik2002 / ◄② Point & Click / The Moment Of Silence [PL].iso
Download: The Moment Of Silence [PL].iso

3,43 GB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek Przygodowe

„Moment of Silence” to typowy przykład gry przygodowej zrealizowanej w klasycznym stylu, ale przy użyciu nowoczesnych technologii. Za jej produkcję odpowiedzialne jest studio House of Tales, które w przeszłości wydało już inną przygodówkę – „Mystery of the Druids”. Najnowsze dzieło niemieckiego producenta w założeniach ma być mrocznym politycznym thrillerem. Akcję gry osadzono w niezbyt odległej przyszłości. Mamy rok 2030, a gracz wciela się w rolę Petera Wrighta zamieszkującego futurystyczny Nowy Jork. Główny bohater jest specem od komunikacji i pracuje dla jednej z rządowych organizacji w ramach okrytego tajemnicą projektu „Freedom of Speech” (Swoboda Wypowiedzi). Peter żyje w przeświadczeniu, iż wszystko jest w najlepszym porządku, jednak jego światopogląd ulega drastycznemu pogorszeniu w dniu, w którym brygada antyterrorystyczna włamuje się do okolicznego domu i porywa jednego z jego sąsiadów. Wright spróbuje podążyć jego śladami i jak na dobry thriller przystało, bardzo szybko okazuje się, iż samo porwanie ma między innymi związek z tajnymi planami przejęcia kontroli nad światem.

Przebieg rozgrywki przypomina typowe pozycje z tego gatunku, gracz bada kolejne lokacje (ponad 75) w poszukiwaniu cennych przedmiotów, które mógłby w przyszłości do czegoś wykorzystać, próbuje wyciągnąć cenne informacje od napotkanych osób (około 35 postaci niezależnych), czy też rozwiązuje niezbyt skomplikowane zagadki. Od czasu do czasu trzeba jednak brać udział w niewielkich zadaniach zręcznościowych, w tym przypadku najistotniejsze jest szybkie działanie. Interfejs gry jest niezwykle uproszczony, warto dodać, iż autorzy postanowili nie wzorować się na najnowszych trójwymiarowych przygodówkach i pozostawili dobrze znany model sterowania postacią przy użyciu myszy.

Gracz porusza się po prerenderowanym otoczeniu, jedyne elementy 3D na ekranie to postać głównego bohatera, a także inne osoby, które spotyka się w trakcie gry. Oprawa wizualna „Moment of Silence” wyraźnie bazuje na takich klasykach gatunku jak „Syberia” czy „Najdłuższa Podróż”. Zabawa urozmaicana jest licznymi filmikami FMV przygotowanymi przez profesjonalny zespół, który w przeszłości wykonywał już podobne zlecenia, między innymi na potrzeby drugiej części „Rogue Squadron”. Kwestie wymawiane przez napotykane postaci zostały nagrane przy użyciu zawodowych aktorów.

wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 256MB RAM, karta grafiki 64MB, 3.4 GB HDD

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek przygodowe Klasyczna gra przygodowa z interfejsem point'n'click. Kierujemy poczynaniami dwojga bohaterów i rozwiązujemy niezwykle tajemnicze i intrygujące zagadki. Secret Files 2 to sequel całkiem udanej i popularnej gry przygodowej, zatytułowanej Secret Files: Tunguska. Podobnie jak w przypadku poprzedniczki, także i tym razem kierujemy poczynaniami uroczej Niny Kalenkow i sympatycznego Maksa Grubera, rozwikłujemy niezwykle tajemnicze i intrygujące zagadki oraz podziwiamy nowoczesny engine, oparty na sprawdzonych i bezpiecznych rozwiązaniach: interfejsie typu point'n'click oraz starannie przygotowanej grafice dwuwymiarowej z elementami pełnego 3D. Twórcy z Fusionsphere Systems zdecydowali się zachować konwencję fabuły o złowrogim, wręcz spiskowym charakterze. Niemal każdy zakątek świata doświadcza wielkich katastrof i strasznych zdarzeń. Liczne powodzie, susze, wybuchy wulkanów, wojny domowe, do tego wielki kryzys gospodarczy – wszystko to zebrało swoje straszne żniwo. W tym trudnym dla ludzkości okresie nie zabrakło miejsca dla postaci znanych z poprzedniej części. Jednak w takich czasach szczęście bohaterów nie mogło trwać długo – Max w czasie badania starożytnych indonezyjskich świątyń ściera się z tajemniczym ugrupowaniem, zaś Nina, wybierająca się w morską, sentymentalną podróż z Niemiec do Portugalii, jeszcze w hamburskim porcie jest świadkiem morderstwa. Udaje się jej nawiązać kontakt z Davidem Korellem, enigmatycznym księdzem, zajmującym się rozpracowywaniem zagadkowego, fanatycznego bractwa religijnego, będącego najwyraźniej w posiadaniu średniowiecznego manuskryptu o wielkiej wadze. Dokument pełen jest apokaliptycznych wizji o końcu świata, zaś zawarte w nim proroctwa dziwnym trafem zbiegają się z aktualnie dziejącymi się wydarzeniami. Wygląda na to, że naszych bohaterów ponownie czeka masa przygód, zagadek i tajemnic do rozwikłania. wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 3 Ti200 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows XP
obrazek przygodowe & Click, opracowana przez naszych zachodnich sąsiadów. Fabuła gry nieodłącznie wiąże się z tzw. Katastrofą na terenie Tunguski, tajemniczą eksplozją, która miała miejsce w 1908 roku. Wybuch o mocy kilkunastu megaton (ok. tysiąc razy silniejszy od tego, jaki spowodowała bomba zrzucona na Hiroszimę) zniszczył ok. 6 tysięcy kilometrów kwadratowych lasu na Syberii i był słyszalny w promieniu tysiąca kilometrów od epicentrum, zaś w całej Europie przez trzy noce z rzędu było tak widno, że ludzie mogli czytać w nocy gazetę bez korzystania z jakiegokolwiek źródła światła. Wydarzenie to do dzisiaj nie zostało całkowicie wyjaśnione, istnieje jedynie kilka teorii (wliczając dezintegrację asteroidy w atmosferze, rozbicie się obcego statku kosmicznego czy wręcz wędrówkę czarnej dziury przez Ziemię), które w mniejszym lub większym stopniu wyjaśniają sprawę. Historia pierwszoplanowej postaci zaczyna się zgoła niepozornie. Pewnego dnia Nina Kalenkow, urokliwa pani mechanik, Rosjanka żyjąca na stałe w Niemczech, chcąc się spotkać z ojcem, przyjeżdża do muzeum, w którym tenże pracuje. Wchodzi do jego gabinetu, ale zamiast ojca zastaje w nim chaos – wszędzie porozrzucane przedmioty, dokumenty walające się po podłodze. Zaniepokojona dziewczyna zaczyna zastanawiać się, co się stało i gdzie jest jej ojciec, zaczyna go szukać. I tak rozpoczyna się cała przygoda, a Nina nie jest jedyną postacią, jaką możemy sterować podczas rozgrywki. Drugim grywalnym bohaterem jest Max Gruber, kolega Wladimira Kalenkowa z pracy, który w pewnym momencie postanawia pomóc rudowłosej Rosjance w poszukiwaniach. Nina i Max razem wyruszają w niebezpieczną drogę, jeszcze nieświadomi licznych przygód i tajemnic, z którymi przyjdzie im się zetknąć na drugim krańcu świata. wymagania sprzętowe: Pentium III 1.1 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 64MB, 2.5 GB HDD, Windows 2000/XP
obrazek przygodowe Kontynuacja słynnej przygodówki z 2003 roku. Tym razem wcielamy się w bohatera o imieniu Darren. Zajmujemy się przeszukiwaniem plansz, rozwiązywaniem zagadek i odbywaniem rozmów z postaciami niezależnymi. Oficjalna kontynuacja wydanej w 2003 roku gry przygodowej. W przeciwieństwie do pierwszej części, która wyprodukowana została przez firmę Future Games, The Black Mirror 2 jest dziełem niemieckiego studia developerskiego Cranberry Productions, dawniej znanego pod nazwą 4Head Studios (autorzy m.in. przygodówki Magiczny Kamień). Akcja omawianego sequela rozgrywa się w 1993 roku, a więc dwanaście lat po wydarzeniach przedstawionych w pierwszej odsłonie sagi The Black Mirror. Tym razem gracz wciela się w bohatera o imieniu Darren, a zabawa rozpoczyna się w niewielkim miasteczku Biddeford, zlokalizowanym w Nowej Anglii. Chłopak poznaje tu intrygującą Angelinę, która ma pecha znaleźć się w kręgu zainteresowań jego despotycznego szefa. Ponadto Angeliny poszukuje jeszcze inna osoba, najwyraźniej niemająca wobec niej dobrych zamiarów. Darren postanawia bliżej przyjrzeć się tej sprawie i na tym właśnie problemie skupiają się początkowe rozdziały gry. Prowadzone przez głównego bohatera śledztwo wkrótce ujawnia dalsze tropy, obfitując jednocześnie w wiele zaskakujących momentów. The Black Mirror 2 zachowuje znany z pierwszej części serii nastrój grozy. Przełomowe momenty ilustrowane są profesjonalnie wykonanymi scenkami przerywnikowymi. wymagania sprzętowe: Pentium IV 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 256 MB, 2 GB HDD, Windows XP/Vista
obrazek przygodowe Trzynasta część niezwykle popularnej w Ameryce serii przygodówek, opowiadającej o śledztwach tytułowej pani detektyw - Nancy Drew. Tym razem nasza bohaterka musi rozwiązać tajemnicę „nawiedzonego pociągu”. Zyskał on taki przydomek, ze względu na niewyjaśnione wydarzenia związane z jego pierwszym właścicielem, Jakem Hurley’em. W czasach legendarnej gorączki złota wyruszył on tym pociągiem wraz z żoną na poszukiwanie szczęścia i fortuny. Niestety, niedługo po rozpoczęciu podróży jego wybranka odeszła z tego świata, a to złamało mu serce i jeszcze bardziej umocniło dążenie do zdobycia bogactwa. W przeciągu kilku kolejnych lat słuch o Hurley’u zaginął, aż w końcu odnaleziono jego pociąg w kanionie Błękitnego Księżyca. Inżynier który się nim zajmował został zabity, a sam Jake zniknął. Po 100 latach Lori Girard, bogata i wpływowa dama zaprasza najsłynniejszych detektywów na przejażdżkę „nawiedzonym pociągiem”, by w końcu odkryli kulisy niewyjaśnionych zajść z przeszłości. Oprócz Nancy pojawiają się tu więc bracia Hardy, obeznani w sprawach kryminalnych, John Grey, badający wszelkie pola elektromagnetyczne związane z obecnością duchów, Tino Balducci, detektyw rozsławiony za sprawą jednej sprawy z Chicago, i w końcu autorka licznych powieści historycznych - Charleena Purcell. wymagania sprzętowe: Pentium III 500 MHz, 256MB RAM, 64MB akcelerator 3D, 650 MB HDD
obrazek przygodowe zrealizowana przez zespół fachowców, którzy w latach 90-tych stworzyli szereg największych przygodowych hitów wszech czasów, w tym Monkey Island czy Day of the Tentacle. Gdy po latach spadło zainteresowanie tego typu produkcjami, musieli oni opuścić szeregi firmy LucasArts. Szczęśliwie dla miłośników tego rodzaju gier pod szyldem Autumn Moon Entertainment zdecydowali się nadal robić to, co kochają najbardziej, tj. gry przygodowe z ładną, kolorową, ręcznie rysowaną grafiką oraz znakomitą i zabawną fabułą. A Vampyre Story to pierwszy owoc ich wysiłków. Na wstępie należy zaznaczyć, że produkcja ta podobnie jak choćby słynna Syberia wykorzystuje silnik graficzny „Virtools”. Wszystkie tła zrealizowano przy pomocy grafiki 2D, zaś postacie to modele trójwymiarowe (by lepiej wkomponowały się w tła, użyto filtru „celshaded 2D”). Wszelkiego rodzaju animacje to również grafika 3D. Całość utrzymano w tonie podobnym do dawnych produkcji LucasArts czy też gier w stylu Runaway: A Road Adventure. Jeżeli chodzi o zastosowany interfejs, to nie mogło być innego aniżeli wariacja znakomitego i sprawdzonego SCUMM. wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows XP/Vista
obrazek przygodowe Black Mirror to gra przygodowa zrealizowana w klasycznym stylu, czyli znajdziemy tu tylko i wyłącznie przygodę, liczne zagadki i rozbudowaną fabułę – żadnych elementów zręcznościowych, itp. Bohaterem gry jest szlachcic Samuel Gordon, który po wielu latach powraca do swych włości w Anglii, tytułowej posiadłości Black Mirror. Ponad 12 lat temu opuścił to miejsce w nadziei, że nigdy tu nie powróci, a to za sprawą okropnego wydarzenia jakie miało tam miejsce, tzn. śmierci bliskiej mu osoby - Williama Gordona. Według oficjalnych wyników śledztwa, William zginął na skutek niefortunnego wypadku, jednakże Samuel jest jedynym, który nie wierzy, iż ta śmierć była jednie działem wypadku. Przez długie lata próbował uciec od wspomnień tego okropnego wydarzenia, jednakże ostatecznie powraca nie mogąc pozostawić tej sprawy nierozwiązanej. Nasz bohater zaintrygowany dziennikiem Williama Gordona i opisanymi tam ostatnimi dniami jego życia, odkrywa inne, mroczne fakty związane ze śmiercią Williama. Co więcej, dowiaduje się, że za zwykłym i pozornie sielankowym życiem w posiadłości Black Mirror kryje się krąg tajemniczych zgonów i śmierci. Samuel Gordon musi połączyć wszystkie pozornie niezwiązane fakty i odkryć kto i co odpowiada za te wszystkie nieprawdopodobne wydarzenia. Fabuła gry podzielona na sześć rozbudowanych rozdziałów, na które składa się 120 lokacji. 120 stron dialogów. 100 różnych przedmiotów, które wykorzystamy podczas rozgrywki. 23 postaci pobocznych. 20 zagadek logicznych Dobrej jakości grafika w rozdzielczości 800x600, liczne przerywniki filmowe. Dubbing wykonany przez profesjonalnych aktorów.
obrazek przygodowe Tony Tough 2: A Rake's Progress to sequel, a w zasadzie prequel Tony Tough and the Night of Roasted Moths, dwuwymiarowej gry przygodowej, nawiązującej oprawą wizualną i interfejsem point & click do klasycznych programów tego gatunku. Bohaterem części pierwszej był detektyw Tony Tough, nie inaczej jest też i w dwójce. Z tą jednak różnicą, iż tutaj akcja rozgrywa się kilkadziesiąt lat przed fabułą pierwowzoru, tj. w 1953 roku, kiedy Tony miał 13 lat i uczęszczał do szkoły podstawowej w swoim rodzinnym mieście. Fabuła Tony Tough 2 jest bardzo pogmatwana i zawiła, a opowiada o pierwszej prawdziwej sprawie detektywistycznej bohatera. Celem wysiłków Tony'ego jest odnalezienie porwanej gosposi, Cornelii Cook - Afroamerykanki i siostrzenicy Florence Cook - właścicielki niedawno ograbionego miejscowego sklepiku z rupieciami, a przy okazji odkrycie tajemnic związanych między innymi z aferą w Roswell i lądowaniem kosmitów oraz ze starymi wierzeniami indiańskimi. Nie sposób też nie wspomnieć o czarnym, ironicznym typie humoru, jakim przepełniona jest ta produkcja. Gra przeszła prawdziwą „rewolucję” w dziedzinie oprawy wizualnej. Ręcznie rysowaną grafikę 2D znaną z części poprzedniej, przywodzącą na myśl przygodówki Lucas Arts z pierwszej połowy lat 90-tych, zastąpiła bardzo ładna grafika 3D o wysokiej rozdzielczości, zrealizowana w stylu Art Deco. W czasie całej przygody przemierzamy 30 lokacji (w tym szkoła, szpital czy centrum miasta), a w każdej z nich dostrzegamy efekty cieniowania i oświetlania powierzchni czy zmiany warunków atmosferycznych w przypadku miejsc otwartych. Napotykamy w nich również na około 20 postaci związanych z opowiadaną historią. Gra pełna jest też animowanych scen przerywnikowych. wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64MB, 2GB HDD, Windows Me/2000/XP
obrazek przygodowe Nibiru: Messenger of the Gods to gra przygodowa (typu „point and click”) zrealizowana przez czeski zespół developerski Unknown Identity, który zasłynął w świecie głównie dzięki udanej przygodówce The Black Mirror, wydanej przez firmę The Adventure Company. Fabuła tej produkcji zainspirowana została dziełem Zechariaha Sitchina z 1965 roku, zatytułowanym The Twelfth Planet. Opowiadało ono o zamierzchłej przeszłości naszej planety oraz o obcej rasie z planety Nibiru, która niegdyś najechała Ziemię, ogołociła ją ze złota, zdewastowała, a następnie odleciała. Fabuła gry zawiązuje się w chwili, gdy w Czechach podczas budowy autostrady, robotnicy odkrywają wejście do tunelu, który czasie II Wojny Światowej wykorzystywany był przez Nazistów. Wieść o niecodziennym znalezisku, dzięki telewizji i prasie, bardzo szybko roznosi się po świecie i trafia też do uszu Profesora Wilde’a mieszkającego we Francji. Niezwłocznie zawiadamia on o tym swojego siostrzeńca Martina Holana, z pochodzenia Czecha, studiującego archeologię oraz lingwistykę. Prosi o to, by pojechał do swego rodzinnego kraju i dowiedział się czegoś więcej na temat znaleziska. Martin trafia do Pragi, gdzie ma się spotkać z zaufaną przyjaciółką wujka. Ma mu ona umożliwić zbadanie nazistowskiego tunelu, ale niestety nie zjawia się umówionym miejscu. Dlatego też Martin udaje się do jej mieszkania, gdzie, ku swemu przerażeniu, odkrywa, że kobietę zamordowano, a jej mieszkanie dokładnie przeszukano. Nagle cała sprawa zmienia się z przyjemnej podróży, mającej na celu zbadanie ciekawego znaleziska archeologicznego, w mrożący krew w żyłach thriller, pełen nieoczekiwanych wydarzeń i zwrotów akcji. Rzecz jasna w tym momencie gracz przejmuje kontrolę nad naszym bohaterem. W czasie przygody, podzielonej na sześć rozległych rozdziałów, dowiadujemy się, że tunel ma związek ze starożytną, wysokorozwiniętą cywilizacją oraz niemieckimi dążeniami do budowy super broni, która miała zagwarantować im zwycięstwo o wojnie. Akcja poprowadzi nas przez około 80 lokacji umiejscowionych w różnych częściach świata, począwszy od samej Pragi, a skończywszy na antycznych piramidach Majów. Porozmawiamy z 35 postaciami niezależnymi oraz zapoznamy się z pięćdziesięcioma stronami oryginalnych dialogów. Nibiru: Messenger of the Gods używa silnika graficznego zwanego AGDS (Advanced Graphic Development System), który obsługuje wiele nowoczesnych funkcji wizualnych (mgła, dynamiczne oświetlenie etc.). Tła wykonano w dwuwymiarowej grafice, zaś postacie w pełnym 3D. wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta graficzna 32 MB, 2.5 GB HDD
obrazek Przygodowe Overclocked to kolejna przygodówka ze studia House Of Tales. Zawsze w przypadku niemieckiego producenta mogliśmy liczyć na ciekawą i wciągającą fabułę (choćby w The Moment of Silence), nierzadko poruszającą drażliwe tematy. Nie inaczej jest tym razem. Nowy tytuł można nazwać wyprawą w głąb ludzkiej świadomości. Autorzy postanowili skupić się na bardzo rzadko poruszanej w grach komputerowych sferze, jaką jest problem przemocy psychicznej. Nic więc dziwnego, że głównym bohaterem uczynili Dave’a McNamarę, lekarza psychiatrę, niegdysiejszego członka wojskowego projektu badawczego, obecnie poświęcającego się medycynie sądowej. wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 3 Ti200 lub lepsza), 1.5 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista
obrazek przygodowe Sinking Island jest kolejną po Paradise produkcją studia White Birds, założonego przez Benoit Sokala (twórcy m.in. cyklu Syberia). Bohaterem jest Jack Norm, policjant prowadzący śledztwo w sprawie morderstwa. Akcja gry toczy się na niewielkiej tropikalnej wyspie, na której nad dziką roślinnością góruje wysoka wieża – hotel. Niestety, pod wpływem jej ciężaru wyspa zaczyna tonąć. Przyczyną tego stanu rzeczy jest fakt, iż jej podstawę stanowi krucha i delikatna rafa koralowa. Na dodatek huragan narusza konstrukcję wieży. Przed bohaterem staje nie lada wyzwanie – musi odkryć zagadkę przestępstwa zanim woda pochłonie wszelkie dowody zbrodni. Ma na to zaledwie trzy dni. Gra jest klasyczną przygodówką typu point&click. Nie spodziewajmy się również elementów fantastycznych w trakcie rozgrywki – sama fabuła jest mocno realistyczna i bazuje na zjawiskach jakie faktycznie wstępują na naszym globie (tak, tonące wyspy istnieją naprawdę). Poczynaniami naszego bohatera sterujemy wyłącznie za pomocą myszki. Występujące postacie są trójwymiarowe. Tła natomiast stworzono w oparciu o prerenderowaną grafikę 2D (podobnie jak w Paradise i Syberii). Autorzy wyposażyli wiele lokacji w animowane obiekty (np. drzewa, woda, blyskawice). Na przejście gry w pierwszym z trybów rozgrywki mamy około siedmiu godzin, po których następuje "Game Over" (ciągle upływa czas i wyspa ustawicznie pogrąża się w wodzie). Jeśli w tym terminie nie uda się nam rozwikłać zagadki, możemy kontynuować rozgrywkę od jednego z checkpointów (przypadają po dwa na jeden dzień czasu gry). W drugim trybie (przygodowym) czas i ilość save'ów są nieograniczone. wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce FX 5200 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności