Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

[PSP] Spectral Souls - Resurrection of the Ethereal Empires (M33).cso

sylwek1616 / - ▧GRY PSP / PSP / cRPG Taktyczne(1) / [PSP] Spectral Souls - Resurrection of the Ethereal Empires (M33).cso
Download: [PSP] Spectral Souls - Resurrection of the Ethereal Empires (M33).cso

581,58 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Taktyczny RPG. Wygląda trochę podobnie do Disgaea. Gra bardzo przyjemna, dobrze rozwinięta strategia PRG z masą opcji i ciekawymi walkami. Ciekawie rozwiązane ataki grupowe no i scenariusz w którym przedstawione są 2 strony konfliktu + masa postaci ze specyficznymi zdolnościami.


Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Dungeons & Dragons: Tactics to gra, łącząca elementy gatunku cRPG z motywami taktycznymi i stworzona jedynie z myślą o PlayStation Portable przez studio Kuju Entertainment (vide m.in. Battalion Wars dla GameCube oraz Warhammer 40.000: Fire Warrior dla PC i PlayStation 2). Zgodnie z tytułem niniejszy produkt bazuje na uniwersum D&D, znajdującym się pod skrzydłami słynnej firmy Wizards of the Coast. Głównym bohaterem jest śmiertelnik, uwikłany w konflikt pomiędzy dwoma potężnymi smokami. Jeden z jaszczurów reprezentuje dobro, natomiast drugi stoi po stronie zła. Zatem tylko od naszych decyzji w trakcie zabawy zależy, czy kroczymy ścieżką światła, albo działamy pod ciemną gwiazdą. Obrana droga postępowania wpływa rzecz jasna na relacje z postaciami niezależnymi, zachodzące w wirtualnej rzeczywistości wydarzenia i sposób zakończenia całej przygody. Rozgrywkę skonstruowano w oparciu o zasady edycji 3,5 systemu Dungeons & Dragons, więc tworząc konkretnego awanturnika (kontrolowana drużyna liczy maksymalnie sześciu śmiałków) mamy dostęp do szeregu ras (człowiek, krasnolud, elf etc.) oraz zawodów (m.in. barbarzyńca, druid, paladyn, czarodziej i bard). Ponadto developerzy zaimplementowali pięć zaawansowanych profesji, a także dwie klasy psioniczne. Esencją zabawy jest eksplorowanie fantastycznego świata, wykonywanie rozmaitych zadań i turowa walka z napotkanymi przeciwnikami. Oprócz trybu single-player Dungeons & Dragons: Tactics oferuje też opcję multiplayer, pozwalającą posiadaczom PSP na łączenie się bezprzewodowo i wspólne podróżowanie. Jeśli jednak nie chcemy współpracować z innymi użytkownikami, to nie ma problemu ze zorganizowaniem rywalizacji na śmierć i życie w ramach specjalnych aren, generowanych losowo. Warto zauważyć, iż twórcy umożliwili również pobieranie różnych dodatków z Internetu.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

Sequel gry RPG z elementami taktycznej strategii, wydanej na konsolę PS3. Pod naszą kontrolę oddany zostaje siedemnastolatek, którego wojsko rzuciło w wir II wojny światowej. Valkyria Chronicles 2 to kontynuacja taktycznej gry cRPG wydanej w 2008 r. na konsolę PlayStation 3. Sequel ukazał się wyłącznie na PSP, omijając tym razem stacjonarną konsolę Sony. Akcja „dwójki” toczy się w dwa lata po zakończeniu części pierwszej, a całą historię oglądamy z perspektywy trzeciej osoby, kontrolując przy tym postać siedemnastoletniego Avana Hardence’a. Nasza przygoda rozpoczyna się w szkole wojskowej położonej w fikcyjnej krainie Gallia, mieszczącej się w ogarniętej II wojną światową Europie. Nasz bohater przechodzi tam przez serię treningów, które przygotowują go do służby w rządowej armii, mającej załagodzić konflikt pomiędzy rewolucjonistami, a znajdującymi się w mniejszości członkami organizacji Darcsen. Rozgrywka w Valkyria Chronicles 2 oparta jest na tych samych zasadach, co w poprzedniczce – eksplorujemy naszpikowane wrogami mapy i pokonujemy przeciwników w trybie turowym. Poza głównym bohaterem do swojej dyspozycji mamy także kilku jego kompanów, którym możemy wydawać polecenia. Gra zawiera kilkukrotnie więcej misji niż VC1 i pozwala na większą swobodę w dostosowywaniu postaci do naszych potrzeb, a także w zmienianiu ustawień pojazdów (samochodów i czołgów), oddanych nam do dyspozycji przez autorów projektu. Oprawa graficzna Valkyria Chronicles 2 została znacząco zmieniona w stosunku do „jedynki” tak, by spełniała standardy konsoli PSP. Wydarzenia dzieją się w pełni trójwymiarowym środowisku, a cechą wyróżniającą warstwę wizualną spośród grona porównywalnych tytułów jest technologia cell shading, która sprawia, że postacie i przedmioty mają charakterystyczny, kreskówkowy wygląd.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

Jeanne d'Arc to gra fabularno-taktyczna, przygotowana wyłącznie z myślą o posiadaczach przenośnej konsoli ze stajni Sony. Niniejsza pozycja opowiada historię słynnej Dziewicy Orleańskiej, aczkolwiek warstwa fabularna nie jest ściśle powiązana z prawdziwymi wydarzeniami. Developerzy postanowili połączyć realia europejskiego średniowiecza z elementami stricte fantastycznymi. Trójwymiarową oprawę wizualną wykonano w stylu manga, co jest typowe dla gier rodem z Kraju Kwitnącej Wiśni, a liczne przerywniki filmowe zrealizowano w formie anime. Zabawa rozpoczyna się od przedstawienia wielkiej wojny pomiędzy ludźmi a demonami, dowodzonymi przez boga śmierci. Ostatecznie przywódca strony ciemności zostaje pokonany przez pięciu śmiałków, którzy w walce z nim wykorzystują magiczne bransolety. Wiele wieków później, w piętnastym stuleciu, ma miejsce konflikt Anglii i Francji, zwany wojną stulecia. Król Henryk VI zostaje opętany przez demony w wyniku czego wojska drugiego z wymienionych państw muszą zmagać się również z piekielną armią. Po tym historyczno-fantastycznym wprowadzeniu pojawia się główna bohaterka. Zgodnie z legendą nastoletnia Joanna słyszy głos, który nakazuje jej stanąć do walki z angielskimi wojskami i pokonać je z pomocą jednej ze wspomnianych bransolet. Jak na japońską mieszankę strategii i elementów cRPG przystało, zabawa składa się z szeregu bitew, prowadzonych w naprzemiennych turach. W tym celu developerzy przygotowali przeszło czterdzieści wirtualnych środowisk, wśród których pojawiają się zarówno wioski, jak i leśne polany. Do dyspozycji użytkownika oddano czternaście postaci, lecz w starciu kontroluje się zaledwie siedem z nich. Zmierzyć się oni muszą z takimi przeciwnikami, jak chociażby hordy kościotrupów, trolli czy demonów. Zadanie gracza w głównej mierze sprowadza się do pokonania wszystkich oponentów, znajdujących się na danej mapie, złożonej z charakterystycznych kwadratów. Owe poła symbolizują obszar manewru i zasięg wykonywanych ruchów. Warto zaznaczyć, że konkretna walka musi się zamknąć we wcześniej określonej ilości tur. Bohaterowie posiadają odmienne zdolności, ataki specjalne oraz możliwość transformacji, np. Joanna przemienia się w wojowniczkę, kładącą przeciwników jednym ciosem. Producenci postarali się o niezwykle szerokie spektrum upgrade'owania umiejętności, których łącznie przygotowano aż sto pięćdziesiąt (w tym także czary). Ponadto każda postać dysponuje atakami specjalnymi, przyporządkowanymi do danego rodzaju broni. Protagoniści na wyposażeniu mają rozbudowany arsenał, wliczając w to przede wszystkim miecze, topory, łuki i włócznie. Poszczególne elementy ekwipunku zdobywa się w miarę sukcesywnego zaliczania konkretnych etapów zabawy.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

Neverland Card Battles jest kolejną odsłoną cyklu jRPG-ów, zapoczątkowanego na konsoli PlayStation 2. Gracz przystępuje do bitew z udziałem magicznych bohaterów oraz potężnych potworów. Neverland Card Battles jest dziełem japońskiego studia developerskiego Idea Factory, posiadaczom konsol PSP znanego też między innymi za sprawą bijatyki Spectral vs. Generation. Akcja omawianego RPG-a toczy się w tytułowej krainie Neverland, w której ludzie toczą wojnę z demonami. Siły zła dążą do oswobodzenie złego bóstwa Hellgaia, uwięzionego w jednym z grobowców. Do walki z demonami przystępują oddziały Dominatorów, dzielnych bohaterów, którzy z wykorzystaniem kart spektralnych są w stanie władać potężną magią. Gracz wciela się w postać Galahada, młodego Dominatora. Główny bohater wyrusza w niebezpieczną podróż celem uwięzienia złego bóstwa i uchronienia zamieszkiwanej przez siebie krainy przed całkowitą zagładą. Główny wątek fabularny gry oferuje kilkadziesiąt godzin rozgrywki, a wszystkie postępy gracza obrazowane są w postaci profesjonalnie zmontowanych scenek przerywnikowych. Ogólny schemat rozgrywki pozostawiono w niezmienionej postaci w stosunku do poprzednich odsłon tego cyklu. Zabawa w znacznym stopniu opiera się więc na walkach z oddziałami wroga. Bitwy staczane są na ogromnych planszach, podzielonych na pola o równej wielkości i obserwowanych w rzucie izometrycznym. W miarę swoich postępów zajmuje się nowe terytoria, odblokowując sobie dostęp do lepszego wyposażenia, a także rozwija umiejętności podległych postaci. Kluczem do sukcesu jest prawidłowe używanie tytułowych kart, z których tworzy się talie. Ważne jest to talia była jak najbardziej zróżnicowana, dzięki czemu jest się przygotowanym na każdą sytuację. W całej grze pojawia się około dwustu kart podzielonych na kilka zasadniczych grup. Oprócz trybu dla pojedynczego gracza w Neverland Card Battles zawarto także pełnoprawny multiplayer, wykorzystujący opcję bezprzewodowej komunikacji. Gracze mogą przystępować do pojedynków, wystawiając do walk swoje armie i używając karty będące w ich posiadaniu. Wizualnie Neverland Card Battles prezentuje się bardzo dobrze. Wszystkie widoczne na ekranie postaci utrzymane zostały w mangowym stylu.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

Taktyczny RPG. Wygląda trochę podobnie do Disgaea. Gra bardzo przyjemna, dobrze rozwinięta strategia PRG z masą opcji i ciekawymi walkami. Ciekawie rozwiązane ataki grupowe no i scenariusz w którym przedstawione są 2 strony konfliktu + masa postaci ze specyficznymi zdolnościami.

The Legend of Heroes II: Prophecy of the Moonlight Witch to druga odsłona cyklu produkcji, reprezentujących gatunek cRPG i tworzonych wyłącznie na kieszonkową konsolę PlayStation Portable. Warto zauważyć, że przedstawiona w grze historia jest diametralnie różna od tej, którą zaserwowali twórcy w pierwowzorze, natomiast gameplay bardzo podobny. Scenariusz opowiada o kobiecie, która żyła w kraju o nazwie Tirasweel. Ponieważ miała białe włosy, przypominające blask księżyca, nazwano ją The Moonlight Witch. Zadaniem wspomnianej niewiasty było przewidywanie przyszłości – zarówno tej dobrej, jak i złej. Gdy pozytywne proroctwa sprawdzały się - zyskiwała szacunek, zaś gdy te negatywne – oskarżono ją o zaistniałe tragedie, więc musiała zniknąć. Fabuła podąża za grupką podróżników, usiłujących rozwiązać zagadkę mocy wspomnianej wróżki i chcących zmienić przepowiedziane losy krainy Tirasweel. Wygląd gry i postaci jest bardzo podobny do części pierwszej. Ponownie przemierzamy mapę świata, celem zmierzenia się z poszczególnymi wrogami, którym przyporządkowano konkretne kolory na mapie, co ułatwia użytkownikowi zabawę. Może on najpierw ustalić swoją strategię, a następnie wybrać właściwą drogę wędrówki. Warto dodać, że nieprzyjaciele mogą zacząć uciekać przed nami, gdy uznają, że nie mają szans w bezpośrednim starciu. To ostatnie polega nie tylko na atakowaniu bronią, lecz również na rzucaniu zaklęć. Wówczas, gdy posiadamy pełną moc, stosujemy czary o bardzo potężnej sile, zabijając nieprzyjaciół. Niezmieniony został również system zwierząt, a zatem gracz wybiera spośród wszystkich rodzajów uroczych psów i kotów. Można mieć wyłącznie jednego pupila – pomaga on w odkrywaniu terenu i w walce, lecz trzeba wcześniej dobrze go nakarmić, aby był zadowolony. Oprawa wizualna jest niezwykle podobna do tej, którą widzieliśmy w poprzedniej odsłonie serii. Rozgrywkę obserwujemy z lotu ptaka, co zapewnia dobry widok otoczenia. Grafika jest w miarę szczegółowa i przyjemna dla oka odbiorcy. Poszczególne tereny to przede wszystkim lasy, lecz odwiedzamy także małe miasteczka. Bohaterowie są zniekształceni, lecz ich wygląd nie odstrasza, wręcz przeciwnie - są bardzo przyjacielscy.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

The Legend of Heroes III: Song of the Ocean to kolejna dalekowschodnia gra fabularna z popularnej serii, znanej wyłącznie z kieszonkowego systemu PlayStation Portable. Zgodnie z naturą swojego gatunku jest ona pełna długich rozmów z bohaterami niezależnymi, zbierania przeróżnych artefaktów i oczywiście widowiskowej walki z rozmaitymi przeciwnikami przy użyciu broni bardziej lub mniej konwencjonalnej (w tym oczywiście potężnych zaklęć magicznych). Warstwę fabularną skonstruowano w taki sposób, aby znakomicie bawiła się nawet osoba, która nie miała do czynienia z poprzednimi odsłonami "Legendy o Bohaterach". Wirtualny scenariusz przedstawia nam perypetie młodego barda imieniem Forte, mieszkającego w mrocznym Imperium Numeros. Podczas swojej przygody w fantastycznym świecie awanturnik ów musi, wraz z wierną grupą wędrownych muzyków, odkryć tajemnicę pewnej legendarnej pieśni. Mówi się, że jej kompozytor zawarł pomiędzy nutami niezwykłą moc. W trakcie rozgrywki napotykamy ponad stu różnych NPC-ów, służących radą, oferujących zadania do wykonania etc. Zabawa ukazana jest przy użyciu wielobarwnej grafiki, utrzymanej w stylu manga, a według developerów na przebrnięcie przez wszystkie wątki fabularne trzeba poświęcić blisko pięćdziesiąt godzin. Warto zauważyć, że możemy dokonać zapisu stanu rozgrywki na kartę pamięci w dowolnym momencie.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

Breath of Fire III to kolejna odsłona jednej z najsłynniejszych japońskich serii gier z gatunku cRPG. Cykl ten zapoczątkowany został wydanym w 1993 roku tytułem - w pierwszej kolejności trafił wyłącznie na SNES. Kolejne części BoF ukazywały się między innymi na GBA, PS, a nawet na komputerach osobistych. Opisywana produkcja stanowi bezpośrednią konwersję tytułu, który początkowo stworzony został z myślą o stacjonarnej konsoli firmy Sony, czyli PlayStation. Autorzy właściwe elementy zabawy pozostawili bez żadnych zmian. Tyczy się to zarówno mechaniki rozgrywki, jak i samego wątku fabularnego. Gra, z dość oczywistych względów, posiada wyłącznie tryb single-player. Przygotowany przez producentów trzeciej części Breath of Fire wątek fabularny osadzony został oczywiście w klasycznych realiach fantasy. Główny wątek gry powiązany jest ze zniknięciem słynnego klanu smoka. Pomimo tego, iż wydarzenie to miało miejsce wiele lat temu, natrafiono na ślady mogące dawać do zrozumienia, iż nie został on całkowicie unicestwiony. Głównym bohaterem omawianej produkcji jest młody złodziejaszek o imieniu Ryu. Wspomniany bohater podróżuje po świecie gry ze swoimi przyjaciółmi – Rei i Teepo. Wspomniana grupa wpada jednak w poważne tarapaty, w wyniku czego zostaje skutecznie rozdzielona. Ryu postanawia odnaleźć byłych kompanów, poznając jednocześnie interesujące szczegóły na temat swojej przeszłości. Właściwa zabawa przebiega w bardzo zbliżony do swoich poprzedników sposób. Główny bohater gry stacza przede wszystkim pojedynki z wrogo nastawionymi do niego istotami. Walki odbywają się w systemie turowym. Rozwiązanie to powinno być zresztą świetnie znane miłośnikom japońskich gier role-playing. Zabawa urozmaicona jest całym szeregiem mini-gier, w tym pojawiającym się we wszystkich tytułach z serii Breath of Fire łowieniem ryb. Akcja ukazywana jest w rzucie izometrycznym. Oprawa wizualna gry prezentuje bardzo zbliżony poziom do wersji, wydanej na konsolę PlayStation.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

Poprawiona wersja popularnego taktycznego RPG-a z konsoli PlayStation 2. Wyruszamy w niebezpieczną podróż, kontrolując dziewczynkę będącą w stanie przyzywać dusze. Wersja na PSP jest portem edycji Wii. The Heruda Triangle to port wydanej wcześniej na konsolę Wii gry Phantom Brave: We Meet Again. Produkt ten stanowi połączenie japońskiego RPG-a oraz rozbudowanej gry taktycznej. Gra dostępna jest zarówno w formie fizycznej na płycie UMD, jak i w wersji elektronicznej, możliwej do ściągnięcia poprzez usługę PlayStation Network. Akcja rozgrywa się w roku 921 w świecie o nazwie Ivoire, a gracz ma okazję poznać historię trzynastoletniej dziewczynki o imieniu Marona, która dysponuje unikatową zdolnością porozumiewania się z duszami. Dziewczynce w jej przygodach towarzyszy fantom o imieniu Ash, który za życia był dzielnym rycerzem. Oprócz znanej posiadaczom PS2 oryginalnej historii w The Heruda Triangle zawarto także zupełnie nowy scenariusz, zatytułowany Another Marona. Zawiera on nie tylko nowe lokacje, ale również nieznane wcześniej zjawy, przedmioty i misje. Co ciekawe, gracz może przenosić obiekty i postacie pomiędzy scenariuszami, ułatwiając sobie rozgrywkę. W sumie do rozegrania jest około dwudziestu rozdziałów opowieści, co daje sto godzin gry. Właściwa zabawa polega na przemierzaniu ogromnego świata (w tym losowo generowanych podziemi) i wykonywaniu zlecanych przez jego mieszkańców misji. Całość wyróżnia się za sprawą bardzo złożonego systemu bitew, który składa się z dwóch zasadniczych faz. Pierwsza faza polega na przyzwaniu przez główną bohaterkę przyjaźnie nastawionych dusz, które następnie musi powiązać z wybranymi przez siebie obiektami z pola bitwy. W zależności od dobranej przynależności możliwości duszy ulegają zmianie, co ma znaczący wpływ na przebieg starć. Druga faza to bezpośrednie walki, które rozgrywane są na planszach pozbawionych typowej dla turowych RPG-ów siatki.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

Z Tactics Ogre sprawa jest o tyle ciekawa, że na jej systemie (mam na myśli bitwy, rozwój postaci oraz poruszanie się po mapie) opiera się słynny Final Fantasy Tactics. Zresztą za obie gry odpowiedzialna jest ta sama osoba - Yasumi Matsuno. Podobieństw między dziełami Atlusa oraz Squaresoft jest cała masa, ale są też pewne różnice. Pozornie nieistotne, niewielkie, ale mające ogromny wpływ na rozgrywkę. Pod pewnymi względami przeważa Final Fantasy Tactics, pod innymi lepiej prezentuje się Tactics Ogre. W tekście tym pozwolę sobie zwrócić uwagę na cechy odróżniające obydwa produkty. Poziom trudności jest całkiem wysoki, porównywalny z Final Fantasy Tactis. Walki mogą sprawić olbrzymie trudności jeśli nie poświęcimy odpowiednio dużo czasu na zdobywanie kolejnych poziomów doświadczenia podczs treningu. Trzeba to czynić mniej więcej co trzy misje, a że misji jest ponad 50... cóż, w okolicach 20 potyczki pakowania będziemy mieli sedrecznie dość. Strach pomyśleć co by się działo, gdyby zabrakło treningu i trzeba było rozgrywać znacznie dłuższe przypadkowe bitwy... Na trudność gry wpływ ma również niekorzystne dla nas wyjściowe rozmieszczenie jednostek przeciwnika. Wygląda to w ten sposób, że prawie zawsze jesteśmy gdzieś "na dole", a wróg bez większych problemów może nas ostrzeliwać z murów lub wzniesień. Wadą Tactics Ogre jest niewielka różnorodność uzbrojenia. Do dyspozycji mamy wyłącznie wymienione już łuki, kusze, włócznie, miecze, topory oraz pazury (dla ninji). Gdyby jeszcze autorzy oddali nam do dyspozycji wiele rodzajów toporów czy mieczy, to nie byłoby na co narzekać. Niestety przez całą grę spotkamy się z zaledwie kilkoma łukami czy mieczami. Uzbrojenie będziemy więc zmieniać niezbyt często. Ciekawie prezentuje się system czarów. W świecie gry istnieje kilka szkół magii. Moc czarów zależy nie tylko od umiejętności magicznych naszej postaci, ale także opiekującej się nią bogini. Jeśli np. danym magiem opiekuje się bogini ognia, to magia ognia będzie jego specjalnością, zada ogromne obrażenia protegowanym bogini wody, będąc zarazem odpowiednio wrażliwszym na ich ataki. Samych czarów jest dosyć dużo i większość z nich jest przydatna.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności