Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

zadanie_dla_dzieci_policz_marchewki.pdf

sunka / Do pracy z dziećmi / programy / zadanie_dla_dzieci_policz_marchewki.pdf
Download: zadanie_dla_dzieci_policz_marchewki.pdf

256 KB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
program do dodawania ramek i mask bardzo prosty
Jest to program , który oferuje bardzo dużo pięknych ramek do zdjęć cyfrowych na dosłownie każdą okazję.
Alfabet w obrazkach - prezentacja multimedialna ilustrująca alfabet: litery i odpowiadające im obrazki. Materiał obrazkowy jest uporządkowany alfabetycznie, został dobrany tak, by w nazwie prezentowanego obrazka zawsze występowała litera początkowa (w nagłosie), np. „C” - cytryna, „M” - małpa, „W” - walizka, itd.
obrazek Program przeznaczony jest dla dzieci, które dopiero poznają literki. Przedstawiany program umożliwia wydrukowanie szablonów do nauki pisania literek.
- obsługa wielu użytkowników i zabezpieczenie każdego konta hasłem, - wieloletnie zarządzanie z podziałem na lata i semestry, - bieżąca statystyka z m.in. takimi informacjami jak średnia czy ilość ocen, - obsługa ocen z + i - i możliwość ustawienia wagi dla + i -, - możliwość dodawania ocen wyróżnionych (wyświetlanych na czerwono), - zarządzanie planem lekcji i bieżące wyświetlanie planu na następny dzień, - wybór przedmiotów liczących się do średniej końcowej, - możliwość importowania przedmiotów bezpośrednio z planu lekcji, - łatwy eksport i import kont użytkowników, - wbudowany terminarz, - obsługa zadań domowych, - wydruk arkuszy ocen, - odliczanie czasu pozostałego do końca roku szkolnego. Aplikacja ma intuicyjny interfejs graficzny z łatwym dostępem do wszystkich opcji.
Dzięki KaraFun będziemy mogli zaśpiewać jakąkolwiek piosenkę nie znając wcześniej jej tekstu. Program wyświetla tekst piosenki na animowanym tle, wykorzystując do tego nowoczesny silnik 3D, posiada wbudowany edytor piosenek, wspiera formaty .KAR i .CDG oraz .KFN.
obrazekProgram Edukacja dla dzieci stworzony został w oparciu o podstawy programu wychowania przedszkolnego jako pomoc w nauce pisania oraz rozwijania sprawności manualnej u dzieci w przedziale wiekowym od 3-7 lat. Przeznaczony jest on w szczególności dla dzieci, które przygotowują się do czynności pisania oraz dla tych, którym pisanie sprawia trudność. Może być wykorzystywany także przez starsze dzieci, które mają znacznie obniżony poziom graficzny pisma. Zawarte w programie ćwiczenia edukacyjne i możliwość ich wydrukowania w dużym stopniu ułatwiają rodzicom i nauczycielom prace z dzieckiem. Ponadto wzbogacają jego wiedzę poprzez swą tematykę i zróżnicowany stopień trudności. 1. LITERKI, CYFERKI, ZNAKI INTERPUNKCYJNE â�� umieszczone w liniaturze, pomagają w nauce pisania, a jednocześnie utrwalają wiedzę i umożliwiają zapamiętanie liter alfabetu, cyfr i znaków interpunkcyjnych. 2. SZLACZKI I FIGURY â�� z podziałem na szlaczki łatwe, średnie, trudne, kształty oraz figury geometryczne umieszczone w liniaturze, sprawiają że dziecko poprzez zabawę nabywa wiedzę na temat kształtów i figur. 3. LABIRYNTY â�� o różnym stopniu trudności (łatwy, średni, trudny) w zależności od umiejętności nabytych przez dziecko dają wybór spośród 60. Labirynty rozwijają logiczne myślenie. 4. KOLOROWANKI â�� zbiór 1340 malowanek podzielony tematycznie stanowi dla dzieci zabawę, a jednocześnie pozwala rozwijać zdolności manualne. Dodatkowym atutem jest sposób ich pogrupowania, dzięki któremu maluchy mogą zapoznać się, odróżniać i kojarzyć określone obrazki, a tym samym poznać otaczający je świat. Zastosowany podział pozwala na indywidualne dopasowanie programu do potrzeb i rozwoju dziecka oraz kształtowanie poszczególnych umiejętności. Zawarte ćwiczenia działają ogólnorozwojowo, wszechstronnie rozwijając inteligencję i spostrzegawczość, poprzez co pomagają sprostać obowiązkom szkolnym. Sprzyjają nabywaniu sprawności manualnej i związanej z tym umiejętności prawidłowej koordynacji ruchowej przy posługiwaniu się długopisem (w szczególności ruchu ręki od strony lewej do prawej, z góry na dół oraz ruchu okrężnego, odwrotnego do kierunku wskazówek zegara). Zdolności zdobyte podczas pracy z programem mają ogólne zastosowanie i wpływają pozytywnie na rozwój dziecka.
obrazekGra edukacyjna wspomagająca naukę matematyki przeznaczona dla uczniów początkowych klas szkoły podstawowej. Na pierwszy rzut oka wygląda jak prosta "platformówka" - z tą jednak różnicą, że zamiast zbierania diamentów, kluczyków czy innych "skarbów" zadaniem gracza jest zebranie widocznych na danym etapie cyfr w równanie, którego wynik podany jest na małej czarnej tabliczce. Oczywiście wraz z każdym kolejnym etapem pioziom równań do rozwiązania jest coraz trudniejszy. Daje to w połączeniu z miłą dla oka grafiką oraz ciekawą muzyką, gwarancję dobrej zabawy przy jednoczesnej nauce wykonywania podstawowych operacji matematycznych.
obrazekAIMP to doskonała alternatywa dla lidera oprogramowania przeznaczonego do odtwarzania plików muzycznych - Winampa. Aplikacja poza samą funkcją ustawiania playlist i odtwarzania muzyki oferuje również zestaw narzędzi pozwalających na edytowanie tagów, konwertowanie dźwięku pomiędzy rożnymi formatami, rippowanie płyt czy rejestrowanie dźwięku. Wszystkie te narzędzia dostępne są w formie zewnętrznej aplikacji nie wchodzącej w skład standardowego odtwarzacza. Dodatkowym walorem AIMPa jest obsługa wtyczek (poszerzających funkcjonalność) i skórek pozwalających na dostosowanie wyglądu odtwarzacza do indywidualnych upodobań. Poza tym, program wykorzystuje niewiele zasobów systemowych; średnio około 8 MB pamięci RAM.
obrazekProgram drukujący 19 szt. labiryntów dla Dzieci. Doskonała łamigłówka dla Maluchów.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności